Doen ze dat bij weinig ziekenhuizen onder narcose? Leander is begin juni onder narcose geweest voor een mriscan. En dan was gewoon bij een ziekenhuis in de buurt. Niet ons eigen ziekenhuis want daar zit geen kinderarts die verstand heeft van Leander zijn schade. Dus als ze zeggen dat ze geen tijd hebben daar dan moet je echt doorzeuren. Als de nood hoog is vinden ze wel iemand die bevoegd is om die mriscan te doen bij Thomas. Laat je echt niet zo makkelijk afwimpelen hoor!!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef Ca.ra het volgende:
Ik hoop zo dat ik morgen wat kan bereiken bij het ziekenhuis. Eigenlijk had ik afgesproken met mijn moeder om eens gezellig te gaan winkelen, maar dat hebben we dus maar weer afgezegd.
En het is moeilijk om 'zomaar even' naar een ander ziekenhuis te gaan. Omdat Thomas nog zo jong is en niet op commando stil ligt, moet hij onder narcose. Maar dat doen ze maar bij weinig ziekenhuizen, dus de keus is beperkt. En de kinderorthopeed bij het AZM is wel echt kei- en keigoed. Hopelijk kan ze morgen helpen. En anders ga ik alles uit de kast trekken, huisarts, wachtlijstbemiddeling van de verzekeraar, en wat ik nog verder kan verzinnen.
Ja na de vakantie krijgt ie om te beginnen 2 uur in de week gebarenles op een speelse manier. Dus met liedjes en spelletjes worden hem de belangrijkste gebaren geleerd. Tis helaas niet zo dat omdat de gebaren wel lukken het ook zeker is dat het praten gaat lukken. Want hoe meer dingen ie eerder leert dan praten hoe minder kans er is om het praten snel onder de knie te krijgen zeg maar. Tis een keus die we maken. Hij zal ooit wel gaan praten maar wanneer is de vraag. Dus daarom richten we ons nu op de gebaren. Gelukkig is er ook voor ons een cursus. Eigenlijk is het gewoon de dovengebaren die we nu gaan leren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef Ca.ra het volgende:
Nicole, wat is nou bij jullie het vervolgtraject? Nu eerst de gebarenlesjes toch?
Ze denken niks meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef McLaura het volgende:
Spannend allemaal, Nicole..... Ik heb alleen iets gemist : wat denken ze dat hij 'heeft'?
Maakt niks uit.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef McLaura het volgende:
Okey Nicole... en hoe komt dat?
(sorry als ik het misschien te direct vraag hoor)
Meestal is hem oppakken al voldoende. Dan "schrikt" ie en gaat weer verder waar ie mee bezig was. Soms helpt dat niet en dan is het gewoon even een handje onder de koude kraan. maar vaak gebeurd het 's nachts. En dat hebben we vaak in het begin niet door gehad. Toen ie kleiner was had ie wel zo'n matje in bed en van het gepiep werd ie dan zelf weer bij. Maar nu werkt dat matje niet meer omdat ie niet blijft liggen op dezelfde plek. Dus als ie het nu snachts krijgt kunnen we niks doen. Hij moet er dan zelf uitkomen. En dat gaat altijd goed, hij is er nog steedsquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:47 schreef Chan het volgende:
MeNicole wat moet je dan doen als je dat merkt dat hij dat heeft? En is het dan vergelijkbaar met slaapapneu eigenlijk? Of hoe noem je het dan... wakkerapneu? Dat het maar een mooie lange zomer mag worden dan in elk geval!
Ja de ka had het ook over zoiets. Maar Dan moet je vaak in dezelfde houding blijven liggen. En dat doen kinderen niet goed. Misschien als ie er later nog last van heeft dat het een oplossing is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Chan het volgende:
Jemig wat eng zegMaar de man van mijn moeder heeft sinds kort een apparaat dat controleert of hij nog wel ademt 's nachts en als hij er dan mee stopt dan regelt het apparaat dat hij toch voldoende zuurstof krijgt.. kan zoiets dan niet helpen bij Leander?
Goede instelling!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef MeNicole2 het volgende:
In het begin was het lastig en eng. Nu is het gewoon. Het hoort bij hem. Het is Leander. We zijn er nu al zo aan gewend dat we er niet meer raar van opkijken als ie ineens stopt.
En verder komt ie er wel. Duurt waarschijnlijk alleen allemaal iets langer. Als ie maar happy word
Weet niet of hij daarvoor in aanmerking komt. Hij komt namelijk wel steeds weer vanzelf eruit zeg maar. Misschien toen ie kleiner was wel. Maar nu zijn de aanvallen zo weinig..quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef Keshet het volgende:
En een monitor voor 's nachts thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timo, klein boefje
Wat een heerlijk slaapkopje is Evie!
MeNicole, wat moet het moeilijk zijn voor je en wat vind ik je sterk!
Sorbootje, nog weer een tip die je waarschijnlijk al lang en vaak hebt geprobeerd: als Xeentje echt niet wil slapen omdat ze pijn heeft of ziekjes is, laat ik haar wakker tot een uur of 22, tot ze echt heel erg moe is. Dan ga ik met haar lopen (zonder doek, maar wel in de doek-houding rechtop zeg maar) en dan valt ze na een minuut of 10 heel langzzzzzaam door de kamer lopen (zonder prikkels, licht laag, tv uit) in slaap in mijn armen. Als ik dan nog een minuut of 5 doorloop tot ze echt diep slaapt, lukt het altijd goed om haar slapend weg te leggen en slaapt ze door.
Incantrix, fijn dat het vandaag wat beter lijkt te gaan met Stef. Veel plezier straks met fietsen, hopelijk doet het jullie alledrie veel goed
En lief dat je vraagt hoe het met Xeentje gaat. Ik denk dat ze het ergste gehad heeft. De blaren op haar handjes en voetjes zijn alleen nog rood, maar hebben geen wit (pus?) meer in het midden, en ze worden kleiner. In haar mondje lijkt het ook iets minder rood, maar het is moeilijk te zien. Gisteren wilde ze niet drinken, maar vanmorgen heeft ze 130 gedronken, dus dat is hoopvol. Ze heeft gisteren wel twee bakjes Yogoline gegeten. Dat vindt ze zo heerlijk, dat mondje blijft maar wijd open gaan voor het volgende hapje![]()
Ik krijg dr moordneigingen van.wal-ge-lijk wijf is dat!quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
oh die zappelin-muts had ik dan weer wel kunnen missen op mn sacherijnige ochtend
En, is ze zwanger? Vraag eensquote:Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, met die tip kan ik misschien wel wat, maar hopelijk heb ik hem vanavond niet nodig! We houden de moed erin![]()
Groofsken, mijn schoonvader zingt bij een koor waar zij dirigente is geweest, die zappelinmuts. Volgens hem is ze heel leuk en héél getalenteerd..... en dan ga je zoiets doen
Nee, maar als ze je dirigent is geweest, dan gaan die dingen toch via via, als een lopend vuurtje enzo...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat ze geen contact meer hebben
Maar tuurlijk is ze zwanger!
had ik ook tijdens die film. En dat ze het kind bijna verdronk en in die doos stoptequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:32 schreef Poppejans het volgende:
offtopic, ik was zondag naar de film ''De gelukkige huisvrouw'' geweest. Best wel heftige film!
Kreeg echt flashbacks van mn eigen bevalling (niet dat dat een horrorbevalling was hoor)
Oh dat was zo'n verschrikkelijk stuk ja, bah! Maar er zat ook wel veel humor in.Dat gekke mens met die vliegtuigknuffelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef martine1984 het volgende:
[..]
had ik ook tijdens die film. En dat ze het kind bijna verdronk en in die doos stopteMaar de tranen kwamen pas echt toen dat jongetje naast de kist van zn vader stond. Lijkt me verschrikkelijk als dat Jamie zou overkomen.
Sst!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh dat was zo'n verschrikkelijk stuk ja, bah! Maar er zat ook wel veel humor in.Dat gekke mens met die vliegtuigknuffel![]()
en wat ze allemaal schreeuwde tijdens de weeen toen haar man en vk chinees zaten te eten
Ik ga in duimstand!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Sorbootje het volgende:
Zó lief Huup!
nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Isabeau Is gebadderd in weleda welterustenspul. Ik heb haar nadat ze uit het kdv kwam en eigenlijk toe was aan een slaapje, níet in bed gelegd. Het laatste uur niet teveel prikkels meer gegeven. D'r zit een pyjamapapje in en een toetje van BV. Ze heeft haat knuffellapje en een lekker schoon bedje. Als ik haar was, zou ik gaan slapen!
ow, wat liehiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:50 schreef huuphuup het volgende:
Zo.
kwaliteit is wel wat minder zie ik maar och.
Het zal nog wel even duren voordat hij te zien is.
Inderdaad, ze zat me echt aan te kijken en af te wachten. Ik nieste en toen moest ze lachen, daarom zei ik nog een keer hatsjoe en toen ging ze weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
Huup. het maakt niet uit wat je zegt of doet, als je ook maar iets doet, begint ze al te lachen. Ze zit er echt op te wachten
.
Hier ook zo hoor. Als je zelf kookt en pureert is het hoe dan ook nooit zo'n egaal gladde massa als in potjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Aoraki het volgende:
Even een vraagje over de warme hap: Thomas eet er nog niet heel veel van, ongeveer 50-75 gram. Maar soms krijgt hij echt kokhals neigingen. Terwijl ik de lepel absoluut niet opdring, en hij zelf zijn mondje open doet. Herkent iemand dit? (ik dacht dat ik best lekker kon koken)
Tja, ik was er niet bij. Ik ben íets lastiger voor huisartsenquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat fijn Sorbo!!
Over die uitslag, het klinkt niet bekend, Amélie heeft eczeemplekjes in haar nek maar daar krabt ze eigk nooit aan.
Als Isabeau zo duidelijk jeuk heeft dan zou ik me niet weg laten sturen met 'warmteuitslag' De zomer is nog maar net begonnenEven vragen of er niets is wat je kunt doen om de jeuk te verlichten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer, want ik vind je zo gezellig!quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:08 schreef Takkembah het volgende:
Sorboo, fijn om te lezen dat Isabeau het goed heeft gedaan vannacht, ik post wel niet zo vaak meer maar leef toch met iedereen mee hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |