quote:Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef Witteveldroos het volgende:
Mwah, tegen Hongarije was hij toch redelijk goed?
Vandaag viel ie tegen ja, maar hij creerde wel een aantal kansen (jammer dat ie ze alleen niet kon afmaken).
Om hem op een wedstrijd af te rekenen vind ik nogal makkelijk, maar wanneer Robben straks weer fit is zal het uberhaupt moeilijker worden om hem op te stellen denk ik?
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:10 schreef Witteveldroos het volgende:
Zonder Stekelenburg had het vandaag zeker 2-2 geworden.
Klacht: mensen die mee proberen te praten over onderwerpen waar ze geen verstand van hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef Witteveldroos het volgende:
Kuijt hoort absoluut in de basis. Dat bewees ie vandaag maar weer.
en tegen Japan straks ook, want die hebben flinke conditie dus zal er veel uithoudingsvermogen nodig zijn.
Eens met de subklachtquote:Op maandag 14 juni 2010 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
Subklacht: mensen die tijdens WK-wedstrijden van Nederland op FOK! zitten.
Homo'squote:
Homo's zijn immers zo eng als vrouw zijnde.quote:
En? Het is alsnog een vrouw die het zegt.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:57 schreef MrData het volgende:
Ik zie het verschil eigenlijk niet met het commentaar van de mannen
Ja, klopt.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Homo's zijn immers zo eng als vrouw zijnde.
quote:
Dat maakt het eigenlijk nog wel erger ja.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:58 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En? Het is alsnog een vrouw die het zegt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:58 schreef RitseB het volgende:
Wees blij dat vrouwen tegen je praten.
Hockeyquote:
Waarom zou ik daar blij mee moeten zijn, beste RitseB? Ik beschrijf immers in mijn openingspost dat ik dat als hinderlijk ervaar in bepaalde situaties. Er zijn echter ook situaties waarin ik deze toenadering wel op prijs stel, maar dat begrijp jij natuurlijk ook.quote:
jaquote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Brerius het volgende:
vrouwen zijn geil,beste creatie van onze Lieve Heer, alleen praten ze soms toch echt te veel
.
Mannen die vrouwen bashen, die zich interesseren voor mannen dingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wees blij dat zo'n soort ook bestaat, kun je eens over iets anders praten![]()
![]()
![]()
TS is Vrouwenfoob en Heaumeau![]()
![]()
Jij bent echt fucking triest gast.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Brerius het volgende:
vrouwen zijn geil,beste creatie van onze Lieve Heer, alleen praten ze soms toch echt te veel
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goede reactie, Brerius.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Brerius het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Brerius is maagd.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Brerius het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee toch niet. Ze moeten gewoon sobieso stil zijn. Ze mogen die 2 sporten wel beoefenen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Fortitude het volgende:
[..]
+ Volleybal.![]()
Das waar, maar voor de rest moeten ze wel stil zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Brerius het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Door mensen zoals jij is het matriarchaat al bijna een feit. Veel plezier verder bij het achter de hippe driewielige kinderwagen lopen in de roze polo die je vriendin voor je gekocht heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Brerius het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha deze post is nog mooier dan de OP.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Brerius het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Als aids een post wasquote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef Brerius het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, laten we deze eeuwige maagd maar eens aan gaan prijzen dan.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:28 schreef L.no het volgende:
Meelopers die gezamenlijk Brerius gaan bashen.
Mattie, mattie, koop die roze polo's zelf jeweettoch zelluf. Roze staat me trouwens heel goedquote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij is het matriarchaat al bijna een feit. Veel plezier verder bij het achter de hippe driewielige kinderwagen lopen in de roze polo die je vriendin voor je gekocht heeft.
Omdat hij altijd hard werkt en over het algemeen gewoon goed speelde de wedstrijden hiervoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:32 schreef Biels het volgende:
Waarom zou Dirk Kuijt zijn basisplaats hebben afgedwongen? Alles wat hij deed was kut.
Overduidelijke trol is overduidelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef Brerius het volgende:
[..]
Mattie, mattie, koop die roze polo's zelf jeweettoch zelluf. Roze staat me trouwens heel goed![]()
![]()
Trouwens op die andere bagger ga ik dus niet op in, Brerius weet wel beter. Trouwens heb nog ergens een vriendin die een echte voetbal fan is en daar heb ik altijd een heel leuk gesprek mee, zeer variërend. Ben zeer Trots op haar, voor de baggeraars onder ons Brerius is een ex - jong voetbal ster, dus hij weet de fok waar hij over praat.
Kusjes![]()
![]()
ja man waarom al die kk nerdjes haten op BRERIUS hij is GOD manquote:Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef Brerius het volgende:
[..]
Mattie, mattie, koop die roze polo's zelf jeweettoch zelluf. Roze staat me trouwens heel goed![]()
![]()
Trouwens op die andere bagger ga ik dus niet op in, Brerius weet wel beter. Trouwens heb nog ergens een vriendin die een echte voetbal fan is en daar heb ik altijd een heel leuk gesprek mee, zeer variërend. Ben zeer Trots op haar, voor de baggeraars onder ons Brerius is een ex - jong voetbal ster, dus hij weet de fok waar hij over praat.
Kusjes![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |