Ik moest bijna lachen. Maar toen besefte ik hoe slecht ie is.quote:
Ja ik snap die Benny ook niet, keer naar de plaatselijke hoer sturen, die knul.quote:
Je zit weer eens volquote:
Tieten zijnquote:
Duitsland - Australië was idd beter geweest.quote:
whehe die blonde rechtsquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duitsland - Australië was idd beter geweest.
[ afbeelding ]
Meer plastic dan een stadion vol vuvuzela's!quote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duitsland - Australië was idd beter geweest.
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Tieten zijn![]()
En laten wij vrouwen die nu hebben
Nee das plasticquote:Op maandag 14 juni 2010 20:37 schreef Bos81 het volgende:
Die tweede van links van australie, dat is toch niet mooi meer
Rechtsdragend, het moge duidelijk zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:38 schreef Bellatrix het volgende:
Kijk Fabio eens vliegen.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Op die manier niet neequote:
quote:
Ik volg de Serie A niet, sorryquote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Niemand die me kan vertellen waar Luca Toni is? Is ie al in het museum geplaatst? Bij de fossielen gezet? Thuis naast Del Piero op de bank?
quote:
Hoezo.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Ik ga even googlen om te kijken hoe de Baggio's er hedentendage uitzien.
Waarom quote je jezelfquote:
Raar iddquote:
...?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, ik ga inhoudelijk proberen mee te SC'en.
...
...
.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:36 schreef Cee het volgende:
Niemand die me kan vertellen waar Luca Toni is? Is ie al in het museum geplaatst? Bij de fossielen gezet? Thuis naast Del Piero op de bank?
Maar ja, wat doe je er aan ?quote:
Hij kon niet met van Gaal door de deur toch? Zit nu weer bij Roma dacht ikquote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]te weinig gespeeld bij zijn club denk ik
Wat wil je weten ?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Tong was hier net, die weet het vast, Tong, vertel het eens. Waar is ie?
Was even mezelf aan het quotenquote:
Ik ken ze allemaal niet.quote:
quote:
Waarom zit Luca Toni naast Del Piero thuis met een bak chips op de bank te kijken naar deze wedstrijd. Het zijn fossielen maar dat is Cannavaro ook. En dan heb ik meteen een nieuwe vraag; waar is Grosso?quote:
dat was geen kloik iddquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kon niet met van Gaal door de deur toch? Zit nu weer bij Roma dacht ik
Kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kon niet met van Gaal door de deur toch? Zit nu weer bij Roma dacht ik
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zit Luca Toni naast Del Piero thuis met een bak chips op de bank te kijken naar deze wedstrijd. Het zijn fossielen maar dat is Cannavaro ook. En dan heb ik meteen een nieuwe vraag; waar is Grosso?
Hey, ik dacht al waar blijf jequote:
Toni ook gewoon te weinig wedstrijden gespeeld dit seizoenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.
Valt wel mee hoor, alleen wat boeitquote:
Nope wat is jouw voorspelling?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
moest me haasten om op tijd te zijn voor de wedstrijd
maar niets gemist zie ik
Het kan verkeren zeg, 4 jaar geleden was Grosso nog de held van Italië en nu wordt ie bedankt. Maar ik zie op wikipedia dat hij ook al de fossiliteit heeft bereikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.
Italie v. Paraguay 2 0 2quote:
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaartenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
Italie v. Paraguay 2 0 2
van de kaarten moet ik t niet hebben ben ik bang
jij hebt lekker gescoord vandaag zag ik net btw
Dat komt door de scherven van gisterenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaarten
Redelijk wat ja. Maar meer van vroeger dan van nu. Gewoon de liefde en de interesse voor het spel. Ik ben ook een paar maanden mod geweest hier op FOK op het vbl-gedeelte en ook WK2006 heb ik gemod.quote:
Dat zou zo maar kunnenquote:
Ik ben op TV geweest in een voetbalkwis bij de KRO. Vriend zou mijn video op DVD branden en op You tube zetten. Helaas is zijn DVD-brander stukquote:
M'n moeder zegt dat ik toen ik 2 of 3 was, alle voetballers uit de selectie voor het NL elftal op kon noemen wanneer mijn vader een fotootje van ze liet zien.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk wat ja. Maar meer van vroeger dan van nu. Gewoon de liefde en de interesse voor het spel. Ik ben ook een paar maanden mod geweest hier op FOK op het vbl-gedeelte en ook WK2006 heb ik gemod.
ik ging dus blind voor kameroen. had ik nooit moeten doen met mijn japanse nick natuurlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaarten
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
Laatste nieuws: Arjen Robben gaat toch niet mee naar WK. Bert van Marwijk wil nu een echte afmaker in de selectie en is daarom in gesprek met Joran van der Sloot.
met 2-0 scoort onze subleague dus goedquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef D. het volgende:
D.
Italie v. Paraguay 2-0, 3
c_a
Italië v. Paraguay 2-0, 4
iBenny
Italie v. Paraguay 3-0, 5
Kally
Italië v. Paraguay 3-1, 4
Rauzer
Italie v. Paraguay 2-0, 0
Cee
Italie v. Paraguay 5-1, 4
PatriQue89
Italie v. Paraguay 3-1, 3
gomi
Italie v. Paraguay 2-0, 2
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
Laatste nieuws: Arjen Robben gaat toch niet mee naar WK. Bert van Marwijk wil nu een echte afmaker in de selectie en is daarom in gesprek met Joran van der Sloot.
Die is wel heel slecht, aangezien er geen vervangingen meer in de selecties mogen worden aangebracht.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Laatste nieuws!!!
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die is wel heel slecht, aangezien er geen vervangingen meer in de selecties mogen worden aangebracht.
Neem een nurofenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
Ik krijg echt werkelijk waar koppijn, ik zap over naar België.
Dat had ik met paniniplaatjes. Mijn broer noemde een speler op en ik wist meteen bij welke club ze toen zaten enzo. En ook de gezichten kon ik wel onthouden. Maar toen was ik wel wat ouder dan 2-3.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n moeder zegt dat ik toen ik 2 of 3 was, alle voetballers uit de selectie voor het NL elftal op kon noemen wanneer mijn vader een fotootje van ze liet zien.Zou me nu amper lukken.
Ik kon wel pas veters strikken op m'n 10e dus dat vereffent het weer.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik met paniniplaatjes. Mijn broer noemde een speler op en ik wist meteen bij welke club ze toen zaten enzo. En ook de gezichten kon ik wel onthouden. Maar toen was ik wel wat ouder dan 2-3.
Dat van jou is wel knap
Okee, Ik kan het nog steeds niet goedquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kon wel pas veters strikken op m'n 10e dus dat vereffent het weer.
Ik bedoel sorry omdat ik ook 2-0 heb, dus met mijn geluk gaat het dat waarschijnlijk niet wordenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:58 schreef gomi het volgende:
[..]
niets sorry aan. is toch juist goed voor onze rabk in sl ranking
Moet je niet tegen Piet Paulusma zeggenquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van, bij je voetbalschoenen lukte dat vast eerderquote:Op maandag 14 juni 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |