abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82794692
Van der vaart is te traag en maakt te weinig acties. Dat heeft hij vandaag nogmaals bewezen. Wat mij betreft zijn de kansen voor Van der Vaart over, en is het nu tijd voor Elia en Afellay.

Wat vinden jullie?
pi_82794726
v persie??
--- ҉ ---
pi_82794727
Hij is beter dan Affelay, en Elia kan je beter erin zetten als de tegenstander moe is naar mijn mening.
No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 14 juni 2010 @ 17:23:02 #4
285610 Witteveldroos
roos in opleiding
pi_82794739
Mwah, tegen Hongarije was hij toch redelijk goed?
Vandaag viel ie tegen ja, maar hij creerde wel een aantal kansen (jammer dat ie ze alleen niet kon afmaken).
Om hem op een wedstrijd af te rekenen vind ik nogal makkelijk, maar wanneer Robben straks weer fit is zal het uberhaupt moeilijker worden om hem op te stellen denk ik?
pi_82794758
Er maakt een speler met wat geluk een goede actie en meteen moet alles omgegooid worden? Ben blij dat jij niet degene bent die het voor het zeggen heeft.
pi_82794806
Elia deed het vandaag wel leuk ja. Maar toch mag wat mij betreft van der Vaart volgende keer weer starten en dan weer na een uurtje Elia erin.
pi_82794815
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:23 schreef Witteveldroos het volgende:
Mwah, tegen Hongarije was hij toch redelijk goed?
Vandaag viel ie tegen ja, maar hij creerde wel een aantal kansen (jammer dat ie ze alleen niet kon afmaken).
Om hem op een wedstrijd af te rekenen vind ik nogal makkelijk, maar wanneer Robben straks weer fit is zal het uberhaupt moeilijker worden om hem op te stellen denk ik?
waarom? is v/d vaart een concurrent op rechts?
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_82794828
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:24 schreef n0ir het volgende:
Elia deed het vandaag wel leuk ja. Maar toch mag wat mij betreft van der Vaart volgende keer weer starten en dan weer na een uurtje Elia erin.
Kan je het beter andersom aanpakken,
Kijken hoe Elia begint en dan eventueel wisselen na een uur mocht het nodig zijn
pi_82794836
jij bent niet goed snik, kuyt die debiel moet eruit en vdvaart meot je gewoon niet verkrachten
pi_82794844
Speelt hij een keer goed, moet hij in de basis .. speelt hij 1 keer slecht moet hij weer uit de basis
★★★
pi_82794853
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Speelt hij een keer goed, moet hij in de basis .. speelt hij 1 keer slecht moet hij weer uit de basis
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 14 juni 2010 @ 17:26:58 #12
285610 Witteveldroos
roos in opleiding
pi_82794880
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:24 schreef Homdeck het volgende:

[..]

waarom? is v/d vaart een concurrent op rechts?
Oh crap
pi_82794921
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja leuk maar je hebt geen twintig wedstrijden om nog verder te kijken.
Speelde VdV vandaag slecht? Ja.
Speelde Elia vandaag goed? Ja.
Omwisselen en kijken wat er gebeurt, mocht het nodig zijn kan je na een uur alsnog wisselen
pi_82794946
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef DatASS het volgende:

[..]

Omwisselen en kijken wat er gebeurt, mocht het nodig zijn kan je na een uur alsnog wisselen
Die wedstrijden zijn van tevoren gelukkig al gespeeld. Elia.. !
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 17:29:05 #15
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82794961
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:28 schreef DatASS het volgende:

[..]

kijk jij met je gezicht naar de muur? ja
pi_82794995
Elia voor vd Vaart, vd Vaart voor de Jong.
Ben helemaal klaar met de overtredingen van die gast .
pi_82795005
van der vaart of elia.

ik zou die beslissing toepassen op de tegenstander. sowieso dat je van der vaart niet op links moet gebruiken tegen een STUGGE tegenstander.
pi_82795022
vd Vaart staat ook niet op de juiste plek. Van Bommel en De Jong is gewoon te veel van het goede. Zet daar Sneijder of Van Der Vaart neer.
pi_82795040
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef luckass het volgende:
Idd jij snapt het Ik zal alleen eerder Sneijder daar neerzetten en vd Vaart op de plek van Sneijder.
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 17:31:59 #20
138438 crew  Pizzakoppo
pi_82795059
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef alpeko het volgende:
vd Vaart staat ook niet op de juiste plek. Van Bommel en De Jong is gewoon te veel van het goede. Zet daar Sneijder of Van Der Vaart neer.
precies, veel te defensief dit nergens voor nodig
  maandag 14 juni 2010 @ 17:32:12 #21
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_82795067
Vandaag dekte de Denen de buitenkanten niet best, dus was Elia van waarde. Misschien dekken de Japanners juis beter de flanken en krijg je op het middenveld kansen. Zeker wel dat je dan vd Vaart er maar bij kunt hebben.
Dit, dus.
pi_82795385
Van der vaart moet gewoon op de vleugel blijven en niet steeds naar binnen trekken om met zijn slappe rechter op doel te "schieten". Hij loopt daar oa. Sneijder in de weg.

Van Persie had zijn dag niet (hoop ik) en wat mij betreft wordt Elia de "van Basten van 88" van dit WK.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_82795589
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:30 schreef luckass het volgende:
Tsja, zo'n speler moet je hebben ..

Kameroen: Enoh
Argentinie: Cambiasso
Duitsland: Schweinsteiger
Italie: Gattuso
Frankrijk: Diarra

Spelers zoals Cambiasso, Gattuso enzo doen dat ook, maar die doen het wat slimmer
★★★
pi_82795701
Ik neem toch aan dat iedereen wel heelft gezien dat je niet met Kuyt en V.d Vaart op de vleugels kan spelen? Dat is zo voorspelbaar, 1 snelle buitenspeler is gewoon nodig!
pi_82795753
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

precies, veel te defensief dit nergens voor nodig
tegen sterke landen wel, dus kan je beter nu al zo spelen
pi_82795815
Tja Sylvie is toch naar ZA gekomen, en dan krijg je dit soort onzin.
pi_82796919
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:51 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

tegen sterke landen wel, dus kan je beter nu al zo spelen
Ook niet. Dan heb je aanvallend niets in te brengen en laat dat nu de sterkste linie zijn.
pi_82796948
Of je gaat voor greaute vier of Elia moet erin. Je hebt op zijn minst 1 diepgaande speler nodig.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_82797627
quote:
Op maandag 14 juni 2010 17:47 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Tsja, zo'n speler moet je hebben ..

Kameroen: Enoh
Argentinie: Cambiasso
Duitsland: Schweinsteiger
Italie: Gattuso
Frankrijk: Diarra

Spelers zoals Cambiasso, Gattuso enzo doen dat ook, maar die doen het wat slimmer
Die pakken niet iedere wedstrijd rood (of maken een overtreding die rood waard is).
pi_82797657
ELIA past beter in het syteem dan VDV
pi_82797746
Denen hebben zich kapot gerend eerste helft om iedereen te dekken.
Elia komt topfris de wedstrijd in na ruim een uur, rent even wat sneller en hij moet dan gelijk de basis in.
Ja hoor.

Wilt niet zeggen dat Elia slecht is, maar dit is overdreven.
pi_82798049
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:45 schreef Adames het volgende:
Denen hebben zich kapot gerend eerste helft om iedereen te dekken.
Elia komt topfris de wedstrijd in na ruim een uur, rent even wat sneller en hij moet dan gelijk de basis in.
Ja hoor.

Wilt niet zeggen dat Elia slecht is, maar dit is overdreven.
Heb je v.d Vaart gehoord na de wedstrijd? Hij moest het veld meer breed houden, maar meneer liep liever sneijder voor de voeten. Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid wat mij betreft.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:55:00 #33
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_82798199
Van de Vaart en Elia samen in de basis. Ik heb liever wat meer aanvallers en zeker tegen Japan.
  maandag 14 juni 2010 @ 18:56:15 #34
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_82798262
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:51 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Heb je v.d Vaart gehoord na de wedstrijd? Hij moest het veld meer breed houden, maar meneer liep liever sneijder voor de voeten. Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid wat mij betreft.
Hij heeft gewoon gelijk, Vd. Vaart moet gewoon niet op links spelen, dat geeft hij zelf ook gewoon aan. Een beetje goede tegenstander dekt het middenveld zo goed af dat het niet voor zin heeft om constant door het midden proberen te gaan. Vd Vaart liep nu Sneijder gewoon in de weg en had op de plek van De Jong moeten staan (of Sneijder op die plek) 2 controlerende middenvelders is gewoon niet nodig.
Nothing succeeds like the appearance of success
pi_82798282
elia maakte het verschil vandaag
pi_82800201
Tegen die domme landen wat wij in de poule tegen komen kun je toch gewoon zo spelen:

----Van Bommel - Van der Vaart
----Kuyt-------Sneijder-------------Elia
-------------------Van Persie

Of eventueel Affelay voor Kuyt, blijf die Dirk maar een drama vinden ondanks dat hij scoort. Vindt de discussie ook niet helemaal eerlijk, aangezien Van der Vaart vanaf een positie moet komen wat hem totaal niet ligt. Sneijder bakt er ook niks van vanaf links.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:34:51 #37
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_82800247
In het kort: Geef hem nog een kans.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_82800295
Van der Vaart moet ín de basis natuurlijk. Weet niet of je gezien hebt hoe BEEEEST hij was tegen Ghana en Hongarije. Nu lukt het even wat minde ren gelijk kan hij er niks meer van ?

Die bal in de 2e helft die die keeper pakte, ongelovelijk knap hoe hij die nog redelijk gericht en hard op doel kreeg Iedere andere speler had die bal de 2e ring in geramd.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82800367
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Tegen die domme landen wat wij in de poule tegen komen kun je toch gewoon zo spelen:

----Van Bommel - Van der Vaart
----Kuyt-------Sneijder-------------Elia
-------------------Van Persie

Of eventueel Affelay voor Kuyt, blijf die Dirk maar een drama vinden ondanks dat hij scoort. Vindt de discussie ook niet helemaal eerlijk, aangezien Van der Vaart vanaf een positie moet komen wat hem totaal niet ligt. Sneijder bakt er ook niks van vanaf links.
kuyt is juist waardevol, Staat vaak precies op de goeie plek, inzet van een paard en kan op vele posities ingezet worden. Ik mag kuyt wel
pi_82800435
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dirk speelt ook niet op zijn favoriete positie. En Kuijt voert dat naar behoren uit, hij heeft echt wel zijn functie in dit elftal.

De twee vleugelposities kunnen prima afgewisseld worden. Of Elia op links en Kuijt op rechts, of vd Vaart op links en Robben op rechts. Als je maar op één van de twee flanken wat diepte hebt. Kuijt en VDV hebben dat allebei niet, waardoor ze naar de bal toekomen en de ruimtes klein maken.
pi_82800514
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dirk speelt ook niet op zijn favoriete positie.
Maar die heeft bewezen dat zijn rendement veelte laag is voor een spits. Ook bij Liverpool is hij toch meer een rechtsbuiten. Van der Vaart daarin tegen heeft gewoon bij Real op 10 gespeeld zolang hij fit was.
pi_82800689
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:39 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Maar die heeft bewezen dat zijn rendement veelte laag is voor een spits. Ook bij Liverpool is hij toch meer een rechtsbuiten. Van der Vaart daarin tegen heeft gewoon bij Real op 10 gespeeld zolang hij fit was.
Kuijt en Van Der Vaart kunnen allebei in de basis, ze hebben allebei hun nut voor het elftal, maar niet tegelijk zoals ik hierboven al zeg.

De favoriete positie van VDV is inderdaad de nummer 10, dus is het een prima stand-in voor Sneijder.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:43:22 #43
213232 Dayshine
Cómo está hoy?
pi_82800727
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:34 schreef Q.E.D. het volgende:
In het kort: Geef hem nog een kans.
Prima, maar niet als linksbuiten, is absoluut niet zijn pakkie an. Zet het dan tegen Japan zo neer:

----------------------Van Persie-------------------
----------Elia-------------------------------Kuyt-----------
------------------Vd. Vaart.... Sneijder...........
-----------------------Van Bommel---------------
---------Gio-------Mathijssen-----Heitinga-----Van der Wiel

Kunnen Vd Vaart en Sneijder lekker op de nummer 10 afwisselen. Van der Vaart moet gewoon niet op de flank spelen...
Nothing succeeds like the appearance of success
pi_82801156
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:43 schreef Dayshine het volgende:

[..]

Prima, maar niet als linksbuiten, is absoluut niet zijn pakkie an. Zet het dan tegen Japan zo neer:

----------------------Van Persie-------------------
----------Elia-------------------------------Kuyt-----------
------------------Vd. Vaart.... Sneijder...........
-----------------------Van Bommel---------------
---------Gio-------Mathijssen-----Heitinga-----Van der Wiel

Kunnen Vd Vaart en Sneijder lekker op de nummer 10 afwisselen. Van der Vaart moet gewoon niet op de flank spelen...
En dan na de groepsfase met Robben voor Kuyt en dan gaat het los. Of het verdedigend dan in orde gaat komen, is afwachten.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82801294
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:42 schreef marcodej het volgende:

[..]

Kuijt en Van Der Vaart kunnen allebei in de basis, ze hebben allebei hun nut voor het elftal, maar niet tegelijk zoals ik hierboven al zeg.

De favoriete positie van VDV is inderdaad de nummer 10, dus is het een prima stand-in voor Sneijder.
Als je een keuze moet maken tussen Van der Vaart en Sneijder zou ik altijd voor Van der Vaart gaan, maar die twee kunnen gemakkelijk samenspelen. Daarachter Van Bommel, die dan weer voor de verdediging speelt.

Het is eigenlijk belachelijk dat de keuze tussen Van der Vaart en Kuyt er uberhaupt is. Van der Vaart zou onbetwist basisspeler moeten zijn.

Dat Van Marwijk dat nog steeds niet ziet, is zeer kwalijk te nemen.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_82803795
Van Bommel en Nigel De Jong moeten samen spelen, want ze moeten elkaars fouten goed maken.
Dus VDV inplaats van De Jong is geen goede optie.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:34:31 #47
198365 Morendo
The Real Deal
pi_82804081
Van der Vaart op linksbuiten is niet bepaald een succes als hij telkens naar binnen knijpt. Eigenlijk wil hij op Sneijder zijn positie spelen, maar ja dat zit er niet in.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:37:42 #48
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_82804279
Gewoon zelfde elftal laten spelen en laat ze maar bewijzen dat ze samen wel goed kunnen spelen en anders zelfde wissels gebruiken als vandaag.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
  maandag 14 juni 2010 @ 20:39:29 #49
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_82804385
Gewoon zo blijven spelen en als het niet gaat Elia inbrengen voor vd Vaart of Sneijder, ligt eraan wie er beter in de wedstrijd zit. En met Robben starten ipv Kuyt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_82822218
Moet de stelling niet zijn: De Jong moet uit de basis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')