Redelijk wat ja. Maar meer van vroeger dan van nu. Gewoon de liefde en de interesse voor het spel. Ik ben ook een paar maanden mod geweest hier op FOK op het vbl-gedeelte en ook WK2006 heb ik gemod.quote:
Dat zou zo maar kunnenquote:
Ik ben op TV geweest in een voetbalkwis bij de KRO. Vriend zou mijn video op DVD branden en op You tube zetten. Helaas is zijn DVD-brander stukquote:
M'n moeder zegt dat ik toen ik 2 of 3 was, alle voetballers uit de selectie voor het NL elftal op kon noemen wanneer mijn vader een fotootje van ze liet zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk wat ja. Maar meer van vroeger dan van nu. Gewoon de liefde en de interesse voor het spel. Ik ben ook een paar maanden mod geweest hier op FOK op het vbl-gedeelte en ook WK2006 heb ik gemod.
ik ging dus blind voor kameroen. had ik nooit moeten doen met mijn japanse nick natuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaarten
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
Laatste nieuws: Arjen Robben gaat toch niet mee naar WK. Bert van Marwijk wil nu een echte afmaker in de selectie en is daarom in gesprek met Joran van der Sloot.
met 2-0 scoort onze subleague dus goedquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef D. het volgende:
D.
Italie v. Paraguay 2-0, 3
c_a
Italië v. Paraguay 2-0, 4
iBenny
Italie v. Paraguay 3-0, 5
Kally
Italië v. Paraguay 3-1, 4
Rauzer
Italie v. Paraguay 2-0, 0
Cee
Italie v. Paraguay 5-1, 4
PatriQue89
Italie v. Paraguay 3-1, 3
gomi
Italie v. Paraguay 2-0, 2
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
Laatste nieuws: Arjen Robben gaat toch niet mee naar WK. Bert van Marwijk wil nu een echte afmaker in de selectie en is daarom in gesprek met Joran van der Sloot.
Die is wel heel slecht, aangezien er geen vervangingen meer in de selecties mogen worden aangebracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is wel heel slecht, aangezien er geen vervangingen meer in de selecties mogen worden aangebracht.
Neem een nurofenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik krijg echt werkelijk waar koppijn, ik zap over naar België.
Dat had ik met paniniplaatjes. Mijn broer noemde een speler op en ik wist meteen bij welke club ze toen zaten enzo. En ook de gezichten kon ik wel onthouden. Maar toen was ik wel wat ouder dan 2-3.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder zegt dat ik toen ik 2 of 3 was, alle voetballers uit de selectie voor het NL elftal op kon noemen wanneer mijn vader een fotootje van ze liet zien.Zou me nu amper lukken.
Ik kon wel pas veters strikken op m'n 10e dus dat vereffent het weer.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik met paniniplaatjes. Mijn broer noemde een speler op en ik wist meteen bij welke club ze toen zaten enzo. En ook de gezichten kon ik wel onthouden. Maar toen was ik wel wat ouder dan 2-3.
Dat van jou is wel knap
Okee, Ik kan het nog steeds niet goedquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kon wel pas veters strikken op m'n 10e dus dat vereffent het weer.
Ik bedoel sorry omdat ik ook 2-0 heb, dus met mijn geluk gaat het dat waarschijnlijk niet wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
niets sorry aan. is toch juist goed voor onze rabk in sl ranking
Moet je niet tegen Piet Paulusma zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, bij je voetbalschoenen lukte dat vast eerderquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |