dat kwam gewoon door je heldhaftige gevechten dat het zwart voor je ogen werd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Michielos het volgende:
@ Sylver
Als oud epilepticus herken ik me volledig in je "verklaring", Ik ben nu al 7 jaar aanvalsvrij (gelukkig)
Kan. Maar hoeft niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef BunnyCookii het volgende:
Dat hierboven.
En in de klas omdat je er erg veel mee bezig bent, je "probeert" het je voor te stellen in de klas, waardoor je het ook gaat zien, zoals je zelf al beschreef in de tekst.
En dat vermindering van de buikpijn etc, kan ook gewoon zo lijken..
Het is met name het openstaan voor de energie. Het is zo dat je met reiki geopend en verbonden wordt met de universele levensenergie, maar het is ook zo dat je niet ingewijd hoeft te zijn om ermee te werken. Het werkt dan alleen een stuk minder.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Reiki zou kunnen, maar dat ken je ook niet zomaar even. Het zou kunnen dat je er aanleg voor hebt.. maar dat is afwachten. maar denk dat die aura's die jij ziet meer verbeelding is.
Aura's bestaan juist uit kleuren? Ikzelf zie bijv. groen rond mijn vingersquote:Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had al i Feedback dit topic doorgegeven dus het wordt automatisch naar dat subforum gezet.
En inderdaad het zouden aura's kunnen zijn.
Maar het feit dat zij zegt het te gaan dwingen kleuren enzo te zien. Zegt meer erover dat ze het verbeeld.
Zit er dan ergens een kerel die in de gaten houdt of je ingewijd bent / wordt en die dan je reiki-switch omzet ofzo ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:53 schreef EINZ het volgende:
[..]
Het is met name het openstaan voor de energie. Het is zo dat je met reiki geopend en verbonden wordt met de universele levensenergie, maar het is ook zo dat je niet ingewijd hoeft te zijn om ermee te werken. Het werkt dan alleen een stuk minder.
Ik weet het niet, ik ben zelf geen reiki-master teacher (niveau 3a). Dus ik weet niet wat precies het aandeel is van degene die een ander inwijdt. Het kan ook zo zijn dat de inwijder een verbinding legt tussen de ingewijde en de universele energie, naast het schoonspoelen van het energiekanaal.. Maar er is zeker iemand die de inwijding aanstuurt en begeleidt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Zit er dan ergens een kerel die in de gaten houdt of je ingewijd bent / wordt en die dan je reiki-switch omzet ofzo ?
Zijn er soorten dan? Er is maar een energie, die zich alleen op verschillende manieren manifesteert.quote:
Dit soort uitspraken begrijp ik echt niet. Jij gelooft wel in aura's en dat soort dingen (ik weet niet waar je nog meer in gelooft), maar de duivel is onzin, dat is voor jou een vaststaand feit. Verzonnen door de mens, zeg je.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef EINZ het volgende:
O ja, en de duivel is een uitvinding van de mens om een definitie te hangen aan een oorzaak wat ze als "het kwaad" beschouwen. Hoewel "het kwaad" ook niets anders is dan een door mensen gecreeerde definitie.
Zit jij nu in zo'n periode dat je ze wel ziet of dat je ze niet ziet? En in het geval je ze nu wel ziet, kun je ze ook op een foto/filmpje zien of alleen i.r.l.? En kun jij ook een betekenis verbinden aan die (kleuren van die) aura's?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Summers het volgende:
Ik ging vroeger in de klas ook expres aura's proberen te zien als de les saai was ,
gaat makkelijker met een witte achtergrond , ik heb zeker ook periodes dat ik ze niet zie
al ga ik op mijn kop staan dus dat ik me dat kan inbeelden wanneer ik wil , ervaar ik niet zo
en zodra ik ze wel weer zie , is het alsof het nooit is weggeweest , meestal zie ik wit en andere keer
een kleur , dan zie ik bijv een wolk geel naast iemands hoofd of een brede streep blauw of een witte omlijsting om iemand heen maar ook weleens om objecten of bomen enzo .
Die universele energie is een uitvinding van de mens om een definitie te hangen aan het gevolg van zelfsuggestie.quote:
Deed ik ook vaakquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Summers het volgende:
Ik ging vroeger in de klas ook expres aura's proberen te zien als de les saai was ,
gaat makkelijker met een witte achtergrond , ik heb zeker ook periodes dat ik ze niet zie
al ga ik op mijn kop staan dus dat ik me dat kan inbeelden wanneer ik wil , ervaar ik niet zo
en zodra ik ze wel weer zie , is het alsof het nooit is weggeweest , meestal zie ik wit en andere keer
een kleur , dan zie ik bijv een wolk geel naast iemands hoofd of een brede streep blauw of een witte omlijsting om iemand heen maar ook weleens om objecten of bomen enzo .
wel en zie ze niet op foto of filmpjes en de algemene betekenis kan je opzoeken en het zegt ook ietsquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zit jij nu in zo'n periode dat je ze wel ziet of dat je ze niet ziet? En in het geval je ze nu wel ziet, kun je ze ook op een foto/filmpje zien of alleen i.r.l.? En kun jij ook een betekenis verbinden aan die (kleuren van die) aura's?
maar als men het gevolg leeft van zijn of haar zelfsuggestie , dan creeren we toch onze eigen werkelijkheid , mooi man .quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Die universele energie is een uitvinding van de mens om een definitie te hangen aan het gevolg van zelfsuggestie.
je moet jezelf toch vermaken hequote:Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef Wajangmama het volgende:
[..]
Deed ik ook vaak
Nu kan ik ze vrij makkelijk zien ,maar toch het makkelijkst met een donkere achtergrond.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef Summers het volgende:
wel en zie ze niet op foto of filmpjes en de algemene betekenis kan je opzoeken en het zegt ook iets
als je het rechts of links van iemand ziet ( of je een invloed van iemands verleden ziet of iets wat eraan komt ) maar dat is eigenlijk een hele studie waar je in kan duiken waarbij je heel veel informatie
uit iemands aura kan halen en leert over de verschillende auralagen , maar dat heb ik niet gedaan .
als men het gevolg leeft van zijn of haar zelfsuggestie dan creeert men haar/zijn eigen illusie, da's wat andersquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Summers het volgende:
[..]
maar als men het gevolg leeft van zijn of haar zelfsuggestie , dan creeren we toch onze eigen werkelijkheid , mooi man .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |