Ik moest bijna lachen. Maar toen besefte ik hoe slecht ie is.quote:
Ja ik snap die Benny ook niet, keer naar de plaatselijke hoer sturen, die knul.quote:
Je zit weer eens volquote:
Tieten zijnquote:
Duitsland - Australië was idd beter geweest.quote:
whehe die blonde rechtsquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duitsland - Australië was idd beter geweest.
[ afbeelding ]
Meer plastic dan een stadion vol vuvuzela's!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duitsland - Australië was idd beter geweest.
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Tieten zijn![]()
En laten wij vrouwen die nu hebben
Nee das plasticquote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Bos81 het volgende:
Die tweede van links van australie, dat is toch niet mooi meer
Rechtsdragend, het moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk Fabio eens vliegen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op die manier niet neequote:
quote:
Ik volg de Serie A niet, sorryquote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Niemand die me kan vertellen waar Luca Toni is? Is ie al in het museum geplaatst? Bij de fossielen gezet? Thuis naast Del Piero op de bank?
quote:
Hoezo.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga even googlen om te kijken hoe de Baggio's er hedentendage uitzien.
Waarom quote je jezelfquote:
Raar iddquote:
...?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, ik ga inhoudelijk proberen mee te SC'en.
...
...
.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Niemand die me kan vertellen waar Luca Toni is? Is ie al in het museum geplaatst? Bij de fossielen gezet? Thuis naast Del Piero op de bank?
Maar ja, wat doe je er aan ?quote:
Hij kon niet met van Gaal door de deur toch? Zit nu weer bij Roma dacht ikquote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]te weinig gespeeld bij zijn club denk ik
Wat wil je weten ?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Tong was hier net, die weet het vast, Tong, vertel het eens. Waar is ie?
Was even mezelf aan het quotenquote:
Ik ken ze allemaal niet.quote:
quote:
Waarom zit Luca Toni naast Del Piero thuis met een bak chips op de bank te kijken naar deze wedstrijd. Het zijn fossielen maar dat is Cannavaro ook. En dan heb ik meteen een nieuwe vraag; waar is Grosso?quote:
dat was geen kloik iddquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kon niet met van Gaal door de deur toch? Zit nu weer bij Roma dacht ik
Kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kon niet met van Gaal door de deur toch? Zit nu weer bij Roma dacht ik
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zit Luca Toni naast Del Piero thuis met een bak chips op de bank te kijken naar deze wedstrijd. Het zijn fossielen maar dat is Cannavaro ook. En dan heb ik meteen een nieuwe vraag; waar is Grosso?
Hey, ik dacht al waar blijf jequote:
Toni ook gewoon te weinig wedstrijden gespeeld dit seizoenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.
Valt wel mee hoor, alleen wat boeitquote:
Nope wat is jouw voorspelling?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
moest me haasten om op tijd te zijn voor de wedstrijd
maar niets gemist zie ik
Het kan verkeren zeg, 4 jaar geleden was Grosso nog de held van Italië en nu wordt ie bedankt. Maar ik zie op wikipedia dat hij ook al de fossiliteit heeft bereikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.
Italie v. Paraguay 2 0 2quote:
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaartenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
Italie v. Paraguay 2 0 2
van de kaarten moet ik t niet hebben ben ik bang
jij hebt lekker gescoord vandaag zag ik net btw
Dat komt door de scherven van gisterenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaarten
Redelijk wat ja. Maar meer van vroeger dan van nu. Gewoon de liefde en de interesse voor het spel. Ik ben ook een paar maanden mod geweest hier op FOK op het vbl-gedeelte en ook WK2006 heb ik gemod.quote:
Dat zou zo maar kunnenquote:
Ik ben op TV geweest in een voetbalkwis bij de KRO. Vriend zou mijn video op DVD branden en op You tube zetten. Helaas is zijn DVD-brander stukquote:
M'n moeder zegt dat ik toen ik 2 of 3 was, alle voetballers uit de selectie voor het NL elftal op kon noemen wanneer mijn vader een fotootje van ze liet zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk wat ja. Maar meer van vroeger dan van nu. Gewoon de liefde en de interesse voor het spel. Ik ben ook een paar maanden mod geweest hier op FOK op het vbl-gedeelte en ook WK2006 heb ik gemod.
ik ging dus blind voor kameroen. had ik nooit moeten doen met mijn japanse nick natuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaarten
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
Laatste nieuws: Arjen Robben gaat toch niet mee naar WK. Bert van Marwijk wil nu een echte afmaker in de selectie en is daarom in gesprek met Joran van der Sloot.
met 2-0 scoort onze subleague dus goedquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef D. het volgende:
D.
Italie v. Paraguay 2-0, 3
c_a
Italië v. Paraguay 2-0, 4
iBenny
Italie v. Paraguay 3-0, 5
Kally
Italië v. Paraguay 3-1, 4
Rauzer
Italie v. Paraguay 2-0, 0
Cee
Italie v. Paraguay 5-1, 4
PatriQue89
Italie v. Paraguay 3-1, 3
gomi
Italie v. Paraguay 2-0, 2
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
Laatste nieuws: Arjen Robben gaat toch niet mee naar WK. Bert van Marwijk wil nu een echte afmaker in de selectie en is daarom in gesprek met Joran van der Sloot.
Die is wel heel slecht, aangezien er geen vervangingen meer in de selecties mogen worden aangebracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is wel heel slecht, aangezien er geen vervangingen meer in de selecties mogen worden aangebracht.
Neem een nurofenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik krijg echt werkelijk waar koppijn, ik zap over naar België.
Dat had ik met paniniplaatjes. Mijn broer noemde een speler op en ik wist meteen bij welke club ze toen zaten enzo. En ook de gezichten kon ik wel onthouden. Maar toen was ik wel wat ouder dan 2-3.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder zegt dat ik toen ik 2 of 3 was, alle voetballers uit de selectie voor het NL elftal op kon noemen wanneer mijn vader een fotootje van ze liet zien.Zou me nu amper lukken.
Ik kon wel pas veters strikken op m'n 10e dus dat vereffent het weer.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik met paniniplaatjes. Mijn broer noemde een speler op en ik wist meteen bij welke club ze toen zaten enzo. En ook de gezichten kon ik wel onthouden. Maar toen was ik wel wat ouder dan 2-3.
Dat van jou is wel knap
Okee, Ik kan het nog steeds niet goedquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kon wel pas veters strikken op m'n 10e dus dat vereffent het weer.
Ik bedoel sorry omdat ik ook 2-0 heb, dus met mijn geluk gaat het dat waarschijnlijk niet wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
niets sorry aan. is toch juist goed voor onze rabk in sl ranking
Moet je niet tegen Piet Paulusma zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, bij je voetbalschoenen lukte dat vast eerderquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen op basketbal en een blauwe maandag op badminton gezeten en daar stopt m'n sportcarrière.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, bij je voetbalschoenen lukte dat vast eerder
ah weten we wie we de schuld kunnen geven evtquote:Op maandag 14 juni 2010 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel sorry omdat ik ook 2-0 heb, dus met mijn geluk gaat het dat waarschijnlijk niet worden
Ja hoor, laat maar komenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah weten we wie we de schuld kunnen geven evt
Nee Italianosquote:
Nee er werd net op tv gezegd die bank is prachtig, met het beeld op de Italiaanse bankquote:
voor mijn part hebben we een bank quasimodo's, als we de titel winnen vind ik alles bestquote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee er werd net op tv gezegd die bank is prachtig, met het beeld op de Italiaanse bank
Nederland heeft de beste bank. Wat denken jullie ?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee er werd net op tv gezegd die bank is prachtig, met het beeld op de Italiaanse bank
Ik zei al sorry hequote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef gomi het volgende:
en dar gaat de kans op 2-0
yeah ik sluit me bij je aanquote:Op maandag 14 juni 2010 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Fuckerdefuck!!! Nou dan mogen ze van mij keihard verliezen die Italianen !!! Sukkels
ok dat mag ook wel danquote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef Kally het volgende:
Nu nog 3 aan Italiaanse zijde en ik ga weer goed
quote:
Als Italië niet gauw scoort gebeurt dat snel genoeg, dan komen de frustratiesquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm moeten ze dat ook nog maar ff 3 x doen
ah 2 is genoeg. scoor ik ook nog ietsquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm moeten ze dat ook nog maar ff 3 x doen
gegarandeerdquote:Op maandag 14 juni 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Als Italië niet gauw scoort gebeurt dat snel genoeg, dan komen de frustraties
Goed voor jou jaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha nee hoor!... het is juist goed, ik heb 3-1
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Goed voor jou ja
Wij (de 2-0'ers) hebben er niets aan
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Paraguay.
Hopelijk nog 2 wedstrijden enAzuurie.
Of in de achtste finales tegen onsquote:Op maandag 14 juni 2010 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Paraguay.
Hopelijk nog 2 wedstrijden enAzuurie.
Deze hetero geilt niet op tieten en mag geen bier drinkenquote:
Je geilt op booteh's?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Deze hetero geilt niet op tieten en mag geen bier drinken
Niet op tieten?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zorg dat je de lapo hebt en zet vast een "kutjes en ranja" klaarquote:Op maandag 14 juni 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik open vrijwel nooit topics, dus nu ook nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zorg dat je de lapo hebt en zet vast een "kutjes en ranja" klaar
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zorg dat je de lapo hebt en zet vast een "kutjes en ranja" klaar
ah niet op gelet. was t beetje goed in beeld?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef Kally het volgende:
Trouwens, zag je het spandoek met alle fotootjes vanmiddag nog bij Nederland?
Nou dat weet ik dus niet, ik vroeg het aan julliequote:Op maandag 14 juni 2010 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
ah niet op gelet. was t beetje goed in beeld?
Kan het me niet herinnerenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet, ik vroeg het aan jullie![]()
Niet gezien.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk jij the Office US?quote:
ah k. ik heb t dus niet gezienquote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja daar ging het dus ook over.quote:
Niet afgaand op het uiterlijk, Ik duik pas het bed in met iemand als ik haar echt leuk vind in het karakter.quote:
yeah en als ik t zie zal ik keihard roepen: kijk ik zie kally, benny, bos, marlalala, c_a en wie er nog meer opstand van hierquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als ik t zie zal ik keihard roepen: kijk ik zie kally, benny, bos, marlalala, c_a en wie er nog meer opstand van hier
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als ik t zie zal ik keihard roepen: kijk ik zie kally, benny, bos, marlalala, c_a en wie er nog meer opstand van hier
Niet? ik had verwacht van welquote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet afgaand op het uiterlijk, Ik duik pas het bed in met iemand als ik haar echt leuk vind in het karakter.
Okee, dan denk ik waarschijnlijk niet. Volgens google is ze 7 jaar ouder dan mij. Dat vind ik nogal een verschilquote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet? ik had verwacht van wel
Ik bedoelde het met 'doen' ook op de FOK! manier
i know, maar als ik spandoek zie, zie ik jullie toch ook een klein beetjequote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je die foto's vast niet ziet
![]()
Maar het gaat erom dat die spandoek wel in het stadion is
zit zaterdag alleen bij mijn broer en met nog een zooi mensen die denken dat ik gen ben als t echt doequote:
Ach die kennen je al langer dan vandaagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
zit zaterdag alleen bij mijn broer en met nog een zooi mensen die denken dat ik gen ben als t echt doe
Ja ja, en net was het nog het koppie hmmquote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet afgaand op het uiterlijk, Ik duik pas het bed in met iemand als ik haar echt leuk vind in het karakter.
Iemand leuk of l;ekker vinden wil nog niet zeggen dat ik er het bed mee in duikquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, en net was het nog het koppie hmm
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach die kennen je al langer dan vandaag
Goed visweer vandaagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iemand leuk of l;ekker vinden wil nog niet zeggen dat ik er het bed mee in duik
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe maar al te goed.
heb btw zelfs wat oranjes gehaald nu voor de zaterdag
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iemand leuk of l;ekker vinden wil nog niet zeggen dat ik er het bed mee in duik
Ik ben inderdaad een vis van sterrenbeeldquote:
Dat klinkt heel vaagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
heb btw zelfs wat oranjes gehaald nu voor de zaterdag
moet van mijn neefje he.quote:
Je hapt dan ook lekkerquote:Op maandag 14 juni 2010 21:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een vis van sterrenbeeld
Met die cap kwam een collega binnen vanmorgen om kwart voor 7quote:Op maandag 14 juni 2010 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
moet van mijn neefje he.
iedereen moet wat oranjes aan vindt hij. en ach voor hem ben ik bereid mee te doen
beesiecap, groot beesie, retro shirt
jaja je vindt t wel een leuk dingquote:Op maandag 14 juni 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Met die cap kwam een collega binnen vanmorgen om kwart voor 7![]()
Ik heb hem dus ook een tijd opgehad
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
De buren hebben vlaggetjes buiten, en o wee, als ik straks niet kan slapen door die dingen, IK KNIP ZE DOOR!
Niet kunnen slapen door vlaggetjes?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
De buren hebben vlaggetjes buiten, en o wee, als ik straks niet kan slapen door die dingen, IK KNIP ZE DOOR!
Ik vind die ogen erop toch wel erg leuk jaquote:Op maandag 14 juni 2010 21:59 schreef gomi het volgende:
[..]
jaja je vindt t wel een leuk ding
jij gaat tijdens dit wk ook nog wat oranjes aandoen
Uiteraardquote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
en het is ook niet 1 lijn, NEE, het zijn er 7
Dan ben je wel ff bezig.... met snuivenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
en het is ook niet 1 lijn, NEE, het zijn er 7
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb laatst in een opwellling een oranje pruik gekocht
Ik snuif me wel kapotquote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan ben je wel ff bezig.... met snuiven![]()
wel blijven posten in die tijd..... kunnen we lachen
hehehe, jij bent dus ook e sjaak as zaterdag. als we lijden, lijden we met zijn allenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind die ogen erop toch wel erg leuk ja![]()
Ik moet de trommelpet op zaterdag van de kinderen
dat shirt zou ik wel willen hebben. vind ik echt lachenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:04 schreef Kally het volgende:
Oeh ik heb het nuon shirt in het echie gezien, hij is echt gaaf, als je je handen erop zet zie je die oranje, leg je hem in de vriezer gaat het weg
hehe picsquote:Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb laatst in een opwellling een oranje pruik gekocht
Nee hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt weinig vertrouwen in mijn notitie?
Preciesquote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, jij bent dus ook e sjaak as zaterdag. als we lijden, lijden we met zijn allen
Hij is alleen niet zwart maar erg donkerbruinquote:Op maandag 14 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
dat shirt zou ik wel willen hebben. vind ik echt lachen
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want dan ligt ie in de vriezer.
voor een gimmickshirt als deze, mag bruin ook van mijquote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is alleen niet zwart maar erg donkerbruin
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, want dan ligt ie in de vriezer.
Ach is wel leuk voor een keertje en wie weet ga ik weer een keer uit met Carnaval, heb ik in ieder geval weer iets om op mijn hoofd te zetten.quote:
Dat wel jaquote:Op maandag 14 juni 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
voor een gimmickshirt als deze, mag bruin ook van mij
Ik heb nog een knalrose met erg lang haarquote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach is wel leuk voor een keertje en wie weet ga ik weer een keer uit met Carnaval, heb ik in ieder geval weer iets om op mijn hoofd te zetten.
Ik heb in dit subforum een dergelijk topic gezien.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Tazmaniac het volgende:
is er geen lekkere wijven topic?
zo nu en dan zie je er toch eentje zitten tussen al die Afrikanen
Tribunebabes Deel I : Zonder Zweedse Zekerhedenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Tazmaniac het volgende:
ik heb nog wel een clownspruikquote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een knalrose met erg lang haar
Die is er 1 hoor een momnetquote:Op maandag 14 juni 2010 22:14 schreef Tazmaniac het volgende:
Meerderequote:Op maandag 14 juni 2010 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb in dit subforum een dergelijk topic gezien.
Je was me voor.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tribunebabes Deel I : Zonder Zweedse Zekerheden![]()
Leuk, nee deze heeft geen lang haar een beetje een krul kop. EEn maatje erger dan mijn eigen huidige kapsel.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nog een knalrose met erg lang haar
Dankquote:Op maandag 14 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tribunebabes Deel I : Zonder Zweedse Zekerheden![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb nog wel een clownspruik
met compleet tenue
O die kan ik dan aanquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuk, nee deze heeft geen lang haar een beetje een krul kop. EEn maatje erger dan mijn eigen huidige kapsel.
Jaquote:
yeah, m dat draag ik al ik weet niet hoe lang al niet meerquote:Op maandag 14 juni 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
dat zal bij mij behoorlijk strak zitten, denk ik
Ik heb een paar grootuitgevallen M's, die zitten wel wat strak, maar dat past bij het shirtquote:Op maandag 14 juni 2010 22:22 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, m dat draag ik al ik weet niet hoe lang al niet meer
Daar pas jij natuurlijk niet in met je brede schoudersquote:
Deisquote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar pas jij natuurlijk niet in met je brede schouders
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het op een 1-1 gezet. Paraguay is een sterk team.
ah k, ik draag nooit strak tbh. ik houd van lekker wijd enzoquote:Op maandag 14 juni 2010 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een paar grootuitgevallen M's, die zitten wel wat strak, maar dat past bij het shirt
quote:
quote:
doe je goed dan. netjesquote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na Nederland vanmiddag 2 uit 3 vandaag. Ik schiet overal omhoog in de pools!
Ik juist helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2010 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, ik draag nooit strak tbh. ik houd van lekker wijd enzo
Hier zitten jullie!quote:
Dat is het betere werkquote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na Nederland vanmiddag 2 uit 3 vandaag. Ik schiet overal omhoog in de pools!
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier zitten jullie!![]()
Heb ik al verteld dat ik bijna de hele wedstrijd dacht dat NL achter stond?
Deisyyquote:Op maandag 14 juni 2010 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar pas jij natuurlijk niet in met je brede schouders
Tja maar het valt ook tegenquote:
Nou nee, ik zat op mijn werk en had de live-stand op internet en zag dat Poulsen gescoord had en had het druk enzo, dus dacht dat die Denen voor stondenquote:
hehe, ik vind t juist goed passen als ik ruimte hebquote:Op maandag 14 juni 2010 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het juist prettig als het 'goed past'
ook wij kunnen dus de handen schuddenquote:Op maandag 14 juni 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
OMGPlaats 133 van de 144
133 Miranda Rodriguez Lopez (18) + 0 18
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
OMGPlaats 133 van de 144
quote:Op maandag 14 juni 2010 22:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou nee, ik zat op mijn werk en had de live-stand op internet en zag dat Poulsen gescoord had en had het druk enzo, dus dacht dat die Denen voor stonden![]()
En mijn collega dacht het ook totdat we buiten een hoop toeters hoorden, bleken ze ineens met 2-0 voor te staan
Gaat goedquote:Op maandag 14 juni 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
OMGPlaats 133 van de 144
Ik wil ook met een Spanjaard trouwen.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
OMGPlaats 133 van de 144
ik heb het nog nooit zo slecht gedaan!quote:
Dan past het niet goed, dan heb je nog ruimtequote:Op maandag 14 juni 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik vind t juist goed passen als ik ruimte heb
Ja die naamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |