Joh.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zeeland deeltje 10 - Zon.zee en strand.
Lees: Post 288-299
quote:
het strandkot neerzetten en ophalenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeland.....
Al komt een Zeeuw volgens mij gemiddeld 2x per jaar op het strand.
quote:
Meer dan 2x per jaar, of telt de Oesterdam niet mee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeland.....
2 x per jaar?? Ik kom in de zomer echt heel vaak op het strand, en in de winter ook regelmatig lekker even uitwaaien. Ook de boulevard wordt zeker 1 keer in de week bezocht, soms met de auto soms lopend of fietsend. Heerlijk...moet er niet aan denken om "ver" van het strand te wonen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeland.....
Waarom ligt er zeeklei tússen de dijken en zand erbuiten?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Mascleta het volgende:
Ik als Goesenaar kom nou niet veel op het strand. In de zomer gaan we een keer of 3 uitwaaien op de zondagavond bij Neeltje Jans. In voorjaar bouwen we strandtenten op bij Oostkapelle en in najaar breken we die weer af. voor de rest kom ik er misschien nog 1 a 2x als het echt heel warm is of als er familie/vrienden zijn elders uit het land.
files, parkeerproblemen, duitsers, zout water en zand tussen alles......
quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom ligt er zeeklei tússen de dijken en zand erbuiten?
Nu.nlquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ingewikkelde uitleg over zeeklei en zand en ontstaan.....
btw..... Heb een nominatie van fotowedstrijd Nu.nl
http://www.nufoto.nl/verkiezingen/nufotoprijs-2010/even stemmen op drie fotos met daarbij uiteraard de middelste van rij 2
Gestemd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ingewikkelde uitleg over zeeklei en zand en ontstaan.....
btw..... Heb een nominatie van fotowedstrijd Nu.nl
http://www.nufoto.nl/verkiezingen/nufotoprijs-2010/even stemmen op drie fotos met daarbij uiteraard de middelste van rij 2
Ik vond het echt hilarisch!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:13 schreef Fredo55 het volgende:
Dit is zó matig.![]()
[ afbeelding ]
http://www.pzc.nl/regio/w(...)k-niet-op-dieren.ece
Ja, die meeuw vast niet en haar verzorgers vast ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:14 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik vond het echt hilarisch!![]()
Die meeuw denkt nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, die meeuw vast niet en haar verzorgers vast ook niet.
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee hoor, die meeuw zal vast ontzettend lomp zijn.
Meeuwen moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
JaHet is een meeuw hoor
Waarschijnlijk beide, maar zondag sowieso!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef Mascleta het volgende:
Gaat er nog iemand naar Danceparade zaterdag of Dancetour Zondag?
beide dagen werken dus no goquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef Mascleta het volgende:
Gaat er nog iemand naar Danceparade zaterdag of Dancetour Zondag?
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
(als iemand trouwens op maandag of zaterdag in de file staat in Domburg, bij deze sorrymaar klaag aub bij de gemeente Veere. de fout ligt voral bij hun zodoende)
Ik sta meestal op het parkeer terrein bij de C1000, en het komt wel eens voor dat het vast staat.quote:
weet je hoe groot het parkeer terein is? zoja dan vallen er al een paar dingen af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef Mascleta het volgende:
Sta je op parkeerterrein C1000? Als wat? als hangjongere, als visverkoper in de viskraam, als parkeerwachter, als verkeersregelaar, of doe je loempias bakken in de loempiakraam?
dono dat is ook de reden dat hij pas in feb 2011 vol zal zittenquote:
En dat terwijl wij in Zeeland Solozeilster Laura hebben..... En niemand wil er met ons over praten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
dono dat is ook de reden dat hij pas in feb 2011 vol zal zitten
Ik snap die hele ophef niet, ik heb eens gekeken naar wat die hele Hedwigepolder nu voorstelt, maar het is echt niet meer dan een klein stukje land met amper bebouwing.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef D.Licious het volgende:
De ontpoldering is weer eens in het nieuws, klik
Je bedoeld Gijs Winterquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zich ook zo vreselijk irriteren aan het tenenkrommend valse gitaarspel van die neger die zo af en toe bij de ingang van de AH XL in Vlissingen staat te spelen?
Iedere keer als ik aan kom rijden en ik hoor die gast spelen dan krijg ik spontaan de behoefte om door te rijden en ergens anders of een andere keer boodschappen te doen.
Maar verder heeft Zeeland weinig minpunten.
Die gast ja!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef nieky het volgende:
[..]
Je bedoeld Gijs Winter
Met zijn eigen fanhyve (http://meeheedude.hyves.nl/)
Achja...mijn buren stonden ook regelmatig bij de XL te spelen....Nu ze daar niet meer staan hoor ik ze thuis...dan toch liever bij de AH.
Hij hoort juist bij Vlissingen/Middelburg!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:02 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die gast ja!
Zijn stem is niet eens zo absurd slecht, maar zijn gitaarspel....
*pling*pling*pling*pling*pling*
Meer is het echt niet...
Dagelijks is een groot woord, maar hoor ze regelmatig tijdens "het oefenen", althans,ik hoop dat het oefenen isquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:02 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die gast ja!
Zijn stem is niet eens zo absurd slecht, maar zijn gitaarspel....
*pling*pling*pling*pling*pling*
Meer is het echt niet...
Maar jij hebt dagelijks live muziek thuis?
Leuke buren dus!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Dagelijks is een groot woord, maar hoor ze regelmatig tijdens "het oefenen", althans,ik hoop dat het oefenen is
Nou ja, je komt hem in ieder geval overal tegen, dus in zekere zin hoort hij er wel bij ja!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij hoort juist bij Vlissingen/Middelburg!![]()
Achja....buren heb je niet voor het kiezen he! Maar afgezien van de muziek best ok buren hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Leuke buren dus!
Even offtopic tussendoor, maar bij welk KDV ben jij leidster?
Ik heb haar nog langs zien dobberen langs Stavenisse.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En dat terwijl wij in Zeeland Solozeilster Laura hebben..... En niemand wil er met ons over praten.
quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik snap die hele ophef niet, ik heb eens gekeken naar wat die hele Hedwigepolder nu voorstelt, maar het is echt niet meer dan een klein stukje land met amper bebouwing.
Ik ben zelf geen geboren Zeeuw, dus misschien snap ik daarom het hele sentiment rond het ontpolderen wel niet...
Of heb ik ergens een belangrijk punt gemist?
Oh, omdat mijn zoontje op het KDV Baloe in Vlissingen zit!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:06 schreef nieky het volgende:
[..]
Achja....buren heb je niet voor het kiezen he! Maar afgezien van de muziek best ok buren hoor
En even op je vraagje...ik werk bij de Meikever in Middelburg-Zuid. Connectie met KDV??
Kan iemand het me uitleggen dan?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:52 schreef D.Licious het volgende:
[..]
![]()
Maar je zei het zelf al, je bent geen geboren Zeeuw
We hebben een paar jaar geleden wat wateroverlast gehadquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:55 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Kan iemand het me uitleggen dan?
Inderdaad! Al ken ik wel wat meiden die er werken of hebben gewerkt! Maar nee, ikzelf nietquote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:35 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Oh, omdat mijn zoontje op het KDV Baloe in Vlissingen zit!
Zou wel heel toevallig zijn als je daar leidster was!
En dankzij die wateroverlast toen blijft de verf bij mij nog steeds niet goed tegen de muren aan ziiten... (muren zijn nog altijd "te zout")quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar geleden wat wateroverlast gehad
Grote ramp, jarenlang gevolgen (nog steeds), trauma's en keihard moeten werken om alles weer leefbaar te krijgen. En nu gaan ze het vrijwillig aan de zee geven
Nou ja, mocht je er voor februari 2011 nog een keer invallen of zo dan kom je in ieder geval mijn zoon tegen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:58 schreef nieky het volgende:
[..]
Inderdaad! Al ken ik wel wat meiden die er werken of hebben gewerkt! Maar nee, ikzelf niet
Krijg je er ook nooit meer uitquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:07 schreef Sandertje21 het volgende:
En dankzij die wateroverlast toen blijft de verf bij mij nog steeds niet goed tegen de muren aan ziiten... (muren zijn nog altijd "te zout")
Maar wat is het nut van het onderwater zetten van zo'n klein stukje landquote:Nou ja, snap wel dat het nog steeds gevoelig ligt dan, maar het gaat nog steeds om een relatief klein stukje land. Het is ook weer niet zo dat er complete dorpen onder water worden gezet of zo.
Maar dat heeft nutquote:Als er bij wijze van spreken een nieuwe weg moet worden aangelegd hebben veel meer mensen er direct mee te maken dan bij deze ontpoldering het geval is!
Heinkenszand is ook een dorp appart he.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:25 schreef Mascleta het volgende:
De Gijs Winter ken ik niet, ken wel de idioot van Heinkenszand.
http://dancingduin.hyves.nl/
Zal wel om drugs gaan?!quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:36 schreef Timmos het volgende:
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=14542
Moet niet veel gekker worden hierzo![]()
Hij heeft een brief naar de gemeente Tholen gestuurd, op de één of andere manier is die bij de PZC terecht gekomen.quote:Op zondag 5 september 2010 13:14 schreef Toad het volgende:
Lol, hoe is die brief dan bij de PZC gekomen?
College van B&W.quote:Op zondag 5 september 2010 13:16 schreef Toad het volgende:
Naar de gemeenteraad of naar het college van B&W?
Wist je dat Gekke Annie in een ver verleden hoogbegaafd was?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:25 schreef Mascleta het volgende:
De Gijs Winter ken ik niet, ken wel de idioot van Heinkenszand.
http://dancingduin.hyves.nl/
En in Goes hebben we ook nog de piraat, gekke annie en playmobiel
Thermos? Of waar gaat het over?quote:Op zaterdag 11 september 2010 14:59 schreef Toad het volgende:
Het is trammelant in onze provincie he. 8 uur journaal, follow-ups in de PZC...
quote:Maart 2013?
quote:Gekke Annie is al een tijdje niet meerOp vrijdag 22 oktober 2010 19:44 schreef robin007bond het volgende:
Ben zelf Goesenaar, iedereen lult over Gekke Annie, Playmobiel etc.
Eigenlijk heb ik ze nog nooit gezien en ben toch best wel actief hier, iemand uitleg?
quote:Maar apart dat je d'r nog nooit gezien hebt, ze zat volgens mij regelmatig op het terras op de markt, en anders reed ze op de snorfiets door GoesOp vrijdag 27 augustus 2010 17:36 schreef Mascleta het volgende:
Ik had het paar posts hierboven nog over gekke Annie, Nu is ze dood
PZC:
Bekende Goese Annie de Winter (69) overleden
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:39 schreef Mascleta het volgende:
Vlaketunnel misschien lange tijd dicht, staat nu al muurvast op de oude rijksweg....
Dat wordt feest op de Deltaweg en N59quote:Verkeer uit Zeeland via Hellegatsplein
zaterdag 13 november 2010 | 16:06 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 13 november 2010 | 16:44
YERSEKE - Rijkswaterstaat neemt rigoureuze maatregelen om een einde te maken aan de verkeersopstoppingen rond de Vlaketunnel.
Verkeer vanuit Middelburg wordt bij knooppunt De Poel (Goes) via de Zeelandbrug, Schouwen-Duiveland en Goeree-Overflakkee omgeleid richting knooppunt Hellegatsplein en kan vanaf daar de weg vervolgen. Verkeer vanuit Breda wordt bij de knooppunt de Stok (Roosendaal) via Hellegatsplein richting Zeeland geleid.
Lokaal verkeer wordt eveneens omgeleid via afslagen in de buurt. De omleidingsroutes worden ter plaatse aangegeven. Verkeer vanuit Bergen op Zoom neemt vanaf afslag 33 (Yerseke) route U14. Verkeer richting Bergen op Zoom wordt via een zgn. "bypass" vanaf de A58 over de Vlakebrug / N289 geleid. Het verkeer komt bij afslag 33 dan weer op de A58.
Deze omleidingen zijn naar verwachting zondagavond gereed. De weggebruiker wordt geadviseerd om de actuele verkeerssituatie in de gaten te houden via onder meer radio, internet en teletekst. Hoe lang de omleidingen van kracht zullen blijven, is nog onbekend.
http://www.pzc.nl/regio/z(...)a-Hellegatsplein.ece
wat is er dan aan de hand dat het bij de Vlaketunnel nu ineens echt helemaal vast staat?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:35 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Dat wordt feest op de Deltaweg en N59Staat het nu al regelmatig stil in de spits
Volg het nieuwsquote:Op zondag 14 november 2010 12:33 schreef Tokus het volgende:
[..]
wat is er dan aan de hand dat het bij de Vlaketunnel nu ineens echt helemaal vast staat?
En via de Zeelandbrug, nee dat is lekker. Dan doe je er dus een uur langer over om in Breda te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |