abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82833544
Waarom scheld je zo op iedereen? Hier op Fok! zitten nogal wat irritante users, gewoon negeren
Ik denk dat 't een wat met 't andere heeft te maken, als je zo ook in 't leven staat snap ik dat de vrouwtjes je niet zien staan.

Naar mijn idee leg je wat rare verbanden. Wat zou salaris met aantrekkelijkheid hebben te maken? Misschien tot op zeker hoogte, maar ik ben als student nooit rijk geweest en toch viel/val ik op één of andere manier toch wel in de smaak...
Stap voor de grap eens op 'n leuke meid af. Is ze niet leuk, of loop je een blauwtje. Boeiend, volgende keer beter
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:16:39 #52
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82833548
doe het zelf
Het leven is een eeuwige paradox
pi_82833584
Gewoon een leuke meid ontvoeren en in je kelder vastbinden.

Is met Fritzl ook jarenlang goed gegaan.
pi_82833618
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Jef86 het volgende:
als je mij erg vindt heb 10 maten zijn nog erger LOL
Want die zijn inmiddels al 40 en nog steeds single en maagd?
pi_82833629
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef Salatrel het volgende:
backfiretopic in spe
Hehehehe

dinsdag 15 juni 2010 @ 14:19:37 #56
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82833679
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:18 schreef Techno het volgende:

[..]

Want die zijn inmiddels al 40 en nog steeds single en maagd?

TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:19:46 #57
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82833692
goeie Tommeke, maar ik sta positief in het leven en ben zeker niet zo snel kwaad in het echte leven, omdat iemand je dan aankijkt en dan sterker in zijn schoenen moet staan als je wilt zieken, dus ben echt niet een mental of hoe je het ook noemt (trol?)

Maar bedankt, misschien is het dat blauwtje lopen waar ik bang voor ben, is me al eerder gebeurd, maarja wie niet?

Maar het probleem is, het boeit me wel! en kan dat niet van me afschudden
pi_82833767
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef Jef86 het volgende:
goeie Tommeke, maar ik sta positief in het leven en ben zeker niet zo snel kwaad in het echte leven, omdat iemand je dan aankijkt en dan sterker in zijn schoenen moet staan als je wilt zieken, dus ben echt niet een mental of hoe je het ook noemt (trol?)

Maar bedankt, misschien is het dat blauwtje lopen waar ik bang voor ben, is me al eerder gebeurd, maarja wie niet?

Je kan toch gewoon anders inschrijven op een datingsite? Leer je dames kennen op een 'veilige' afstand om het zo te zeggen, als de interesse er dan niet is, heb je ook geen gezichtsverlies / komt het niet zo hard aan.
pi_82833778
Dat is gewoon iets waar je je overheen moet zetten. Ik ga ook zo vaak op m'n bek, dat wil je niet weten
Meestal 'scoor ik 'n chickie' als ik daar helemaal niet op uit ben en overkomt het me.. Niet aan jezelf twijfelen en lol maken.
pi_82833782
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:21:49 #61
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82833787
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:19 schreef Jef86 het volgende:

Kijk zo kan het dus ook
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82833796
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:04 schreef Jef86 het volgende:
darkangle, je hebt je echte kleuren al laten zien, je steld gewoon geen fuck voor in het echte leven.
?

tuurlijk

En er is natuurlijk helemaal niets mis met jou, dus zal ik wel een probleem moeten hebben .
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:22:04 #63
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82833804
nee mijn oudste maat is 26, en de grote smoelen hier hebben een hoop plaatjes van mannen xD? wat zegt dat over jullie? voorbereid om af te zeiken of gewoon verveeld? En homo's worden tegenwoordig gewoon geaccepteerd hoor, dus geen reden voor al deze frustratie en smileys. Iedereen weet het al van jullie zo te horen, dus kom ervoor uit
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:22:46 #64
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82833830
ok joosterd Point Taken

Ff roestig
pi_82833889
oh wat leuk, je reageert inmiddels, misschien nog een reactie op de adviezen die je in je vorige topic hebt gehad, of geen zin in?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:24:41 #66
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_82833893
Ik had even interesse, maar dat was na de OP snel voorbij
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:28:51 #67
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82834050
raistlin, kijk eerst wat ik reageer voordat je zulke domme reacties geeft, het geeft nogal een dom beeld van jezelf. En je hoeft niet te reageren, ga je toch wat anders doen? Ik begrijp die bitterheid van jou kant naar mij niet helemaal....misschien heb jij wat issues die jij wilt delen??
pi_82834131
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef Jef86 het volgende:
raistlin, kijk eerst wat ik reageer voordat je zulke domme reacties geeft, het geeft nogal een dom beeld van jezelf. En je hoeft niet te reageren, ga je toch wat anders doen? Ik begrijp die bitterheid van jou kant naar mij niet helemaal....misschien heb jij wat issues die jij wilt delen??
ik heb je topics doorgelezen, de reden dat ik nu in dit topic reageer is omdat ik serieus benieuwd ben naar de vraag of je uberhaupt de tips in het andere topic hebt gelezen, ik van mijn kant bedoelde het in ieder geval serieus.
bitterheid naar jou? nee, niet echt, sorry. en geen issues die ik graag wil delen hier.
pi_82834155
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:28 schreef Jef86 het volgende:
Misschien een slotje op dit onderwerp. het lijkt erop dat de TS/OP alleen maar op trollen en flamen uit is, dus wel een flamekloon moet zijn.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:36:47 #70
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82834322
ja darkangle je wilt dat iedereen me haat, jij hebt gelijk, en alleen jij mag minder aardige dingen zeggen. Gedraag je gewoon als een volwassene man! Het boeit niemand wat je van mij vind, en iedereen is er al over uit wat mijn gedrag betreft. Sorry dat ik je zo geschockeerd heb, ik denk dat ik maar me drift in toom moet houden. That's it ben ik bang. Dus let it go, we're moving on
pi_82834404
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 14:36 schreef Jef86 het volgende:
ja darkangle je wilt dat iedereen me haat, jij hebt gelijk, en alleen jij mag minder aardige dingen zeggen. Gedraag je gewoon als een volwassene man! Het boeit niemand wat je van mij vind, en iedereen is er al over uit wat mijn gedrag betreft. Sorry dat ik je zo geschockeerd heb, ik denk dat ik maar me drift in toom moet houden. That's it ben ik bang. Dus let it go, we're moving on
Ik vraag me echt af waar je dat vandaan haalt. Beetje haantjes gedrag, en raar tbh. Ik reageer serieus en jij reageert compleet mentaal alsof ik je heb aangevallen ofzo.

Daaruit concludeer ik maar gemakshalve dat je een rel kloon bent; niet geinterreseerd in wat je gepost hebt maar alleen maar digitaal (nutteloos) om je heen wilt gillen, wat in mijn boekje in iedergeval niet echt volwassen, wel opgeleid of normaal overkomt. Iets wat je wel claimed te zijn in de TS.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 14:42:22 #72
305934 ChocolateGiddyUp
Ik ben GEEN neger!
pi_82834493
Ik denk dat het je karakter is. Wilde gok.
pi_82834560
Meneer is 24 en wil een maagdelijk vriendinnetje van zijn eigen leeftijd?
Niet in onze cultuur, sorry...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')