Of dat er iets mis is met haar zenuwen of zintuigen of de manier waarop haar hersenen bepaalde impulsen verwerken of dat ze simpelweg hallucineert.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar zaken zoals "een bal van energie tussen je handen voelen" heeft daar niets mee te maken. Dat duidt erop dat ze gewoon gevoelig is voor het waarnemen van energie.
Ik ben ook wel benieuwd! Ik wil ook wel proefkonijn zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Sylver_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar de ervaring van Michielos na de Reiki 'sessie' van EINZ!
En ik wil het zelf ook graag eens ervaren
maar alleen als de ervaring positief is, want het is wel een beetje eng om 'zo lang' niks te horen van Michielos
Doe even normaal. De zaken die ze omschrijft hebben overduidelijk met energiewerk te maken en zijn geen "defect". Als er echt iets mis zou zijn met haar, had ze wel met andere klachten bij de arts gezeten, denk je niet? Ze heeft geen problemen met zien of voelen of wat dan ook, wat ze omschrijft is puur additief.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Of dat er iets mis is met haar zenuwen of zintuigen of de manier waarop haar hersenen bepaalde impulsen verwerken of dat ze simpelweg hallucineert.
Het kind is 13... 13! Dit is nu precies waarom mensen zo fel zijn op alternatieve geneeswijzen en 'paranormale' zaken. Zij loopt wellicht rond met ernstige gezondheidsproblemen en jullie komen aan met energie voelen en reiki en aura's terwijl de eerste reactie van een weldenkend mens zou zijn om haar naar een arts te verwijzen om eerst e.e.a. uit te sluiten. Mocht er niets aan de hand blijken te zijn dan is het nog vroeg genoeg om te onderzoeken of er iets paranormaals achter schuilt. Dit is gewoon spelen met de gezondheid van een kind. Ga je schamen. Heel diep.
Je haalt een paar zaken door elkaar. Ik zeg nergens dat duidelijke symptomen niet bij een arts gemeld moeten worden. Maar als je energie tussen je handen voelt (en dat heeft niets te maken met epilepsie, wel met een duidelijke aanleg hebben voor energiewerk) lacht de gemiddelde arts je uit. Iemand van 13 kan daar zo door geraakt worden dat ze de komende jaren niets meer met energiewerk doet, en het is gewoon ontzettend jammer als dat door de onwetendheid van een arts gebeurt. Die haar in 9 van de 10 gevallen zal vertellen dat het allemaal onzin is en ze moet stoppen met zich "dingen in te beelden".quote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik praat haar helemaal geen ziekte aan, ik zeg dat ziekte eerst uitgesloten moet worden voor je verder kijkt. Vooral omdat een aantal van de dingen die zij noemt ook prima te verklaren zijn door bijvoorbeeld epilepsie. Jij (en een aantal anderen uit dit topic) trekken gelijk de conclusie dat er sprake moet zijn van iets bovennatuurlijks en schuiven de mogelijkheid dat er een natuurlijke verklaring is gewoon volledig aan de kant. En vervolgens haar ook nog aanraden om mogelijke symptomen voor een arts te verzwijgen.
Ja, hoi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:19 schreef Sylver_ het volgende:
Ik ben benieuwd naar de ervaring van Michielos na de Reiki 'sessie' van EINZ!
En ik wil het zelf ook graag eens ervaren
maar alleen als de ervaring positief is, want het is wel een beetje eng om 'zo lang' niks te horen van Michielos
Jawohl!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:03 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Ik heb helaas vrijdag geen fluit kunnen doen. Het zal dus vanavond worden. Nog iemand interesse?
Ja, ik nog steedsquote:Op maandag 21 juni 2010 08:03 schreef EINZ het volgende:
Ja, hoi.
Ik heb helaas vrijdag geen fluit kunnen doen. Het zal dus vanavond worden. Nog iemand interesse?
Mooi, vanavond ergens tussen 21:30 en 23:00. Ik zeg niet hoe laatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Ja ikquote:Op maandag 21 juni 2010 08:03 schreef EINZ het volgende:
[..]
Ja, hoi.
Eeehm, jij stond sowieso al ingepland voor vandaag. Alleen Michielos zou vrijdag aan de beurt komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:57 schreef _Led_ het volgende:
Ja ik
Ik was al bang, ik heb niks gevoeld vrijdag
Rare vlekken om mensen en voor mijn ogenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:03 schreef _Led_ het volgende:
Uh ? Waarom zou ik vandaag krijgen ? JIJ was toch enkel degene die vrijdag niet kon ?
Zo is het!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:33 schreef Michielos het volgende:
Ik voelde ook niks, waarschijnlijk omdat er geen Reiki sessie plaatsvond. Vanavond?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |