Misschien kwamen ze gewoon af op het strippen van de kleding, als 18 wijven dat doen en met een kort oranje jurkje onder vandaan komen terwijl het gefilmd wordt trekt dat wel de aandacht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:20 schreef UltraR het volgende:
Er staat -geen- Bavaria op die jurkjes. Dus zie ik geen enkele reden waarom je ze niet zou mogen dragen in het stadion.
Dat iedereen -weet- dat ze van Bavaria zijn is simpelweg geniale marketing, maar uiteindelijk blijft het simpelweg een oranje jurkje.
Hoe dan ook, Bavaria krijgt meer aandacht dan ze ooit hadden durven dromen. En dat zonder duur sponsorcontract. Doen ze goed.
Sterker nog - de internationale media heeft het opgepakt en uit de reacties is wel op te maken dat ondanks dat sponsoring beschermd mag worden onze blonde meisjes (hoewel de meeste uit ZA kwam, maar toch) nog beter beschermd dienen te wordenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:20 schreef UltraR het volgende:
Knipz
Hoe dan ook, Bavaria krijgt meer aandacht dan ze ooit hadden durven dromen. En dat zonder duur sponsorcontract. Doen ze goed.
een half jaar cel is misschien overdreven, maar hoop dat die domme trutjes wel een SV krijgen voor de rest van het toernooi. dat soort domme snollen horen echt niet in een stadion thuis en tja, wie provoceert kan dit soort dingen gewoon verwachten...simpelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:30 schreef OmniRocket het volgende:
meiden moeten blij zijn dat ze niet half jaar de cel in gaan, dat had zomaar gekund...
Pff kom op zeg, wat een overdreven reactie. Ik word er juist blij van als er mooie vrouwen in 't stadion zijn en als ze in beeld worden gebracht eigenlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
een half jaar cel is misschien overdreven, maar hoop dat die domme trutjes wel een SV krijgen voor de rest van het toernooi. dat soort domme snollen horen echt niet in een stadion thuis en tja, wie provoceert kan dit soort dingen gewoon verwachten...simpel
prima voor in de discotheek of op een terras ofzo, maar in een voetbalstadion hebben die trutjes niks te zoeken, geef maar liever extra kaartjes aan arme afrikanen die WEL van voetbal houden en WEL de echte passie hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Pff kom op zeg, wat een overdreven reactie. Ik word er juist blij van als er mooie vrouwen in 't stadion zijn en als ze in beeld worden gebracht eigenlijkIk vind dan ook dat het gewoon toegestaan moeten worden, die jurkjes waren ook verdomd sexy.
Snulquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:52 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Pff kom op zeg, wat een overdreven reactie. Ik word er juist blij van als er mooie vrouwen in 't stadion zijn en als ze in beeld worden gebracht eigenlijkIk vind dan ook dat het gewoon toegestaan moeten worden, die jurkjes waren ook verdomd sexy.
Die Afrikanen die niks anders dan op hun vuvuzela dinges aan het blazen zijn? Nee doe mij dit maar:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:54 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
prima voor in de discotheek of op een terras ofzo, maar in een voetbalstadion hebben die trutjes niks te zoeken, geef maar liever extra kaartjes aan arme afrikanen die WEL van voetbal houden en WEL de echte passie hebben.
overigens ben ik sowieso een tegenstander van wijven bij het voetbal maar dat terzijde
Er waren nog 10.000 kaartjes over voor Nederland - Denemarken. Ze zaten dus niemand in de weg (behalve Budweiser).quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:54 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
prima voor in de discotheek of op een terras ofzo, maar in een voetbalstadion hebben die trutjes niks te zoeken, geef maar liever extra kaartjes aan arme afrikanen die WEL van voetbal houden en WEL de echte passie hebben.
overigens ben ik sowieso een tegenstander van wijven bij het voetbal maar dat terzijde
Op grond waarvan dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:30 schreef OmniRocket het volgende:
meiden moeten blij zijn dat ze niet half jaar de cel in gaan, dat had zomaar gekund...
lijkt wel jahquote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef MadMarine het volgende:
Er staat ook een foto op de voorpagina van de Sp!ts (natuurlijk)
Maar ik zou toch echt zweren dat Sieneke daarbij staat...
Oordeel zelf
Dat is een omgebouwde joh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:59 schreef MadMarine het volgende:
Er staat ook een foto op de voorpagina van de Sp!ts (natuurlijk)
Maar ik zou toch echt zweren dat Sieneke daarbij staat...
Oordeel zelf
Iemand heeft zich laten ombouwen tot Sieneke?quote:
Zitten ze nu ook al in een special editie van Big-Brother?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:19 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij RTL aan het woord en in beeld.
http://www.telegraaf.nl/t(...)gearresteerd___.htmlquote:'Bavaria Babes weer gearresteerd'
JOHANNESBURG - De 'Bavaria Babes' zijn vanochtend wederom gearresteerd door de Zuid-Afrikaanse politie en worden binnen enkele uren naar de rechtbank gebracht. Dat meldde Barbara, een van de 'Bavaria Babes', middels een sms aan deze krant.
Ben benieuwdquote:
Niet heel grappigquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef B3nn0 het volgende:
Terecht.. Arresteren die meiden! Voor straf moeten ze allemaal een dagje naar het strand met Joran...![]()
Ze zijn gisteren de cavity search vergeten natuurlijk, de sukkelsquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:02 schreef PkrMart het volgende:
WTF??![]()
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)gearresteerd___.html
Schamel loonquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Dayshine het volgende:
Haha, en nu zijn de 'babes' verongelijkt en is Bavaria te ver gegaan. Dit was gewoon een meesterzet van Bavaria en die dames wisten dondersgoed wat de risico's waren. Verder kregen ze volgens mij naast een (vrij schamel) loon ook nog eens de reis en het verblijf betaalt dus wat zeuren ze nou.
De dames die nu opgepakt zijn hoorden meer bij de organisatie en dus zullen ze ook wel meer betaald hebben gekregen. Ik betwijfel of ze zich gerealiseerd hebben dat de wet in Z-A was aangepast wat dit soort acties betreft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Dayshine het volgende:
Haha, en nu zijn de 'babes' verongelijkt en is Bavaria te ver gegaan. Dit was gewoon een meesterzet van Bavaria en die dames wisten dondersgoed wat de risico's waren. Verder kregen ze volgens mij naast een (vrij schamel) loon ook nog eens de reis en het verblijf betaalt dus wat zeuren ze nou.
De FIFA heeft weinig keus en moet wel de rechten van de sponsors beschermen, als ze dit toelaten ga je meer van dit soort acties krijgen wat uiteindelijk een invloed zou kunnen hebben op de sponsor inkomstenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef crv het volgende:
Waar is de FIFA in godsnaam mee bezig
Wat heeft BUDTTweiser nou voor last van Bavaria
Daar waar ik er iets over lees in de buite nlandse pers is iedereen VOOR de stunt en TEGEN BUDTTweiser
Nee, ze krijgen alleen 10 euro per uur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:15 schreef Dayshine het volgende:
Ok, maar ze wisten dat ze het stadion uitgezet zouden kunnen worden en dat dit ook vrij hardhandig kan gebeuren. Waarschijnlijk wist Bavaria evenmin van die aangepaste wetgeving trouwens.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
De dames die nu opgepakt zijn hoorden meer bij de organisatie en dus zullen ze ook wel meer betaald hebben gekregen. Ik betwijfel of ze zich gerealiseerd hebben dat de wet in Z-A was aangepast wat dit soort acties betreft.
'Geen zichtbare beeldmerken van concurrenten in het stadion' is een regel die vrij makkelijk te handhaven is. Aangezien hier daar geen sprake van is slaat de Fifa door.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De FIFA heeft weinig keus en moet wel de rechten van de sponsors beschermen, als ze dit toelaten ga je meer van dit soort acties krijgen wat uiteindelijk een invloed zou kunnen hebben op de sponsor inkomsten
Misschien wil de FIFA juist een rechtzaak om te zien hoever ze kunnen gaan met het beschermen van de sponsorsquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Symer het volgende:
[..]
'Geen zichtbare beeldmerken van concurrenten in het stadion' is een regel die vrij makkelijk te handhaven is. Aangezien hier daar geen sprake van is slaat de Fifa door.
Heikeken pletterpetten mochten ook naar binnen mits je het beeldmerk er af schraapte.
Dit gaat alleen maar van kwaad tot erger wordenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
De FIFA heeft weinig keus en moet wel de rechten van de sponsors beschermen, als ze dit toelaten ga je meer van dit soort acties krijgen wat uiteindelijk een invloed zou kunnen hebben op de sponsor inkomsten
Precies dus alleen al door dit toe te laten kunnen ze de "babes" niets maken lijkt mequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Symer het volgende:
[..]
'Geen zichtbare beeldmerken van concurrenten in het stadion' is een regel die vrij makkelijk te handhaven is. Aangezien hier daar geen sprake van is slaat de Fifa door.
Heikeken pletterpetten mochten ook naar binnen mits je het beeldmerk er af schraapte.
Lijkt me ook niet op het eerste gezicht maar het zijn wel door een concurrerende (nou ja) bierbrouwer betaalde mensen en dus deel van reclame campagne van deze bierbrouwerquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:35 schreef crv het volgende:
[..]
Precies dus alleen al door dit toe te laten kunnen ze de "babes" niets maken lijkt me
Weet je, lokaal in NL kan ik me het nog voorstellen, maar zelfs dan....quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet op het eerste gezicht maar het zijn wel door een concurrerende (nou ja) bierbrouwer betaalde mensen en dus deel van reclame campagne van deze bierbrouwer
En dan Oranje maken en de "D" veranderen in "TT"quote:
Ja maar Budweiser is 1 merk van een hele grote bierbrouwer die in Nederland oa de merken Jupiler, Dommelsch en Hertogh Jan voert.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef crv het volgende:
[..]
Weet je, lokaal in NL kan ik me het nog voorstellen, maar zelfs dan....
Wat heeft Bavaria in godsnaam voor concurentie positie t.o.v. Budttweiser
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef crv het volgende:
Waar is de FIFA in godsnaam mee bezig
Wat heeft BUDTTweiser nou voor last van Bavaria
Daar waar ik er iets over lees in de buite nlandse pers is iedereen VOOR de stunt en TEGEN BUDTTweiser
Een woordvoerder van Bavaria zei ooit: "Wij hebben niet veel geld, dus we moeten slim zijn"quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Rookert het volgende:
Bavaria is een trending topic op Twitter, ik denk dat de champagneflessen ontkurkt worden daar en PR bedrijfje de bonus binnenheeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |