ik wil wel ruilen, alleen de trampoline is van mijn zusjequote:
Oh. Ik vraag wel of we ven wat vaker bij de vriend van mijn vriend langs kunnenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:35 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ik wil wel ruilen, alleen de trampoline is van mijn zusje
je mag ook wel hier komen springen hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 22:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh. Ik vraag wel of we ven wat vaker bij de vriend van mijn vriend langs kunnen
Ik sta nog steeds op 75.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef MarkM het volgende:
31 mei 2010 22:42 schreef Zeroku: Ik durf wel te wedden, dat er deze maand geen note bijkomt.
hurrrr durrrrrquote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef MarkM het volgende:
31 mei 2010 22:42 schreef Zeroku: Ik durf wel te wedden, dat er deze maand geen note bijkomt.
Lekker klotsen!quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeroku op 14-06-2010 22:36 ]quote:Op maandag 14 juni 2010 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeroku op 14-06-2010 22:35 ]
-Niet doen-quote:Op maandag 14 juni 2010 22:39 schreef Bravebart het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeroku op 14-06-2010 22:35 ]
Mei durde ook nog maar 1 uur en 18 minuten.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:38 schreef MarkM het volgende:
Jij kan in de tijd edittenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door Zeroku op 14-06-2010 22:36 ]
Het ging over juni zei hij.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mei durde ook nog maar 1 uur en 18 minuten.
Ik nog op 1 positievequote:
Ook een van Ren.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh hij heeft al een note gekregen. Van o.us.
Daarom.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:44 schreef -SG- het volgende:
Maar Zeroku houdt zich toch niet aan beloftes
quote:
Het XTC topic is verderop.quote:
Misschien zou jij eens XTC moeten gebruiken.quote:
Is dat het enige waar je over kan praten?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien zou jij eens XTC moeten gebruiken.
Dan kun je een aantal dagen niet eten van de kaakspierpijn, is goed voor je lichaam.
Beetje simpel Do, Juicy aanvallen op z'n vadsigheidquote:Op maandag 14 juni 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien zou jij eens XTC moeten gebruiken.
Dan kun je een aantal dagen niet eten van de kaakspierpijn, is goed voor je lichaam.
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Is dat het enige waar je over kan praten?
Ook een beetje simpel om mij aan te vallen op mijn eenmalig XTC-gebruik.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Beetje simpel Do, Juicy aanvallen op z'n vadsigheid
Dat ook jaquote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook een beetje simpel om mij aan te vallen op mijn eenmalig XTC-gebruik.
Ben je een man?quote:
Hihiquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, hoezo?
Ik moest alleen om je lachen.
Straks examen voor een gewild certificaatquote:
Wow, dat scheelt nogal.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Straks examen voor een gewild certificaat, als ik die haal heeft het me maar €350 gekost, anders kan ik em later weer eens doen, maar dan kost het €3500
Mr Godquote:
Daarom heb ik er eenquote:
quote:
Die van mij telt qua formaat voor tweequote:
Het komt wel goed schatje.quote:
ZOquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die van mij telt qua formaat voor twee
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat ze al geruime tijd aan het lijnen isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
ZODie 2 van mij passen echt in jouw kat inderdaad
[ afbeelding ]
Ja, en broertjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze al geruime tijd aan het lijnen is
2 katers die van jou?
Ochossiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, en broertjesHun zusje die nog thuis woonde is vorig jaar overreden
Succesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:11 schreef Juicyhil het volgende:
Morgen krijg de uitslag van m`n examensof
Dat was wel de mooiste kitten toen we 3 jaar geleden gingen kijken. Alleen het was dus een vrouwtje, en mijn moeder wou geen vrouwtjes dus die ging niet mee en mocht bij haar moeder blijven.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
OchossieMijn vorige kat (en echt mijn lieveling) is dat ook overkomen
Wees blijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was wel de mooiste kitten toen we 3 jaar geleden gingen kijken. Alleen het was dus een vrouwtje, en mijn moeder wou geen vrouwtjes dus die ging niet mee en mocht bij haar moeder blijven.
Ja maar deze was zo liefffff. Ze liet zich alleen wel omver lopen door haar broertjes.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wees blijDie van mij is een vrouwtje.. Beest is absolute terror tegen andere katten EN honden in de buurt
En ook heeft ze echt last van die typische moodswings etc
Het is en blijft een vrouw natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wees blijDie van mij is een vrouwtje.. Beest is absolute terror tegen andere katten EN honden in de buurt
En ook heeft ze echt last van die typische moodswings etc
Dat dusjquote:
Feliquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef x3ro het volgende:
Feli![]()
Ik heb mn praktijk gisteren gehaald
Alleen door mijn fulltime werk kan ik hem pas ergens tegen volgende week donderdag ophalen
![]()
En met spoed kost je nog eens een euro of 30 extra
Danku, en dat was ook mijn redenatiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik denk dat ik mijn rijbewijs straks wel met spoed ga aanvragen, heeft toch al zat geld gekost.
Dus kan dat er ook nog wel bij.
als je non-speod doet kan je hem ook al wel na 2-3 dagen ophalen vaak...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef x3ro het volgende:
En weer terug omdat de helft van het trainingsvolk gewoon nog niet hier is
Wat geweldig geregeld allemaal hier op een dinsdag ochtend
[..]
Feli![]()
Ik heb mn praktijk gisteren gehaald
Alleen door mijn fulltime werk kan ik hem pas ergens tegen volgende week donderdag ophalen
![]()
En met spoed kost je nog eens een euro of 30 extra
Ik moet ervan uit kunnen gaan dat ik hem maandag kan gaan halen, anders is dat teveel gedoe met vrij regelen etc van werk, dus de enige optie is dan spoedaanvraagquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:05 schreef Marco001 het volgende:
[..]
als je non-speod doet kan je hem ook al wel na 2-3 dagen ophalen vaak...
Geen enkel probleem
Zo eem lekker shoppen met geld v/d baas.
Heyquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moet ervan uit kunnen gaan dat ik hem maandag kan gaan halen, anders is dat teveel gedoe met vrij regelen etc van werk, dus de enige optie is dan spoedaanvraagPauper gemeente, met hun pauper wachtrijen terwijl er niemand binnen is, met pauper werknemers
![]()
Ja, altijd op hun dooie gemak.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moet ervan uit kunnen gaan dat ik hem maandag kan gaan halen, anders is dat teveel gedoe met vrij regelen etc van werk, dus de enige optie is dan spoedaanvraagPauper gemeente, met hun pauper wachtrijen terwijl er niemand binnen is, met pauper werknemers
![]()
Gemeentes in de avond open, geloof je het zelf.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is het niet 's avonds open daar?
Feliquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Gemeentes in de avond open, geloof je het zelf.
inderdaad, bij ons zijn ze op vrijdag volgens mij zelfs maar tot 12 uur open en s'maandags pas na 12 uur...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ja, hier iig wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
quote:
Wat?quote:
quote:
Feliquote:
Op donderdagen gewoon tot 19:00 of 20:00 uur openquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:52 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Dit keer wel, okquote:
Op een stokje!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
portie bart
twee ballies en een knakworst
dat dusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier in Assen weldonderdag avond
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef Stroopwafels het volgende:
Had ik maar nooit een iPod gekocht.
iTunes en QuickTime.![]()
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:28 schreef Stroopwafels het volgende:
Had ik maar nooit een iPod gekocht.
iTunes en QuickTime.![]()
Zo gaat dat bij de iPod ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon Drag&Drop, in plaats van zo'n pauper programma.
Gewoon iTunes aanzetten en wat synchroniseren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij de iPod ookMisschien bij Windows niet btw...
Kan ook jaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon iTunes aanzetten en wat synchroniseren.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:34 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon Drag&Drop, in plaats van zo'n pauper programma.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij de iPod ookMisschien bij Windows niet btw...
Dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
verkapte-kijk-mij-stoer-zijn-met-een-mac post
Negeer hem gewoon.quote:
Can'tquote:
quote:
Je moet niets anders doen.quote:
Werkt helaas niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:41 schreef tubacloud het volgende:
rechter muisknop -> openen met, en dan staat hij er als het goed is bij
Net ff een pond kersen gehaaldquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Kersenvlaai
* mstr kan niet tegen verse kersen...
Als ik kersen eet krijg ik het idee dat ik stik, doordat er het een en ander uitzet in m'n keel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Net ff een pond kersen gehaald. Binnekort zijn hier weer zwarte kersen
Hmm. Da's minder.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik kersen eet krijg ik het idee dat ik stik, doordat er het een en ander uitzet in m'n keel.
Waar ken ik dat van?quote:
oh wacht, dat ken ik van the offspringquote:
Juustquote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
oh wacht, dat ken ik van the offspring
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:10 schreef Renesite het volgende:
Bah. Moet maar weer eens beginnen met schooltje!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
schooltje?
je hebt je slaapkamer veranderd in een klas?
en nu ga je spelen?
Ik zit niet op het MBO.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
schooltje?
je hebt je slaapkamer veranderd in een klas?
en nu ga je spelen?
quote:
Schooltje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wel... en ik zeg geen 'schooltje'
Ik niet. Maar ik zeg wel "school".quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik wel... en ik zeg geen 'schooltje'
quote:
Inspirerende baan, van half 9 tot 5?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
Vraag me echt af welke idioot ooit mij geschikt heeft bevonden nieuwe medewerkers te trainen op de vloerZette ze net zo'n gast van zeker dubbel zo oud naast me die naar me luisterd alsof ik een docent ben
![]()
WoohoooKlaar over 17 minuten
15 inmiddelsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef x3ro het volgende:
Vraag me echt af welke idioot ooit mij geschikt heeft bevonden nieuwe medewerkers te trainen op de vloerZette ze net zo'n gast van zeker dubbel zo oud naast me die naar me luisterd alsof ik een docent ben
![]()
WoohoooKlaar over 17 minuten
Alle bazen en Gris!quote:
Ach, en dan met mn "vakantiebaantje" noordelijk van de 1500 netto overhouden is zo gek nog nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inspirerende baan, van half 9 tot 5?![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:45 schreef KomtTijd... het volgende:
12 zelfs
[..]
15 inmiddels [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef Renesite het volgende:
Ik ga over ruim1 jaar een vrije master doen
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga over 12 jaar een LOI cursus snelschaken doen! Erkend masterrrrr niveau!
OP de universiteit?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga over 12 jaar een LOI cursus snelschaken doen! Erkend masterrrrr niveau!
Het klinkt zo kutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.rug.nl/rechten(...)jeMasterSociaalRecht
Valt best mee
Uiteindelijk ben je toch in het bezit van een 'Mr' titel en een 'academisch denkniveau' en als het mee zit 'een paar honderd euro per maand extra'...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het klinkt zo kutEen vrije master. Net als vrije uitloop kippen. Of vrije school. Of vrije tijd. Of vrijen.
Meneer Renéquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je toch in het bezit van een 'Mr' titel en een 'academisch denkniveau' en als het mee zit 'een paar honderd euro per maand extra'...
Ik heb een docent die heeft op z'n deur:quote:
En jij noemt hem gewoon Hans?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een docent die heeft op z'n deur:
'Ing. Mr. dhr. H... '
Wat een kneusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb een docent die heeft op z'n deur:
'Ing. Mr. dhr. H... '
Je mag jezelf toch helemaal geen titel aanrekenen als je bent doorgestroomd vanaf het HBO?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je toch in het bezit van een 'Mr' titel en een 'academisch denkniveau' en als het mee zit 'een paar honderd euro per maand extra'...
Wanneer moet je anders je titels showen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een kneusSowieso mensen die in het normale leven met hun titels schermen mogen echt van de keukentrap af flikkeren
Ja, zoietsquote:
Hebben alle docenten op onze hogeschool bij hun kantoortjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat een kneusSowieso mensen die in het normale leven met hun titels schermen mogen echt van de keukentrap af flikkeren
Ik ga ze alleen maar op officiële dingen zettenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wanneer moet je anders je titels showen?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hebben alle docenten op onze hogeschool bij hun kantoortjes
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga ze alleen maar op officiële dingen zettenMaar sommige mensen zetten het ook onder onofficiële dingen en 1 gast die ken zette het zelfs op een vakantiekaart
_
quote:
Nah, verder is het gewoon informeel hoor. Maar rechtendocenten doen dat kennelijk..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bij ons is het gelukkig een stuk informeler
True, dat zijn mensen die zichzelf heel wat vinden omdat ze een dik boek uit hun hoofd kennen. Een soort dominees zijn het eigenlijk, maar dan zonder enig benul van de bijbel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, verder is het gewoon informeel hoor. Maar rechtendocenten doen dat kennelijk..
En stiekem ook postitjes plakken bij bepaalde dingen, en ook markeren en zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, dat zijn mensen die zichzelf heel wat vinden omdat ze een dik boek uit hun hoofd kennen. Een soort dominees zijn het eigenlijk, maar dan zonder enig benul van de bijbel.
Ze misbruiken ook kinderen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, dat zijn mensen die zichzelf heel wat vinden omdat ze een dik boek uit hun hoofd kennen. Een soort dominees zijn het eigenlijk, maar dan zonder enig benul van de bijbel.
Vast wel! De harde hand der wetquote:
Gelukkig maar, want daar staan enkel onwaarheden inquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man! Dat mannen de baas zijn klopt prima.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:12 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want daar staan enkel onwaarheden in
Ohjaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man! Dat mannen de baas zijn klopt prima.
Ik zal jou eens in je onderbroek zetten!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
IK KAN NIET WACHTEN TOT IK BBE IN M'N ONDERBROEK KAN ZETTEN.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in je onderbroek zetten!
Die van mij Anita en Sjonnie en zo.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn leraren zijn gewoon Hans en Bonny enzo.
Op het moment druk. Maar verder wel oké. Donderdag hoor ik of ik geslaagd benquote:
Tijd gaat wel snel zegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op het moment druk. Maar verder wel oké. Donderdag hoor ik of ik geslaagd ben.
quote:
Goh, wat raar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga zo vrijdag naar Duitsland, een zwemtoernooi. Maar waarschijnlijk mogen de Vuvuzela's niet eens het terrein op
Frank leeft met je mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga zo vrijdag naar Duitsland, een zwemtoernooi. Maar waarschijnlijk mogen de Vuvuzela's niet eens het terrein op
GODVERDOMME.quote:
Dat maakt ons blij dat maakt ons blijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HihiOh ik zit MIDNR te luisteren
Inside joke
Alsof ik dat moet weten.quote:
quote:
Care. Radioquote:
Een homo een homo, we love you een homo en hij kan er niets aan doen!quote:
MIDNR is het enige radioprogramma waar ik ooit vast naar geluisterd hebquote:
Die jingles zijn zooooo geniaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een homo een homo, we love you een homo en hij kan er niets aan doen!
Ja was altijd wel geinig ja.quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist.
Maare alles onder controle?
Was dat naar mij bedoeld dan?quote:
Zo op fiets midden in het dorp fietsen en dan net doen alsof je optrekt met een motor en dan keihard Mwoap mwoap mwoap roepenquote:
Ja ik ook, met Erik-Janquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MIDNR is het enige radioprogramma waar ik ooit vast naar geluisterd hebDat zegt veel!
Ik ontdekte het toen Rianne er zat, toen vond ik uitzendingen met Erik-Jan, en die zijn zo veel leukerquote:
En dan word je aangehouden door de zogenaamde politie zekerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo op fiets midden in het dorp fietsen en dan net doen alsof je optrekt met een motor en dan keihard Mwoap mwoap mwoap roepen!
Zou je d'r geven?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Hyman het volgende:
HahaDie kimberly van de take me out van gisteren
met dr delftse accent
Delftquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:14 schreef Hyman het volgende:
HahaDie kimberly van de take me out van gisteren
met dr delftse accent
Wist je dat als je je wachtwoord intikte, dat er dan sterretjes komen te staanquote:
Hihi.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:13 schreef -SG- het volgende:
zolangspatieisspatiemijnspatiepenisspatieinspatiesterretjesspatie
Ik was eerder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |