abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82862696
Ze is he-le-maal over de rooie en ik weet het gewoon niet meer. Lief moet om half zes op. Ik weet niet meer wat ik nog kan proberen behalve laten krijsen en om de 5 a 10 minuten bij haar kijken en instoppen. Dat doe ik nu maar, maar het gaat door merg en been.
pi_82863312
Sorbo..... wist je maar wat er was!

Rond de 8 maanden heeft Thijs een periode van eenkennigheid en verlatingsangstachtig iets gehad.... Zou dat het kunnen zijn? En als dat zo is, hoe los je dat dan op
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82863401
Ik heb niet de indruk dat dat het is...

maar ik weet wel dat ik dit niet echt trek
pi_82863751
Dat is logisch Sorbo.... ik wilde dat ik je tips kon geven om dit te doorbreken!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_82863861
Haha ja dat zou wel fijn zijn.

Weet je wat. Misschien helpt een nachtelijk warm bad. Ik probeer 't gewoon. Als ik toch wakker ben met haar kunnen we maar beter lekker in bad zitten.

Ik vraag me alleen af in hoeverre al dit kunst en vliegwerk uiteindelijk averechts werkt. Het wordt wel allemaal feest zo. Maar een andere aanpak lijkt ook niet te werken. Ze heeft nu nog de hik van het hysterische gillen. En ik heb d'r nu toch alweer een poosje op schoot..
pi_82863942
Nouja, het kan vast geen kwaad.... badderze!
  woensdag 16 juni 2010 @ 05:49:11 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82867329
ach arme Sorboo; wat lijkt het me vreselijk vermoeiend zo... en gewoon blijven posten hoor. van je af schrijven is soms wel erg fijn. Is ze uiteindelijk na het bad in slaap gevallen?
Kan je binnenkort niet een nachtje plannen om bij te komen? Isabeau uit logeren? of zelf ff 1 nachtje eruit? kan me voorstellen dat je dat niet makkelijk doet, maar het klinkt zo wel een beetje of je aan het einde van je latijn begint te raken...
In elk geval heel veel sterkte ermee...

Arme Xeentje; heb ik gisteren nog zo lopen jompelen dat het zo goed met je ging, lees ik nu dat je weer een virus (?) te pakken hebt. Arme meid; snel weer opknappen hoor

@Ca.Ra; wat ontzettend vervelend dat die MRI nu alweer uitgesteld wordt. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk weten wat er met Thomas aan de hand is, en hem zo snel mogelijk helpen. Ik hoop dat de afspraak nog verzet gaat worden..

@MissSly; succes met je ochtendplanning, ben benieuwd welke tips je gaat proberen en hoe het uitpakt, lastig om uit te vinden wat het beste is.
(ik heb ook wel eens staan douchen terwijl Evie alleen maar huilde ondertussen... toch niet echt lekker ontspannen dan...).

ooeeee Ssserpente wat fijn! ik hoop dat Lente nu lekker een poosje dr vrolijke zelf blijft.. lekker weer samen genieten

@Karin; wat zag ik een enorm toffe foto van Lars in oranje-outfit; ook zo'n lekker vrolijk mannetje. En wat vervelend dat hij ook last van zijn tandjes heeft; .
En ook voor Aoraki haar mannetje. Tandjes krijgen is niet leuk...
(maar wel handig haha )

Ik heb bij Evie inmiddels 3 stipjes ontdekt in dr bovenkaak; dus lijkt toch meer aan te komen... ze heeft nu ook al 3 dagen meerdere poepluiers op een dag en het lijkt de welbefaamde tandjespoep . En over het gezichtje wrijven, agressief op speeltjes kauwen, zomaar huilen etc... Ik denk dat dr iets op komst is..

@Trix; jeujjj Stef kruipt! wat goed zeg! En ik hoop dat hij zich snel wat beter voelt; wat jammer dat hij net ziek wordt nu jullie lekker een weekje op vakantie zijn..
Hebben jullie een beetje betere nacht gehad?

@Karin; lief dat je het vraagt; ik heb nog steeds veel pijn. En kijk ook echt uit naar vrijdag. Hoop zo dat ze iets voor me kan doen... En toen kreeg ik gisteravond ook nog lekker een mega-migraine-aanval... OMG wat een hoofdpijn had ik.. (echt zo'n pijn dat ik dr misselijk van werd en alleen maar stil kon liggen in het donker...). gelukkig is het weer bijgetrokken en heb ik nu alleen nog maar een zwaar hoofd.

maar verder alles ok hoor;
vandaag gaan we weer samen met Evie op stap; verjaardag van zwager; maar we gaan pas na haar middagslaapje. Het gaat de laatste dagen zo goed met een ritme ontwikkelen, dat ik dat lekker even zo wil doorzetten.
(gisteren viel ze weer zo liefff in slaap met haar tutje knuffelend en dr duimpje in dr mondje...*smelt*)

[ Bericht 13% gewijzigd door Beessie-Jen op 16-06-2010 06:05:01 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82867608
Na het badderen (waarbij ik zo weinig mogelijk licht heb gemaakt, weinig gepraat, zo min mogelijk prikkels) heb ik haar in bed gelegd. even was het stil, maar binnen twee minuten begon ze weer te gillen. Het was onderhand bijna 1 uur. Ik zei tegen B."Doe je oren maar dicht, ik laat haar huilen" Ik kón gewoon niet meer. Dus ik deed mijn oren dicht en sukkelde vrijwel meteen weg... Een paar minuten ( 3 ofzo) later schrok ik op van de stilte. Ze heeft vervolgens tot 6 uur geslapen. Voel me nu dus wel redelijk. Isabeau is gewoon weer vrolijk zoals meestal.

Ik ga zeker binnenkort een nachtje zonder Isabeau plannen, maar onze mogelijkheden zijn gewoon beperkt. Familie woont niet bepaald naast de deur en ik zit dus met een vrijgezellenfeest én bruiloft die ik in goede banen moet leiden. En da's van de mensen die het meest op Isabeau passen. Mijn ouders wonen ten opzichte van hen aan de andere kant van het land, dus dat combineert ook niet echt.

Nou ja...we zien wel.
pi_82867622
Oh balen BJ, migraine
pi_82867636
oii Sorbo, ik leef echt met je mee...Lena slaapt normaal prima op af en toe een speentje terugdrukken na, maar ze is nu voor de 3e nacht op rij van 12 tot 4 overstuur wakker geweest en t begint erin te kicken nu... Ging mn diensttelefoon ook nog eens toen we net een kwartiertje weer sliepen, dus mn nacht heeft in totaal 2x een kwartier geduurd..pffff. mijn mupke is nu richting creche en ik duik nog even een paar uurtjes, ik hoop ongestoord, mijn bed in, maar echt... Respect voor jou en alle andere mama's die dit helaas wel 'gewend' zijn!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_82867679
Och meid, da's ook geen lange nacht! Ik hoop dat je nog even lekker kunt slapen!
pi_82867716
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef Ca.ra het volgende:

Ik hoop zo dat ik morgen wat kan bereiken bij het ziekenhuis. Eigenlijk had ik afgesproken met mijn moeder om eens gezellig te gaan winkelen, maar dat hebben we dus maar weer afgezegd.
En het is moeilijk om 'zomaar even' naar een ander ziekenhuis te gaan. Omdat Thomas nog zo jong is en niet op commando stil ligt, moet hij onder narcose. Maar dat doen ze maar bij weinig ziekenhuizen, dus de keus is beperkt. En de kinderorthopeed bij het AZM is wel echt kei- en keigoed. Hopelijk kan ze morgen helpen. En anders ga ik alles uit de kast trekken, huisarts, wachtlijstbemiddeling van de verzekeraar, en wat ik nog verder kan verzinnen.
Doen ze dat bij weinig ziekenhuizen onder narcose? Leander is begin juni onder narcose geweest voor een mriscan. En dan was gewoon bij een ziekenhuis in de buurt. Niet ons eigen ziekenhuis want daar zit geen kinderarts die verstand heeft van Leander zijn schade. Dus als ze zeggen dat ze geen tijd hebben daar dan moet je echt doorzeuren. Als de nood hoog is vinden ze wel iemand die bevoegd is om die mriscan te doen bij Thomas. Laat je echt niet zo makkelijk afwimpelen hoor!!
Succes
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 09:08:41 #115
5428 crew  miss_sly
pi_82869042
Sorbootje, wat een narigheid toch. Kan me voorstellen dat je er doorheen zit, hoor slaap is zoo essentieel! Fijn dat jullie toch nog even hebben geslapen. Ik hoop dat je snel een keer een nachtje kunt regelen waarin jullie echt kunnen bijtanken!

Poppedein, ook al zo'n korte nacht. Lekker even bijslapen, ik hoop dat je niet gestoord wordt

Ca.ra, succes!

Onze ochtend was perfect! Ze kwam wat vroeg, kwart over 6, maar even in bed voeden en wat soezen was best fijn. Toen heb ik haar in de box gezet om te kunnen douchen en ze heeft de hele tijd zonder een kik lekker zitten spelen ongelofelijk maar waar. En nu is ze op het kdv en ik op mijn werk, allemaal netjes op tijd.
Gisteren was wel een lange dag, van half 6 gisterochtend tot uiteindelijk 1 uur afgelopen nacht, want toen ik naar bed wilde gaan,werd Senna net wakker. Ondanks een extra voeding wilde het opnieuw inslapen niet zo lukken, oa omdat ze ontzettend vrekouden is en heel erg moest hoesten. Vanavond maar lekker op tijd naar bed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:10:18 #116
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_82869064
Nicole, ons eigen ziekenhuis zei dat alleen academische ziekenhuizen hele kleine kinderen onder narcose brengen. Als het niet opschiet dan kijk ik via de verzekering wat er verder nog mogelijk is.

De kinderorthopeed belt na de poli terug om te overleggen, ergens na 12-en. We wachten dus nog maar even af... We zijn al sinds april bezig dus och...

Sorbo, wat een gedoe he, dat slapen. En als je kindje aangeeft dat er 'iets' is maar je kunt niet vinden wat dat 'iets' is, is het extra frustrerend.
Ook lastig dat je zonder support zit in de omgeving. Bij ons hebben mijn ouders Thomas op het dieptepunt opgehaald op vrijdagavond, en zondagochtend weer teruggebracht. Zo hebben wij eens twee nachten goed kunnen slapen, dat was heerlijk. Maar het is wel stil in huis zonder die kleine druktemaker hoor!

Nicole, wat is nou bij jullie het vervolgtraject? Nu eerst de gebarenlesjes toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:15:52 #117
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82869178
Ik breek even in.

Ca.Ra, laat je vooral niet afwimpelen! Schakel alles en iedereen in die je in kunt schakelen. Het gaat om jóuw mannetje. Zoals je zelf al zei gaan z'n benen qua sterkte elke dag achteruit!
Bel je zorgverzekeraar, bel academische ziekenhuizen, etc. etc.
Nou weet je dit allemaal al wel en is dit dus een ongeloofelijke spuit 11 reactie van me, maar toch.
A grand adventure has begun.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:30:22 #118
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82869490
Goodmornings!

Och Sorbo, wat een wanhoop zeg Wel heel fijn dat het laten huilen op een gegeven moment werkte, 6 uur geslapen is in elk geval fijn! Ik ga gewoon weer duimen voor een supergoede nacht!!

Ca.ra, pfff, succes! Ik duim ook voor jou!

Miss, jeej! Gelukt!! Fijn joh

Poppedein, ook al aan de wallen tot je knieën? Truste voor zo!

Xenia, hoe is het daar?

BJ, fijn als er echt een ritme in komt he? Stef heeft dat nu ook een aantal weken en dat werkt zo goed! En meer tandjes voor Evie, woah! Meiske, ik hoop dat het snel door is allemaal, dat geëmmer met dat doorkomen moet maar niet te lang duren he? En lief dat je het vraagt, maar helaas: Ik mag me bij Poppedein en Sorbootje scharen en meedoen met club knikkebol. Wel minder erg als bij hen hoor, maar Stef heeft gisteravond om 12 heel onrustig gedaan en we kregen hem pas rustig na een voeding. Vervolgens om half 4 ging hij brullen en wat we ook deden, niks was goed Hij voelde heel koud en klam terwijl het op dat moment hardstikke warm in de slaapkamer was, dus we denken dat hij koud zweet had, zo zielig.. Uiteindelijk kregen we hem rond half 6 na een schone luier, een voeding, rondlopen en spelen weer in slaap en heb ik nog een uurtje wakkergelegen, dus toen Stef om kwart over 8 rise and shine deed was ik op z'n zachtst gezegd niet al te helder Hij is nu overigens koortsvrij zonder paracetamol, dus ik heb goede hoop voor komende nacht!

De komende voeding gaan we gewoon voor de papfles en een tukje voor ons alledrie, gaan we daarna lekker fietsen. Heb ik veel zin in! Ik ga dus maar ff ontbijten en douchen, later lieve dames!
3!
pi_82869773
Haha Incantrix, tót zes uur... het waren maar 5 uurtjes, maar beter dan niks!

Die arme Stef. Hopelijk knapt hij snel op. Wat sneu is dat hè?! (en ook voor jou )
pi_82869887
Even snel vanaf mn werk

Jamie is 8 maanden vandaag, jeetje wat gaat het toch hard
pi_82870007
Even snel op mijn werk tussen door. Lieve lieve Sorboo wat een heftige nacht weer..... ik blijf nog maar weer mijn duimen draaien dat vannacht een betere nacht wordt.
En nu weer aan het werk (voor nog heel even, na morgen 3 weken vakantie whooeehhooeee)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_82870024
Och jemig dikke kus voor alle mama's met korte en gebroken nachten
we hebben dr hier ook wat problemen mee, word dr nie goed van maarja, je doet er zo weinig aan.

Jeetje, Amélie is vandaag een beetje een jengelkeesje dus ik zet net de televisie aan omdat ik toch ook wat voor mn werk moet doen. Bij het journaal en andere programma's gaf ze geen sjoege maar nu bij de teletubbies wel. Ze gaat helemaal los zwaaien naar de tv, kraaien en kirren en brabbelen ernaar, en vol concentratie kijken keidrollig!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82870090
oh die zappelin-muts had ik dan weer wel kunnen missen op mn sacherijnige ochtend
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82870303
net met Leander naar cb geweest. Net 9 kilo en 75 cm. Hoofdomtrek (ze konden het niet laten) 44,4 cm. Onder de onderste lijn dus. Al zijn lijntjes gaan in een heel snel tempo naar beneden. Volgende maand hebben we een extra controle. Word daar zo onzeker van. Zijn hoofd al niet goed nu de rest ook weer niet? Hij zit met lengte wel netjes op de middenlijn maar dat is niet zijn eigen lijn zeg maar. Ik snap de heise niet zo maar ja!!
Prikjes gingen heel goed. Hij hoefde niet eens te huilen. Hij heeft de verpleegkundige alleen even een boze (duivel) blik gegeven!! (Het was zij die vorige keer zei dat ie uit de hel was gevallen )
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef Ca.ra het volgende:
Nicole, wat is nou bij jullie het vervolgtraject? Nu eerst de gebarenlesjes toch?
Ja na de vakantie krijgt ie om te beginnen 2 uur in de week gebarenles op een speelse manier. Dus met liedjes en spelletjes worden hem de belangrijkste gebaren geleerd. Tis helaas niet zo dat omdat de gebaren wel lukken het ook zeker is dat het praten gaat lukken. Want hoe meer dingen ie eerder leert dan praten hoe minder kans er is om het praten snel onder de knie te krijgen zeg maar. Tis een keus die we maken. Hij zal ooit wel gaan praten maar wanneer is de vraag. Dus daarom richten we ons nu op de gebaren. Gelukkig is er ook voor ons een cursus. Eigenlijk is het gewoon de dovengebaren die we nu gaan leren.

En over de narcose. Leander heeft dat idd in een academisch ziekenhuis gehad. Niet hier in de stad maar verderop. Dus als je er een in de buurt hebt meteen bellen en je verhaal vertellen. hoe langer het duurt, hoe groter de achterstand word die Thomas straks krijgt. Gooi echt alles in de strijd voor de kleine man!!
pi_82871119
quote:
Bij het journaal en andere programma's gaf ze geen sjoege maar nu bij de teletubbies wel. Ze gaat helemaal los zwaaien naar de tv, kraaien en kirren en brabbelen ernaar, en vol concentratie kijken keidrollig!
Hier dus ook 1.... Gek kind!

Bekijk deze YouTube-video

Slechte kwaliteit want gemaakt met foon.
pi_82871185
Spannend allemaal, Nicole..... Ik heb alleen iets gemist : wat denken ze dat hij 'heeft'?
pi_82871238
Leander vind de tv helemaal niets aan. Wat er ook op staat hij is veel te druk met zij auto's. Gisteravond heeft ie wel heeeeeel even voetbal gekeken. En maar wijzen naar de bal, die die en dan gebaar van bal erbij Totdat ie door had dat ie hem niet kon pakken. Toen ging ie maar weer wat anders doen
pi_82871295
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef McLaura het volgende:
Spannend allemaal, Nicole..... Ik heb alleen iets gemist : wat denken ze dat hij 'heeft'?
Ze denken niks meer we weten het zeker. Hij heeft een beschadiging aan de kleine hersens. In het gedeelte waar de motoriek en spraak zit. Gelukkig is er met zijn motoriek nog niks aan de hand. Dat doet tot nu toe wat het moet doen. Wat zijn spraak gaat doen weten we dus nog niet!!
pi_82871306
Haha die Thijs

MeNicole, amélie vindt de tv normaal ook niet zo heel erg boeiend. Ze kijkt meestal met een half oog zo van hey verrek het behang beweegt en dan gaat ze weer verder. Maar ze was nu echt gefascineerd. Terwijl ze bij de tweenies daarna weer wat anders ging doen enzo. Ik vond het zo frappant Het zullen de kleurtjes en geluidjes wel zijn ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82871367
Ja dat doet Leander idd ook. Ineens omkijken alsof ie iets ziet spoken. Beetje achterdochtig kijkt ie dan naar de tv.
pi_82871397
Okey Nicole... en hoe komt dat?

(sorry als ik het misschien te direct vraag hoor)
pi_82871413
Sorbo wat zwaar zo zeg

ook voor alle anderen ook met zware nachten.. dat breekt je zo op..

En Miss, heerlijk zo'n goeie ochtend!

Amélie leuk he die teletubbies Timo vindt de tv tot nu toe helemaal niet interessant, maar teletubbies heb ik nog niet geprobeerd.. Toch maar eens doen, is soms best handig!

Jemig zeg, ik heb een grote boef op de wereld gezet Gisteren was ik Timo zijn luier aan het verschonen en hij zat wat met mijn hand te spelen terwijl ik bezig was.. Kijk ik naar hem, zie ik dat hij mijn trouwring om zijn duim heeft Ik heb er helemaal níks van gemerkt ook
pi_82871588
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef McLaura het volgende:
Okey Nicole... en hoe komt dat?

(sorry als ik het misschien te direct vraag hoor)
Maakt niks uit.

Doordat ie vanaf zijn geboorte (en waarschijnlijk is er al iets mis gegaan tijdens de zwangerschap maar dat kunnen ze niet meer zien) veel zuurstofgebrek heeft gehad. Hij heeft vooral in het begin veel ademstilstanden gehad. Waarschijnlijk toch vaker en langer dan we zelf geweten hebben want de schade krijg je niet zomaar. En aangezien we niet weten waar dat vandaan komt kunnen we er ook niks aan doen. Hij moet er overheen groeien. Nu had ie al een paar weken geen aanval meer gehad maar zondag toch weer even een kleintje. Gelukkig hadden we het zelf snel door en konden we ingrijpen. We merken wel dat hij er met mooi weer minder last van heeft
pi_82871896
MeNicole wat moet je dan doen als je dat merkt dat hij dat heeft? En is het dan vergelijkbaar met slaapapneu eigenlijk? Of hoe noem je het dan... wakkerapneu? Dat het maar een mooie lange zomer mag worden dan in elk geval!
pi_82872218
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:47 schreef Chan het volgende:
MeNicole wat moet je dan doen als je dat merkt dat hij dat heeft? En is het dan vergelijkbaar met slaapapneu eigenlijk? Of hoe noem je het dan... wakkerapneu? Dat het maar een mooie lange zomer mag worden dan in elk geval!
Meestal is hem oppakken al voldoende. Dan "schrikt" ie en gaat weer verder waar ie mee bezig was. Soms helpt dat niet en dan is het gewoon even een handje onder de koude kraan. maar vaak gebeurd het 's nachts. En dat hebben we vaak in het begin niet door gehad. Toen ie kleiner was had ie wel zo'n matje in bed en van het gepiep werd ie dan zelf weer bij. Maar nu werkt dat matje niet meer omdat ie niet blijft liggen op dezelfde plek. Dus als ie het nu snachts krijgt kunnen we niks doen. Hij moet er dan zelf uitkomen. En dat gaat altijd goed, hij is er nog steeds Klinkt hard maar zo is het nu eenmaal. Hij ligt naast me in zijn ledikant dus als ik het merk schud ik hem even. Maar ik denk dat ik het net zo vaak of vaker niet merk. In het begin lag ik nachten lang wakker te luisteren maar dat is niet te doen. We moeten er maar vanuit gaan dat ie er zelf uit blijft komen. Gelukkig duurt het ook nooit lang. Meestal maar rond de minuut. Dus vaak is het al over voordat je het doorhebt.
pi_82872365
Ik vind het niet zo zeer hard, maar realisitisch.

Ik zoek alleen even het goede woord om te zeggen hoe ik het voor jullie vind. Een kruising tussen vervelend / rot / lastig (en dan niet te negatief), bestaat die?
pi_82872459
In het begin was het lastig en eng. Nu is het gewoon. Het hoort bij hem. Het is Leander. We zijn er nu al zo aan gewend dat we er niet meer raar van opkijken als ie ineens stopt.
En verder komt ie er wel. Duurt waarschijnlijk alleen allemaal iets langer. Als ie maar happy word
pi_82872477
Jemig wat eng zeg Maar de man van mijn moeder heeft sinds kort een apparaat dat controleert of hij nog wel ademt 's nachts en als hij er dan mee stopt dan regelt het apparaat dat hij toch voldoende zuurstof krijgt.. kan zoiets dan niet helpen bij Leander?
pi_82872683
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Chan het volgende:
Jemig wat eng zeg Maar de man van mijn moeder heeft sinds kort een apparaat dat controleert of hij nog wel ademt 's nachts en als hij er dan mee stopt dan regelt het apparaat dat hij toch voldoende zuurstof krijgt.. kan zoiets dan niet helpen bij Leander?
Ja de ka had het ook over zoiets. Maar Dan moet je vaak in dezelfde houding blijven liggen. En dat doen kinderen niet goed. Misschien als ie er later nog last van heeft dat het een oplossing is.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:12:41 #140
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82872873
En een monitor voor 's nachts thuis?
A grand adventure has begun.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:21:41 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82873262
jeetje wat een nachtbrakers hier... ik hoop echt voor jullie op wat rust voor vandaag en de komende nacht.. zwaar zeg..
en Poppedein ik hoop echt dat je nog even kan slapen... 2 x een kwartier OMG!

ik durf het bijna niet te zeggen; maar Evie ging om 20:30 uur naar bed en sliep tot vanmorgen 9:30 uur.... ik heb een klein slaapkoppie gebrouwen...
En ik heb babytv ook ff voor Evie aangezet en die ligt nu voor de tv te loungen haha zo tijd voor dr fruithapje...

Fijn dat jullie nacht nog meeviel Trix...en dat Stef wat opknapt is natuurlijk helemaal fijn.

en slaap-apneu is niet leuk...lijkt me eng als je kleintje dat heeft zeg... sterkte ermee
pi_82874217
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef MeNicole2 het volgende:
In het begin was het lastig en eng. Nu is het gewoon. Het hoort bij hem. Het is Leander. We zijn er nu al zo aan gewend dat we er niet meer raar van opkijken als ie ineens stopt.
En verder komt ie er wel. Duurt waarschijnlijk alleen allemaal iets langer. Als ie maar happy word
Goede instelling!
pi_82874340
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef Keshet het volgende:
En een monitor voor 's nachts thuis?
Weet niet of hij daarvoor in aanmerking komt. Hij komt namelijk wel steeds weer vanzelf eruit zeg maar. Misschien toen ie kleiner was wel. Maar nu zijn de aanvallen zo weinig..
pi_82875090
Jeetje Menicole, das eng. Ik vind dat jullie er stoer mee omgaan.
Timo is zich nu al aan het ontwikkelen als een ware vinger vlugge googelaar
Voor alle moeders met gebroken nachten

Jamie heeft vanmorgen weer eens zn hele bak pap leeg gegeten
pi_82875424
McLaura wat een schetig filmpje!

Cara, ben je al teruggebeld?
En wat Keshet ook al zegt, laat je niet afwimpelen hoor. Als je iets wilt bereiken in ziekenhuizen moet je er vaak zelf voor vechten. Ze hebben het veel te druk, dus hoe vaker je ze helpt herinneren aan je probleem, hoe eerder ze zullen komen met een oplossing. Uit zichzelf komen ze daar niet mee is mijn ervaring.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timo, klein boefje

Wat een heerlijk slaapkopje is Evie!

MeNicole, wat moet het moeilijk zijn voor je en wat vind ik je sterk!

Sorbootje, nog weer een tip die je waarschijnlijk al lang en vaak hebt geprobeerd: als Xeentje echt niet wil slapen omdat ze pijn heeft of ziekjes is, laat ik haar wakker tot een uur of 22, tot ze echt heel erg moe is. Dan ga ik met haar lopen (zonder doek, maar wel in de doek-houding rechtop zeg maar) en dan valt ze na een minuut of 10 heel langzzzzzaam door de kamer lopen (zonder prikkels, licht laag, tv uit) in slaap in mijn armen. Als ik dan nog een minuut of 5 doorloop tot ze echt diep slaapt, lukt het altijd goed om haar slapend weg te leggen en slaapt ze door.

Incantrix, fijn dat het vandaag wat beter lijkt te gaan met Stef. Veel plezier straks met fietsen, hopelijk doet het jullie alledrie veel goed
En lief dat je vraagt hoe het met Xeentje gaat. Ik denk dat ze het ergste gehad heeft. De blaren op haar handjes en voetjes zijn alleen nog rood, maar hebben geen wit (pus?) meer in het midden, en ze worden kleiner. In haar mondje lijkt het ook iets minder rood, maar het is moeilijk te zien. Gisteren wilde ze niet drinken, maar vanmorgen heeft ze 130 gedronken, dus dat is hoopvol. Ze heeft gisteren wel twee bakjes Yogoline gegeten. Dat vindt ze zo heerlijk, dat mondje blijft maar wijd open gaan voor het volgende hapje
pi_82875457
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
oh die zappelin-muts had ik dan weer wel kunnen missen op mn sacherijnige ochtend
Ik krijg dr moordneigingen van.wal-ge-lijk wijf is dat!

Oh Sorbootje, jeutje wat moet dat zwaar zijn momenteel

Poppedein ook een meerdere nachten spoken is echt ruk

Fijn dat Stef weer wat aan de beterende hand is, maar wel balen dat het net in de vakantie is zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:36:19 #147
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82876713
Wat heftig zeg, al die wakkere nachten. Pffff, respect voor jullie.
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:37:36 #148
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82876783
En ligt het aan mij of ziet die zappelinmuts er de laatste tijd ineens een beetje anders uit op die filmpjes? Ander haar? Ietsjepietse voller? Is ze zwanger?
pi_82877105
Xenia, met die tip kan ik misschien wel wat, maar hopelijk heb ik hem vanavond niet nodig! We houden de moed erin

Groofsken, mijn schoonvader zingt bij een koor waar zij dirigente is geweest, die zappelinmuts. Volgens hem is ze heel leuk en héél getalenteerd..... en dan ga je zoiets doen
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:50:30 #150
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82877432
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, met die tip kan ik misschien wel wat, maar hopelijk heb ik hem vanavond niet nodig! We houden de moed erin

Groofsken, mijn schoonvader zingt bij een koor waar zij dirigente is geweest, die zappelinmuts. Volgens hem is ze heel leuk en héél getalenteerd..... en dan ga je zoiets doen
En, is ze zwanger? Vraag eens .
pi_82877765
Oh Sorbo.. Wat klinkt dat vreselijk zwaar En dan zit ik net hiernaast te mopperen omdat Rienk nu voor de 2e keer oprij te vroeg wakker is

Die 'zeppelinmuts' kennen we hier nog niet. De tv is overdag uit (radio is altijd aan) en Als hij stil moet zitten voor zijn nagels zet ik youtube aan

Nog 1 nachtje slapen, dan komen Rienk en ik hier echt meeposten
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_82877854
Ik denk dat ze geen contact meer hebben

Maar tuurlijk is ze zwanger!
  woensdag 16 juni 2010 @ 13:08:23 #153
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82878314
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat ze geen contact meer hebben

Maar tuurlijk is ze zwanger!
Nee, maar als ze je dirigent is geweest, dan gaan die dingen toch via via, als een lopend vuurtje enzo... .

Overigens kijkt mijn zoon ook nog geen tv hoor . Mijn dochter ook maar 5 minuten, maar het staat wel aan 's ochtends .
pi_82880740
hier is de tv uit s ochtends want Jamie vind hem geweldig. Dan vergeet hij zn mond op te doen om te eten. Van de week keek hij naar sesamstraat, en toen moest hij verschrikkelijk lachen om Pino
pi_82881434
Sorbo ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik heb gisteren dit boek besteld. Geen flauw idee hoe je tegen de opvoeding aankijkt en of het in je straatje past, maar misschien kun je er wat mee. Wij gaan het in ieder geval proberen met het idee 'niet geschoten is altijd mis'
pi_82882254
Dat klinkt als een fijn boek. Ik kan me in elk geval vinden in de niet laten huilen houding, want laten huilen wil ik écht niet meer. Dat werkt niet voor mij én voor Isabeau. Punt uit! Dan maar liever helemaal niet slapen.
pi_82882866
Zo denk ik er ook over. Ik heb Xeentje werkelijk nog nooit laten huilen, sowieso is ze heel makkelijk te troosten, zodra je haar oppakt stopt het huilen.
Toen ik haar gisteren ophaalde uit het kdv schrok ik me lam, haar wenkbrauwen en erom heen was helemaal rood. Ik dacht dat ze ze had behandeld met rode verf of zoiets Bleek dat ze net had gehuild... Haar hele gezichtje was nat van de tranen. De huilbui moet wel erg zijn geweest, want dat rode heb ik echt nog nooit gezien En ik zit er nog steeds mee dat ze haar daar zo lang laten huilen. Terwijl ze dus huilde omdat ze ziekjes was door dat virus.
pi_82883155
Leah huilt ook zelden en als dan is ze ook heel makkelijk te troosten door alleen op te pakken. Heeeel soms moet ik haar even laten huilen omdat ik dan bijvoorbeeld net bezig ben met een van haar broertjes.

Maar mijn oudste bijvoorbeeld huilde de eerste 10 weken alleen maar. Gek werden we ervan. hij huilde en huilde en huilde en toen hebben we van ellende hem wel eens boven gelegd, alle deuren dicht en hard de tv aan.
Als ik er nu aan terugdenk Ik zou het toch anders hebben aangepakt. Ik weet nu 9 jaar later zoveel meer en ben mondiger, ook juist door meer kennis en ervaringen van anderen die ik toen helemaal niet had.
pi_82883245
wat zielig Xenia!
pi_82885692
aah dat vind ik echt zielig Xenia. Dan moet ze echt wel overstuur zijn geweest
Ze horen daar toch ook het verschil wel tussen even ''jengelen'' of ''erg verdrietig met tranen''

Wolf kijkt sporadisch wel eens Teletubbies, zet grote ogen op van die gekke geluidjes

offtopic, ik was zondag naar de film ''De gelukkige huisvrouw'' geweest. Best wel heftige film!
Kreeg echt flashbacks van mn eigen bevalling (niet dat dat een horrorbevalling was hoor)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82889934
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 15:32 schreef Poppejans het volgende:
offtopic, ik was zondag naar de film ''De gelukkige huisvrouw'' geweest. Best wel heftige film!
Kreeg echt flashbacks van mn eigen bevalling (niet dat dat een horrorbevalling was hoor)
had ik ook tijdens die film. En dat ze het kind bijna verdronk en in die doos stopte Maar de tranen kwamen pas echt toen dat jongetje naast de kist van zn vader stond. Lijkt me verschrikkelijk als dat Jamie zou overkomen.
pi_82890559
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef martine1984 het volgende:

[..]

had ik ook tijdens die film. En dat ze het kind bijna verdronk en in die doos stopte Maar de tranen kwamen pas echt toen dat jongetje naast de kist van zn vader stond. Lijkt me verschrikkelijk als dat Jamie zou overkomen.
Oh dat was zo'n verschrikkelijk stuk ja, bah! Maar er zat ook wel veel humor in.Dat gekke mens met die vliegtuigknuffel en wat ze allemaal schreeuwde tijdens de weeen toen haar man en vk chinees zaten te eten
pi_82894076
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh dat was zo'n verschrikkelijk stuk ja, bah! Maar er zat ook wel veel humor in.Dat gekke mens met die vliegtuigknuffel en wat ze allemaal schreeuwde tijdens de weeen toen haar man en vk chinees zaten te eten
Sst! Ik wil hem ook nog zien!
pi_82895098
Och Xenia wat zielig ik kan me goed voorstellen dat je je heel naar voelt als je je kindje zo op gaat halen.

Even kijken of het linkje zo werkt hoor, als het goed is staat de video op openbaar...
Slappe lach
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82895450
Ahw wat zielig dat ze jouw meisje zo lang hebben laten huilen Xenia

Huup, als je geen feesboek hebt dan zie je um nie , en ik heb geen feesboek dus maar wou wel een slappe lach zien
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_82895980
oh hm, ff kijken of ik hem op youtube krijg.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82896151
Zo.

kwaliteit is wel wat minder zie ik maar och.
Het zal nog wel even duren voordat hij te zien is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82896510
Hatsjoe!.... hahahhahahahaaa

Lief filmpje

Ik weet nog wel van vroegah , dat als Yolin in de box lag en ik zong het liedje "en het is lekkerrrrrrr op de trrrekkerrrrr", dat ze dan ook de slappe lach kreeg
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_82896685
Zó lief Huup!

nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Isabeau Is gebadderd in weleda welterustenspul. Ik heb haar nadat ze uit het kdv kwam en eigenlijk toe was aan een slaapje, níet in bed gelegd. Het laatste uur niet teveel prikkels meer gegeven. D'r zit een pyjamapapje in en een toetje van BV. Ze heeft haat knuffellapje en een lekker schoon bedje. Als ik haar was, zou ik gaan slapen!
pi_82896756
Ow ik hoop dat ze nou een keertje lekker gaat slapen Sorbo

Succes!!!
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:03:15 #171
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82896795
Ach Sorbo .
pi_82897322
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Sorbootje het volgende:
Zó lief Huup!

nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Isabeau Is gebadderd in weleda welterustenspul. Ik heb haar nadat ze uit het kdv kwam en eigenlijk toe was aan een slaapje, níet in bed gelegd. Het laatste uur niet teveel prikkels meer gegeven. D'r zit een pyjamapapje in en een toetje van BV. Ze heeft haat knuffellapje en een lekker schoon bedje. Als ik haar was, zou ik gaan slapen!
Ik ga in duimstand!

Huup, Heerlijk als ze de slappe lach hebben
pi_82900744
Sorbo, ik hoop dat het vanavond wel lukt.

Jamie al 8 maanden! Thomas vandaag 7, wat gaat het snel he?

Vandaag in de keuken gestaan om allerlei hapjes in elkaar te draaien. Hopelijk eet hij ze ook...

Even een vraagje over de warme hap: Thomas eet er nog niet heel veel van, ongeveer 50-75 gram. Maar soms krijgt hij echt kokhals neigingen. Terwijl ik de lepel absoluut niet opdring, en hij zelf zijn mondje open doet. Herkent iemand dit? (ik dacht dat ik best lekker kon koken )
pi_82901012
Dat heeft niks met je kookkunsten te maken, maar met de kokhalsreflex. Dat wordt steeds een beetje minder, omdat die reflex zich naar steeds verder achterin de mond verplaatst. Het hoort erbij en kan geen kwaad!

De eerste anderhalf uur zijn binnen. Als ze de rest van de nacht niet slaapt ( ) heeft ze dit in elk geval!
pi_82901391
Huub wat schattig, zo'n schaterlachend gebakje!

Sorbo klinkt al goed! Isabeau slaap zo door
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:37:59 #176
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82901519
Huup . het maakt niet uit wat je zegt of doet, als je ook maar iets doet, begint ze al te lachen. Ze zit er echt op te wachten .
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 20:46:35 #177
5428 crew  miss_sly
pi_82901928
Jamie 8 maanden
en Thomas 7 maanden

huup, wat een ontzettend lief filmpje

Sorbootje, dat klinkt idd als een heerlijke basis voor een zalige nacht slaap ik zou het ook doen als ik haar was!
  woensdag 16 juni 2010 @ 20:49:17 #178
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82902060
ik zit ook in de duimmodus Sorboo succes alvast!

wij zijn bij mijn zwager op verjaardag geweest en Evie ligt ook, na een papfles, weer in dr ledikantje..
pi_82902062
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 18:50 schreef huuphuup het volgende:
Zo.

kwaliteit is wel wat minder zie ik maar och.
Het zal nog wel even duren voordat hij te zien is.
ow, wat liehief
pi_82903201
Sorbo ik duim voor een goede nacht!
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
Huup . het maakt niet uit wat je zegt of doet, als je ook maar iets doet, begint ze al te lachen. Ze zit er echt op te wachten .
Inderdaad, ze zat me echt aan te kijken en af te wachten. Ik nieste en toen moest ze lachen, daarom zei ik nog een keer hatsjoe en toen ging ze weer mafkeesje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82903383
Geweldig filmpje huup! Echt een heerlijk lachje!

Xenia, wat zielig dat ze haar zo hebben laten huilen, misschien even navragen de volgende keer?

Wupwup dat boek lijkt me wel wat, ik denk dat ik het ook ga bestellen.

Ik duim voor Sorbo voor een goede nacht!

Finn is wat later naar bed gegaan omdat we bij oma waren, hopelijk slaapt hij ook lekker vannacht!

[ Bericht 0% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 16-06-2010 21:21:35 ]
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:23:49 #182
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_82904007
Argh, ik had daarstraks een hele lap tekst getypt, was nog even iets in een ander tabje aan het doen en om de een of andere reden sluit ik heel firefox in plaats van alleen dat andere tabje. Hoezo dom

Nouja, in ieder geval: De orthopeed die de tussentijdse controles heeft gedaan (de kinderorthopeed zelf zit te vol geboekt om alle controles te kunnen doen) gaat giga op haar kop krijgen, want er was duidelijk afgesproken dat Thomas in de tussentijd fysio nodig had om zijn spierkracht op peil te houden.
Ik heb er verdorie nog specifiek naar gevraagd! Haar antwoord: we gaan niet behandelen voordat we een diagnose hebben. Toen heb ik nog gevraagd of ik hem wel iedere dag even de spalkjes af kon doen om te zorgen dat zijn spiertjes nog wat oefening kregen was het antwoord dat ik dat gerust kon doen. Verder niks.
Nou voel ik me soort van schuldig/dom dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken.

Wat Keshet en Xenia al zeiden, je moet er zelf echt continue bovenop zitten he. Verdomme.

Nicole, ik vond jouw opmerking over 'als hij maar gelukkig wordt' een hele rake, en sluit me daar volledig bij aan.

Verder sterkte voor de Nachtuilenclub. Soms zou je echt willen weten waar het batterijenklepje zit he....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_82905563
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Aoraki het volgende:

Even een vraagje over de warme hap: Thomas eet er nog niet heel veel van, ongeveer 50-75 gram. Maar soms krijgt hij echt kokhals neigingen. Terwijl ik de lepel absoluut niet opdring, en hij zelf zijn mondje open doet. Herkent iemand dit? (ik dacht dat ik best lekker kon koken )
Hier ook zo hoor. Als je zelf kookt en pureert is het hoe dan ook nooit zo'n egaal gladde massa als in potjes.
Wolf eet potjes dan ook veel liever
En hier soms trouwens ook kokhals bij potjes, terwijl hij wel zn mond blijft open doen en meer wil. Ontwikkelt zich allemaal nog wel denk ik
pi_82906082
Cara, wat een heftig nieuws over Thomas. Wat een stom gedoe, dat je er zo bovenop moet zitten.
Sterkte.

Amelie!

Sorbo, hier duim ik met je mee voor een goede nacht.

Dames en leuke grote baby's, ik lees nog wat mee, maar jullie gaan wel erg snel. Dus mijn excuses, als ik van alles mis. Deze voor wie het kan gebruiken:
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:02:11 #185
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82906323
Cara, ik zie nu pas dat er wat is met Thomas, iets met zijn spierspanning. Wat heftig zeg en wat naar dat je hem zo achteruit ziet gaan. Ik hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie
pi_82906697
Ca.ra, wat naar zeg. Je gaat toch naar een dokter met het idee dat die wel weet wat je doen moet... slordig zeg en zonde van het extra oefenen wat nodig zal zijn om het weer op het peil te brengen van zn spierkracht...

Sorbo, ik hoop dat het frisse bedje en het bad helpen voor een goede nacht.

Iedereen die het nodig heeft een dikke
Fake it till you make it...
pi_82907817
Huup, dat filmpje! geweldig, wat een blij ei!
pi_82910111
Jullie zijn stuk voor stuk lief!

Isabeau werd net na 4 uur als een roosje slapen wakker, heeft even gedronken en slaapt nu weer. Voor haar is dat gewoon prima! Ik heb geen idee wat de nacht gaat brengen, maar ik tel mijn zegeningen
  donderdag 17 juni 2010 @ 05:12:44 #189
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82916164
Goodmornings! Stef ligt nu na een voeding lekker te keten in zijn bed (da's beter als voor de voeding, toen was het huilen) dus ik ben bang dat we een nieuw ritne te pakken hebben.. Gisteravond hebben we hem wakker gehouden tot zijn normale slaaptijd (een eerdere voeding betekent ook eerder op bed), we hebben hem lekker in bad gedaan en nog een papje gegeven.. nu is dit de eerste keer dat hij wakker is, dus het gaat al beter

Sorbo, ik ben voorzichtig positief dat jij nog niet hebt gepost vannacht. Zou het...? Ik hoop het zo!

Ca.ra, dikke bluh, vind je het gek dat jullie het zo snel achteruit zien gaan? Ocharme, en nu moet Thomas al het werk doen om het weer te verbeteren en die arts krijgt even een preekje en denkt er verder niet meer aan. Dikke voor jullie allemaal, ik ben wél blij dat er nu iets aan de achteruitgang gedaan kan worden in elk geval. Ik begrijp hieruit dat de scan niet vervroegd is?

Poppejans, Stef is ook van de potjes, van zelfgepureerde hapjes gaat hij enorm hard huilen.. Rapleyen jullie ook? Dat vind Stef wel echt super de bom

Huup, blijft dit filmpje staan? Op mijn telefoon is het lastig filmpjes kijken (alles lijkt van lego te zijn, zeg maar ) dus die kan ik pas weer zien als ik thuis ben..

Xenia, wat ontzettend vervelend, je meisje voelt zich al rot genoeg zonder een enorme huilbui. Nogmaals beterschap voor Xeentje, vind het echt zó naar voor jullie allebei dat ze zich weer heel rot voelt.. Weet je, ik hoop echt dat het hierna klaar is met ziek zijn in heel huize Xenia, dat zou nu toch echt eens moeten he?
3!
  donderdag 17 juni 2010 @ 06:40:51 #190
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82916330
ook goedemorgen van deze kant

@Trix; fijn dat Stef alweer beter heeft geslapen dan voorgaande nacht. Hoop dat je nu nog een paar uurtjes slaap kan pakken?

@Sorboo; ik ben heel benieuwd hoe de rest van de nacht is gegaan. Het klinkt in elk geval hoopvol.

@Xenia; ik kan me voorstellen dat je het heel rot vindt dat ze je meisje zich zo overstuur hebben laten huilen. Arm kindje.
Hoe is het nu met Xeentje? gaat het al wat beter?

verder weinig te melden. Mijn meisje slaapt nog, en ik duik dr, na het kolven ook nog ff snel in...
pi_82916728
Van 7 tot 10 voor 11....en van 11 tot 6

enz...
pi_82916752
Ook verbetering bij Stef lees ik!

Ik heb nog een ander puntje. Isabeau heeft uitslag in haar nek, bij d'r haargrens. Ze krabt er steeds heel driftig aan. Vanmorgen was het wel érg vurig. Ik zal zo even foto's uploaden. Iemand die dit herkent? De huisarts dacht dat het door de vochtige warmte van vorige week kwam, maar dan vind ik het wel erg lang aanhouden!
pi_82916809
Oh wat fijn Sorbo!!
Over die uitslag, het klinkt niet bekend, Amélie heeft eczeemplekjes in haar nek maar daar krabt ze eigk nooit aan.

Als Isabeau zo duidelijk jeuk heeft dan zou ik me niet weg laten sturen met 'warmteuitslag' De zomer is nog maar net begonnen Even vragen of er niets is wat je kunt doen om de jeuk te verlichten ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 08:03:00 #194
5428 crew  miss_sly
pi_82916819
Wat goed van Isabeau en wat fijn voor je Sorboo!

En Stef ook lekker geslapen. Wat vroeg wakker, maar toch!

Xenia, wat sneu voor Xeentje. En hoe is het nu met haar? de gekke ziekte weer op zijn retour?

Sorboo, Senna had op vakantie ook uitslag, duidleijk warmte-uitslag, maar daar had ze volgens mij geen jeuk aan.

Schaap kwam gisteravond onverwacht toch thuis. WE hadden het niet meer verwacht, maar rond 7 uur belde hij dat hij onderweg was naar het vliegveld! Dus vanmorgen was hij thuis toen Senna wakker werd, maar dat nam ze echt gewoon als vanzelfsprekend aan. Geen verbazing of extra blijdschap ofzo
pi_82916867
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat fijn Sorbo!!
Over die uitslag, het klinkt niet bekend, Amélie heeft eczeemplekjes in haar nek maar daar krabt ze eigk nooit aan.

Als Isabeau zo duidelijk jeuk heeft dan zou ik me niet weg laten sturen met 'warmteuitslag' De zomer is nog maar net begonnen Even vragen of er niets is wat je kunt doen om de jeuk te verlichten ofzo.
Tja, ik was er niet bij. Ik ben íets lastiger voor huisartsen Maar goed, lief kwam natuurlijk in de eerste plaats voor d'r oortjes.

Foto's:

Ik heb ze alledrie maar even geplaatst, want ze zijn niet erg duidelijk. Ze bleef uiteraard niet stilzitten. (heeft nu natuurlijk energie over na zo'n nacht )
D'r haar wordt steeds minder steil, zie je dat Huup?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 juni 2010 @ 08:08:26 #196
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_82916877
Sorboo, fijn om te lezen dat Isabeau het goed heeft gedaan vannacht , ik post wel niet zo vaak meer maar leef toch met iedereen mee hier
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_82916883
Op zich fijn toch Miss, dat Schaap zó vertrouwd voor haar is?!
  Moderator donderdag 17 juni 2010 @ 08:14:34 #198
5428 crew  miss_sly
pi_82916935
Die uitslag ziet er wel heel anders uit dan de warmteuitslag van Senna. Dat waren gewoon hele kleine rode bultjes.

Ja Sorbootje, maar ik bedoel meer dat ik denk, omdat ze hem niet heeft zien thuiskomen, maar hij er weer gewoon was, dat het dus ook gewoon was Zoiets, vermoed ik.
pi_82916937
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 08:08 schreef Takkembah het volgende:
Sorboo, fijn om te lezen dat Isabeau het goed heeft gedaan vannacht , ik post wel niet zo vaak meer maar leef toch met iedereen mee hier
Wel jammer, want ik vind je zo gezellig!
pi_82917160
Megabijleespost omdat ik dat steeds verzuim en ik nu toch even niets beters te doen heb behalve tienduizend voorbereidingen die ik even uitstel

Ik had de mannen van mikoxx en mikoxx zelf nog helemaal niet gefeliciteerd, bij dezen

trix op schiermonnikoog met ziek jochie is ie alweer wat beter? En wat tof, dat kikkerhupsen

Jamie zit los

Amélies eerste stapjes Awwww Dan is ze wel heel snel gegaan vanaf de tijd dat je zei dat ze eigenlijk nog te lui was om te bewegen, wat een inhaalslag joh!
En teletubbies zijn tof Willow vindt die creepy baby in de zon ook reuze interessant en ze gaat helemaal hupsen van het liedje

Afstandsbedieningen en mobiele telefoons, hoe herkenbaar

Xeentje een virus Och arme. Dat meiske vangt echt alles op wat er rondzweeft he? Sneu hoor. Beterschap voor je meisje, Xenia!

Sorbo, dikke voor jou... pffrrtt. Je wordt er moedeloos van zo Ik hoop dat ze gauw weer een beetje normaal gaat slapen! Oh wacht, ze heeft vannacht goed geslapen, woohoooo!

Poppedein ook al zulke nachten... Ik weet niet zo goed wat ik er over moet zeggen behalve I feel your pain (hier is 't ook al weer een tijdje drama, maar wel heel onregelmatig, af en toe zit er ineens een relatief goede nacht tussen) en ik hoop héél erg dat het gauw beter gaat!

Menicole, ik vind het knap hoe je er over praat. Als ie maar happy wordt indeed Maar het lijkt me wel doodeng hoor

Zo. Aldus. En nu ga ik andere dingen doen en plechtig beloven dat ik nu beter ga bijlezen want ik ben niet zo'n ster in megaposts
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82917400
Ik heb echt geen idee sorbo ik kan het niet goed duidelijk zien eigenlijk. Het is inderdaad wel vurig rood.

Ik bedoelde ook niet dat ik tegen die diagnose van de HA was ingegaan hoor! Maar dan wel graag iets van tips of zalfjes ofzo om het draaglijk te maken voor Isabeau. Je kunt sowieso misschien van die vaseline bij de apotheek halen vaseline lanette heet dat ofzo? Dat is puur vet zit verder niets in, kijken of dat verlichting biedt. Misschien jeukt het wel omdat het zo droog is ofzo.

Ze krijgt piekjes ja hoe drollig!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82918568
Na het maken van die foto had ik er inderdaad wat van die vaselinezalf (cetomacrogol ) opgesmeerd en toen werd ze even héél boos en daarna ging ze minder krabben. Dus die houden we d'r maar even in en ik kijk het nog even aan.
pi_82919057
Isabeau Goedzo meid!

Amélie grapjurk Zó leuk is dat, dat ze maar blijven lachen om telkens hetzelfde

En Innepin, hoe gaat t met jou en Willow?

Timo zat vorige week eindelijk los, maar het was echt eenmalig denk ik want hij heeft het sinds dien niet nog een keer gedaan.. Maar weet iemand hoe het dan zit met fietsen? In feite kan hij het dus wel, los zitten, maar hij doet het dus gewoon niet.. Kun je dan wel met m op de fiets? Of beter toch nog wachten?..
pi_82919065
Sorbo, Jamie heeft ook wel eens rode plekjes in zn knieholtes. Die zijn heel droog. Daar smeer ik dan bepathen op. Hij lijkt daar verder weinig last van te hebben. Maar of dat wat jou meisje heeft het zelfde is weet ik niet. Ik zou zeggen probeer het vet te houden en als het dan niet beter wordt nog maar een keer na de HA. Misschien eceem of zo? En wat fijn dat ze zo goed geslapen heeft

Mijn kleine mannetje wordt zo snel groot Hij zit los, nog niet zo lang maar hij kan het wel. Gister avond probeerde hij te kruipen in de box. Lag op zn buik gooide zn kont in de lucht knietjes er onder, maar hij snapt nog niet dat zn handjes ook onder zn lijf moeten. Met gevolg dus dat hij iedere keer met zn voeten uit de box steekt en met zn billen tegen de spijlen. Gister avond een fles gegeven zonder JBPM en die ging helemaal leeg (doet hij anders ook nooit) en hij heeft niet gespuugd. Vandaag op het kdv gaan ze het ook proberen en als dat goed gaat krijgt voortaan zonder JBPM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')