abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:04:19 #1
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82830533
Hi ik ben Jef en single, al mijn hele leven. Ik heb een (binnenkort) een goede baan, opleiding, vrienden, hou wat geld over en ben gezond. Veel redenen om tevreden te zijn, toch?

Toch kan ik de leegte niet opvullen in mijn leven (klinkt dramatischer dan bedoeld) ik ben altijd single, groen als gras en heb het gevoel dat ik niet eens besta voor vrouwen. En degene die mij leuk lijken, blijken bijna altijd afgelikte boterhammen te zijn, zonder enkele diepgang in betekenis van liefde, sex of enkel moreel besef.

Ik vraag mij eigenlijk 2 dingen af: - ben je, als je na je 20ste nog maagd en single bent, maak je dan nog kans op een vriendin die niet, tja.. gewoon vanaf haar 13de niet aan het sletten is, en een beetje klassieke schoonheid heeft (gezien de huidige sexcultuur) - en hoe kan je gelukkig zijn als je je hele leven alleen moet zijn?
Het leven is een eeuwige paradox
pi_82830561
24 en nog maagd
Misschien heb je iets aan dat topic
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:10:35 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82830776
Je maakt sowieso geen kans op een relatie, vanwege je negatieve instelling en je houding jegens vrouwen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:13:55 #4
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82830907
het spijt me maar na je reacties in het vorige topic ga ik je niet meer verder helpen ..
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:15:08 #5
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_82830964
Doe moeilijk

ik kan zo een aantal fok!sters aanwijzen waar iemand zoals jij je leuning zo naar binnen kan schuiven.
pi_82830972
backfiretopic in spe
pi_82830973
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:05 schreef Piles het volgende:
24 en nog maagd
Misschien heb je iets aan dat topic
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:15:33 #8
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_82830979
meer info via pm.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:15:45 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_82830990
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef Het_Biertje het volgende:
Doe moeilijk

ik kan zo een aantal fok!sters aanwijzen waar iemand zoals jij je leuning zo naar binnen kan schuiven.
Namen en rugnummers graag!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_82830992
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:04 schreef Jef86 het volgende:
Hi ik ben Jef en single, al mijn hele leven. Ik heb een (binnenkort) een goede baan, opleiding, vrienden, hou wat geld over en ben gezond. Veel redenen om tevreden te zijn, toch?

Toch kan ik de leegte niet opvullen in mijn leven (klinkt dramatischer dan bedoeld) ik ben altijd single, groen als gras en heb het gevoel dat ik niet eens besta voor vrouwen. En degene die mij leuk lijken, blijken bijna altijd afgelikte boterhammen te zijn, zonder enkele diepgang in betekenis van liefde, sex of enkel moreel besef.

Ik vraag mij eigenlijk 2 dingen af: - ben je, als je na je 20ste nog maagd en single bent, maak je dan nog kans op een vriendin die niet, tja.. gewoon vanaf haar 13de niet aan het sletten is, en een beetje klassieke schoonheid heeft (gezien de huidige sexcultuur) - en hoe kan je gelukkig zijn als je je hele leven alleen moet zijn?
hoi
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:16:16 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82831007
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef Het_Biertje het volgende:
meer info via pm.
Hij is geen homo.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82831039
zoals ik eerder al aangaf, kijk even een stukje beter naar jezelf.

Je plaatst een topic verkeerd, reageert kompleet over the top, en blijft volhouden dat het ieder ander is.

Als de reactie op dat grapje een beetje overeen komt met hoe je reageert in het echt dan zal je even door moeten bijten en eens ECHT naar jezelf kijken.

Reality is only how people percieve it to be, als jij alles verkeerd neemt, zal alles ook kut moeten zijn voor je. Met andere woorden, je doet het jezelf aan.

Heb ik nog een cliche over het hooft gezien?
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:17:30 #13
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_82831055
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hij is geen homo.

fok!sters....homo.
pi_82831168
Ik zou toch eens kijken wat er in jouw ander topic is gezegd, je zal het waarschijnlijk niet graag horen maar mensen reageren in dezelfde mate als hoe jij je opstelt tegenover hen. Dit is een hele goede spiegel die jou toont wat jij moet veranderen.

En zoals ik in jouw andere topic zei, bezoek een datingsite / de wallen en neem jouw houding ook eens onder de loep.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:20:38 #15
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_82831191
eigenlijk wil je hier een excuus vinden om te kunnen sletten, je bent gewoon jaloers op hun vrije levensstijl en verschuilt je achter zogenaamde diepe gevoelens en waarden die je zal laten varen het moment dat je je eerste relatie krijgt.

je bent te egoistisch en onzeker om dit in te zien.

dat is dan 50¤ psychokosten
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:25:17 #16
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_82831402
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_82831751
Je bent verbitterd, een beroepszeikerd en veel te snel op je teentjes getrapt. Dat is waarom vrouwen je niet zien zitten. Vrouwen willen iemand waar je lol mee kan hebben en die het positieve in mensen ziet. Alleen al wat je in je OP zegt over vrouwen laat al zien wat een misogynistisch naar mannetje je bent. Ren, vrouwen, ren!!
pi_82832061
Wat versta jij dan onder een afgelikte boterham TS?
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:45:05 #19
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82832194
Mensen, ik dacht dat ik hier EERLIJK kon zijn over wat ik voelde, lol. Jullie kennen mij blijkbaar beter dan ikzelf, maar was heel even eerlijk over hoe ik moe voelde.. Niet dat ik er allemaal heilig in geloof, maar dat heet inleven, is iets voor non imbecielen Maar moet je wel kunnen aanvoelen, he

En bedankt voor alle reacties duidelijk dat ikzelf niet duidelijk ben, maar als ik aan mijn vrienden (waar ook vrouwen tussen zitten) dit laat lezen. Lachen ze jullie compleet uit.

Misschien dat jullie ook ooit iets meemaken wat minder leuk is, he.

Nou, bedankt voor de wijsheid en complimenten uit Leiden

(en thanks aan de serieuse reacties, degene zonder oordelen)
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:50:19 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82832381
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:45 schreef Jef86 het volgende:
Mensen, ik dacht dat ik hier EERLIJK kon zijn over wat ik voelde, lol. Jullie kennen mij blijkbaar beter dan ikzelf, maar was heel even eerlijk over hoe ik moe voelde.. Niet dat ik er allemaal heilig in geloof, maar dat heet inleven, is iets voor non imbecielen Maar moet je wel kunnen aanvoelen, he

En bedankt voor alle reacties duidelijk dat ikzelf niet duidelijk ben, maar als ik aan mijn vrienden (waar ook vrouwen tussen zitten) dit laat lezen. Lachen ze jullie compleet uit.

Misschien dat jullie ook ooit iets meemaken wat minder leuk is, he.

Nou, bedankt voor de wijsheid en complimenten uit Leiden

(en thanks aan de serieuse reacties, degene zonder oordelen)
Ga dan met je probleem naar je vrienden. Tering zeg.
Een gedicht over Maanvis
pi_82832577
Jaaaa, iedereen is gek, behalve jij. En niemand maakt ooit wat mee, behalve jij. Sneue drol ben je.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:55:51 #22
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82832601
of je vraag een mening van mensen die je niet kent.
Maanvis je kunt lullen, maar je bent echt nog dommer dan inteelt, niemand vraagt JOUW mening dus lazer dan op knul.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:57:14 #23
307276 Jef86
moet kunnen
pi_82832657
jullie mensen zijn echt gestoord lol, Beargumenteer minstens 1 keer wat er mis is met iemand die ff stoom afblaast. Jullie zijn gewoon veels te gevoelig

LMAO
pi_82832693
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef Jef86 het volgende:
jullie mensen zijn echt gestoord lol, Beargumenteer minstens 1 keer wat er mis is met iemand die ff stoom afblaast. Jullie zijn gewoon veels te gevoelig

LMAO
Jammer dat een paar gasten het hier weer komen verkloten.
pi_82832748
Wat je probleem is, is al besproken, maar je doet ook serieuze reacties af als zijnde de mening van een imbiciel.

Wie heeft er dan een probleem (boeven het probleem wat je al aangaf in je TS).
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')