abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82861523
Och ja, waarom zou je als je 8 maanden bent ook slapen om kwart over elf.

Jongens... ik schrijf deze nacht wel weer af en geef 't op. Ik zal jullie er ook niet meer mee vermoeien. (lekkere woordkeuze)

morgen is er weer een dag. Zou alleen mooi zijn als ik voor die tijd nog even mag pitten
pi_82861765
Grrrrr Sorbo... Hamertje nodig?

En lekker ego-en hoor, we vergeven het je wel!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_82862696
Ze is he-le-maal over de rooie en ik weet het gewoon niet meer. Lief moet om half zes op. Ik weet niet meer wat ik nog kan proberen behalve laten krijsen en om de 5 a 10 minuten bij haar kijken en instoppen. Dat doe ik nu maar, maar het gaat door merg en been.
pi_82863312
Sorbo..... wist je maar wat er was!

Rond de 8 maanden heeft Thijs een periode van eenkennigheid en verlatingsangstachtig iets gehad.... Zou dat het kunnen zijn? En als dat zo is, hoe los je dat dan op
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_82863401
Ik heb niet de indruk dat dat het is...

maar ik weet wel dat ik dit niet echt trek
pi_82863751
Dat is logisch Sorbo.... ik wilde dat ik je tips kon geven om dit te doorbreken!
pi_82863861
Haha ja dat zou wel fijn zijn.

Weet je wat. Misschien helpt een nachtelijk warm bad. Ik probeer 't gewoon. Als ik toch wakker ben met haar kunnen we maar beter lekker in bad zitten.

Ik vraag me alleen af in hoeverre al dit kunst en vliegwerk uiteindelijk averechts werkt. Het wordt wel allemaal feest zo. Maar een andere aanpak lijkt ook niet te werken. Ze heeft nu nog de hik van het hysterische gillen. En ik heb d'r nu toch alweer een poosje op schoot..
pi_82863942
Nouja, het kan vast geen kwaad.... badderze!
  woensdag 16 juni 2010 @ 05:49:11 #109
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82867329
ach arme Sorboo; wat lijkt het me vreselijk vermoeiend zo... en gewoon blijven posten hoor. van je af schrijven is soms wel erg fijn. Is ze uiteindelijk na het bad in slaap gevallen?
Kan je binnenkort niet een nachtje plannen om bij te komen? Isabeau uit logeren? of zelf ff 1 nachtje eruit? kan me voorstellen dat je dat niet makkelijk doet, maar het klinkt zo wel een beetje of je aan het einde van je latijn begint te raken...
In elk geval heel veel sterkte ermee...

Arme Xeentje; heb ik gisteren nog zo lopen jompelen dat het zo goed met je ging, lees ik nu dat je weer een virus (?) te pakken hebt. Arme meid; snel weer opknappen hoor

@Ca.Ra; wat ontzettend vervelend dat die MRI nu alweer uitgesteld wordt. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk weten wat er met Thomas aan de hand is, en hem zo snel mogelijk helpen. Ik hoop dat de afspraak nog verzet gaat worden..

@MissSly; succes met je ochtendplanning, ben benieuwd welke tips je gaat proberen en hoe het uitpakt, lastig om uit te vinden wat het beste is.
(ik heb ook wel eens staan douchen terwijl Evie alleen maar huilde ondertussen... toch niet echt lekker ontspannen dan...).

ooeeee Ssserpente wat fijn! ik hoop dat Lente nu lekker een poosje dr vrolijke zelf blijft.. lekker weer samen genieten

@Karin; wat zag ik een enorm toffe foto van Lars in oranje-outfit; ook zo'n lekker vrolijk mannetje. En wat vervelend dat hij ook last van zijn tandjes heeft; .
En ook voor Aoraki haar mannetje. Tandjes krijgen is niet leuk...
(maar wel handig haha )

Ik heb bij Evie inmiddels 3 stipjes ontdekt in dr bovenkaak; dus lijkt toch meer aan te komen... ze heeft nu ook al 3 dagen meerdere poepluiers op een dag en het lijkt de welbefaamde tandjespoep . En over het gezichtje wrijven, agressief op speeltjes kauwen, zomaar huilen etc... Ik denk dat dr iets op komst is..

@Trix; jeujjj Stef kruipt! wat goed zeg! En ik hoop dat hij zich snel wat beter voelt; wat jammer dat hij net ziek wordt nu jullie lekker een weekje op vakantie zijn..
Hebben jullie een beetje betere nacht gehad?

@Karin; lief dat je het vraagt; ik heb nog steeds veel pijn. En kijk ook echt uit naar vrijdag. Hoop zo dat ze iets voor me kan doen... En toen kreeg ik gisteravond ook nog lekker een mega-migraine-aanval... OMG wat een hoofdpijn had ik.. (echt zo'n pijn dat ik dr misselijk van werd en alleen maar stil kon liggen in het donker...). gelukkig is het weer bijgetrokken en heb ik nu alleen nog maar een zwaar hoofd.

maar verder alles ok hoor;
vandaag gaan we weer samen met Evie op stap; verjaardag van zwager; maar we gaan pas na haar middagslaapje. Het gaat de laatste dagen zo goed met een ritme ontwikkelen, dat ik dat lekker even zo wil doorzetten.
(gisteren viel ze weer zo liefff in slaap met haar tutje knuffelend en dr duimpje in dr mondje...*smelt*)

[ Bericht 13% gewijzigd door Beessie-Jen op 16-06-2010 06:05:01 ]
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82867608
Na het badderen (waarbij ik zo weinig mogelijk licht heb gemaakt, weinig gepraat, zo min mogelijk prikkels) heb ik haar in bed gelegd. even was het stil, maar binnen twee minuten begon ze weer te gillen. Het was onderhand bijna 1 uur. Ik zei tegen B."Doe je oren maar dicht, ik laat haar huilen" Ik kón gewoon niet meer. Dus ik deed mijn oren dicht en sukkelde vrijwel meteen weg... Een paar minuten ( 3 ofzo) later schrok ik op van de stilte. Ze heeft vervolgens tot 6 uur geslapen. Voel me nu dus wel redelijk. Isabeau is gewoon weer vrolijk zoals meestal.

Ik ga zeker binnenkort een nachtje zonder Isabeau plannen, maar onze mogelijkheden zijn gewoon beperkt. Familie woont niet bepaald naast de deur en ik zit dus met een vrijgezellenfeest én bruiloft die ik in goede banen moet leiden. En da's van de mensen die het meest op Isabeau passen. Mijn ouders wonen ten opzichte van hen aan de andere kant van het land, dus dat combineert ook niet echt.

Nou ja...we zien wel.
pi_82867622
Oh balen BJ, migraine
pi_82867636
oii Sorbo, ik leef echt met je mee...Lena slaapt normaal prima op af en toe een speentje terugdrukken na, maar ze is nu voor de 3e nacht op rij van 12 tot 4 overstuur wakker geweest en t begint erin te kicken nu... Ging mn diensttelefoon ook nog eens toen we net een kwartiertje weer sliepen, dus mn nacht heeft in totaal 2x een kwartier geduurd..pffff. mijn mupke is nu richting creche en ik duik nog even een paar uurtjes, ik hoop ongestoord, mijn bed in, maar echt... Respect voor jou en alle andere mama's die dit helaas wel 'gewend' zijn!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_82867679
Och meid, da's ook geen lange nacht! Ik hoop dat je nog even lekker kunt slapen!
pi_82867716
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 20:43 schreef Ca.ra het volgende:

Ik hoop zo dat ik morgen wat kan bereiken bij het ziekenhuis. Eigenlijk had ik afgesproken met mijn moeder om eens gezellig te gaan winkelen, maar dat hebben we dus maar weer afgezegd.
En het is moeilijk om 'zomaar even' naar een ander ziekenhuis te gaan. Omdat Thomas nog zo jong is en niet op commando stil ligt, moet hij onder narcose. Maar dat doen ze maar bij weinig ziekenhuizen, dus de keus is beperkt. En de kinderorthopeed bij het AZM is wel echt kei- en keigoed. Hopelijk kan ze morgen helpen. En anders ga ik alles uit de kast trekken, huisarts, wachtlijstbemiddeling van de verzekeraar, en wat ik nog verder kan verzinnen.
Doen ze dat bij weinig ziekenhuizen onder narcose? Leander is begin juni onder narcose geweest voor een mriscan. En dan was gewoon bij een ziekenhuis in de buurt. Niet ons eigen ziekenhuis want daar zit geen kinderarts die verstand heeft van Leander zijn schade. Dus als ze zeggen dat ze geen tijd hebben daar dan moet je echt doorzeuren. Als de nood hoog is vinden ze wel iemand die bevoegd is om die mriscan te doen bij Thomas. Laat je echt niet zo makkelijk afwimpelen hoor!!
Succes
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator woensdag 16 juni 2010 @ 09:08:41 #115
5428 crew  miss_sly
pi_82869042
Sorbootje, wat een narigheid toch. Kan me voorstellen dat je er doorheen zit, hoor slaap is zoo essentieel! Fijn dat jullie toch nog even hebben geslapen. Ik hoop dat je snel een keer een nachtje kunt regelen waarin jullie echt kunnen bijtanken!

Poppedein, ook al zo'n korte nacht. Lekker even bijslapen, ik hoop dat je niet gestoord wordt

Ca.ra, succes!

Onze ochtend was perfect! Ze kwam wat vroeg, kwart over 6, maar even in bed voeden en wat soezen was best fijn. Toen heb ik haar in de box gezet om te kunnen douchen en ze heeft de hele tijd zonder een kik lekker zitten spelen ongelofelijk maar waar. En nu is ze op het kdv en ik op mijn werk, allemaal netjes op tijd.
Gisteren was wel een lange dag, van half 6 gisterochtend tot uiteindelijk 1 uur afgelopen nacht, want toen ik naar bed wilde gaan,werd Senna net wakker. Ondanks een extra voeding wilde het opnieuw inslapen niet zo lukken, oa omdat ze ontzettend vrekouden is en heel erg moest hoesten. Vanavond maar lekker op tijd naar bed!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:10:18 #116
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_82869064
Nicole, ons eigen ziekenhuis zei dat alleen academische ziekenhuizen hele kleine kinderen onder narcose brengen. Als het niet opschiet dan kijk ik via de verzekering wat er verder nog mogelijk is.

De kinderorthopeed belt na de poli terug om te overleggen, ergens na 12-en. We wachten dus nog maar even af... We zijn al sinds april bezig dus och...

Sorbo, wat een gedoe he, dat slapen. En als je kindje aangeeft dat er 'iets' is maar je kunt niet vinden wat dat 'iets' is, is het extra frustrerend.
Ook lastig dat je zonder support zit in de omgeving. Bij ons hebben mijn ouders Thomas op het dieptepunt opgehaald op vrijdagavond, en zondagochtend weer teruggebracht. Zo hebben wij eens twee nachten goed kunnen slapen, dat was heerlijk. Maar het is wel stil in huis zonder die kleine druktemaker hoor!

Nicole, wat is nou bij jullie het vervolgtraject? Nu eerst de gebarenlesjes toch?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:15:52 #117
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_82869178
Ik breek even in.

Ca.Ra, laat je vooral niet afwimpelen! Schakel alles en iedereen in die je in kunt schakelen. Het gaat om jóuw mannetje. Zoals je zelf al zei gaan z'n benen qua sterkte elke dag achteruit!
Bel je zorgverzekeraar, bel academische ziekenhuizen, etc. etc.
Nou weet je dit allemaal al wel en is dit dus een ongeloofelijke spuit 11 reactie van me, maar toch.
A grand adventure has begun.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:30:22 #118
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82869490
Goodmornings!

Och Sorbo, wat een wanhoop zeg Wel heel fijn dat het laten huilen op een gegeven moment werkte, 6 uur geslapen is in elk geval fijn! Ik ga gewoon weer duimen voor een supergoede nacht!!

Ca.ra, pfff, succes! Ik duim ook voor jou!

Miss, jeej! Gelukt!! Fijn joh

Poppedein, ook al aan de wallen tot je knieën? Truste voor zo!

Xenia, hoe is het daar?

BJ, fijn als er echt een ritme in komt he? Stef heeft dat nu ook een aantal weken en dat werkt zo goed! En meer tandjes voor Evie, woah! Meiske, ik hoop dat het snel door is allemaal, dat geëmmer met dat doorkomen moet maar niet te lang duren he? En lief dat je het vraagt, maar helaas: Ik mag me bij Poppedein en Sorbootje scharen en meedoen met club knikkebol. Wel minder erg als bij hen hoor, maar Stef heeft gisteravond om 12 heel onrustig gedaan en we kregen hem pas rustig na een voeding. Vervolgens om half 4 ging hij brullen en wat we ook deden, niks was goed Hij voelde heel koud en klam terwijl het op dat moment hardstikke warm in de slaapkamer was, dus we denken dat hij koud zweet had, zo zielig.. Uiteindelijk kregen we hem rond half 6 na een schone luier, een voeding, rondlopen en spelen weer in slaap en heb ik nog een uurtje wakkergelegen, dus toen Stef om kwart over 8 rise and shine deed was ik op z'n zachtst gezegd niet al te helder Hij is nu overigens koortsvrij zonder paracetamol, dus ik heb goede hoop voor komende nacht!

De komende voeding gaan we gewoon voor de papfles en een tukje voor ons alledrie, gaan we daarna lekker fietsen. Heb ik veel zin in! Ik ga dus maar ff ontbijten en douchen, later lieve dames!
3!
pi_82869773
Haha Incantrix, tót zes uur... het waren maar 5 uurtjes, maar beter dan niks!

Die arme Stef. Hopelijk knapt hij snel op. Wat sneu is dat hè?! (en ook voor jou )
pi_82869887
Even snel vanaf mn werk

Jamie is 8 maanden vandaag, jeetje wat gaat het toch hard
pi_82870007
Even snel op mijn werk tussen door. Lieve lieve Sorboo wat een heftige nacht weer..... ik blijf nog maar weer mijn duimen draaien dat vannacht een betere nacht wordt.
En nu weer aan het werk (voor nog heel even, na morgen 3 weken vakantie whooeehhooeee)
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_82870024
Och jemig dikke kus voor alle mama's met korte en gebroken nachten
we hebben dr hier ook wat problemen mee, word dr nie goed van maarja, je doet er zo weinig aan.

Jeetje, Amélie is vandaag een beetje een jengelkeesje dus ik zet net de televisie aan omdat ik toch ook wat voor mn werk moet doen. Bij het journaal en andere programma's gaf ze geen sjoege maar nu bij de teletubbies wel. Ze gaat helemaal los zwaaien naar de tv, kraaien en kirren en brabbelen ernaar, en vol concentratie kijken keidrollig!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82870090
oh die zappelin-muts had ik dan weer wel kunnen missen op mn sacherijnige ochtend
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82870303
net met Leander naar cb geweest. Net 9 kilo en 75 cm. Hoofdomtrek (ze konden het niet laten) 44,4 cm. Onder de onderste lijn dus. Al zijn lijntjes gaan in een heel snel tempo naar beneden. Volgende maand hebben we een extra controle. Word daar zo onzeker van. Zijn hoofd al niet goed nu de rest ook weer niet? Hij zit met lengte wel netjes op de middenlijn maar dat is niet zijn eigen lijn zeg maar. Ik snap de heise niet zo maar ja!!
Prikjes gingen heel goed. Hij hoefde niet eens te huilen. Hij heeft de verpleegkundige alleen even een boze (duivel) blik gegeven!! (Het was zij die vorige keer zei dat ie uit de hel was gevallen )
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:10 schreef Ca.ra het volgende:
Nicole, wat is nou bij jullie het vervolgtraject? Nu eerst de gebarenlesjes toch?
Ja na de vakantie krijgt ie om te beginnen 2 uur in de week gebarenles op een speelse manier. Dus met liedjes en spelletjes worden hem de belangrijkste gebaren geleerd. Tis helaas niet zo dat omdat de gebaren wel lukken het ook zeker is dat het praten gaat lukken. Want hoe meer dingen ie eerder leert dan praten hoe minder kans er is om het praten snel onder de knie te krijgen zeg maar. Tis een keus die we maken. Hij zal ooit wel gaan praten maar wanneer is de vraag. Dus daarom richten we ons nu op de gebaren. Gelukkig is er ook voor ons een cursus. Eigenlijk is het gewoon de dovengebaren die we nu gaan leren.

En over de narcose. Leander heeft dat idd in een academisch ziekenhuis gehad. Niet hier in de stad maar verderop. Dus als je er een in de buurt hebt meteen bellen en je verhaal vertellen. hoe langer het duurt, hoe groter de achterstand word die Thomas straks krijgt. Gooi echt alles in de strijd voor de kleine man!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_82871119
quote:
Bij het journaal en andere programma's gaf ze geen sjoege maar nu bij de teletubbies wel. Ze gaat helemaal los zwaaien naar de tv, kraaien en kirren en brabbelen ernaar, en vol concentratie kijken keidrollig!
Hier dus ook 1.... Gek kind!

Bekijk deze YouTube-video

Slechte kwaliteit want gemaakt met foon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')