ITS LIKE RAAAAAIHAAAAAAAAAIN ON YOUR WEDDING DAYquote:Op maandag 14 juni 2010 14:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat gedragen we ons nu eigenlijk als een stelletje Duitsers, zitten juichen om een eigen doelpunt van de tegenstander.
En Duitsland speelt hoe Oranje traditioneel speelt.
Isn't it ironic?
Absoluut.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is eigen goal, dat is sowieso kut, is niks aan.
Al winnen we met 5-0 door 5 eigen doelpunten. Kan mij het schelen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is eigen goal, dat is sowieso kut, is niks aan.
Mijn trots is niet dit luie elftal dat de tegenstander nodig heeft om te scoren. Ik wil een beetje pit en inzet zien. Maar dat kunnen we nu wel vergeten volgens mij.quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar. Beschamend als we met 1-0 zouden winnen.
Hier, Groningen Zuid, hadden ze net vuurwerk....quote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef wdn het volgende:
Is buiten zo'n kut joch met een "ambulance" alarm bezig
Gsteren bij australiëquote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef BB-King het volgende:
Ben bang voor een rode kaart.
Die worden al zo makkelijk gegeven.
lekker belangrijk , als we maar winnenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:34 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar. Beschamend als we met 1-0 zouden winnen.
Precies, maar die mentaliteit heeft half NL nog niet helaas.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al winnen we met 5-0 door 5 eigen doelpunten. Kan mij het schelen.
Dan worden we wereldkampioen.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:35 schreef Tegan het volgende:
Als alle wedstrijden van Nederland zo worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |