Joh.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:03 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zeeland deeltje 10 - Zon.zee en strand.
Lees: Post 288-299
quote:
het strandkot neerzetten en ophalenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeland.....
Al komt een Zeeuw volgens mij gemiddeld 2x per jaar op het strand.
quote:
Meer dan 2x per jaar, of telt de Oesterdam niet mee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeland.....
2 x per jaar?? Ik kom in de zomer echt heel vaak op het strand, en in de winter ook regelmatig lekker even uitwaaien. Ook de boulevard wordt zeker 1 keer in de week bezocht, soms met de auto soms lopend of fietsend. Heerlijk...moet er niet aan denken om "ver" van het strand te wonen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:01 schreef Mascleta het volgende:
[ afbeelding ]
Zeeland.....
Waarom ligt er zeeklei tússen de dijken en zand erbuiten?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:33 schreef Mascleta het volgende:
Ik als Goesenaar kom nou niet veel op het strand. In de zomer gaan we een keer of 3 uitwaaien op de zondagavond bij Neeltje Jans. In voorjaar bouwen we strandtenten op bij Oostkapelle en in najaar breken we die weer af. voor de rest kom ik er misschien nog 1 a 2x als het echt heel warm is of als er familie/vrienden zijn elders uit het land.
files, parkeerproblemen, duitsers, zout water en zand tussen alles......
quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:40 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Waarom ligt er zeeklei tússen de dijken en zand erbuiten?
Nu.nlquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ingewikkelde uitleg over zeeklei en zand en ontstaan.....
btw..... Heb een nominatie van fotowedstrijd Nu.nl
http://www.nufoto.nl/verkiezingen/nufotoprijs-2010/even stemmen op drie fotos met daarbij uiteraard de middelste van rij 2
Gestemd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ingewikkelde uitleg over zeeklei en zand en ontstaan.....
btw..... Heb een nominatie van fotowedstrijd Nu.nl
http://www.nufoto.nl/verkiezingen/nufotoprijs-2010/even stemmen op drie fotos met daarbij uiteraard de middelste van rij 2
Ik vond het echt hilarisch!quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:13 schreef Fredo55 het volgende:
Dit is zó matig.![]()
[ afbeelding ]
http://www.pzc.nl/regio/w(...)k-niet-op-dieren.ece
Ja, die meeuw vast niet en haar verzorgers vast ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:14 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik vond het echt hilarisch!![]()
Die meeuw denkt nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, die meeuw vast niet en haar verzorgers vast ook niet.
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee hoor, die meeuw zal vast ontzettend lomp zijn.
Meeuwen moet je niet onderschatten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:18 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
JaHet is een meeuw hoor
Waarschijnlijk beide, maar zondag sowieso!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef Mascleta het volgende:
Gaat er nog iemand naar Danceparade zaterdag of Dancetour Zondag?
beide dagen werken dus no goquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef Mascleta het volgende:
Gaat er nog iemand naar Danceparade zaterdag of Dancetour Zondag?
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef dekkered het volgende:
[..]
(als iemand trouwens op maandag of zaterdag in de file staat in Domburg, bij deze sorrymaar klaag aub bij de gemeente Veere. de fout ligt voral bij hun zodoende)
Ik sta meestal op het parkeer terrein bij de C1000, en het komt wel eens voor dat het vast staat.quote:
weet je hoe groot het parkeer terein is? zoja dan vallen er al een paar dingen af.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef Mascleta het volgende:
Sta je op parkeerterrein C1000? Als wat? als hangjongere, als visverkoper in de viskraam, als parkeerwachter, als verkeersregelaar, of doe je loempias bakken in de loempiakraam?
dono dat is ook de reden dat hij pas in feb 2011 vol zal zittenquote:
En dat terwijl wij in Zeeland Solozeilster Laura hebben..... En niemand wil er met ons over praten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
dono dat is ook de reden dat hij pas in feb 2011 vol zal zitten
Ik snap die hele ophef niet, ik heb eens gekeken naar wat die hele Hedwigepolder nu voorstelt, maar het is echt niet meer dan een klein stukje land met amper bebouwing.quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:14 schreef D.Licious het volgende:
De ontpoldering is weer eens in het nieuws, klik
Je bedoeld Gijs Winterquote:Op maandag 16 augustus 2010 22:09 schreef Sandertje21 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die zich ook zo vreselijk irriteren aan het tenenkrommend valse gitaarspel van die neger die zo af en toe bij de ingang van de AH XL in Vlissingen staat te spelen?
Iedere keer als ik aan kom rijden en ik hoor die gast spelen dan krijg ik spontaan de behoefte om door te rijden en ergens anders of een andere keer boodschappen te doen.
Maar verder heeft Zeeland weinig minpunten.
Die gast ja!quote:Op maandag 16 augustus 2010 22:51 schreef nieky het volgende:
[..]
Je bedoeld Gijs Winter
Met zijn eigen fanhyve (http://meeheedude.hyves.nl/)
Achja...mijn buren stonden ook regelmatig bij de XL te spelen....Nu ze daar niet meer staan hoor ik ze thuis...dan toch liever bij de AH.
Hij hoort juist bij Vlissingen/Middelburg!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:02 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die gast ja!
Zijn stem is niet eens zo absurd slecht, maar zijn gitaarspel....
*pling*pling*pling*pling*pling*
Meer is het echt niet...
Dagelijks is een groot woord, maar hoor ze regelmatig tijdens "het oefenen", althans,ik hoop dat het oefenen isquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:02 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Die gast ja!
Zijn stem is niet eens zo absurd slecht, maar zijn gitaarspel....
*pling*pling*pling*pling*pling*
Meer is het echt niet...
Maar jij hebt dagelijks live muziek thuis?
Leuke buren dus!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:09 schreef nieky het volgende:
[..]
Dagelijks is een groot woord, maar hoor ze regelmatig tijdens "het oefenen", althans,ik hoop dat het oefenen is
Nou ja, je komt hem in ieder geval overal tegen, dus in zekere zin hoort hij er wel bij ja!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Hij hoort juist bij Vlissingen/Middelburg!![]()
Achja....buren heb je niet voor het kiezen he! Maar afgezien van de muziek best ok buren hoorquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:41 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Leuke buren dus!
Even offtopic tussendoor, maar bij welk KDV ben jij leidster?
Ik heb haar nog langs zien dobberen langs Stavenisse.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En dat terwijl wij in Zeeland Solozeilster Laura hebben..... En niemand wil er met ons over praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |