Nee, maar als ze je dirigent is geweest, dan gaan die dingen toch via via, als een lopend vuurtje enzo...quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ik denk dat ze geen contact meer hebben
Maar tuurlijk is ze zwanger!
had ik ook tijdens die film. En dat ze het kind bijna verdronk en in die doos stoptequote:Op woensdag 16 juni 2010 15:32 schreef Poppejans het volgende:
offtopic, ik was zondag naar de film ''De gelukkige huisvrouw'' geweest. Best wel heftige film!
Kreeg echt flashbacks van mn eigen bevalling (niet dat dat een horrorbevalling was hoor)
Oh dat was zo'n verschrikkelijk stuk ja, bah! Maar er zat ook wel veel humor in.Dat gekke mens met die vliegtuigknuffelquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:49 schreef martine1984 het volgende:
[..]
had ik ook tijdens die film. En dat ze het kind bijna verdronk en in die doos stopteMaar de tranen kwamen pas echt toen dat jongetje naast de kist van zn vader stond. Lijkt me verschrikkelijk als dat Jamie zou overkomen.
Sst!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:59 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh dat was zo'n verschrikkelijk stuk ja, bah! Maar er zat ook wel veel humor in.Dat gekke mens met die vliegtuigknuffel![]()
en wat ze allemaal schreeuwde tijdens de weeen toen haar man en vk chinees zaten te eten
Ik ga in duimstand!quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:01 schreef Sorbootje het volgende:
Zó lief Huup!
nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Isabeau Is gebadderd in weleda welterustenspul. Ik heb haar nadat ze uit het kdv kwam en eigenlijk toe was aan een slaapje, níet in bed gelegd. Het laatste uur niet teveel prikkels meer gegeven. D'r zit een pyjamapapje in en een toetje van BV. Ze heeft haat knuffellapje en een lekker schoon bedje. Als ik haar was, zou ik gaan slapen!
ow, wat liehiefquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:50 schreef huuphuup het volgende:
Zo.
kwaliteit is wel wat minder zie ik maar och.
Het zal nog wel even duren voordat hij te zien is.
Inderdaad, ze zat me echt aan te kijken en af te wachten. Ik nieste en toen moest ze lachen, daarom zei ik nog een keer hatsjoe en toen ging ze weerquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:37 schreef Groofsken het volgende:
Huup. het maakt niet uit wat je zegt of doet, als je ook maar iets doet, begint ze al te lachen. Ze zit er echt op te wachten
.
Hier ook zo hoor. Als je zelf kookt en pureert is het hoe dan ook nooit zo'n egaal gladde massa als in potjes.quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:22 schreef Aoraki het volgende:
Even een vraagje over de warme hap: Thomas eet er nog niet heel veel van, ongeveer 50-75 gram. Maar soms krijgt hij echt kokhals neigingen. Terwijl ik de lepel absoluut niet opdring, en hij zelf zijn mondje open doet. Herkent iemand dit? (ik dacht dat ik best lekker kon koken)
Tja, ik was er niet bij. Ik ben íets lastiger voor huisartsenquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:02 schreef huuphuup het volgende:
Oh wat fijn Sorbo!!
Over die uitslag, het klinkt niet bekend, Amélie heeft eczeemplekjes in haar nek maar daar krabt ze eigk nooit aan.
Als Isabeau zo duidelijk jeuk heeft dan zou ik me niet weg laten sturen met 'warmteuitslag' De zomer is nog maar net begonnenEven vragen of er niets is wat je kunt doen om de jeuk te verlichten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel jammer, want ik vind je zo gezellig!quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:08 schreef Takkembah het volgende:
Sorboo, fijn om te lezen dat Isabeau het goed heeft gedaan vannacht, ik post wel niet zo vaak meer maar leef toch met iedereen mee hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |