Naar aanleiding van de aangifte van de FIFA, gok eens wat er gebeurt als de dames aangifte van vrijheidsberoving door de FIFA doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:37 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat was de Zuid Afrikaanse politie, niet de FIFA.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:42 schreef Ringo het volgende:
Punt is, de FIFA is snel, daadkrachtig en doet gewoon wat de FIFA wil. Als de discussie losbarst, is het kwaad al geschied. Het volk wil spelen, krijgt het spelen. Iedereen is zo focking gebrainwashed door lulverhalen over "merkenrecht", "gederfde inkomsten" en andere nonsense dat we er nog zelf in zijn gaan geloven ook. Nog even en we zouden het heel gewoon zijn gaan vinden dat die chica's gevangen worden gezet. "Hm, tja, lastige kwestie hoor, merkenrecht bla, imagoschade bloe, juridisch is het waterdicht, hm, tja, gewoon een rotstreek van Bavaria, hm, tja, lastig hoor, ikbegrijpdefifawel, hm, tjaaa..."
Je zou je ogen uit je kop moeten schamen dat je überhaupt het lef hebt om die tyfusnazi's naar de bek te praten.
"Over de ruggen van anderen."quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Vallen voor marketingstunten is nog net iets treuriger. Over ruggen van anderen reclame maken en nog sympathie voor die marketingjongens krijgen ook.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Vallen voor marketingstunten is nog net iets treuriger. Over ruggen van anderen reclame maken en nog sympathie voor die marketingjongens krijgen ook.
Wat een lulkoek. Hoeveel mensen gaan er niet in groepen naar het Stadion? En hoeveel invloed heeft zoiets nou? Als die meiden niet in beeld komen, weet niemand dat ze er zijn. Als ze wel in beeld komen denken 999 van de 1000 kijkers: Goh, leuke meiden in een oranje jurkje. De 1000e was net naar de WC, anders had hij het ook gedacht. Er is letterlijk niemand die bij een groep meiden in een oranje jurkje denkt: Hee, Bavaria!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De reclame-actie van Bavaria om meisjes die net als hun bier niet van premiumkwaliteit zijn bij elkaar in zo'n jurkje in stadions te zetten ten einde in beeld te komen.
Ach, hou toch op. Als ze allemaal hadden gaan lopen zwaaien met Bavaria-vlaggen of als er op elke jurk een letter had gestaan die bij elkaar Bavaria zouden spellen, vind ik het nog flauw, maar beter te begrijpen. Nu zie ik een groep meiden in een oranje jurkje, in een publiek waar 9 van de 10 mensen een oranje outfit dragen.quote:[..]
Niet, maar een dergelijk actie is een inbreuk op de overeenkomst tussen de jurkenmeisjes met de organisator van het evenement en beheerder van het stadion die onstaat bij het bezoek van een wedstrijd. En ook nog een inbreuk op die Zuid-Afrikaanse wet uit 1976.
Lil, zie je zelf niet in hoe je voor de marketing van Bavaria valt ? Ze gebruiken niet voor niks lekkere dames om sympathie te krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
"Over de ruggen van anderen."Vertel dat dan aan die fascistenknechten die 30 lekkere jurkjes moesten "overmeesteren" en degenen die daartoe opdracht gaven.
mwah ik mag toch hopen dat het al dan niet handhaven van de regels niet afhankelijk is van hoe lekker de dader eruit ziet met een kort rokjequote:Op woensdag 16 juni 2010 17:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
"Over de ruggen van anderen."Vertel dat dan aan die fascistenknechten die 30 lekkere jurkjes moesten "overmeesteren" en degenen die daartoe opdracht gaven.
Ah, vandaar de ophef.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is letterlijk niemand die bij een groep meiden in een oranje jurkje denkt: Hee, Bavaria!!!
Een jurkje een reclame-uiting? Tijd voor een Bavaria spreekkoor bij Nederland -Japan zaterdag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:51 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat zou Bavaria zelf doen als op een door hun gesponsored evenement de concurrent even langs komt om gratis een graantje mee te pikken met reclameuitingen ?
Met dank aan de FIFA wel, ja. Overigens: Hoe ziet de FIFA het verschil tussen een Bavaria-jurkje en een willekeurig mini-Wibra-jurkje, gedragen door Elise uit Appelscha? Moet nu elke vrouw in een Oranje jurkje in Afrika vrezen voor oppakken door de Gedachtenpolitie in opdracht van de FIFA?quote:
Of alle supporters in een oranje mini-jurkje. Kijken wat er dan gebeurtquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef Jalu het volgende:
[..]
Een jurkje een reclame-uiting? Tijd voor een Bavaria spreekkoor bij Nederland -Japan zaterdag.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe ziet de FIFA het verschil tussen een Bavaria-jurkje en een willekeurig mini-Wibra-jurkje, gedragen door Elise uit Appelscha?
quote:
nou dat hebben ze met die tv reclames toch wel heel goed duidelijk gemaakt hoor ... toen ik het zag dacht ik ook aan Bavaria eerlijk gezegdquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wat een lulkoek. Hoeveel mensen gaan er niet in groepen naar het Stadion? En hoeveel invloed heeft zoiets nou? Als die meiden niet in beeld komen, weet niemand dat ze er zijn. Als ze wel in beeld komen denken 999 van de 1000 kijkers: Goh, leuke meiden in een oranje jurkje. De 1000e was net naar de WC, anders had hij het ook gedacht. Er is letterlijk niemand die bij een groep meiden in een oranje jurkje denkt: Hee, Bavaria!!!
Althans, dat was zo. Dankzij de FIFA wet nu zelfs iedereen in Ivoorkust, wat Bavaria is.
[..]
Ach, hou toch op. Als ze allemaal hadden gaan lopen zwaaien met Bavaria-vlaggen of als er op elke jurk een letter had gestaan die bij elkaar Bavaria zouden spellen, vind ik het nog flauw, maar beter te begrijpen. Nu zie ik een groep meiden in een oranje jurkje, in een publiek waar 9 van de 10 mensen een oranje outfit dragen.
[ afbeelding ]
Nog afgezien van het feit, dat de huiskleur van Bavaria blauw is, dus dat er zelfs geen associatie met Bavaria is als de FIFA niet zo handig was geweest om het uit te schreeuwen over de hele wereld.
Dat, dus.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met dank aan de FIFA wel, ja. Overigens: Hoe ziet de FIFA het verschil tussen een Bavaria-jurkje en een willekeurig mini-Wibra-jurkje, gedragen door Elise uit Appelscha? Moet nu elke vrouw in een Oranje jurkje in Afrika vrezen voor oppakken door de Gedachtenpolitie in opdracht van de FIFA?
Joh, dat hele kankervoetbaltoernooi interesseert me geen drol. Het verbaast me alleen hooglijk hoe iedereen zo simpel meegaat in de totaalcontrole van de FIFA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:52 schreef gelly het volgende:
[..]
Lil, zie je zelf niet in hoe je voor de marketing van Bavaria valt ? Ze gebruiken niet voor niks lekkere dames om sympathie te krijgen
3 centimeter groot, verticaal op een labeltje aan de zijkant. Dat is ook echt zichtbaar op TV en zoquote:
Waarom ? Met welk geld denk je dat dit soort evenementen betaald worden ? Leuk geprobeerd van Bavaria, maar ik zie niet in waarom "we" moeten opkomen voor een marketingtruc van een bierbrouwer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Of alle supporters in een oranje mini-jurkje. Kijken wat er dan gebeurt
Maar actie moet er komen, hetzij van de supporters, hetzij van de Nederlandse Regering.
En hoeveel minder Budweiser denk je dat er in Nederland door verkocht is? Kan ik je wel vertellen: 0,0%.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat hebben ze met die tv reclames toch wel heel goed duidelijk gemaakt hoor ... toen ik het zag dacht ik ook aan Bavaria eerlijk gezegd
Met nogal vuil geld, klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef gelly het volgende:
[..]
Waarom ? Met welk geld denk je dat dit soort evenementen betaald worden ?
Dat is omdat er geen Budweiser in Nederland verkocht word.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En hoeveel minder Budweiser denk je dat er in Nederland door verkocht is? Kan ik je wel vertellen: 0,0%.
maar organiseren kunnen ze als de beste.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Ringo het volgende:
FIFA heeft macht. FIFA toont macht. Verder niks. Een verwerpelijke club van verwerpelijke mensen.
My point exactly. En aangezien de associatie 'meiden in Oranje jurkjes = Bavaria' alleen in Nederland gemaakt wordt werd, is de hele actie en de hele heisa totaal overtrokken, overbodig en een enge ontwikkeling.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Dat is omdat er geen Budweiser in Nederland verkocht word.
Ooohhh, wat zou DAT erg zijn, zegquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef gelly het volgende:
[..]
Vuil geld ? Zonder dat "vuile" geld vindt er geen WK meer plaats.
Het gaat natuurlijk om de manier waarop eea is gegaan en hoe dat door de commerciële nazi's wordt goedgepraat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:59 schreef zoalshetis het volgende:
we doen net of het allemaal nieuw is. heineken heeft een aantal jaar geleden ook al een boete gehad en zo nog vééél meer paarden van troye. de boete wordt ingecalculeerd.
Vindt je b.v. ook dat een t.v. station de wedstrijden gewoon mag uitzenden, als een andere daar miljoenen voor betaald heeft ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef Ringo het volgende:
FIFA heeft macht. FIFA toont macht. Verder niks. Een verwerpelijke club van verwerpelijke mensen.
verveelde meisje in het midden heeft een logo op dr borst ... de rest op de rugquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
3 centimeter groot, verticaal op een labeltje aan de zijkant. Dat is ook echt zichtbaar op TV en zo
dat is het punt toch niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En hoeveel minder Budweiser denk je dat er in Nederland door verkocht is? Kan ik je wel vertellen: 0,0%.
Die rechten zijn sowieso veel te hoog. Dat is al een eerste discussiepunt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Vindt je b.v. ook dat een t.v. station de wedstrijden gewoon mag uitzenden, als een andere daar miljoenen voor betaald heeft ?
Je moet het Bavaria aanrekenen dat deze meisjes in de problemen zijn gekomen, niet de FIFA.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
My point exactly. En aangezien de associatie 'meiden in Oranje jurkjes = Bavaria' alleen in Nederland gemaakt wordt werd, is de hele actie en de hele heisa totaal overtrokken, overbodig en een enge ontwikkeling.
De nazi's ook.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar organiseren kunnen ze als de beste.
Zo zeg, wat een groot en herkenbaar logo...quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
verveelde meisje in het midden heeft een logo op dr borst ... de rest op de rug
En nu een antwoord ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die rechten zijn sowieso veel te hoog. Dat is al een eerste discussiepunt.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
verveelde meisje in het midden heeft een logo op dr borst ... de rest op de rug
[ afbeelding ]
ik kan het verder niet lezen maar toch
FIFA heeft zelf de uitzend rechten dus die kunnen zo tegen de camarman zeggen niet meer naar die groep dames daar gaan, kLaar. Maar zo werkt het helaas niet elke man dus ook de camera man en regisseur kijkt toch naar vrouwen in een korte jurk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Vindt je b.v. ook dat een t.v. station de wedstrijden gewoon mag uitzenden, als een andere daar miljoenen voor betaald heeft ?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Je moet het Bavaria aanrekenen dat deze meisjes in de problemen zijn gekomen, niet de FIFA.
Ach kom, wat een onzin. Hoe maakt de FIFA onderscheid tussen meisjes die spontaan dit jurkje in het publiek zijn gaan staan en meisjes die hier voor Bavaria zijn opgetrommeld? Of tussen meisjes die een Wibra jurkje hebben gekocht en meisjes met een gratis Bavaria jurkje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Je moet het Bavaria aanrekenen dat deze meisjes in de problemen zijn gekomen, niet de FIFA.
Als het georganiseerd wordt door een andere partij voor commerciële doeleinden dan kun je best aangepakt worden, dat is ook niet vreemd in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Dus jij vindt serieus dat dat het oppakken van mensen rechtvaardigt? Zoals ik al zei: Wat gebeurt er als ik in een oranje trainingspak kom, met een groot Adidas-logo erop? Dat is wereldwijd bekend, dus veel erger. Zit ik dan ook midden in de nacht in de bak?
ik ben een commerciele nazi. hell, ik heb dit jaar zelfs 3 wk-acties bedacht of aan meegewerkt voor communicatie. shoot me.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om de manier waarop eea is gegaan en hoe dat door de commerciële nazi's wordt goedgepraat.
Snap je nou gewoon het punt niet of wil je het niet begrijpen ? Bierbrouwer betaalt enorm veel geld zodat enkel zijn merk getoond mag worden, andere bierbrouwer heeft daar schijt aan probeert het toch, wordt betrapt, komen sancties. Klaar. En dan vind je het nog oneerlijk en debiel ook ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een groot en herkenbaar logo...
Dat zal Budweiser vast enorm veel omzet hebben doen verliezen.
het zijn geen kleine lettertjes aan een label zoals beweerd werd en zoals gezegd ... ik kan het niet lezen, daar had je met een beetje inzet aan kunnen opmaken dat ik het niet heel erg herkenbaar vindquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef Jalu het volgende:
[..]
Zo zeg, wat een groot en herkenbaar logo...
boeit me nixquote:Dat zal Budweiser vast enorm veel omzet hebben doen verliezen.
Ja, ik ben inderdaad van mening dat Sepp Blatter door zijn knieschijven mag worden geschoten.quote:
nee, lees ff wat verder terug wil je, ik ga niet iedere keer hetzelfde verhaal vertellen zodra er weer een nieuw iemand het topic heeft ontdektquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Dus jij vindt serieus dat dat het oppakken van mensen rechtvaardigt?
dan gebeurt er nixquote:Zoals ik al zei: Wat gebeurt er als ik in een oranje trainingspak kom, met een groot Adidas-logo erop? Dat is wereldwijd bekend, dus veel erger. Zit ik dan ook midden in de nacht in de bak?
Dat andere biermerk is niet getoond.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Snap je nou gewoon het punt niet of wil je het niet begrijpen ? Bierbrouwer betaalt enorm veel geld zodat enkel zijn merk getoond mag worden, andere bierbrouwer heeft daar schijt aan probeert het toch, wordt betrapt, komen sancties. Klaar. En dan vind je het nog oneerlijk en debiel ook ?
Probeer eens op een door Bavaria gesponsored evenement reclame te maken voor een andere biermerk zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |