Wij hebben juist gehoord van de dietiste dat water beter is dan roosvicee. Dus als hij dat drinkt zou ik het zeker niet toevoegen...quote:Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Incantrix het volgende:
BJ, denk je dat Evie dan gewoon dorst heeft? Zou kunnen hoor, laatst gaf ik Stef wat water en toen was hij ook weer helemaal tevredenDoe je dan roosvicee ivm voedingsstoffen ofzo? Ik heb Stef eigenlijk nooit iets anders gegeven als water
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Evie, yay voor het tandje! Heeft ze ook de bijbehorende poep BJ? Of rode wangen of een kwijlfontein?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
Ik douche tijdens een slaapje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Hoe zouden jullie het volgende doen: wij doucehn altijd 's ochtends. Nu is schaap in Duitsland en ws morgenochtend ook nog. Voorheen zette ik senna dan in de box, maar die is al een tijdje niet meer interessant. Waarschijnlijk als ik haar daarin zet morgenochtend, is het de volledige tijd da tik sta te douchen drama. Hoe doen jullie dat?
Heb ik ook hoor, ik vind het ook niet zo'n succes. Maar wie weetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd: 's avonds douchen en 's ochtends even opfrissen, maar dat vond ik ook niet fijn. Ik bleef dan de hele dag het gevoel hebben alsof ik net uit bed was.
Dat heb ik ook.. Ik kan gewoon niet 's avonds wel douchen en dan 's ochtends niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:30 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd: 's avonds douchen en 's ochtends even opfrissen, maar dat vond ik ook niet fijn. Ik bleef dan de hele dag het gevoel hebben alsof ik net uit bed was.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, ik vind het ook niet zo'n succes. Maar wie weet
ik zou gaan voor de kinderstoel in de badkamer miss
of ik geef Amélie dan soms iets wat ze normaal niet mag, de afstandsbediening ofzo. Als ik echt even moet bellen voor iets belangrijks ofzo, dan is ze wel even zoetgeheel pedagogisch verantwoord
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat toch met die afstandsbedieningen? Xeentje is er ook helemaal wild van. Mobiele telefoons ook. Terwijl ze haar eigen babymobieltje nauwelijks een blik waardig keurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:35 schreef huuphuup het volgende:
ik zou gaan voor de kinderstoel in de badkamer miss
of ik geef Amélie dan soms iets wat ze normaal niet mag, de afstandsbediening ofzo. Als ik echt even moet bellen voor iets belangrijks ofzo, dan is ze wel even zoetgeheel pedagogisch verantwoord
![]()
Ik heb geen idee, maar ze MOET het ding hebben als ie in de buurt komtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:02 schreef Xenia het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die afstandsbedieningen? Xeentje is er ook helemaal wild van. Mobiele telefoons ook. Terwijl ze haar eigen babymobieltje nauwelijks een blik waardig keurt.
Dan doet ze een erg treffende immitatie van een combinatie van luchtalarm en misthoorn. Da's geen optie. Ze gaat volledig uit d'r panty.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe reageert ze eigenlijk als je 'r laat huilen, Sorbo? Gaat ze dan helemaal over de flos?
Is het niet een idee om tijdelijk een soort co-sleeper naast jouw kant te zetten? Dus een goedkoop bedje bij Ikea halen, daar kun je de zijkant uithalen en die met latjes aan je eigen bed vastmaken. Wie weet helpt dat? En anders hoef je er in elk geval niet uit om de speen terug te stoppen of om bij iedere scheet aan te leggen. Wel zo makkelijk dan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Hier werkt 't wippertje en een lading badeendjes heel goed. Wippertje is de laatste tijd ineens weer leuk, omdat je dan héél hard met je voeten kan trappen en dan gaat ie wippen (o echt?!)![]()
We hebben een tweede wippertje permanent in de badkamer staan.
Xenia, bedankt voor het meedenken. Helaas allemaal dingen die we al geprobeerd hebben. Het gaat vanzelf een keer beter worden. Tot die tijd ben ik blij met alle uurtjes slaap die ik kan pakken. Ik heb alleen de afwijking dat ik overdag voor geen meter kan slapen. Da's wel jammer.
Whehe nee joh. Jij kent jouw Isabeausje het beste toch. Wij opperen met zn allen alleen maar de dingen die als eerste bij ons opkomen, wie weet zit dé gouden tip er wel tussen, maar de kans is groot dat je alle dingen al 100 keer gehoord hebt en/of al geprobeerd hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:27 schreef Sorbootje het volgende:Zo'n leuk idee, als je baby ook gaat slapen dan, maar Isabeau gaat alleen maar keten als ze bij ons op de kamer is.
Voel me echt zo'n betweter die alle ideeën afwimpelt....maar zo is 't echt!
Dat hou ik mezelf ook maar voor. Mijn vriend heeft tot z'n zesde tussen z'n ouders in geslapenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:28 schreef Sorbootje het volgende:
Het goede nieuws is dat mijn lief de eerste paar jaar van zijn leven ook niet of nauwelijks aan slapen deed en die is nu zijn bed niet uit te rammen.
Bah wat naarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:42 schreef Xenia het volgende:
Het is zeer waarschijnlijk hand- voet- en mondziekte (linkje). Een virus, de zoveelsteDe huisarts vertelde dat ze er gisteren ook al eentje had, dus het zal wel (gaan) heersen.
Bah wat heb ik een hekel aan al die virussen die ze op het kdv oplooptWeet er iemand nog een lieve oppasmoeder in Hoofddorp?
Misschien dat ik dat inderdaad ga doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:56 schreef huuphuup het volgende:
Bah wat naar
als je serieus een gastouder of oppasmoeder overweegt dan zou je een gastouderbureau bij jou in de buurt kunnen bellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onze nacht ging redelijk ok, Stef was erg onrustig (heel handig, op ons vakantieadres slaapt hij bij ons op de kamer, dus die momenten dat het me lukte te slapen droomde ik over naar de huisarts gaan met Stefquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Trix, wat naar en eng van Stef. Hoe is de nacht gegaan?
Lief! Je vergeet ook niemand hequote:
Hoe kan ik jou ooit vergeten?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Lief! Je vergeet ook niemand hehulde daarvoor!
Wat goed dat Stef begint te kruipen, kleine babietjes worden groot he.
Vandaag zei iemand nog dat ze Lars zo groot vond, al een hele vent, en dat het babietje er wel af was. Dat heb k maar even gecorrigeerd, Lars is nl nog heel klein![]()
Maandag naar het CB, eens zien of hij nou echt zo groot is, want ik hoor het om me heen steeds
(op mijn werk zeggen mijn collega's al dat ik 2 peuters heb)
Lars heeft last van zijn doorkomende tandje, (of is het zelf een kies, ik weet het niet, het zit onderin maar niet in het midden, en het is me daar een joekel van een bult)
Op zich is hij best prima te spreken, je merkt wel dat hij tussendoor wat vaker piept.
En na het middagslaapje is het mis, dan kan hij niks meer hebben, eet zijn warm eten wel op, maar tussen de hapjes door steeds maar huilen/jammeren. Na het eten nog maar ff rondje gefietst, dat helpt.
Ik heb dentinox in huis voor als het nodig mocht zijn.
Lars is steeds meer aan het kletsen, dadada, bababa, jajajaja, zo leuk, en helemaal idolaat van zijn grote zus, die steeds voor hem zingt en kiekeboespelletjes doet, en daarvan moet Lars enorm lachen.
Als hij begint te huilen gaat Meike er dan ook vaak heen om even yayayipeeh (van K3) te zingen en dan fleurt Lars weer helemaal opMijn duo, echt...
![]()
![]()
![]()
BJ, hoe is nu met jou? Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt steeds....![]()
En je meisje ook al een tandje! jippie! Zonder tandjesleed doorgekomen?
Oooh, crap, dat is naar zegquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Sorbootje het volgende:
Pfff... in 2,5 uur tijd alweer 2 keer hysterisch wakker geworden. Begint toch wel érg op tandjeshysterie te lijken. Ik zie alleen geen tandjes, behalve die bobbel van haar hoektand die daar al een poos zit...![]()
Incantrix, wat zal Stef er nu mooi uitzien met zijn vlekjes enzo! En dat kruipjevast heel mooi ook bij een glas wijn
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:58 schreef Ssserpente het volgende:![]()
Zomaar, omdat jullie zo lief zijn voor elkaar.
/Emodoos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |