quote:Op maandag 14 juni 2010 17:06 schreef nokwanda het volgende:
Okay, tis tijdelijk, 40 uur. Wss voor 2 maanden. Maar hey.... van werk komt werk en ik kan morgen weer zeggen: nou dag kindjes, mamma gaat de kattenbrokjes verdienen
ferrari_oranje wellicht?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier dan ook nog maar een keer gefeliciteerd Nok
En kan iemand mij ui aanpassen in de OP de winter is voorbij.
Eigenlijk wil ik wel iets oranjes maarja ik krijg dat nooit voor elkaar dus zwabber help????
had je nog ideeen?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hier dan ook nog maar een keer gefeliciteerd Nok
En kan iemand mij ui aanpassen in de OP de winter is voorbij.
Eigenlijk wil ik wel iets oranjes maarja ik krijg dat nooit voor elkaar dus zwabber help????
quote:
quote:
Ach, ik heb altijd wat om handen....quote:
Ik vind het een kuttoeter, een vulvazela zogezegd.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:02 schreef nokwanda het volgende:
Jeujjjj.* nokwanda loves the Vuvuzela
Al was het maar omdat de hele wereld nu een hele nieuw Zuid Afrikaans woord heeft geleerd in het Zulu en daarmee het Afrikaanse woord dat iedereen kende kan uitzwaaien: VUVUZEEEEELAAAAAAA![]()
QFTquote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik vind het een kuttoeter, een vulvazela zogezegd.
Vulvazelaquote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Toeterkut is een Googlewhackquote:Op maandag 14 juni 2010 19:47 schreef nokwanda het volgende:
@Pagan: een kennis van me van de Basotho-stam zei me ooit eens: het is geen wonder dat jij je goed thuis voelt in en opgenomen bent door een Xhosa familie: even luidruchtig. Dat geldt ook voor Zulu![]()
Dus doe mij maar een kuttoeter (beter dan een toeterkut)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |