quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef nokwanda het volgende:
Okay, tis tijdelijk, 40 uur. Wss voor 2 maanden. Maar hey.... van werk komt werk en ik kan morgen weer zeggen: nou dag kindjes, mamma gaat de kattenbrokjes verdienen
ferrari_oranje wellicht?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier dan ook nog maar een keer gefeliciteerd Nok
En kan iemand mij ui aanpassen in de OP de winter is voorbij.
Eigenlijk wil ik wel iets oranjes maarja ik krijg dat nooit voor elkaar dus zwabber help????
had je nog ideeen?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier dan ook nog maar een keer gefeliciteerd Nok
En kan iemand mij ui aanpassen in de OP de winter is voorbij.
Eigenlijk wil ik wel iets oranjes maarja ik krijg dat nooit voor elkaar dus zwabber help????
quote:
quote:
Ach, ik heb altijd wat om handen....quote:
Ik vind het een kuttoeter, een vulvazela zogezegd.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:02 schreef nokwanda het volgende:
Jeujjjj.* nokwanda loves the Vuvuzela
Al was het maar omdat de hele wereld nu een hele nieuw Zuid Afrikaans woord heeft geleerd in het Zulu en daarmee het Afrikaanse woord dat iedereen kende kan uitzwaaien: VUVUZEEEEELAAAAAAA![]()
QFTquote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind het een kuttoeter, een vulvazela zogezegd.
Vulvazelaquote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Toeterkut is een Googlewhackquote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef nokwanda het volgende:
@Pagan: een kennis van me van de Basotho-stam zei me ooit eens: het is geen wonder dat jij je goed thuis voelt in en opgenomen bent door een Xhosa familie: even luidruchtig. Dat geldt ook voor Zulu![]()
Dus doe mij maar een kuttoeter (beter dan een toeterkut)
Jouw browser geeft bij elk woord automatisch het aantal hits op Google of heb je 't op gezocht? Anyway, zodra dit topic geindexeerd is zal 't over zijnquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Toeterkut is bijna een Googlewhack![]()
/nerd
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik geloof dat op mijn nieuwe werk niemand maar achter mijn nick moet komen
Toeterkut omgquote:
quote:
En hem dan niet ff hier posten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Die stuurde een collega mij gisteren al ja, dies leuk !
Ja die zat gisteren aan de overkant weer in de boom.quote:
omg wat een kneus, wel naar de boom, maar terug durven ho maarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die zat gisteren aan de overkant weer in de boom.
En vanmorgen heb ik m ook gehoord maar ik had geen zin om al op te staan![]()
Maar hij komt het balkon niet meer op
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
als Baaf dit weekend Hansfoto's wilt maken kan die beter z'n telelens meenemen
Jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:17 schreef DeZwabber het volgende:
ja we moeten nog steeds bapaos maken he
Ik ook van die van mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:24 schreef DeZwabber het volgende:
wat me er aan doet denken, die zak meel is volgens mij vervloekt ofzo, ik moet er nog steeds eens bapao;s van maken
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ook van die van mij![]()
Ik had al die lading voor mn broertje gemaakt maar die vond het niks, maar dat is een ongelooflijke hollandse boer qua eten
Echt, mijn broertje is een ramp met eten.quote:
ik ben ook een totokquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, mijn broertje is een ramp met eten.
Jonk vrat drie weken lang op Bali alleen maar spaghetti bolognese en hamburgers![]()
Mn zusje moest vroeger alleen maar aardappelen groente en vlees en nu nog is haar idee van een culinair hoogstandje aardappel anders uit de oven of zo![]()
Echte totoks zijn het![]()
We snappen niet hoe het kan, mn ouders koken beide graag en goed.
Nou ja vooral mn vader, mn moeder denkt dat ze het goed kan maar dat valt vaak vies tegen, maar ze kookt wel graag ieg![]()
Mn vader kookt echt super, die maakt niet alleen Indisch eten maar zijn spaghetti en stamppot en zo zijn ook te lekker gewoon![]()
Ik ben de enige waar ie wel graag eet ook, bij mn zusje halen ze altijd wat
Ja , maar als je half Moluks / Indisch bent dan is t een scheldwoord, als je Nederlands bent dan ben je het gewoonquote:
ja, en als je iemand een mongool noemt, is het een belediging, en een down patient is het gewoonquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja , maar als je half Moluks / Indisch bent dan is t een scheldwoord, als je Nederlands bent dan ben je het gewoon
het is ook voor de helft gewoon "eeeaaauhhhhheeuuh, euheuhooooheuueaaaheuuuuh"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ellende Morrisette op de radio.
Thaaaaaaaaank you thaaaaaaank you thank youuuuuuuuuuuuuuuu.
Dat nr is zo irri
Das een vergelijking van lik mn kutquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en als je iemand een mongool noemt, is het een belediging, en een down patient is het gewoon
dat betekend niet dat die downer er blij mee moet zijn![]()
/kromme vergelijking
ik weet het, tis ook meer mijn mening over de rest van Nederland dat maakt dat ik er niet zo graag deel van uitmaakquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een vergelijking van lik mn kut![]()
En Sjon is een echte
Tis sowieso irritante liedjesdag op 3 FM geloof ikquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is ook voor de helft gewoon "eeeaaauhhhhheeuuh, euheuhooooheuueaaaheuuuuh"
Ik wil ook wel weg eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet het, tis ook meer mijn mening over de rest van Nederland dat maakt dat ik er niet zo graag deel van uitmaak
Buh nee, niet naar t oerwoud, die muggen daar manquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:08 schreef DeZwabber het volgende:
een sekte oprichten, naar het oerwoud emigreren, niet van de limonade drinken!
neem inspector gadget meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Buh nee, niet naar t oerwoud, die muggen daar man
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt Zwabber, je hebt mijn huwelijk kapotgemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
*rent weg uit rokende puinhopen naar volgende SC*
ik heb vandaag voor het eerst een kijkje genomen, beetje stoken mag toch wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zit je altijd zo te mokken dat ze elders slowchatten als je dat zelf schijnbaar ook doet???
Oeh, bijna pauze
Waar zit iedereen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb vandaag voor het eerst een kijkje genomen, beetje stoken mag toch wel?
Want voorlopig volg je ons nog overal braaf, met voor de show een beetje gemok dat ze daar-en-daar zitten. Maar in de ESF Stats had je ook geen onverdienstelijke plaats dacht ik zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
na ESF zijn ze ben jij gevlucht naar V&A
inderdaad, ik volg maar want het is wel gezelligquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want voorlopig volg je ons nog overal braaf, met voor de show een beetje gemok dat ze daar-en-daar zitten. Maar in de ESF Stats had je ook geen onverdienstelijke plaats dacht ik zo
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want voorlopig volg je ons nog overal braaf, met voor de show een beetje gemok dat ze daar-en-daar zitten. Maar in de ESF Stats had je ook geen onverdienstelijke plaats dacht ik zo
Er is geen aversie, zoals oh-oh al zegt:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, ik volg maar want het is wel gezellig
het enige wat ik niet begrijp is dat er blijkbaar een aversie is tegen deze sc
Iedereen moet het toch gewoon lekker zelluf wetuhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zit je altijd zo te mokken dat ze elders slowchatten als je dat zelf schijnbaar ook doet???
Oeh, bijna pauze
Dat is het leven Zwabberquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
ja maar nu moet ik 2 SC's bijhouden voor dezelfde groep mensen die eerst maar een SC waren
Vlaanderen samenvoegen met Nederland, Limburg afstoten aan Wallonië: en Wallonie vervolgens bij Frankrijk aansluiten. Jammer alleen dat we topografisch gezien Brabant niet kunnen afstaan aan Groot-Frankrijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weg eigenlijk.
Vooral nu ik in PVV heaven woon
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vlaanderen samenvoegen met Nederland, Limburg afstoten aan Wallonië: en Wallonie vervolgens bij Frankrijk aansluiten. Jammer alleen dat we topografisch gezien Brabant niet kunnen afstaan aan Groot-Frankrijk.
Oh sneuerd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
ja maar nu moet ik 2 SC's bijhouden voor dezelfde groep mensen die eerst maar een SC waren
er is een nieuw knopje hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
grrrr ik schrijf wel een tvp macro ofzo
Met het oog op een volgende asielactie is dat een prima idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |