abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82785263
Vorige deel: Het grote babietjestopic (6 tot 12 maanden) deel 27

14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
5 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Nijna op 14-06-2010 20:59:17 ]
Fake it till you make it...
pi_82785294
Hier weer verder
pi_82785321
Graeme is ook al weer bijna 1
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82791748
Mikoxx gefeliciteerd met je jongens! Cliché, maar wat gaat het hard zeg.

Miss wat fijn zeg en herkenbaar ook! Het is absoluut zoveel prettiger om een blije baby te gaan ophalen
pi_82791990
Mikoxx, gefeliciteerd met je grote mannen!!

Sorbootje, ik huppel er lekker achter aan maar een dikke kus voor jou! Ik hoop dat je lieve meiske jullie snel weer wat rust gunt.

Ik sta niet meer in de op... Mag minisproetje erbij op 8 oktober?
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_82792042
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:58 schreef Vicky het volgende:
Graeme is ook al weer bijna 1

Mikoxx, gefeliciteerd met je mannen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 14 juni 2010 @ 16:36:27 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82792841
Mikoxx gefeliciteerd met de verjaardag van je tweelingjochies... alweer een jaar!!!

@poppejans: kruipen bij 10 maanden?? Evie is net als Wolf al flink aan het oefenen... inmiddels steeds verder de knietjes onder haar buikje trekken enzo...

heb net foto's gemaakt, zal ze zo eens in het fototopic zetten

en ik heb Roosvicee voor Evie gekocht; ze wil nog steeds graag 5 voedingen, vaak is dat allemaal nog BV (of in de fles of live) en eigenlijk wil ik 1 van die voedingen gaan vervangen door een flesje met Roosvicee.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_82795117
Gedaan hoor sproetje... dochter was het toch...?!
pi_82795537
Dankje Nijna, ja een echt meisje!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_82797977
dan had ik het gelukkig goed .

Mijn grote baby is niet in haar hum. Mopperen tijdens het eten, ze wil niet of hooguit een paar happen.
Volgens mij wil ze veel te snel allemaal, ze heeft zo'n haast lijkt wel .
pi_82798212
Mikoxx gefeliciteerd met je twee mannen!
pi_82798403
Het lijkt wel of Isabeau het niet slapen wil compenseren met ineens goed eten en hele flessen leegdrinken. Volgens lief was ze als een engeltje vandaag.... En de HA kon niets vinden, geen oorontsteking. Nou ja, dan hebben we dat maar uitgesloten.

Ik heb haar net in bed gelegd.. nu even afwachten.. Ik hoop dat 't goed gaat! En dan ga ik nu even eten en een glaasje wijn drinken. Even bijkomen. Fingers crossed!
  maandag 14 juni 2010 @ 19:00:42 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82798481
ik ga ook ff voor je duimen Sorboo, wie weet werkt het
*duimmodus*

nog een uurtje dan doen we hier de laatste ronde (en dan gaat mama nog ff een muurtje schilderen )
  Moderator maandag 14 juni 2010 @ 19:50:32 #14
5428 crew  miss_sly
pi_82801144
Geniet van je wijntje, Sorbootje en ik duim met je mee! Hopelijk heeft Isabeau haar lastige fase nu afgesloten.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_82801254
Er kan vannacht nog van alles gebeuren, maar nu slaapt ze. En ik heb rustig genoten van een lekkere pasta en een glas wijn.
pi_82801276
Ik ga hard duimen Sorbo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82802968
Ook hier wordt geduimd Sorbo
  maandag 14 juni 2010 @ 20:25:51 #18
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82803424
Zo, ik kan gewoon op teh innernets met mijn telefoon hier! Aloha vanaf het zonovergoten Schiermonnikoog

Sorbo, jeumig, wat enórm vermoeiend om als een soort van bonus op het gebruikelijke slechte slapen nu nog een extra uitputtingsslag aan te moeten gaan.. Dikke voor jou en ik duim heel hard voor deze nacht (en alle volgende). Laat het dan maar een grande finale zijn voor ze zomaar ineens besluit door te slapen! Wij hebben ook een week slecht slapen achter de rug (en als ik het zo lees is Stef echt een watje vergeleken bij jouw temperamentvolle dame) en ik heb het al gehad.. Respect voor jullie, en echt, ik hoop op een ommezwaai!

BJ, denk je dat Evie dan gewoon dorst heeft? Zou kunnen hoor, laatst gaf ik Stef wat water en toen was hij ook weer helemaal tevreden Doe je dan roosvicee ivm voedingsstoffen ofzo? Ik heb Stef eigenlijk nooit iets anders gegeven als water

Miss, wat heerlijk dat Senna in de ochtend dan lief speelt Ik las ook al iets in het geluksmomententopic over Senna en daar smolt ik toch zo vreselijk van! Zó lief!

Mikoxx, woah! Je hebt een tweetal éénjarigen gewoon! Supergefeliciteerd, hopelijk was het een superleuke dag

Wij zijn dus goed aangekomen, al was het wel even eng hoor.. Stef ging vanmorgen enórm overgeven (echt, de hoeveelheden die eruit kwamen! ) en gooide dus elke voeding er zo wee. Uit Als klap op de vuurpijl leek het er op een gegeven moment op dat hij telkens buiten westen raakte ofzo, zijn koppie hing helemaal schuin, ogen dicht.. Het is dat hij nog reageerde, anders zou ik denk ik zijn omgedraaid naar huis. Een paracetamolzetpil gaf me mijn ventje weer terug, al is het duidelijk dat hij echt ziek is Heb zo met hem te doen.. Maargoed, we zijn er nu, dus hopelijk voelt Stef zich na een goede nacht slapen weer beter enzo

wij gaan maar eens eten, tot later!
3!
pi_82804644
Mikoxx, gefeliciteerd met je twee mannen! Dat gaat echt snel zeg.

Och Sorbo, wat een gedoe... Als ik dit allemaal lees, dan vraag ik me echt af hoe je dit kunt volhouden, je zla wel moeten maar het wordt je niet makkelijk gemaakt. Hier misschien 1 gebroken nacht in de 2 weken en dan ben ik de dag erna niks meer waard.

Wat leuk Martine, lekker fietsen. Dat wil ik ook gaan doen als meneer wat beter rechtop kan zitten. Hij kan het al vrij goed, maar nog niet zolang.

Oja, mag ik ook in de OP, ik had het al eerder gevraagd, maar ik zie nu dat ik er niet in sta: Thomas , 16 november. (overmorgen 7 maanden )

Hier is de eerste boventand op komst! Onder had ie er al twee en nu staan ze op springen boven. Vandaar dat hij niet zo in zijn hum is. Eet heel slecht. Vorige week luieruitslag. Maar dat van die zure poep kan ik toch niet helemaal ontdekken. Misschien moet ik beter ruiken ... Hij krijgt dan wle altijd wat uitslag op zijn wangetjes etc. Hopelijk komen ze snel door!
pi_82804857
quote:
Op maandag 14 juni 2010 20:25 schreef Incantrix het volgende:
BJ, denk je dat Evie dan gewoon dorst heeft? Zou kunnen hoor, laatst gaf ik Stef wat water en toen was hij ook weer helemaal tevreden Doe je dan roosvicee ivm voedingsstoffen ofzo? Ik heb Stef eigenlijk nooit iets anders gegeven als water
Wij hebben juist gehoord van de dietiste dat water beter is dan roosvicee. Dus als hij dat drinkt zou ik het zeker niet toevoegen...

En wat eng dat Stef opeens zo ziek leek. Lijkt me heel akelig om dat zo te zien... Hopelijk voelt hij zich snel beter.
pi_82805462
Arme Stef, knap maar gauw op mannetje!

Thomas staat erbij

Iris had vanavond stipjes op haar buik... waterpokken misschien? Maar dat idee had ik laatst ook al een keer... En ze heeft wel vaker wat "uitslag" oid, volgens het cb niks aan de hand, heeft ze verder ook geen last van ofzo...
pi_82805618
Oh getsie, wat klinkt dat eng, arme Stef Hopelijk doen inderdaad een nacht goed slapen en misschien een zetpilletje wel wonderen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_82805650
Arme, kleine Stef. Issie echt ziek of wagenziek, Trix? Hoe dan ook, ik hoop dat ie snel weer de oude is en dat jullie lekker kunnen genieten van de vakantie. Veel plezier!
pi_82805674
Oh, en Sorbo, slaap lekker!
pi_82806911
Arme Stef
Sorbo weltrusten en slaap lekker

Ik ben het vandaag even helemaal beu, ben moe en heb in mn hele lijf spierpijn Was vandaag helemaal mezelf niet. Hondsmoe, verward (beetje), concentratie problemen, er kwam niks uit mn handen en mn koffie vond ik verschrikkelijk vies wat overigens later wel beter ging. Ik neem zo een kopje thee mee naar bed en hoop dat het morgen beter gaat.

Jamie heeft vandaag los gezeten in de box Zeker een paar minuten toen hij een speeltje wilde pakken kukkelde hij om.
pi_82807117
Oef dat klinkt naar Incantrix! Beterschap voor je kleine vent!

Sorbo, goed dat isabeau is nagekeken, dan heb je dat maar mooi weggestreept op het wat-kan-er-aan-de-hand-zijn lijstje.
En nu maar hopen dat ze snel weer lekker in dr velletje zit.

Lars was vanmiddag helemaal verkeerd. Huilen, brullen, niks is goed, alleen op de arm met hem rondlopen. hij heeft een giga bult in zijn mondje, alleen niet op de plek waar je het eerste tandje zou verwachten.
Maar als je het aanraakt gaat hij nog harder tekeer, dus ws heeft hij daar wel pijn aan.
Na de avondfles is hij wel rustig gaan slapen.
Morgen dentinox halen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_82807414
Martine, je bent zwanger!

Arme Lars. Gelukkig is zo wel duidelijk dat het ws z'n tand is waar ie last van heeft. Hoop dat de dentinox helpt. Sterkte!
  maandag 14 juni 2010 @ 21:29:04 #28
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_82807577
Thnx lieverds

Aoraki, kijk, dat is mooi! Gaan we gewoon lekker door met water, thnx! En hey, Stef had ook uitslag in zijn gezicht toen hij tandjes kreeg (nr. 2 is vandaag doorgekomen), wij dachten dat het aan de banaan lag die we toen introduceerden. Nogmaals thnx!

Poppejans, hij ligt nu heerlijk te ronken, daar ben ik echt blij mee. Blij dat we inderdaad die zetpillen hebben, hij was ineens weer zichzelf!

Ssserpente, hij had het al voor we weggingen (het overgeven vooral, voor we vertrokken kon ik mezelf + hem al 2x van onder tot boven omkleden en opnieuw dweilen ), het afwezige kwam op gedurebde de rit naar de boot. Bij de boot was het engst, toen hebben we echt staan twijfelen of we moesten gaan.. Hij ging heel hard huilen, kotste zich helemaal leeg (als in: plasjes in de kinderwagen) en flopte vervolgens zo weer in zijn semi-comateuze staat, lijk-en lijkbleek, alleen hele rode oogleden.. Ik stond om eerlijk te zijn op het punt om in paniek te raken, maar toen begon ineens zijn zetpil te werken, werd hij wakker en begon naar mijn gezicht te graaien Mensen, wat was ik tóen blij zeg!

Nouja, enorm verhaal, maar ik denk dat dit nog een cadeautje is van zijn laatste dagje kdv: ik ben nu ook misselijk en heb het zó koud.. Ik ga nu dus lekker tukken (Sorbo, hopelijk in navolging van jou!! ) en hoop dat het met een nachtje flink slapen minder is Sweet dreams all!
3!
pi_82807779
Ik slaap nog niet hoor Wil zo eerst mijn lief nog een zoen geven als hij terugkomt van sporten. Maar dan is het ook meteen zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (hoop ik)

Truste Trixie! En kusje voor Stef.
pi_82808737
Sorbo ik hoop dat je een heerlijke nacht tegemoet gaat en morgen met frisse moed weer opstaat!

Trix beterschap voor je zielepietje, zo sneu

Miss wat fijn dat Senna zo'n omslagpunt lijkt te hebben bereikt wat het wakker worden betreft. Heerlijk hè? Genieten zo 's morgens

Mn meiske heeft stapjes gezet!
Sinds een dag of tien wilde ze ineens staan maar wel alleen aan de hand en ze wiebelde wel heel erg nog. Toen trok ze zich op in de box tot staan en vanavond stond ze terwijl B. haar handjes vasthad en ineens zette zomaar haar eerste wankele stapjes
ik vind het zo tof om te zien <3

En ik vond haar vanmiddag ook zittend in haar bedje, met de beentjes tussen de spijltjes door duurt vast niet lang meer voor ze zichzelf daar ook aan optrekt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82808811
Wat gaat ze ineens superhard Huup! Gaaf hoor!
pi_82809187
Ja zo leuk

Even snel, haal het linkje zo weer weg, lief wil t eigk niet online hebben

*knip*

Ze had hier al behoorlijk wat stapjes gezet en wilde eigk wel weer gaan zitten dus met tegenzin nog wat reuzenstapjes

let ook op die romper die uiterst charmant op half 7 hangt

[ Bericht 9% gewijzigd door huuphuup op 14-06-2010 22:19:40 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 juni 2010 @ 21:56:33 #33
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_82809617
Dank voor alle felicitaties!! Kom morgen ff 'foto's posten, want ik val zowat om van de slaap mlaar ik wilde zo graag ff jullie felicitaties nog lezen dus ga nu naar bed. Het was een geweldige superleuke dag!!! M. en T hebben ook ontzettend genoten. Jammer dat het alweer voorbij is....
  maandag 14 juni 2010 @ 22:05:39 #34
100412 mefke79
komt goed!
pi_82810132
Huup, wat doet ze nou opeens! Wat schattig zo, heel voorzichtig ook.
Icantrix, dat klinkt echt heel eng. Maar wel bekend van de buikgriep die Driekus had. Ging ook na een paracetamolletje stukken beter. Wel goed laten drinken he..en zelf niet ziek worden. Voordeel is wel dat jij er waarschijnlijk zo vanaf bent. Driekus heeft er hier ietwat langer over gedaan (diarree dan, spugen was met een dag over).
Sorbo, slaap ze!
Martine: zie conclusie van Ssserpente
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_82810301
Huup, wat schetig. En dan echt zo van... nou vooruit voor de film doe ik nog even een paar grote stappen, mag ik dan zitten...

Mikoxx, truste!

Sorbo lekker slapen hopelijk
  maandag 14 juni 2010 @ 22:10:09 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82810394
ahhh wat mooi Huup; ben blij dat ik toevallig even online ben en je grote meid even heb kunnen bewonderen... kan me voorstellen dat je trots bent

Evie was moe; zo lief; ik legde haar in haar ledikantje; net als anders, eerst in slaapzakje, dan dekentje toedekken, slabbetje af, en daarna geef ik altijd haar tutje (knuffeltje) en daarna een dikke kus.
maar nu gaf ik haar tutje; en deed ze direct daarna haar duimpje in dr mondje en wreef tutje lekker tegen zich aan.. dus na een nachtzoen is ze direct gaan slapen...
*ben nog steeds zo flieft op mijn kleine muppie*

en ik denk dat ik een tandje heb gespot; een klein wit puntje bovenin...
pi_82811174
Dank ladies ik vind het zo drollig die bambi-beentjes zo wiebelig en voorzichtig.
Ze zal komende week wel de hele dag willen stappen omdat ze er nu aan geproefd heeft gek meiske.

Mikoxx wat fijn dat het zo leuk was! Ben benieuwd naar de foto's van je grote mannen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 14 juni 2010 @ 22:35:46 #38
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_82811998
Sorbo, ik wens jullie ook een goede nacht toe. Hopelijk is ze snel over hetgeen haar blijkbaar dwars zit heen. Het kan je echt slopen he, die gebroken nachten. En als je dan ook nog ziet hoe je kindje zich ongelukkig voelt (haartjes uittrekken, acharme) dan moet het helemaal moeilijk zijn kan ik me voorstellen.

Trix, hopelijk voelt Stef zich ook weer snel beter en heeft hij jullie niet aangestoken. Jullie moeten tenslotte wel van de vakantie genieten!

Huup, wat stoer die stapjes!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evie, yay voor het tandje! Heeft ze ook de bijbehorende poep BJ? Of rode wangen of een kwijlfontein?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_82812465
Och Ca.ra dat is ook moeilijk en confronterend.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_82814919
Cara wat moet dat inderdaad moeilijk voor je zijn. Heel verdrietig. En i.m.o. moet je het niet in een spoiler zetten, je mag hier je verdriet en zorgen gewoon uiten

Huub, ik heb het filmpje helaas gemist. Maar wel even een dikke voor de stapjes van je meisje!

Martine, toen ik je symptomen las dacht ik ook meteen aan wat Serpente schreef. Can it be?

Incantrix, veel beterschap voor jullie alletwee

Micoxx, gefeliciteerd met je grote kleine jongens! Fijn dat jullie zo'n super dag hebben gehad!

Rocka, ik zag in het vorige topic zo'n leuke foto voorbij komen van L En wat gaat hij hard! Xeentje is nog niet verder dan een beetje tijgeren, waarbij we angstvallig zorgen dat ze niet van bank/speelkleed/zachte ondergrond af tijgert, want ze laat zich nog steeds volledig ongecontroleerd op haar rug vallen als ze een leuk speeltje te pakken heeft weten te krijgen
Het gaat heel goed met haar, ze is supervrolijk, eet goed, slaapt goed en schaterlacht om van alles. Vooral kiekeboe spelen En ik geloof dat ze haar eerste woordje heeft geleerd: "JA!". Ik heb het al een keer of 6 gehoord vandaag, en altijd als ze de poezen ziet of als we naar boven gaan richting haar waskussen. Beiden vindt ze superleuk, dus wellicht daarom de blije JA's de hele tijd
  dinsdag 15 juni 2010 @ 06:05:10 #41
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82820521
Ca.ra; lijkt me heel logisch dat je het moeilijk vindt om te zien. Het is ook gewoon echt naar dat je mooie mannetje dat probleem heeft... en wat lijkt me dat aangrijpend, zoals je dat verteld van die spalkjes.. vreselijk. Ik hoop echt van harte dat het allemaal beter gaat..

en ja Evie heeft al wel een aantal dagen veel poepluiers; maar dan een beetje drabberige poep... dun. Ik weet alleen niet of dat tandjespoep is haha..En kwijlen en kauwen op dr handjes doet ze al wat langer..

@Sorboo; ik duim nog ff voor je hoor. Hoop echt dat je meisje van8 gewoon lekker heeft geslapen.

@Xenia; wat klinkt je gelukkig. En wat fijn dat kleine Xeentje het zo supergoed doet! klinkt echt heerlijk!
pi_82820524
Goedemorgen!

Het ging iets beter!

Isabeau ging om 7 uur naar bed en werd om 11 uur, 1.15 uur, half 4 en half zes wakker. Die laatste keer kwam doordat ik de deur open had laten staan de kat naar binnen was gegaan ( domme ik). En ze ging iedere keer meteen weer slapen na óf knuffels óf voeding. Om half zes was ze er wel klaar mee.

Het zegt vooral veel over de vorige nachten, maar ik vond het prima! Voel me al een stukje fitter en vooral positiever. Kun je nagaan wat een echt goede nacht met me zal doen!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 06:11:45 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_82820535
gelukkig ben je positief Sorboo; het klinkt namelijk nog als een vreselijk gebroken nacht... maar dr zit dus progressie in. Op naar de volgende... ik hoop op een stijgende lijn..

en ik ben blij dat ik eindelijk vrijdag naar de bekkentherapeut kan... de laatste nachten weer VEEL pijn. Ben zelfs blij elke morgen om even een half uurtje eruit te 'moeten' om te kolven...
overdag valt het allemaal reuze mee, maar stilliggen is echt funest..
(ik slaap dus ook al een maand of 3 nogal beroerd...)
pi_82821089
Geen supernacht, maar je voelt je fitter en positiever en dat is heel fijn

Ca.ra, dat lijkt me ook confronterend

Vlekjes hier lijken vooralsnog geen waterpokkies ofzo, was nu weer minder.
pi_82821913
Zwanger daar heb ik ook even aan gedacht, maar dat kan niet heb een mirena. En vandaag smaakt mn koffie weer heerlijk (tenminste als ik mn zoetjes niet vergeet) Dus niks aan de hand. Voel me vandaag overigens weer een stuk beter.

Sorbo wat fijn dat jullie een redelijke nacht gehad hebben. Hopelijk zet de stijgende lijn zich door.

Huup wat gaat dat in eens hard! nu al stapjes knap hoor!

[ Bericht 4% gewijzigd door martine1984 op 15-06-2010 09:21:49 ]
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 09:13:32 #46
5428 crew  miss_sly
pi_82822206
Trix, wat naar en eng van Stef. Hoe is de nacht gegaan?

Filmpje gemist, maar de eerste stapjes van Amélie zijn ongetwijfeld geweldig

Sorbootje, fijn dat je een voor je gevoel toch aardige nacht en nachtrust hebt gehad! Doet meteen al goed, he?

Ca.ra, het lijkt me ook moeilijk en wmb hoeft het ook neit in een spoiler, hoor!

Xenia, fijn dat het goed met je meisje gaat!

Nijna, fijn dat het geen waterpokken zijn, dat is toch niet echt fijn he.
pi_82822753
Ca.ra ik snap precies wat je bedoelt. Maar dat moet je niet onder een spoiler zetten hoor. Voor jullie hoort dat er gewoon bij. Succes met afwachten nog
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 09:55:45 #48
5428 crew  miss_sly
pi_82823249
Hoe zouden jullie het volgende doen: wij doucehn altijd 's ochtends. Nu is schaap in Duitsland en ws morgenochtend ook nog. Voorheen zette ik senna dan in de box, maar die is al een tijdje niet meer interessant. Waarschijnlijk als ik haar daarin zet morgenochtend, is het de volledige tijd da tik sta te douchen drama. Hoe doen jullie dat?
pi_82823282
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 09:55 schreef miss_sly het volgende:
Hoe zouden jullie het volgende doen: wij doucehn altijd 's ochtends. Nu is schaap in Duitsland en ws morgenochtend ook nog. Voorheen zette ik senna dan in de box, maar die is al een tijdje niet meer interessant. Waarschijnlijk als ik haar daarin zet morgenochtend, is het de volledige tijd da tik sta te douchen drama. Hoe doen jullie dat?
Ik douche tijdens een slaapje.
Of als het niet anders kan parkeer ik de bumbo (of kinderstoel ofzo) in de badkamer.
En als Amélie ook gedouched moet worden dan gooi ik de bumbo gewoon in bad. Kan ze meedouchen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator dinsdag 15 juni 2010 @ 09:59:18 #50
5428 crew  miss_sly
pi_82823340
Senna gaat altijd 's avonds in bad, dus dat is niet handig. Onderdeel van het slaapritueel, dus dat hou ik maar liever zo, dan slaapt ze redelijk
bumbo klimt ze uit tegenwoordig kinderstoel zou nog kunnen, idd. Tijdens een slaapje gaat niet lukken, want ik moet dus werken en Senna op het kdv afleveren enzo. Dus die is geheid wakker!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')