quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:05 schreef Piles het volgende:
24 en nog maagd
Misschien heb je iets aan dat topic
Namen en rugnummers graag!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef Het_Biertje het volgende:
Doe moeilijk
ik kan zo een aantal fok!sters aanwijzen waar iemand zoals jij je leuning zo naar binnen kan schuiven.
hoiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:04 schreef Jef86 het volgende:
Hi ik ben Jef en single, al mijn hele leven. Ik heb een (binnenkort) een goede baan, opleiding, vrienden, hou wat geld over en ben gezond. Veel redenen om tevreden te zijn, toch?
Toch kan ik de leegte niet opvullen in mijn leven (klinkt dramatischer dan bedoeld) ik ben altijd single, groen als gras en heb het gevoel dat ik niet eens besta voor vrouwen. En degene die mij leuk lijken, blijken bijna altijd afgelikte boterhammen te zijn, zonder enkele diepgang in betekenis van liefde, sex of enkel moreel besef.
Ik vraag mij eigenlijk 2 dingen af: - ben je, als je na je 20ste nog maagd en single bent, maak je dan nog kans op een vriendin die niet, tja.. gewoon vanaf haar 13de niet aan het sletten is, en een beetje klassieke schoonheid heeft (gezien de huidige sexcultuur) - en hoe kan je gelukkig zijn als je je hele leven alleen moet zijn?
Hij is geen homo.quote:
Ga dan met je probleem naar je vrienden. Tering zeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:45 schreef Jef86 het volgende:
Mensen, ik dacht dat ik hier EERLIJK kon zijn over wat ik voelde, lol. Jullie kennen mij blijkbaar beter dan ikzelf, maar was heel even eerlijk over hoe ik moe voelde.. Niet dat ik er allemaal heilig in geloof, maar dat heet inleven, is iets voor non imbecielen Maar moet je wel kunnen aanvoelen, he![]()
En bedankt voor alle reacties duidelijk dat ikzelf niet duidelijk ben, maar als ik aan mijn vrienden (waar ook vrouwen tussen zitten) dit laat lezen. Lachen ze jullie compleet uit.
Misschien dat jullie ook ooit iets meemaken wat minder leuk is, he.
Nou, bedankt voor de wijsheid en complimenten uit Leiden
(en thanks aan de serieuse reacties, degene zonder oordelen)
Jammer dat een paar gasten het hier weer komen verkloten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef Jef86 het volgende:
jullie mensen zijn echt gestoord lol, Beargumenteer minstens 1 keer wat er mis is met iemand die ff stoom afblaast. Jullie zijn gewoon veels te gevoelig
LMAO
en toen moest ik even lachenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef Jef86 het volgende:
jullie mensen zijn echt gestoord lol, Beargumenteer minstens 1 keer wat er mis is met iemand die ff stoom afblaast. Jullie zijn gewoon veels te gevoelig
LMAO
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:45 schreef Jef86 het volgende:
Mensen, ik dacht dat ik hier EERLIJK kon zijn over wat ik voelde,
Ik vraag me af, wat heeft hetero zijn en een goed salaris hiermee te maken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef Jef86 het volgende:
darkangle, je hebt je echte kleuren al laten zien, je steld gewoon geen fuck voor in het echte leven.
Heb al 3 berichten gehad van mensen die het wel begrijpen, 2 meiden en een gast allemaal hetero en net zoals ik een goed salaris.
Dus dit was een goede ervaring, ongeacht wat Biertje of jij ervan te zeggen hebben. Misschien wat meer zelf in de spiegel kijken?
Want nogmaals, ik voel me verbitterd. Maar ben het niet, anders heb ik zat mensen in mijn omgeving die hun schoen in mijn reet zouden parkeren
Kan toch ook terwijl je homo bent en niet veel verdiend?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:06 schreef Jef86 het volgende:
nou sjoegerd, dat naast single zijn, de rest van mijn leven op rolletjes gaat
jij niet gelukkig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef Jef86 het volgende:
Mooie avatar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Mooi topic.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij niet gelukkig.
[ link | afbeelding ]
Doe eens ongecensureerd posten of PM'en. Kunnen we lachen. Raam ingooien, brandbommen, enz.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij niet gelukkig.
[ link | afbeelding ]
wel een eerlijke droplul met een vriendinquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:06 schreef Jef86 het volgende:
Prima Bassist![]()
Eigenlijk ben je gewoon een eersteklas sarcast, zeg maar een droplul
Moet kunnen, kan het wel waarderen, want je bent tenminste eerlijk en niet erop uit om te zeiken dus\
Cheers Fuckface
Ik moet aan dit plaatje denken...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:12 schreef Jef86 het volgende:
sry Bierte maar echte mannen gaan niet zieken maar hebben daden. Dus tot binnenkort
ohja ik reageerde ook heel overgevoeligquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Jef86 het volgende:
weer die overgevoeligheid....het was goed bedoeld!! AAAHHHHH!! Grow up! als je mij erg vindt heb 10 maten zijn nog erger LOL
Want die zijn inmiddels al 40 en nog steeds single en maagd?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Jef86 het volgende:
als je mij erg vindt heb 10 maten zijn nog erger LOL
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Want die zijn inmiddels al 40 en nog steeds single en maagd?
Je kan toch gewoon anders inschrijven op een datingsite? Leer je dames kennen op een 'veilige' afstand om het zo te zeggen, als de interesse er dan niet is, heb je ook geen gezichtsverlies / komt het niet zo hard aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef Jef86 het volgende:
goeie Tommeke, maar ik sta positief in het leven en ben zeker niet zo snel kwaad in het echte leven, omdat iemand je dan aankijkt en dan sterker in zijn schoenen moet staan als je wilt zieken, dus ben echt niet een mental of hoe je het ook noemt (trol?)
Maar bedankt, misschien is het dat blauwtje lopen waar ik bang voor ben, is me al eerder gebeurd, maarja wie niet?
Maar het probleem is, het boeit me wel! en kan dat niet van me afschudden
Kijk zo kan het dus ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef Jef86 het volgende:
goeie Tommeke, maar ik sta positief in het leven en ben zeker niet zo snel kwaad in het echte leven, omdat iemand je dan aankijkt en dan sterker in zijn schoenen moet staan als je wilt zieken, dus ben echt niet een mental of hoe je het ook noemt (trol?)
Maar bedankt, misschien is het dat blauwtje lopen waar ik bang voor ben, is me al eerder gebeurd, maarja wie niet?
Maar het probleem is, het boeit me wel! en kan dat niet van me afschudden
?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef Jef86 het volgende:
darkangle, je hebt je echte kleuren al laten zien, je steld gewoon geen fuck voor in het echte leven.
ik heb je topics doorgelezen, de reden dat ik nu in dit topic reageer is omdat ik serieus benieuwd ben naar de vraag of je uberhaupt de tips in het andere topic hebt gelezen, ik van mijn kant bedoelde het in ieder geval serieus.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef Jef86 het volgende:
raistlin, kijk eerst wat ik reageer voordat je zulke domme reacties geeft, het geeft nogal een dom beeld van jezelf. En je hoeft niet te reageren, ga je toch wat anders doen? Ik begrijp die bitterheid van jou kant naar mij niet helemaal....misschien heb jij wat issues die jij wilt delen??
Misschien een slotje op dit onderwerp. het lijkt erop dat de TS/OP alleen maar op trollen en flamen uit is, dus wel een flamekloon moet zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef Jef86 het volgende:
raistlin, kijk eerst wat ik reageer voordat je zulke domme reacties geeft, het geeft nogal een dom beeld van jezelf. En je hoeft niet te reageren, ga je toch wat anders doen? Ik begrijp die bitterheid van jou kant naar mij niet helemaal....misschien heb jij wat issues die jij wilt delen??
Ik vraag me echt af waar je dat vandaan haalt. Beetje haantjes gedrag, en raar tbh. Ik reageer serieus en jij reageert compleet mentaal alsof ik je heb aangevallen ofzo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:36 schreef Jef86 het volgende:
ja darkangle je wilt dat iedereen me haat, jij hebt gelijk, en alleen jij mag minder aardige dingen zeggen. Gedraag je gewoon als een volwassene man! Het boeit niemand wat je van mij vind, en iedereen is er al over uit wat mijn gedrag betreft. Sorry dat ik je zo geschockeerd heb, ik denk dat ik maar me drift in toom moet houden. That's it ben ik bang. Dus let it go, we're moving on
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |