De keeper was de laatste vier jaar het probleem inderdaad niet, maar dat doet niets af aan het feit dat er omstandigheden kunnen optreden waarin v/d Sar wel beslissend had kunnen zijn en Stekelenburg het laat afweten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg. De keeper is het probleem niet. Ook niet met Stekelenburg.
Dat wordt dan wel een hele unieke en hypothetische situatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
De keeper was de laatste vier jaar het probleem inderdaad niet, maar dat doet niets af aan het feit dat er omstandigheden kunnen optreden waarin v/d Sar wel beslissend had kunnen zijn en Stekelenburg het laat afweten.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk serieus dat Stekelenburg één van de betere keepers van het toernooi is.
maar stel nou dat het niet hypotetisch isquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel een hele unieke en hypothetische situatie.
Edje was echter wel in 1995 al Europees keeper van het jaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Laten we niet vergeten dat Edwin van der Sar ten tijde van het briljante WK 98 ook nog 'gewoon' bij Ajax onder de lat stond. Hij vertrok daarna naar Juventus, waar hij mislukte. Toen heeft hij bij Fulham gekeept waarna hij pas op 34-jarige leeftijd naar Manchester United vertrok en de absolute wereldtop werd.
Gast, hij is helemaal niet mislukt bij Juventus. Hij was dat jaar nog de minst gepasseerde keeper van Italie. ALleen wilde Juve per se Buffon kopen en daar hebben ze 50miljoen voor betaald ofzo. Daarna was hij bij Fulham ook gewoon erg goed n had hij bij Manu gewoon weer een team om mee te presteren. Bij het Nederlands elftal is hij gewoon altijd fantastisch geweest.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Laten we niet vergeten dat Edwin van der Sar ten tijde van het briljante WK 98 ook nog 'gewoon' bij Ajax onder de lat stond. Hij vertrok daarna naar Juventus, waar hij mislukte. Toen heeft hij bij Fulham gekeept waarna hij pas op 34-jarige leeftijd naar Manchester United vertrok en de absolute wereldtop werd.
Barthez, Kahn en Coupet zijn nou bij uitstek keepers die van tijd tot tijd heerlijke blunders makenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 04:31 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Nou ja , Van Der Sar was de beste keeper die de voetbalwereld heeft gekend. Zo'n betrouwbare en zelfverzekerde keeper maakt een verdediging al vele malen beter.
Om dit dan te gaan opvolgen is te moeilijk voor woorden dus laten we maar vrede nemen met het feit dat Stekelenburg een aardige doelman is die ik niet gauw zie blunderen , niet een topkeeper à la Van Der Sar , Casillas , Buffon , Dida , Pfaff , Seaman , Schmeichel , Kahn , Coupet , Cech , Kameni , Canisarez , Barthez etc. etc. Maar eerder een solide doelman die de nodige reddingen doet voor z'n team en doorslaggevend kan zijn al moet ie bij geplaatste ballen en sommige lastige situaties toekijken hoe de bal in het doel gaat. In het rijtje van Victor Valdes , Lehmann , Toldo , Vonk , Zoetebier , Gomes , Baia , Given etc. etc.
kanker braziliaanse commentatorsquote:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:38 schreef Santello het volgende:
Steek keeped uitstekend en zal dat wel blijven doen.
Hij heeft alleen de naam nog niet, ook niet bij zijn ploeggenoten.
Dat blijkt wel weer als een verdediger in de fout gaat dat hij de bal netjes door speelt.
Van der Sar had Gio etc verrot gescholden om te motiveren, scherp te houden.
Dit zou het ons het WK kunnen kosten, zeker met de verdediging die we nu hebben.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 03:38 schreef Santello het volgende:
Steek keeped uitstekend en zal dat wel blijven doen.
Hij heeft alleen de naam nog niet, ook niet bij zijn ploeggenoten.
Dat blijkt wel weer als een verdediger in de fout gaat dat hij de bal netjes door speelt.
Van der Sar had Gio etc verrot gescholden om te motiveren, scherp te houden.
Dit zou het ons het WK kunnen kosten, zeker met de verdediging die we nu hebben.
Heerlijk zo'n inhoudelijke reactie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef NJ het volgende:
Ik denk dat je TT had moeten zijn "ondanks van Basten"
Van Basten was een kloothommel die geen idee had waar hij mee bezig was. Het vertrouwen bij Stekelenburg is terug dankzij Jol en vooral dankzij zichzelf. Dus ondanks van Basten hebben we een fatsoenlijke keeper.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n inhoudelijke reactie.
Wel grappig dat je dat probleem niet hebt met de reactie boven mij, die het met je eens is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n inhoudelijke reactie.
Het voordeel daarvan is wel dat deze groep hier al enorm veel ervaring heeft op deze leeftijd. Zonde van het WK van vier jaar geleden, maar voor de huidige groep is het een Godsgeschenk geweest.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef marcodej het volgende:
Iemand die [..] een EK WK als oefenstage gebruikt mag geen bondscoach zijn.
het blijven gewoon 'aanname's' maar ik denk helemaal niet dat professionele trainers aan zulke 'trucs' doen, alsof ze een soort van 'persoonlijkheids-ontwikkelingscentrum' of 'amateur-psychologen' zijn...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Volgens mij was het een truc van Van Basten.
Niet zo gek natuurlijk ook voor iemand die alleen een trainingsopleiding af heeft gemaakt. Hij had veel beter eerst bij een kleine club kunnen beginnen om ervaring op te doen. Maar ja, de KNVB wilde hem maar als te graag als bondscoach hebben denk ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef Ereinion het volgende:
Van Basten rommelde maar wat aan.
Nee het WK 2006 was volgens hem de "oefenstage". Een WK als oefenstagequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef marcodej het volgende:
Tuurlijk, en daarom is Van Bommel ook zo'n goede middenvelder geworden en is Ruudje ook een klassespits geworden. Nee, Stekelenburg is zo goed omdat hij talent heeft.
Iemand die Denneboom selecteert en een EK als oefenstage gebruikt mag geen bondscoach zijn.
Van Marwijk >> Van Basten.
mwah, ook dat valt best wel mee hoor... een aantal duitse spelers van dezelfde leeftijd (iets jonger zelfs) speelde toen ook en die hebben nóg meer ervaring omdat die veel verder kwamen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Het voordeel daarvan is wel dat deze groep hier al enorm veel ervaring heeft op deze leeftijd. Zonde van het WK van vier jaar geleden, maar voor de huidige groep is het een Godsgeschenk geweest.
Klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee het WK 2006 was volgens hem de "oefenstage". Een WK als oefenstageEcht te kansloos voor woorden.
Dat was niet eens een reactie te noemen. Dat soort post horen in KLB en daar reageer ik hier gewoon niet op, vandaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dat probleem niet hebt met de reactie boven mij, die het met je eens is.
En toch is hij door de periode op de bank beter, sterker en een grotere persoonlijkheid geworden.quote:Van Basten heeft 'm echt niet op de bank gezet om hem beter te maken. Een keeper maak je niet beter door hem op de bank te zetten, dat doe je alleen als je een andere beter vindt. Het is dus gewoon niet goed gespeeld door van Basten. Van Marwijk daarentegen heeft het prima gedaan door Stekelenburg vertrouwen te geven in de periode dat hij dat niet had van van Basten.
Dus je TT is of "ondanks van Basten" of "dankzij van Marwijk".
Iderdaad. Je kan veel beter een zooitje ouwe lullen opstellen zoals Italie dit jaar deed dan je te richten op de toekomst en mensen ervaring geven die ze in de toekomst kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee het WK 2006 was volgens hem de "oefenstage". Een WK als oefenstageEcht te kansloos voor woorden.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de instelling waarmee je zo'n toernooi ingaat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:02 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Iderdaad. Je kan veel beter een zooitje ouwe lullen opstellen zoals Italie dit jaar deed dan je te richten op de toekomst en mensen ervaring geven die ze in de toekomst kunnen gebruiken.
Want 4 jaar geleden had Oranje een selectie die minstens zo goed is als de huidige iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:47 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |