neem inspector gadget meequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Buh nee, niet naar t oerwoud, die muggen daar man
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Bedankt Zwabber, je hebt mijn huwelijk kapotgemaakt.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
*rent weg uit rokende puinhopen naar volgende SC*
ik heb vandaag voor het eerst een kijkje genomen, beetje stoken mag toch wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zit je altijd zo te mokken dat ze elders slowchatten als je dat zelf schijnbaar ook doet???
Oeh, bijna pauze
Waar zit iedereen dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb vandaag voor het eerst een kijkje genomen, beetje stoken mag toch wel?
Want voorlopig volg je ons nog overal braaf, met voor de show een beetje gemok dat ze daar-en-daar zitten. Maar in de ESF Stats had je ook geen onverdienstelijke plaats dacht ik zoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
na ESF zijn ze ben jij gevlucht naar V&A
inderdaad, ik volg maar want het is wel gezelligquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want voorlopig volg je ons nog overal braaf, met voor de show een beetje gemok dat ze daar-en-daar zitten. Maar in de ESF Stats had je ook geen onverdienstelijke plaats dacht ik zo
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want voorlopig volg je ons nog overal braaf, met voor de show een beetje gemok dat ze daar-en-daar zitten. Maar in de ESF Stats had je ook geen onverdienstelijke plaats dacht ik zo
Er is geen aversie, zoals oh-oh al zegt:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, ik volg maar want het is wel gezellig
het enige wat ik niet begrijp is dat er blijkbaar een aversie is tegen deze sc
Iedereen moet het toch gewoon lekker zelluf wetuhquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Waarom zit je altijd zo te mokken dat ze elders slowchatten als je dat zelf schijnbaar ook doet???
Oeh, bijna pauze
Dat is het leven Zwabberquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
ja maar nu moet ik 2 SC's bijhouden voor dezelfde groep mensen die eerst maar een SC waren
Vlaanderen samenvoegen met Nederland, Limburg afstoten aan Wallonië: en Wallonie vervolgens bij Frankrijk aansluiten. Jammer alleen dat we topografisch gezien Brabant niet kunnen afstaan aan Groot-Frankrijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weg eigenlijk.
Vooral nu ik in PVV heaven woon
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Vlaanderen samenvoegen met Nederland, Limburg afstoten aan Wallonië: en Wallonie vervolgens bij Frankrijk aansluiten. Jammer alleen dat we topografisch gezien Brabant niet kunnen afstaan aan Groot-Frankrijk.
Oh sneuerd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
ja maar nu moet ik 2 SC's bijhouden voor dezelfde groep mensen die eerst maar een SC waren
er is een nieuw knopje hequote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:39 schreef DeZwabber het volgende:
grrrr ik schrijf wel een tvp macro ofzo
Met het oog op een volgende asielactie is dat een prima idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |