Whehe ik dacht precies hetzelfde. Hoe ze daar staan te dansen zo van:Hey kijk ons hier vrolijk en tof doen. Domme attentionwhoresquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:33 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha domme wijven, komen alleen maar naar dat stadion om op te vallen mooi te wezen en met hun bek op tv te komen, heeft niks met voetbal te maken.....geef ze maar een flink pak slaag, sluit ze op en laat ze pas na het wk weer vrij en geef de opengekomen plaatsen lekker aan ECHTE voetbalsupporters die WEL voor het voetbal komen!
commerciele kutzooi mandat hoort niet in een voetbalstadion thuis
janktrutjes
Je.... alle meiden moeten natuurlijk in nette kleding gewoon rustig op de bank gaan zitten kijken..... stemming in een stadion is natuurlijk onzin!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe ik dacht precies hetzelfde. Hoe ze daar staan te dansen zo van:Hey kijk ons hier vrolijk en tof doen. Domme attentionwhores.
Ja, dat heet misogynie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:53 schreef horned_reaper het volgende:
Als een man op de tribune staat te juichen en te springen met allemaal oranje meuk om zich heen is het een supporter.... maar een knappe vrouw is een atention whore ......
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef Sheepcidus het volgende:
Wie vertelt Blatter ff dat alle vuvuzuela's gesponsord zijn door Bavaria.
quote:Vragen over bierarrestatie Z-Afrika
` Het ministerie van Buitenlandse Zaken
heeft in Zuid-Afrika navraag gedaan
over de arrestatie van drie Nederlandse
vrouwen in Johannesburg.Ze hoorden bij
een groep van dertig jonge vrouwen die
een oranje jurk aan hadden van het
biermerk Bavaria.
Het zou gaan om bescherming van het
biermerk Budweiser,een officiële
sponsor van het WK.Het ministerie kan
zich niet voorstellen dat het verboden
is om in een oranje jurk rond te lopen.
Op de jurk staat nergens zichtbaar de
naam Bavaria.Het ministerie heeft nog
geen antwoord van de Zuid-Afrikaanse
autoriteiten.
Ik durf te wedden dat ze met een oranje-bavaria-boerka net zoveel aandacht krijgen. Net wat je liever ziet. Feit blijft dat Bavaria punten scoort en de FIFA zich lekker laat kennen. Merkbescherming kan ook door het te negeren en gewoon niet prominent in beeld laten komen. Overigens wist niet iedereen dat het jurkje van Bavaria is - maar das nu wel anders.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe ik dacht precies hetzelfde. Hoe ze daar staan te dansen zo van:Hey kijk ons hier vrolijk en tof doen. Domme attentionwhores.
Inderdaad, wat de FIFA doet heeft juist het tegenovergestelde effect; nog meer exposure voor Bavaria. Helemaal omdat het van die kekke jurkjes zijn met leuke Hollandse blonde geiten erin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:58 schreef Outlined het volgende:
niks damesdispuut, gewoon ingehuurd
bavaria heeft iig wat ze willen, aandacht
Ben het helemaal met je eens over de commercie, maar dat hou je niet tegen. Het bezwijkt vanzelf onder zn eigen gewicht op een dag.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat denk ik dus niet. in de jaren 60 en 70 was de commercie nog lang niet ingeburgerd maar speelde Oranje wel het beste voetbal uit haar historie en worden alle toppers uit die periode nog steeds gezien als beste spelers ter wereld dus tja......je lult uit je nek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |