ach arme Sorboo; wat lijkt het me vreselijk vermoeiend zo... en gewoon blijven posten hoor. van je af schrijven is soms wel erg fijn. Is ze uiteindelijk na het bad in slaap gevallen?
Kan je binnenkort niet een nachtje plannen om bij te komen? Isabeau uit logeren? of zelf ff 1 nachtje eruit? kan me voorstellen dat je dat niet makkelijk doet, maar het klinkt zo wel een beetje of je aan het einde van je latijn begint te raken...
In elk geval heel veel sterkte ermee...
Arme Xeentje; heb ik gisteren nog zo lopen jompelen dat het zo goed met je ging, lees ik nu dat je weer een virus (?) te pakken hebt. Arme meid; snel weer opknappen hoor
@Ca.Ra; wat ontzettend vervelend dat die MRI nu alweer uitgesteld wordt. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk weten wat er met Thomas aan de hand is, en hem zo snel mogelijk helpen. Ik hoop dat de afspraak nog verzet gaat worden..

@MissSly; succes met je ochtendplanning, ben benieuwd welke tips je gaat proberen en hoe het uitpakt, lastig om uit te vinden wat het beste is.
(ik heb ook wel eens staan douchen terwijl Evie alleen maar huilde ondertussen... toch niet echt lekker ontspannen dan...).
ooeeee Ssserpente wat fijn! ik hoop dat Lente nu lekker een poosje dr vrolijke zelf blijft..

lekker weer samen genieten
@Karin; wat zag ik een enorm toffe foto van Lars in oranje-outfit; ook zo'n lekker vrolijk mannetje. En wat vervelend dat hij ook last van zijn tandjes heeft;

.
En ook voor Aoraki haar mannetje. Tandjes krijgen is niet leuk...
(maar wel handig haha

)
Ik heb bij Evie inmiddels 3 stipjes ontdekt in dr bovenkaak; dus lijkt toch meer aan te komen... ze heeft nu ook al 3 dagen meerdere poepluiers op een dag en het lijkt de welbefaamde tandjespoep

. En over het gezichtje wrijven, agressief op speeltjes kauwen, zomaar huilen etc... Ik denk dat dr iets op komst is..
@Trix; jeujjj Stef kruipt! wat goed zeg!

En ik hoop dat hij zich snel wat beter voelt; wat jammer dat hij net ziek wordt nu jullie lekker een weekje op vakantie zijn..
Hebben jullie een beetje betere nacht gehad?
@Karin; lief dat je het vraagt; ik heb nog steeds veel pijn. En kijk ook echt uit naar vrijdag. Hoop zo dat ze iets voor me kan doen...

En toen kreeg ik gisteravond ook nog lekker een mega-migraine-aanval... OMG wat een hoofdpijn had ik.. (echt zo'n pijn dat ik dr misselijk van werd en alleen maar stil kon liggen in het donker...).

gelukkig is het weer bijgetrokken en heb ik nu alleen nog maar een zwaar hoofd.
maar verder alles ok hoor;
vandaag gaan we weer samen met Evie op stap; verjaardag van zwager; maar we gaan pas na haar middagslaapje. Het gaat de laatste dagen zo goed met een ritme ontwikkelen, dat ik dat lekker even zo wil doorzetten.
(gisteren viel ze weer zo liefff in slaap met haar tutje knuffelend en dr duimpje in dr mondje...*smelt*)
[ Bericht 13% gewijzigd door Beessie-Jen op 16-06-2010 06:05:01 ]