abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82871185
Spannend allemaal, Nicole..... Ik heb alleen iets gemist : wat denken ze dat hij 'heeft'?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82871238
Leander vind de tv helemaal niets aan. Wat er ook op staat hij is veel te druk met zij auto's. Gisteravond heeft ie wel heeeeeel even voetbal gekeken. En maar wijzen naar de bal, die die en dan gebaar van bal erbij Totdat ie door had dat ie hem niet kon pakken. Toen ging ie maar weer wat anders doen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82871295
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef McLaura het volgende:
Spannend allemaal, Nicole..... Ik heb alleen iets gemist : wat denken ze dat hij 'heeft'?
Ze denken niks meer we weten het zeker. Hij heeft een beschadiging aan de kleine hersens. In het gedeelte waar de motoriek en spraak zit. Gelukkig is er met zijn motoriek nog niks aan de hand. Dat doet tot nu toe wat het moet doen. Wat zijn spraak gaat doen weten we dus nog niet!!
pi_82871306
Haha die Thijs

MeNicole, amélie vindt de tv normaal ook niet zo heel erg boeiend. Ze kijkt meestal met een half oog zo van hey verrek het behang beweegt en dan gaat ze weer verder. Maar ze was nu echt gefascineerd. Terwijl ze bij de tweenies daarna weer wat anders ging doen enzo. Ik vond het zo frappant Het zullen de kleurtjes en geluidjes wel zijn ofzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82871367
Ja dat doet Leander idd ook. Ineens omkijken alsof ie iets ziet spoken. Beetje achterdochtig kijkt ie dan naar de tv.
pi_82871397
Okey Nicole... en hoe komt dat?

(sorry als ik het misschien te direct vraag hoor)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_82871413
Sorbo wat zwaar zo zeg

ook voor alle anderen ook met zware nachten.. dat breekt je zo op..

En Miss, heerlijk zo'n goeie ochtend!

Amélie leuk he die teletubbies Timo vindt de tv tot nu toe helemaal niet interessant, maar teletubbies heb ik nog niet geprobeerd.. Toch maar eens doen, is soms best handig!

Jemig zeg, ik heb een grote boef op de wereld gezet Gisteren was ik Timo zijn luier aan het verschonen en hij zat wat met mijn hand te spelen terwijl ik bezig was.. Kijk ik naar hem, zie ik dat hij mijn trouwring om zijn duim heeft Ik heb er helemaal níks van gemerkt ook
pi_82871588
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef McLaura het volgende:
Okey Nicole... en hoe komt dat?

(sorry als ik het misschien te direct vraag hoor)
Maakt niks uit.

Doordat ie vanaf zijn geboorte (en waarschijnlijk is er al iets mis gegaan tijdens de zwangerschap maar dat kunnen ze niet meer zien) veel zuurstofgebrek heeft gehad. Hij heeft vooral in het begin veel ademstilstanden gehad. Waarschijnlijk toch vaker en langer dan we zelf geweten hebben want de schade krijg je niet zomaar. En aangezien we niet weten waar dat vandaan komt kunnen we er ook niks aan doen. Hij moet er overheen groeien. Nu had ie al een paar weken geen aanval meer gehad maar zondag toch weer even een kleintje. Gelukkig hadden we het zelf snel door en konden we ingrijpen. We merken wel dat hij er met mooi weer minder last van heeft
pi_82871896
MeNicole wat moet je dan doen als je dat merkt dat hij dat heeft? En is het dan vergelijkbaar met slaapapneu eigenlijk? Of hoe noem je het dan... wakkerapneu? Dat het maar een mooie lange zomer mag worden dan in elk geval!
pi_82872218
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:47 schreef Chan het volgende:
MeNicole wat moet je dan doen als je dat merkt dat hij dat heeft? En is het dan vergelijkbaar met slaapapneu eigenlijk? Of hoe noem je het dan... wakkerapneu? Dat het maar een mooie lange zomer mag worden dan in elk geval!
Meestal is hem oppakken al voldoende. Dan "schrikt" ie en gaat weer verder waar ie mee bezig was. Soms helpt dat niet en dan is het gewoon even een handje onder de koude kraan. maar vaak gebeurd het 's nachts. En dat hebben we vaak in het begin niet door gehad. Toen ie kleiner was had ie wel zo'n matje in bed en van het gepiep werd ie dan zelf weer bij. Maar nu werkt dat matje niet meer omdat ie niet blijft liggen op dezelfde plek. Dus als ie het nu snachts krijgt kunnen we niks doen. Hij moet er dan zelf uitkomen. En dat gaat altijd goed, hij is er nog steeds Klinkt hard maar zo is het nu eenmaal. Hij ligt naast me in zijn ledikant dus als ik het merk schud ik hem even. Maar ik denk dat ik het net zo vaak of vaker niet merk. In het begin lag ik nachten lang wakker te luisteren maar dat is niet te doen. We moeten er maar vanuit gaan dat ie er zelf uit blijft komen. Gelukkig duurt het ook nooit lang. Meestal maar rond de minuut. Dus vaak is het al over voordat je het doorhebt.
pi_82872365
Ik vind het niet zo zeer hard, maar realisitisch.

Ik zoek alleen even het goede woord om te zeggen hoe ik het voor jullie vind. Een kruising tussen vervelend / rot / lastig (en dan niet te negatief), bestaat die?
pi_82872459
In het begin was het lastig en eng. Nu is het gewoon. Het hoort bij hem. Het is Leander. We zijn er nu al zo aan gewend dat we er niet meer raar van opkijken als ie ineens stopt.
En verder komt ie er wel. Duurt waarschijnlijk alleen allemaal iets langer. Als ie maar happy word
pi_82872477
Jemig wat eng zeg Maar de man van mijn moeder heeft sinds kort een apparaat dat controleert of hij nog wel ademt 's nachts en als hij er dan mee stopt dan regelt het apparaat dat hij toch voldoende zuurstof krijgt.. kan zoiets dan niet helpen bij Leander?
pi_82872683
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:02 schreef Chan het volgende:
Jemig wat eng zeg Maar de man van mijn moeder heeft sinds kort een apparaat dat controleert of hij nog wel ademt 's nachts en als hij er dan mee stopt dan regelt het apparaat dat hij toch voldoende zuurstof krijgt.. kan zoiets dan niet helpen bij Leander?
Ja de ka had het ook over zoiets. Maar Dan moet je vaak in dezelfde houding blijven liggen. En dat doen kinderen niet goed. Misschien als ie er later nog last van heeft dat het een oplossing is.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:12:41 #140
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82872873
En een monitor voor 's nachts thuis?
A grand adventure has begun.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:21:41 #141
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82873262
jeetje wat een nachtbrakers hier... ik hoop echt voor jullie op wat rust voor vandaag en de komende nacht.. zwaar zeg..
en Poppedein ik hoop echt dat je nog even kan slapen... 2 x een kwartier OMG!

ik durf het bijna niet te zeggen; maar Evie ging om 20:30 uur naar bed en sliep tot vanmorgen 9:30 uur.... ik heb een klein slaapkoppie gebrouwen...
En ik heb babytv ook ff voor Evie aangezet en die ligt nu voor de tv te loungen haha zo tijd voor dr fruithapje...

Fijn dat jullie nacht nog meeviel Trix...en dat Stef wat opknapt is natuurlijk helemaal fijn.

en slaap-apneu is niet leuk...lijkt me eng als je kleintje dat heeft zeg... sterkte ermee
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82874217
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef MeNicole2 het volgende:
In het begin was het lastig en eng. Nu is het gewoon. Het hoort bij hem. Het is Leander. We zijn er nu al zo aan gewend dat we er niet meer raar van opkijken als ie ineens stopt.
En verder komt ie er wel. Duurt waarschijnlijk alleen allemaal iets langer. Als ie maar happy word
Goede instelling!
pi_82874340
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef Keshet het volgende:
En een monitor voor 's nachts thuis?
Weet niet of hij daarvoor in aanmerking komt. Hij komt namelijk wel steeds weer vanzelf eruit zeg maar. Misschien toen ie kleiner was wel. Maar nu zijn de aanvallen zo weinig..
pi_82875090
Jeetje Menicole, das eng. Ik vind dat jullie er stoer mee omgaan.
Timo is zich nu al aan het ontwikkelen als een ware vinger vlugge googelaar
Voor alle moeders met gebroken nachten

Jamie heeft vanmorgen weer eens zn hele bak pap leeg gegeten
pi_82875424
McLaura wat een schetig filmpje!

Cara, ben je al teruggebeld?
En wat Keshet ook al zegt, laat je niet afwimpelen hoor. Als je iets wilt bereiken in ziekenhuizen moet je er vaak zelf voor vechten. Ze hebben het veel te druk, dus hoe vaker je ze helpt herinneren aan je probleem, hoe eerder ze zullen komen met een oplossing. Uit zichzelf komen ze daar niet mee is mijn ervaring.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timo, klein boefje

Wat een heerlijk slaapkopje is Evie!

MeNicole, wat moet het moeilijk zijn voor je en wat vind ik je sterk!

Sorbootje, nog weer een tip die je waarschijnlijk al lang en vaak hebt geprobeerd: als Xeentje echt niet wil slapen omdat ze pijn heeft of ziekjes is, laat ik haar wakker tot een uur of 22, tot ze echt heel erg moe is. Dan ga ik met haar lopen (zonder doek, maar wel in de doek-houding rechtop zeg maar) en dan valt ze na een minuut of 10 heel langzzzzzaam door de kamer lopen (zonder prikkels, licht laag, tv uit) in slaap in mijn armen. Als ik dan nog een minuut of 5 doorloop tot ze echt diep slaapt, lukt het altijd goed om haar slapend weg te leggen en slaapt ze door.

Incantrix, fijn dat het vandaag wat beter lijkt te gaan met Stef. Veel plezier straks met fietsen, hopelijk doet het jullie alledrie veel goed
En lief dat je vraagt hoe het met Xeentje gaat. Ik denk dat ze het ergste gehad heeft. De blaren op haar handjes en voetjes zijn alleen nog rood, maar hebben geen wit (pus?) meer in het midden, en ze worden kleiner. In haar mondje lijkt het ook iets minder rood, maar het is moeilijk te zien. Gisteren wilde ze niet drinken, maar vanmorgen heeft ze 130 gedronken, dus dat is hoopvol. Ze heeft gisteren wel twee bakjes Yogoline gegeten. Dat vindt ze zo heerlijk, dat mondje blijft maar wijd open gaan voor het volgende hapje
pi_82875457
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:53 schreef huuphuup het volgende:
oh die zappelin-muts had ik dan weer wel kunnen missen op mn sacherijnige ochtend
Ik krijg dr moordneigingen van.wal-ge-lijk wijf is dat!

Oh Sorbootje, jeutje wat moet dat zwaar zijn momenteel

Poppedein ook een meerdere nachten spoken is echt ruk

Fijn dat Stef weer wat aan de beterende hand is, maar wel balen dat het net in de vakantie is zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:36:19 #147
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82876713
Wat heftig zeg, al die wakkere nachten. Pffff, respect voor jullie.
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:37:36 #148
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82876783
En ligt het aan mij of ziet die zappelinmuts er de laatste tijd ineens een beetje anders uit op die filmpjes? Ander haar? Ietsjepietse voller? Is ze zwanger?
pi_82877105
Xenia, met die tip kan ik misschien wel wat, maar hopelijk heb ik hem vanavond niet nodig! We houden de moed erin

Groofsken, mijn schoonvader zingt bij een koor waar zij dirigente is geweest, die zappelinmuts. Volgens hem is ze heel leuk en héél getalenteerd..... en dan ga je zoiets doen
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:50:30 #150
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_82877432
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:44 schreef Sorbootje het volgende:
Xenia, met die tip kan ik misschien wel wat, maar hopelijk heb ik hem vanavond niet nodig! We houden de moed erin

Groofsken, mijn schoonvader zingt bij een koor waar zij dirigente is geweest, die zappelinmuts. Volgens hem is ze heel leuk en héél getalenteerd..... en dan ga je zoiets doen
En, is ze zwanger? Vraag eens .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')