quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zei tegen een Amerikaan dat we zouden winnen, hij heeft 400 dollar gewed
Ja en? Het is nog 45 min.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ben het ondanks al je kuttopics met je eens, maar ik denk ook wel dat heel veel grote landen zoals Italië Frankrijk en Argentinië nie veel beter zijn. Maar hoe Duitsland gister speelde en Spanje halen we nietquote:Op maandag 14 juni 2010 14:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik troll niet, dit is gewoon backfire voor alle opscheppers op fok. voor alle mensen met onrealistische waanideeen. Voor alle fokkers met het dellusional idea dat wij de denen wel even op zouden rollen. Voor alle lui die denken dat we wel even wereldkampioen kunnen worden. Het was geen getroll toen ik de wind van voren kreeg wegens "gebrek aan inzicht" e.d. Het is wel getroll als ik jullie allemaal erop wijs dat NLD gewoon matig is, altijd al matig geweest is en we niet zo goed zijn als de nederlanders denken?> schei toch uit
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
LOLquote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
HAHAHA:D
![]()
discussies gaan nergens over en getuigen van een hersenbeschadiging.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef Michielos het volgende:
Ok dan doe ik het zonder het ": hahahhha" gedeelte, Biogarde. wil jij dan ook consequent zijn en hetzelfde zeggen tegen de lui die me hier voor "gebrek aan inzicht" , "kleuter" en "troll" uitmaken?
Nederland komt zoals gewoonlijk zwaar te kort. Ik had dit voorspeld (en erop gewed).
quote:
"Neee heeft niks te maken met nederlandse kwaliteiten"quote:Op maandag 14 juni 2010 @ 14:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SUKKELLLLLLLLLLLLL
Troll en kleuter roep je over jezelf af. Voor de rest ga je maar in discussie, allemaal best. Maar dan wel op een volwassen manier. Dan krijg je ook volwassen reacties terug zonder dat ze je uitkotsen of het uitloopt op een ban.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef Michielos het volgende:
Ok dan doe ik het zonder het ": hahahhha" gedeelte, Biogarde. wil jij dan ook consequent zijn en hetzelfde zeggen tegen de lui die me hier voor "gebrek aan inzicht" , "kleuter" en "troll" uitmaken?
Nederland komt zoals gewoonlijk zwaar te kort. Ik had dit voorspeld (en erop gewed).
Ik zou premie vragenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
Belg loopt sowieso achter.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Omg, onze tv loopt 3 seconden achterIk hoorde eerst alle buren schreeuwen en daarna zag ik de goal pas
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:31 schreef Roces18 het volgende:
HAHAHAHA WIJ HEBBEN DE MOL GEVONDEN BIJ DENEMARKEN!!
Je bent zeker niet HD ready dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Omg, onze tv loopt 3 seconden achterIk hoorde eerst alle buren schreeuwen en daarna zag ik de goal pas
Hij speelt bij Juventus toch?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Die krijgt uit AZ-wege nog een leuke premie hiervoor.
Verschil digitaal / analoogquote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Misschien checken ze ZDFquote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Waar is je trotsquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat de Denen er snel een maken. En dan niet in eigen goal. Zou verdiend zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop dat de Denen er snel een maken. En dan niet in eigen goal. Zou verdiend zijn.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef DeLuna het volgende:
Misschien is dit wel goed voor het algehele teamgevoel.
Het is eigen goal, dat is sowieso kut, is niks aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Serieus, er valt een goal maar ik leef gewoon niet zo erg mee, je hoort alleen maar die toeters, als er een goal valt is er gewoon geen sfeer, geen geluid behalve die hoeren toeter de hele tijd, ban die dingen toch
Ga eens ergens anders scheldenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef bamboe007 het volgende:
kk livestream nos loopt steeds vast paupers zeg
ITS LIKE RAAAAAIHAAAAAAAAAIN ON YOUR WEDDING DAYquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat gedragen we ons nu eigenlijk als een stelletje Duitsers, zitten juichen om een eigen doelpunt van de tegenstander.
En Duitsland speelt hoe Oranje traditioneel speelt.
Isn't it ironic?
Absoluut.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is eigen goal, dat is sowieso kut, is niks aan.
Al winnen we met 5-0 door 5 eigen doelpunten. Kan mij het schelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is eigen goal, dat is sowieso kut, is niks aan.
Mijn trots is niet dit luie elftal dat de tegenstander nodig heeft om te scoren. Ik wil een beetje pit en inzet zien. Maar dat kunnen we nu wel vergeten volgens mij.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar. Beschamend als we met 1-0 zouden winnen.
Hier, Groningen Zuid, hadden ze net vuurwerk....quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef wdn het volgende:
Is buiten zo'n kut joch met een "ambulance" alarm bezig
Gsteren bij australiëquote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef BB-King het volgende:
Ben bang voor een rode kaart.
Die worden al zo makkelijk gegeven.
lekker belangrijk , als we maar winnenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar. Beschamend als we met 1-0 zouden winnen.
Precies, maar die mentaliteit heeft half NL nog niet helaas.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al winnen we met 5-0 door 5 eigen doelpunten. Kan mij het schelen.
Dan worden we wereldkampioen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Tegan het volgende:
Als alle wedstrijden van Nederland zo worden.
waar kan ik tekenen? als het allemaal 1-0 wordt zijn we wereldkampioenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Tegan het volgende:
Als alle wedstrijden van Nederland zo worden.
Maar wel terecht, alleen die gister van Cahill sloeg nergens opquote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef BB-King het volgende:
Ben bang voor een rode kaart.
Die worden al zo makkelijk gegeven.
Nu nog het wk winnen zoals duitsersquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat gedragen we ons nu eigenlijk als een stelletje Duitsers, zitten juichen om een eigen doelpunt van de tegenstander.
En Duitsland speelt hoe Oranje traditioneel speelt.
Isn't it ironic?
Hij speelt bij Juventus imo (2e keer al).quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Ome Dirk heeft een belletje gepleegd naar Poulsen in de rust. Bij 'wat hulp' krijgt hij eerste recht op de inboedel van het failliete DSB.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:36 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
waar kan ik tekenen? als het allemaal 1-0 wordt zijn we wereldkampioen
Niks gehoord,quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier, Groningen Zuid, hadden ze net vuurwerk....
Dat. Hoewel het natuurlijk mooi is meegenomen. Hopelijk volgende wedstrijd wat meer kansen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:36 schreef heaven7 het volgende:
Zo winnen zou mooi triest en onverdiend zijn dus laat de Nederlanders er nog maar één zelf maken bitte!
Omdat hij in onbelangrijke wedstrijden leuk speelt.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef F.M.D. het volgende:
Waarom wordt van Persie zo hoog aangeschreven?
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij speelt bij Juventus imo (2e keer al).
Die veranderen in 1 punt als de Denen nu 1 punt in ons goal makenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:37 schreef KingOfMars het volgende:
Wat een gehuil hier van sommigen. Drie punten zijn drie punten hey.. Men.
Hier in de buurt ook maar 1 iemand met een ambulance hoorn ofzoquote:Op maandag 14 juni 2010 14:38 schreef Tegan het volgende:
Ik hoorde niemand juichen in het stadion bij die eigen goal trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |