"Neee heeft niks te maken met nederlandse kwaliteiten"quote:Op maandag 14 juni 2010 @ 14:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SUKKELLLLLLLLLLLLL
Troll en kleuter roep je over jezelf af. Voor de rest ga je maar in discussie, allemaal best. Maar dan wel op een volwassen manier. Dan krijg je ook volwassen reacties terug zonder dat ze je uitkotsen of het uitloopt op een ban.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:30 schreef Michielos het volgende:
Ok dan doe ik het zonder het ": hahahhha" gedeelte, Biogarde. wil jij dan ook consequent zijn en hetzelfde zeggen tegen de lui die me hier voor "gebrek aan inzicht" , "kleuter" en "troll" uitmaken?
Nederland komt zoals gewoonlijk zwaar te kort. Ik had dit voorspeld (en erop gewed).
Ik zou premie vragenquote:Op maandag 14 juni 2010 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zei tegen een Amerikaan dat we zouden winnen, hij heeft 400 dollar gewed
Belg loopt sowieso achter.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Omg, onze tv loopt 3 seconden achterIk hoorde eerst alle buren schreeuwen en daarna zag ik de goal pas
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:31 schreef Roces18 het volgende:
HAHAHAHA WIJ HEBBEN DE MOL GEVONDEN BIJ DENEMARKEN!!
Je bent zeker niet HD ready dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 14:32 schreef Jojoortje het volgende:
Omg, onze tv loopt 3 seconden achterIk hoorde eerst alle buren schreeuwen en daarna zag ik de goal pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |