Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.quote:Kom je zaterdag ook op mijn verjaardagsparty? Half 9 begint het. Xx [insert name]
quote:
Als jij mij bijles geeft moet dat wel een 8/10 worden.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Ravenous- het volgende:
Props voor je zinsbouw, maar je interpunctie en spelling kunnen beter.
6/10
Heineken is wel redelijk chil, mits je het niet hoeft te combineren met ander bierquote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mensen die geen bier drinken.
Bier! Als het maar geen Heineken is.
vrouwen die wel even denken dat ze kunnen zeggen welk bier ik wel of niet mag drinken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Mensen die geen bier drinken.
Bier! Als het maar geen Heineken is.
Ik zeg niet dat jij geen Heineken mag drinken, ik zeg wat ik van Heineken vind. Ik vind Heineken 'quote:Op maandag 14 juni 2010 21:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
vrouwen die wel even denken dat ze kunnen zeggen welk bier ik wel of niet mag drinken.
godverdomme TS is echt een gappie.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Jig_Saw het volgende:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht als ik binnen kom.
[ afbeelding ]
![]()
??Que!^&*(@?__?!
Ik dronk niet hoor. Maar er was Vodka, rode en witte spermakleurachtige flesjes. En bier, van alles wat.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef o.us het volgende:
Welk merk bier dronk je TS? Als het slootwater is sluit ik je topic.
De OP niet lezenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef o.us het volgende:
Welk merk bier dronk je TS? Als het slootwater is sluit ik je topic.
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef Jig_Saw het volgende:
Op maandag 14 juni 2010 21:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Het is vrijdagavond om ongeveer half 11 s' avonds, ik hang in het dorp rond met nog wat vrienden, en krijg een sms'je. Ik open hem vlot door op het touch-screen te tikken.
[..]
Ik sms haar terug dat ik wel zin heb en dat ik van de partij zal zijn.
Zaterdagsavonds ben ik zoals gezegd om half 9 op de plek van bestemming. Iedereen juicht stenigd me als ik binnen kom.
[ afbeelding ]
![]()
??Que!^&*(@?__?!
Nee, hij heeft cola op een feestje gedronken.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Zwolsboy het volgende:TS is naar de kleuterdisco geweest met nep bier (ranja)
Puur door 1 biertje of in combinatie met andere shit?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
Ik ben een keer stomdronken van 1 biertje geweest. Jouw stelling gaat dus niet per definitie op. Echter, veel aandachtshoeren gedragen zich graag dronken.
k ook niet szweet jee! hadz jue daar problems mee..!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef TNA het volgende:
Ongelofelijk TS, de waardeloze topics die jij weet te openen
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef TNA het volgende:
Ongelofelijk TS, de waardeloze topics die jij weet te openen
HAHA, ik keek niet goed en dacht dat jij AP was i.v.m. UserIconquote:Op maandag 14 juni 2010 22:00 schreef Aron7120 het volgende:
Mensen betichten van het niet tegen alcohol kunnen terwijl je zelf niks drinkt:
Ik had die van mij eerderquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HAHA, ik keek niet goed en dacht dat jij AP was i.v.m. UserIcon
Puur door 1 biertje, yep.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef John_Q het volgende:
[..]
Puur door 1 biertje of in combinatie met andere shit?
Je doet je naam eer aanquote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
[..]
Puur door 1 biertje, yep.
Dat is dus ook waar men voor waarschuwt met binge drinking etc. vermoed ik. Je weet niet hoe dingen vallen. 99 vd 100x gaat het goed. Maar er zijn dus ook mensen die niet 1 biertje drinken en dan stoppen. Nee, ze gooien heel snel van alles naar binnen. Als het dan een keer verkeerd valt kun je de ambulance bellen, maar die komt dan nogal eens te laat. Je kan je leven daar niet naar inrichten. Hoewel, ik heb dat wel gedaan maar kan me voorstellen dat mensen dat niet doen, kunnen of willen.
Doden die vallen met drinken komen meestal daardoor (alcoholvergiftiging). Het beroerde is dat dat dus al kan gebeuren binnen 1 biertje (zoals bij mij, ik had nog niet eens dat biertje op, net iets over de helft ofzo) en ik ben naar buiten gegaan om daar de boel uit te kotsen. Vrienden dachten: laat maar liggen, heeft teveel gedronken, eigen schuld. Niet dus....
Ben uiteindelijk naar boven getild en heb daar de boel ondergekotst, toen in slaap gevallen en de volgende ochtend wakker en naar huis.
Alcoholvergiftiging etc is bad, mkay.... En het gebeurt veel te vaak.
Heb je het bier in je longen gegoten?quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Achterlijke-Gladiool het volgende:
[..]
Puur door 1 biertje, yep.
Dat is dus ook waar men voor waarschuwt met binge drinking etc. vermoed ik. Je weet niet hoe dingen vallen. 99 vd 100x gaat het goed. Maar er zijn dus ook mensen die niet 1 biertje drinken en dan stoppen. Nee, ze gooien heel snel van alles naar binnen. Als het dan een keer verkeerd valt kun je de ambulance bellen, maar die komt dan nogal eens te laat. Je kan je leven daar niet naar inrichten. Hoewel, ik heb dat wel gedaan maar kan me voorstellen dat mensen dat niet doen, kunnen of willen.
Doden die vallen met drinken komen meestal daardoor (alcoholvergiftiging). Het beroerde is dat dat dus al kan gebeuren binnen 1 biertje (zoals bij mij, ik had nog niet eens dat biertje op, net iets over de helft ofzo) en ik ben naar buiten gegaan om daar de boel uit te kotsen. Vrienden dachten: laat maar liggen, heeft teveel gedronken, eigen schuld. Niet dus....
Ben uiteindelijk naar boven getild en heb daar de boel ondergekotst, toen in slaap gevallen en de volgende ochtend wakker en naar huis.
Alcoholvergiftiging etc is bad, mkay.... En het gebeurt veel te vaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |