Wat wil je weten ?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Tong was hier net, die weet het vast, Tong, vertel het eens. Waar is ie?
Was even mezelf aan het quotenquote:
Ik ken ze allemaal niet.quote:
quote:
Waarom zit Luca Toni naast Del Piero thuis met een bak chips op de bank te kijken naar deze wedstrijd. Het zijn fossielen maar dat is Cannavaro ook. En dan heb ik meteen een nieuwe vraag; waar is Grosso?quote:
dat was geen kloik iddquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kon niet met van Gaal door de deur toch? Zit nu weer bij Roma dacht ik
Kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij kon niet met van Gaal door de deur toch? Zit nu weer bij Roma dacht ik
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom zit Luca Toni naast Del Piero thuis met een bak chips op de bank te kijken naar deze wedstrijd. Het zijn fossielen maar dat is Cannavaro ook. En dan heb ik meteen een nieuwe vraag; waar is Grosso?
Hey, ik dacht al waar blijf jequote:
Toni ook gewoon te weinig wedstrijden gespeeld dit seizoenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.
Valt wel mee hoor, alleen wat boeitquote:
Nope wat is jouw voorspelling?quote:Op maandag 14 juni 2010 20:49 schreef gomi het volgende:
[..]
moest me haasten om op tijd te zijn voor de wedstrijd
maar niets gemist zie ik
Het kan verkeren zeg, 4 jaar geleden was Grosso nog de held van Italië en nu wordt ie bedankt. Maar ik zie op wikipedia dat hij ook al de fossiliteit heeft bereikt.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allemaal te oud bevonden. Toni ging terug naar Italië voor het WK en maakte het daar niet. Del Pierro heeft dacht ik zelf bedankt en Grosso is bedankt door Lippi.
Italie v. Paraguay 2 0 2quote:
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaartenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
Italie v. Paraguay 2 0 2
van de kaarten moet ik t niet hebben ben ik bang
jij hebt lekker gescoord vandaag zag ik net btw
Dat komt door de scherven van gisterenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja had Japan helemaal goed, zelfs de kaarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |