abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82817445
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is precies wat ik zeg. De keeper is het probleem niet. Ook niet met Stekelenburg.
De keeper was de laatste vier jaar het probleem inderdaad niet, maar dat doet niets af aan het feit dat er omstandigheden kunnen optreden waarin v/d Sar wel beslissend had kunnen zijn en Stekelenburg het laat afweten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:23:20 #52
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82817461
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

De keeper was de laatste vier jaar het probleem inderdaad niet, maar dat doet niets af aan het feit dat er omstandigheden kunnen optreden waarin v/d Sar wel beslissend had kunnen zijn en Stekelenburg het laat afweten.
Dat wordt dan wel een hele unieke en hypothetische situatie.
2000 light years from home
pi_82817536
Ik denk serieus dat Stekelenburg één van de betere keepers van het toernooi is.
-
  dinsdag 15 juni 2010 @ 00:27:19 #54
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82817608
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:25 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik denk serieus dat Stekelenburg één van de betere keepers van het toernooi is.
Dat denk ik ook.
pi_82817676
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
Fijn, dan zijn we het eens.
-
pi_82817688
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef msnk het volgende:
Maarten
pi_82817691
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 00:23 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat wordt dan wel een hele unieke en hypothetische situatie.
maar stel nou dat het niet hypotetisch is

sorry
pi_82820388
Nou ja , Van Der Sar was de beste keeper die de voetbalwereld heeft gekend. Zo'n betrouwbare en zelfverzekerde keeper maakt een verdediging al vele malen beter.
Om dit dan te gaan opvolgen is te moeilijk voor woorden dus laten we maar vrede nemen met het feit dat Stekelenburg een aardige doelman is die ik niet gauw zie blunderen , niet een topkeeper à la Van Der Sar , Casillas , Buffon , Dida , Pfaff , Seaman , Schmeichel , Kahn , Coupet , Cech , Kameni , Canisarez , Barthez etc. etc. Maar eerder een solide doelman die de nodige reddingen doet voor z'n team en doorslaggevend kan zijn al moet ie bij geplaatste ballen en sommige lastige situaties toekijken hoe de bal in het doel gaat. In het rijtje van Victor Valdes , Lehmann , Toldo , Vonk , Zoetebier , Gomes , Baia , Given etc. etc.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_82823497
Laten we niet vergeten dat Edwin van der Sar ten tijde van het briljante WK 98 ook nog 'gewoon' bij Ajax onder de lat stond. Hij vertrok daarna naar Juventus, waar hij mislukte. Toen heeft hij bij Fulham gekeept waarna hij pas op 34-jarige leeftijd naar Manchester United vertrok en de absolute wereldtop werd.
-
pi_82823710
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Laten we niet vergeten dat Edwin van der Sar ten tijde van het briljante WK 98 ook nog 'gewoon' bij Ajax onder de lat stond. Hij vertrok daarna naar Juventus, waar hij mislukte. Toen heeft hij bij Fulham gekeept waarna hij pas op 34-jarige leeftijd naar Manchester United vertrok en de absolute wereldtop werd.
Edje was echter wel in 1995 al Europees keeper van het jaar.

Maar in Steek heb ik alle vertrouwen!~
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_82826113
Coupet en Barthez wil ik nu niet echt topkeepers noemen.
pi_82826163
ja, een prima keeper als je't mij vraagt!
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_82827405
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Gast, hij is helemaal niet mislukt bij Juventus. Hij was dat jaar nog de minst gepasseerde keeper van Italie. ALleen wilde Juve per se Buffon kopen en daar hebben ze 50miljoen voor betaald ofzo. Daarna was hij bij Fulham ook gewoon erg goed n had hij bij Manu gewoon weer een team om mee te presteren. Bij het Nederlands elftal is hij gewoon altijd fantastisch geweest.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:49:54 #64
248356 BroodjeBamihap
OddsOddsOdds--->Hiddinkhitt
pi_82827488
Steek
When Chuck Norris does a pushup, he isn’t lifting himself up, he’s pushing the Earth down.
pi_82827786
Ik weet nog hoeveel lof men had over Van der Sar toen ie bij Juve onder de lat stond. Dus van mislukken was er geen sprake snap niet waarom de mensen dat altijd insinueren enkel en alleen omdat Juve de toen nog beloftevolle Buffon bij Parma had weggekaapt met als reden de komende 10 jaar of langer weer geen zorgen te hoeven maken over één of andere doelmankwestie want een Italiaan gaat nou niet zo makkelijk van club veranderen als ie al bij Juve speelt. Van der Sar daarentegen zou wrs wel vroeg of laat vertrekken bij Juve.
We kunnen dus besluiten dat de Italianen het moeilijk kunnen verteren als er geen Italiaan die de nul houdt onder de lat kan staan bij de topploegen in de serie A.
Chauvunistische beslissing van Juventus destijds dus.

Stekelenburg overigens zie ik bij Fulham wel de vaste doelman worden maar bij Juve en Man Utd toch echt niet hoor.
Vretend in de regen op de camping met me vriendinnetje zonder reet en geen hersens.
I get a clean shave , bathe go to a rave , die from an overdose and dig myself outta my grave.
pi_82846474
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 04:31 schreef Nocturnal_Johnny het volgende:
Nou ja , Van Der Sar was de beste keeper die de voetbalwereld heeft gekend. Zo'n betrouwbare en zelfverzekerde keeper maakt een verdediging al vele malen beter.
Om dit dan te gaan opvolgen is te moeilijk voor woorden dus laten we maar vrede nemen met het feit dat Stekelenburg een aardige doelman is die ik niet gauw zie blunderen , niet een topkeeper à la Van Der Sar , Casillas , Buffon , Dida , Pfaff , Seaman , Schmeichel , Kahn , Coupet , Cech , Kameni , Canisarez , Barthez etc. etc. Maar eerder een solide doelman die de nodige reddingen doet voor z'n team en doorslaggevend kan zijn al moet ie bij geplaatste ballen en sommige lastige situaties toekijken hoe de bal in het doel gaat. In het rijtje van Victor Valdes , Lehmann , Toldo , Vonk , Zoetebier , Gomes , Baia , Given etc. etc.
Barthez, Kahn en Coupet zijn nou bij uitstek keepers die van tijd tot tijd heerlijke blunders maken
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82847056
Barthez had dat beruchte probleem dat ie te ver van de doellijn ging staan inderdaad
Kahn heeft wel is een blunder gemaakt , ja ramp o ramp laten we niet vergeten dat hij tegen Valencia in de CL finale van 2001 dé man van de match was en cruciaal was tijdens de penalty shootout voor CL winst van Bayern. Kahn is gewoon op een paar matchen na altijd op topniveau blijven keepen. De finale van het wk 2002 was gewoon pech hebben voor zover ik het me kan herinneren.
Coupet was toch een redelijk betrouwbare keeper , blunderen is één ding maar ik heb die Coupet toch zeker geen compilatie blunders zien doen.
pi_82847214
Gomes is als hij eenmaal het vertrouwen van de trainer geniet, een wereldkeeper.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_82847264
Nja coupet is niet een enorme blunderkeeper idd, maar ik vind 'm niet heel bijzonder ofzo. Hij staat dichter bij Stekelenburg dan vd Sar qua kwaliteiten
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_82848006

Seaman maakte ook wel eens een foutje.
pi_82848067
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:34 schreef Adames het volgende:

Seaman maakte ook wel eens een foutje.
kanker braziliaanse commentators
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:55:18 #72
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_82863264
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef minutenman het volgende:

[..]

kanker braziliaanse commentators
die kunnen echt overdrijven
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_82867201
Steek keeped uitstekend en zal dat wel blijven doen.
Hij heeft alleen de naam nog niet, ook niet bij zijn ploeggenoten.
Dat blijkt wel weer als een verdediger in de fout gaat dat hij de bal netjes door speelt.
Van der Sar had Gio etc verrot gescholden om te motiveren, scherp te houden.

Dit zou het ons het WK kunnen kosten, zeker met de verdediging die we nu hebben.
pi_82867240
De Steek is fenomenaal, iedere ajacied kan dat bevestigen. Afgelopen seizoen gegroeid tot een topper met briljante uittrappen en puntenpakker.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 16 juni 2010 @ 13:15:45 #75
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_82878642
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 03:38 schreef Santello het volgende:
Steek keeped uitstekend en zal dat wel blijven doen.
Hij heeft alleen de naam nog niet, ook niet bij zijn ploeggenoten.
Dat blijkt wel weer als een verdediger in de fout gaat dat hij de bal netjes door speelt.
Van der Sar had Gio etc verrot gescholden om te motiveren, scherp te houden.

Dit zou het ons het WK kunnen kosten, zeker met de verdediging die we nu hebben.
Wat een onzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')