abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:57:38 #51
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_82832674
Schaamteloze tvp, heb je het er al eens met je ouders over gehad ? misschien hebben die het ook ?
Minds are like parachutes. They only function when open.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 15:48:33 #52
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_82837408
Ik weet dat het topic in TRU staat, maar ik zou toch graag een 'verklaarbare' kanttekening willen plaatsen..
Mijn nichtje heeft epilepsie, bij haar begonnen de klachten met het zien van vlekken, lichtflitsen en tijdsverdraaiingen (ze had ook vaak het gevoel iets al eerder te hebben meegemaakt). Men wist destijds nog niet dat ze epilepsie had en ze zocht verder ook niks achter deze ervaringen. Totdat ze een keer de klassieke vorm van epilepsie - die we allemaal kennen - kreeg.

Het blijkt dat het zien van vlekken, lichtflitsen en kleuren, het proeven van een rare smaak en de deja'vu gevoelens allemaal tot een epilepsie aanval te behoren dat bekent staat als eenvoudig partiële aanvallen waarbij je niet het bewustzijn verliest, maar er een stoornis is in een bepaald gedeelte van de hersenen en niet - zoals bij de 'echte' epileptische aanval die we kennen - in het gehele brein.

Nu hoeft dit uiteraard helemaal niet het geval te zijn bij jou, maar ik vond het opvallend dat je dezelfde ervaringen vertelt als mijn nichtje. Ik voel me dan ook genoodzaakt het toch even te vermelden, wie weet heb je er iets aan ..
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 16:11:51 #53
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82838611
Goeie hoor Sylver_
The truth was in here.
  woensdag 16 juni 2010 @ 15:45:41 #54
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82886326
Ik zou eerst eens met een arts gaan praten voor je het in het paranormale zoek, baat het niet dan schaadt het niet !
zzz
  woensdag 16 juni 2010 @ 18:57:41 #55
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82896500
@ Sylver

Als oud epilepticus herken ik me volledig in je "verklaring", Ik ben nu al 7 jaar aanvalsvrij (gelukkig)
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:49:05 #56
256666 leeell
I know you're lonely
pi_82899052
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:57 schreef Michielos het volgende:
@ Sylver

Als oud epilepticus herken ik me volledig in je "verklaring", Ik ben nu al 7 jaar aanvalsvrij (gelukkig)
dat kwam gewoon door je heldhaftige gevechten dat het zwart voor je ogen werd!
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:31:45 #57
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82925560
Net de OP gelezen en de rest van het topic nog niet. Het lijkt erop dat TS gevoelig is voor bepaalde waarnemingen zoals het zien van aura's (waar het hier waarschijnlijk om gaat) en het sterker in contact staan met en openstaat voor de energiestroom van het leven dan de meesten van ons waardoor er een soort van helder waarnemen ontstaat.

Wees er niet bang voor, accepteer het. Je kunt er heel mooie dingen mee doen. Ik raad je aan om naar iemand te gaan die je hiermee kan helpen, een paragnost ofzo of een energiewerker. Daarmee kan je je capaciteiten verder ontwikkelen.
Het belangrijkste is dat je je openstelt voor deze eigenschappen en je er niet voor afsluit. Maar leer er wel mee omgaan en het te hanteren. Zorg ook dat je leert je te beschermen als je er geen contact mee wil. Pas er tot slot voor op dat je je niet teveel gaat focussen op technieken, die kunnen nogal eens in de weg komen te staan van de energiestroom.

Als je behoefte hebt om verder te praten via pm, kan dat natuurlijk. Ik ben zelf energiewerker (reiki) en kan je eventueel ook in contact brengen met iemand die veel meer verstand heeft van dit soort verschijnselen.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:37:03 #58
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82925781
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:03 schreef BunnyCookii het volgende:
Dat hierboven.

En in de klas omdat je er erg veel mee bezig bent, je "probeert" het je voor te stellen in de klas, waardoor je het ook gaat zien, zoals je zelf al beschreef in de tekst.

En dat vermindering van de buikpijn etc, kan ook gewoon zo lijken..
Kan. Maar hoeft niet.

Ik kan ook een groenige "wolk" rond mijn vingers zien als ik me erop concentreer, en soms in de kleur wit rond het hoofd van andere mensen. Niet te verwarren met het na-ijl effect van je ogen als die ineens een scherp contrast zien.

Vermindering van buikpijn kan het gevolg zijn van inbeelding, maar mijn ervaring is dat door je te focussen op een stukje genezing al snel goede resultaten daarmee bereikt.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:49:42 #59
31101 _Led_
pi_82926310
Het zou ook heel goed invloed van de duivel kunnen zijn.
Ben je al naar een priester geweest ?
zzz
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:53:30 #60
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82926484
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Reiki zou kunnen, maar dat ken je ook niet zomaar even. Het zou kunnen dat je er aanleg voor hebt.. maar dat is afwachten. maar denk dat die aura's die jij ziet meer verbeelding is.
Het is met name het openstaan voor de energie. Het is zo dat je met reiki geopend en verbonden wordt met de universele levensenergie, maar het is ook zo dat je niet ingewijd hoeft te zijn om ermee te werken. Het werkt dan alleen een stuk minder.
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:55:10 #61
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82926561
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had al i Feedback dit topic doorgegeven dus het wordt automatisch naar dat subforum gezet.

En inderdaad het zouden aura's kunnen zijn.
Maar het feit dat zij zegt het te gaan dwingen kleuren enzo te zien. Zegt meer erover dat ze het verbeeld.
Aura's bestaan juist uit kleuren? Ikzelf zie bijv. groen rond mijn vingers
  donderdag 17 juni 2010 @ 12:56:56 #62
31101 _Led_
pi_82926638
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:53 schreef EINZ het volgende:

[..]

Het is met name het openstaan voor de energie. Het is zo dat je met reiki geopend en verbonden wordt met de universele levensenergie, maar het is ook zo dat je niet ingewijd hoeft te zijn om ermee te werken. Het werkt dan alleen een stuk minder.
Zit er dan ergens een kerel die in de gaten houdt of je ingewijd bent / wordt en die dan je reiki-switch omzet ofzo ?
zzz
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:04:19 #63
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82927010
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:56 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zit er dan ergens een kerel die in de gaten houdt of je ingewijd bent / wordt en die dan je reiki-switch omzet ofzo ?
Ik weet het niet, ik ben zelf geen reiki-master teacher (niveau 3a). Dus ik weet niet wat precies het aandeel is van degene die een ander inwijdt. Het kan ook zo zijn dat de inwijder een verbinding legt tussen de ingewijde en de universele energie, naast het schoonspoelen van het energiekanaal.. Maar er is zeker iemand die de inwijding aanstuurt en begeleidt.

O ja, en de duivel is een uitvinding van de mens om een definitie te hangen aan een oorzaak wat ze als “het kwaad” beschouwen. Hoewel “het kwaad” ook niets anders is dan een door mensen gecreëerde definitie.
pi_82927023
Welke 'energie', eigenlijk?
Appels. En peren.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:12:26 #65
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_82927394
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef chauchat het volgende:
Zijn er soorten dan? Er is maar een energie, die zich alleen op verschillende manieren manifesteert.
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:17:41 #66
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82927658
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef EINZ het volgende:
O ja, en de duivel is een uitvinding van de mens om een definitie te hangen aan een oorzaak wat ze als "het kwaad" beschouwen. Hoewel "het kwaad" ook niets anders is dan een door mensen gecreeerde definitie.
Dit soort uitspraken begrijp ik echt niet. Jij gelooft wel in aura's en dat soort dingen (ik weet niet waar je nog meer in gelooft), maar de duivel is onzin, dat is voor jou een vaststaand feit. Verzonnen door de mens, zeg je.

Andere mensen geloven wel in de duivel en vinden aura's zien bijvoorbeeld een symptoom van een psychose of bijvoorbeeld een (lichte) hallucinatie. Waarom zou jij dan gelijk hebben?

[ Bericht 1% gewijzigd door JoepiePoepie op 17-06-2010 13:32:35 ]
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:24:21 #67
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_82927974
Ik ging vroeger in de klas ook expres aura's proberen te zien als de les saai was ,
gaat makkelijker met een witte achtergrond , ik heb zeker ook periodes dat ik ze niet zie
al ga ik op mijn kop staan dus dat ik me dat kan inbeelden wanneer ik wil , ervaar ik niet zo
en zodra ik ze wel weer zie , is het alsof het nooit is weggeweest , meestal zie ik wit en andere keer
een kleur , dan zie ik bijv een wolk geel naast iemands hoofd of een brede streep blauw of een witte omlijsting om iemand heen maar ook weleens om objecten of bomen enzo .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:28:58 #68
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82928214
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Summers het volgende:
Ik ging vroeger in de klas ook expres aura's proberen te zien als de les saai was ,
gaat makkelijker met een witte achtergrond , ik heb zeker ook periodes dat ik ze niet zie
al ga ik op mijn kop staan dus dat ik me dat kan inbeelden wanneer ik wil , ervaar ik niet zo
en zodra ik ze wel weer zie , is het alsof het nooit is weggeweest , meestal zie ik wit en andere keer
een kleur , dan zie ik bijv een wolk geel naast iemands hoofd of een brede streep blauw of een witte omlijsting om iemand heen maar ook weleens om objecten of bomen enzo .
Zit jij nu in zo'n periode dat je ze wel ziet of dat je ze niet ziet? En in het geval je ze nu wel ziet, kun je ze ook op een foto/filmpje zien of alleen i.r.l.? En kun jij ook een betekenis verbinden aan die (kleuren van die) aura's?
  donderdag 17 juni 2010 @ 13:29:12 #69
31101 _Led_
pi_82928227
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:04 schreef chauchat het volgende:
Die universele energie is een uitvinding van de mens om een definitie te hangen aan het gevolg van zelfsuggestie.
zzz
pi_82929233
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:24 schreef Summers het volgende:
Deed ik ook vaak
Nu kan ik ze vrij makkelijk zien ,maar toch het makkelijkst met een donkere achtergrond.
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:02:37 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_82929970
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:28 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Zit jij nu in zo'n periode dat je ze wel ziet of dat je ze niet ziet? En in het geval je ze nu wel ziet, kun je ze ook op een foto/filmpje zien of alleen i.r.l.? En kun jij ook een betekenis verbinden aan die (kleuren van die) aura's?
wel en zie ze niet op foto of filmpjes en de algemene betekenis kan je opzoeken en het zegt ook iets
als je het rechts of links van iemand ziet ( of je een invloed van iemands verleden ziet of iets wat eraan komt ) maar dat is eigenlijk een hele studie waar je in kan duiken waarbij je heel veel informatie
uit iemands aura kan halen en leert over de verschillende auralagen , maar dat heb ik niet gedaan .
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:05:05 #72
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_82930135
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Die universele energie is een uitvinding van de mens om een definitie te hangen aan het gevolg van zelfsuggestie.
maar als men het gevolg leeft van zijn of haar zelfsuggestie , dan creeren we toch onze eigen werkelijkheid , mooi man .
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:08:46 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_82930338
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 13:49 schreef Wajangmama het volgende:

[..]

Deed ik ook vaak
Nu kan ik ze vrij makkelijk zien ,maar toch het makkelijkst met een donkere achtergrond.
je moet jezelf toch vermaken he ga ik eens proberen met een donkere achtergrond .
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:14:51 #74
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82930660
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:02 schreef Summers het volgende:
wel en zie ze niet op foto of filmpjes en de algemene betekenis kan je opzoeken en het zegt ook iets
als je het rechts of links van iemand ziet ( of je een invloed van iemands verleden ziet of iets wat eraan komt ) maar dat is eigenlijk een hele studie waar je in kan duiken waarbij je heel veel informatie
uit iemands aura kan halen en leert over de verschillende auralagen , maar dat heb ik niet gedaan .

Bedankt! Mijn complimenten voor dit antwoord, Summers! Ik vroeg informatie over jouw visie wat betreft het zien van aura's en die heb ik gekregen .

[ Bericht 4% gewijzigd door JoepiePoepie op 17-06-2010 14:23:17 ]
  donderdag 17 juni 2010 @ 14:29:58 #75
31101 _Led_
pi_82931526
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 14:05 schreef Summers het volgende:

[..]

maar als men het gevolg leeft van zijn of haar zelfsuggestie , dan creeren we toch onze eigen werkelijkheid , mooi man .
als men het gevolg leeft van zijn of haar zelfsuggestie dan creeert men haar/zijn eigen illusie, da's wat anders
Iemand die oprecht gelooft dat ie Napoleon is creeert ook niet zijn eigen werkelijkheid maar zijn eigen illusie.
Dingen oprecht geloven maakt ze immers nog niet waar.
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')