Niet afgaand op het uiterlijk, Ik duik pas het bed in met iemand als ik haar echt leuk vind in het karakter.quote:
yeah en als ik t zie zal ik keihard roepen: kijk ik zie kally, benny, bos, marlalala, c_a en wie er nog meer opstand van hierquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als ik t zie zal ik keihard roepen: kijk ik zie kally, benny, bos, marlalala, c_a en wie er nog meer opstand van hier
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en als ik t zie zal ik keihard roepen: kijk ik zie kally, benny, bos, marlalala, c_a en wie er nog meer opstand van hier
Niet? ik had verwacht van welquote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet afgaand op het uiterlijk, Ik duik pas het bed in met iemand als ik haar echt leuk vind in het karakter.
Okee, dan denk ik waarschijnlijk niet. Volgens google is ze 7 jaar ouder dan mij. Dat vind ik nogal een verschilquote:Op maandag 14 juni 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet? ik had verwacht van wel
Ik bedoelde het met 'doen' ook op de FOK! manier
i know, maar als ik spandoek zie, zie ik jullie toch ook een klein beetjequote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je die foto's vast niet ziet
![]()
Maar het gaat erom dat die spandoek wel in het stadion is
zit zaterdag alleen bij mijn broer en met nog een zooi mensen die denken dat ik gen ben als t echt doequote:
Ach die kennen je al langer dan vandaagquote:Op maandag 14 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
zit zaterdag alleen bij mijn broer en met nog een zooi mensen die denken dat ik gen ben als t echt doe
Ja ja, en net was het nog het koppie hmmquote:Op maandag 14 juni 2010 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet afgaand op het uiterlijk, Ik duik pas het bed in met iemand als ik haar echt leuk vind in het karakter.
Iemand leuk of l;ekker vinden wil nog niet zeggen dat ik er het bed mee in duikquote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, en net was het nog het koppie hmm
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach die kennen je al langer dan vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |