quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:27 schreef x3ro het volgende:
Verdomme, ik realiseer me net dat ik op werk een groter scherm heb om voetbal te kijken dan thuis![]()
Ik hoop het natuurlijk wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DAT JE HET MAAR NIET VERGEET
quote:
Beamer op de werkvloer of TV thuisquote:Op maandag 14 juni 2010 10:28 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Een zonnescherm met een voetbal erop
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
You don't have to be beautiful, to turn me on.
Yep.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar je knopje in te drukken om je aan te zetten?
HAHAHA met de rug naar de klasquote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
een presentatie van twee klasgenotes hierstaan ze hun powerpoint voor te lezen
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Fiets, wat is er met je fiets gebeurd? Hij's wazig.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Fiets, wat is er met je fiets gebeurd? Hij's wazig.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA niemand wil hem verkleinen onder de 10kb
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA niemand wil hem verkleinen onder de 10kb
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zorg je dan dat je vanavond om 20 uur precies bij me bent. Dan zorg ik dat alles in de SM kelder klaar staat.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef DeLuna het volgende:
Jeeeezusss, in wat voor tokkiebuurt woon ik man
Hier dan, enige plek waar metal vandaan komt is hier en soms bij de burenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:23 schreef DeLuna het volgende:
Jeeeezusss, in wat voor tokkiebuurt woon ik man
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hier dan, enige plek waar metal vandaan komt is hier en soms bij de buren
Beter fatsoenlijke folk metal dan die pauper hardstyle die in elke tokkiewijk nadrukkelijk aanwezig is uit Golfjes en BMW'squote:
Nee maar er baggerde gewoon iemand naar binnen hier die eigenlijk hiernaast moest zijn. En gister ging er gewoon iemand bij ons in de tuin staan om door het raam te kunnen zien wie hier wonenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Stond er een camerateam van Hart van Nederland bij je in de buurt?
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar er baggerde gewoon iemand naar binnen hier die eigenlijk hiernaast moest zijn. En gister ging er gewoon iemand bij ons in de tuin staan om door het raam te kunnen zien wie hier wonen
quote:
Ik zie jouw UI niet neequote:Op maandag 14 juni 2010 11:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet een andere avatar nemen. Hij is nl niet 10kb
quote:
quote:
Hier in de UB is het ook verw=dacht rustigquote:Op maandag 14 juni 2010 12:14 schreef Renesite het volgende:
Hmmm. Er taaie al een aantal studenten af uit demediatheek. Ik ga ook maar rond kwart voor een...
Backspacefailquote:Op maandag 14 juni 2010 12:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hier in de UB is het ook verw=dacht rustig
Ja, de mensen die er zijn, zijn vrouw en lekker, dus ik let ff niet zo op.quote:
Ik stap *NU* op de fiets!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, de mensen die er zijn, zijn vrouw en lekker, dus ik let ff niet zo op.
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, de mensen die er zijn, zijn vrouw en lekker, dus ik let ff niet zo op.
Hij mag 30kb zijn smartass.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet een andere avatar nemen. Hij is nl niet 10kb
quote:
quote:
quote:
Nee. In de nieuwe layout 30. Omdat webicons weggaanquote:
WASSS?!quote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben straks de enige die het niet gezien heeft heh?
Wutwut?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. In de nieuwe layout 30. Omdat webicons weggaan.
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. In de nieuwe layout 30. Omdat webicons weggaan.
Jawel, want Juicy is crew.quote:
Dunno, volgens mij niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wutwut?
Ondersteunen ze dan wel PHP zodat ik de hits kan loggen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wutwut?
Ondersteunen ze dan wel PHP zodat ik de hits kan loggen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:03 schreef Hyman het volgende:
Ze worden zenuwachtig van mijn metallica op in de klas.
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zie je al met leren jas, leren broek, tattoo`s en zonnebril op lopen.
Doe eens wat Marduk dan... Dan worden ze pas nerveusquote:Op maandag 14 juni 2010 13:03 schreef Hyman het volgende:
Ze worden zenuwachtig van mijn metallica op in de klas.
Nee, want dat is kutherriequote:Op maandag 14 juni 2010 13:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doe eens wat Marduk dan... Dan worden ze pas nerveus
Vind het wel gaafquote:
Die heeft twee flinke ballen.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Veel leuker om naar te kijken dan voetbal
Nou leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoe ze zich altijd aanstellenquote:
Nee, gewoon niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:47 schreef MarkM het volgende:
Zitten al die tokkies hier zeker via internet te kijken.
Zit je moeder te kijken?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:47 schreef MarkM het volgende:
Zitten al die tokkies hier zeker via internet te kijken.
quote:Op maandag 14 juni 2010 14:14 schreef Hyman het volgende:
[..]
HOEEEEHIIIIAAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Iddquote:
Ach, ik had toch niets beters te doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Volgende wedstrijd ga ik wel gewoon weer leren.
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ach, ik had toch niets beters te doen.
Ik neem zoveel mee naar Londen. Elke dag een nieuwe outfit zo ongeveer.quote:
Echte vrouw ben je ookquote:Op maandag 14 juni 2010 15:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik neem zoveel mee naar Londen. Elke dag een nieuwe outfit zo ongeveer.En ik heb pas de helft van mijn koffer vol.
Nope, behalve als je hem op Schiphol laat sealen of in het vliegtuig kooptquote:Op maandag 14 juni 2010 15:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mag je nou eigenlijk flesje water mee als je gaat vliegen?
Afellayquote:
Ja ik heb allemaal nieuwe kleren en die wil ik allemaal mee.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Echte vrouw ben je ook
[..]
Nope, behalve als je hem op Schiphol laat sealen of in het vliegtuig koopt
Maar ik gok dat je een uur zonder water wel overleeft
Oh dus als het forum traag is komt dat gewoon doordat jij met je luie donder de pagina's niet update?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee we hebben geen PHP geïnstalleerd, we doen alles met HTML-pagina`s die we handmatig bijwerken.
Ik had me dat fietstochtje naar Bravebart kunnen besparen en gewoon hier die foto bekijken inderdaad, even zo boeiend.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:32 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Na een tijdje hoor je ze toch niet meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:50 schreef Onorgineel het volgende:
zelfs op de radio hoor je die vuvukuttoeters
Mmh true, je moet natuurlijk al op tijd door de douanequote:Op maandag 14 juni 2010 15:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik heb allemaal nieuwe kleren en die wil ik allemaal mee.
Mja koop hem wel op Schiphol dan. Jaaa maar drie uur niet!
Jwt.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh true, je moet natuurlijk al op tijd door de douane
Ik zoefde er 10 minuten van tevoren langs, maar dat vonden ze wat minder geslaagd in Barcelonaquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zoefde er 10 minuten van tevoren langs, maar dat vonden ze wat minder geslaagd in BarcelonaIets met schreeuwende Spaanse vrouwen een boze flight crew
Zo met een theedoek op je kop en al roepend alahhakbar! ?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zoefde er 10 minuten van tevoren langs, maar dat vonden ze wat minder geslaagd in BarcelonaIets met schreeuwende Spaanse vrouwen een boze flight crew
En danquote:Op maandag 14 juni 2010 15:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Doe je goed.
Ik wil je opvouwen!
Ik ben straks ook Brabander!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef MarkM het volgende:
Wollah, kunnen alle Brabo's even stikken in hun vuvu's.
In mijn broekzak doen!quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En danIk pas heus niet in je koffer hoor met mijn schoenmaat
Kop dicht.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef MarkM het volgende:
Wollah, kunnen alle Brabo's even stikken in hun vuvu's.
Nee gast, met m'n fles whiskey vervaarlijk richting hun gericht onder het roepen van: MITSUBITCHIIIII!quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zo met een theedoek op je kop en al roepend alahhakbar! ?
Oh eitje!quote:
Ik had het ook niet tegen jou.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[url=http://giel.vara.nl/Live-optredens.811.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=14302&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=54b89b1bb7]http://giel.vara.nl/Live-optredens.811.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=14302&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=54b89b1bb7[/url]![]()
Zelfs Mark (hoe moeilijk dat ook voor te stellen isquote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[url=http://giel.vara.nl/Live-optredens.811.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=14302&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=54b89b1bb7]http://giel.vara.nl/Live-optredens.811.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=14302&tx_ttnews[backPid]=244&cHash=54b89b1bb7[/url]![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gast, met m'n fles whiskey vervaarlijk richting hun gericht onder het roepen van: MITSUBITCHIIIII!
Ik vat hem nie.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee gast, met m'n fles whiskey vervaarlijk richting hun gericht onder het roepen van: MITSUBITCHIIIII!
Gozergassie!quote:
Ik ben stiekem Zeeuw, maar nu Brabanderquote:
Oh, nie echt mijn ding.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gozergassie!
Lekker fat en electric, jwt!
Moet je ff op de Schipholsite kijken voor de blabla safety sheetquote:Op maandag 14 juni 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maarehhhh schatjessss mag je wel eten mee in het vliegtuig?Of dat ook al niet?
Oh slimmmmm.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je ff op de Schiphol site kijken voor de blabla safety sheetJe mag echt bijna niks mee in je handbagage
quote:
Jongehhh ik heb één keer gevlogen en dat was twee jaar terug.quote:
Ik nam gisteren gewoon eten mee in het vliegtuig, zolang ze er niets van zeggen bij de controle van je handbagage is het toch goed?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je ff op de Schipholsite kijken voor de blabla safety sheetJe mag echt bijna niks mee in je handbagage
Nee maar je kan het zien als 'slim' om naar de safety sheet te kijken, maar je kan het ook als van zelfsprekend beschouwenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jongehhh ik heb één keer gevlogen en dat was twee jaar terug.En toen was alles ongeveer geregeld door mijn lerares en net alsof ik dat nog weeeet.
Ja ik had er gewoon niet aan gedacht, dat dat op een site zou staan.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee maar je kan het zien als 'slim' om naar de safety sheet te kijken, maar je kan het ook als van zelfsprekend beschouwen
Nee, zolang ze er niets van zeggen is het juist niet goed.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik nam gisteren gewoon eten mee in het vliegtuig, zolang ze er niets van zeggen bij de controle van je handbagage is het toch goed?
Ja dat wist ik. Kan je die zakjes voor vloeistoffen daar krijgen trouwens? Jatoch?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Bravebart het volgende:
En vergeet geen drukbussen in je handbagage enzo Noor, daar willen ze ook nog wel eens spastisch over doen
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Kan je die zakjes voor vloeistoffen daar krijgen trouwens? Jatoch?
oh wachtquote:Op maandag 14 juni 2010 16:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, zolang ze er niets van zeggen is het juist niet goed.
Bullshit.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:16 schreef Heroinjunk het volgende:
Flesjes water wegdonderen.Maar aangezien je na de douane nog eten kan kopen, mag je echt wel eten meenemen in je handbagage.
1 liter zak pakken en dan zo inpissen zoquote:
Jaja, maar ik bedoel meer leeggooien ofzo.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Bullshit.Na de douane mag je ook drinken kopen. Maar het moet verzegeld zijn wil je het meenemen in het vliegtuig en die zegel is één dag geldig. Maar ik herinner me net
dat
ik vorige keer flesje water had leeggegooid en het toen wel gewoon mee mocht, dus vullen op de wc na de douane en bingo.
Ik zie dat je die zakjes ook bij Blokker of Marskramer kan kopenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat klopt! En elk flesje oid max. 100 mL. Thanks!
Waarom zou je dat willen?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ohhh da's chill, dan kan ik mijn toilettas gewoon meenemen in de handbagage.
Ah ga ik die nog even kopen zo, thanks.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zie dat je die zakjes ook bij Blokker of Marskramer kan kopenIk weet namelijk niet zeker of en waar je die op Schiphol kan kopen
Mja, maar anders moet je het los van je normale handbagage aanleveren bij het inchecken hèquote:Op maandag 14 juni 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omdat ik anders mijn koffer 100 keer open en dicht moet doen morgen en vanavond.Kost moeite.
Ja... schijnbaar. Ik ging van Bremen naar Letland, nergens last van? had gewoon eten en drinken in handbagage, ik geloof zelfs deodorant en tandpasta (quote:
Nee, kloptquote:Op maandag 14 juni 2010 16:22 schreef Renesite het volgende:
in Duitsland was men heul niet zo streng?
Ik was verbaasd dat ik geen controle kreeg wat dat betreftquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef mstr het volgende:
Ach, je weet dat als je gaat vliegen je allemaal van die controles krijgt, dus zeuren heeft weinig zin.
Ik heb dan ook altijd een hekel aan die klagende mensen als ze op vakantie gaan. Doe relaxt, je gaat op vakantie.
Ja, een vrouw voor mij deed dat wel, snapte er niets van? Dus ik stond daar al mijn veters los te maken (eerste keer vliegen...)quote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoezo je schoenen uit, dat hoef je op Schiphol niet hoor.
Ik had mijn riem al afgedaan op Schiphol, maar toch ging hij piepenquote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Renesite het volgende:
Ik zei tegen die douanebeambte:
'Geen riem? en wees naar mijn riem'
Hij grinnikte en deed verder niets.
Ik: 'Kein shuhe aus?' ()
die beambte vond dat ik maar door moest lopen.
Hij wilde gewoon weten hoe groot je piemel was.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik had mijn riem al afgedaan op Schiphol, maar toch ging hij piepenToen die gast mij helemaal visiteren en nog eens met zo'n wioewioe unit, maar hij vond niks
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon weten hoe groot je piemel was.
Op zo'n moment prent je je al een verhaaltje in je hoofd, waardoor je verkeerd antwoord.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef -SG- het volgende:
Oh ik heb ook leuke ervaringen met doaune.
Van Frankrijk naar Engeland met de boot. Even ID enzo laten zien en dan doorlopen (weet niet of er toen poortjes waren). Maar die doaune ambetenaar.
How are you?
Ik in mijn beste engels.
Stevie
Doaune ambetnaar
Ik![]()
Die is van plastic jongequote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef -SG- het volgende:
Van Frankrijk naar Engeland met de boot. Even ID enzo laten zien en dan doorlopen (weet niet of er toen poortjes waren). Maar die doaune ambetenaar.
How are you?
Ik in mijn beste engels.
Stevie
Doaune ambetnaar
Ik![]()
Dat had ik kunnen zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef -SG- het volgende:
How are you?
Ik in mijn beste engels.
Stevie
Doaune ambetnaar
Ik![]()
Wat zei je? Ausmachen bitte! Imme gerade ausquote:Op maandag 14 juni 2010 16:34 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik zag vandaag een gast met een Duitse vlag onder z'n rugzak fietsen.
Volgens mij valt het wel mee.quote:
Dies nie blohond.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee.
Maar de rechter heeft ook wel iets liefs en schattigs om te zien.![]()
WTF WIL JIJ EEN DONKERBLOND MOKKELTJEquote:
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet wil.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
WTF WIL JIJ EEN DONKERBLOND MOKKELTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je wordt steeeeds minder kieskeurigerquote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik dat niet wil.
Jep. Maar ze zijn wel onafhankelijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
DeLuna, is dat Jonge Democraten de jongerenpartij van D66?
Neehoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wordt steeeeds minder kieskeuriger!
Leuke actie en mooie prijs.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:12 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Als je toch een domeinnaampje wilt.
Nee. Was het maar een kut, dan was-ie niet duur geweest. Die kut.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Hosting kost echt geen kut meer tegenwoordig.
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Was het maar een kut, dan was-ie niet duur geweest. Die kut.
Zal wel een stink kut zijn zonder veel 'uptime'quote:
Maar als je gewoon iets voor de gein zoekt maakt het niet uit of de uptime 99,5% of 99,99% is.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zal wel een stink kut zijn zonder veel 'uptime'
Joah. Vroegah wel. Maar kwam dit zomaar tegenquote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je gewoon iets voor de gein zoekt maakt het niet uit of de uptime 99,5% of 99,99% is.
Moest een klasgenote van mij wel. Die had hoge laarzen aan.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:25 schreef Heroinjunk het volgende:
Hoezo je schoenen uit, dat hoef je op Schiphol niet hoor.
ik moest het ook, eerst toen ik gewoon doodnormale winterschoenen aan had, en op de terugweg op Vantaa airport weer niet, terwijl ik daar schoenen met spikes aanhad...quote:Op maandag 14 juni 2010 17:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moest een klasgenote van mij wel. Die had hoge laarzen aan.
sowieso maakt dat geen zak uit. Zulke verschillen gaan om een paar minuten per jaar, en iedere host claimt wel zoiets te halen. En als ze het niet halen, krijg je op zijn hoogst een maand abonnementsgeld terug. Woohoo anderhalve euro.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als je gewoon iets voor de gein zoekt maakt het niet uit of de uptime 99,5% of 99,99% is.
Ik eet altijd. Dineren nooit.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb net een halve zak M&M's leeggegeten terwijl we zo gaan dineren.
Shut it!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik eet zo nog een saucijzenbroodje denk ik.
Schiet jij ook al zo lekker op?quote:Op maandag 14 juni 2010 18:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Shut it!
Ik heb maar zo'n Iglo wokmaalktijd zooi gehaaldLekker makkelijk, dus meer tijd voor niks doen leren
Al 96 slides er doorheen gejastquote:
Moet ookquote:Op maandag 14 juni 2010 18:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Doe normaal man, straks haal je nog een voldoende!
Ik wou dat datsoort dingen voor mij ook zouden werkenquote:Op maandag 14 juni 2010 18:44 schreef Bravebart het volgende:
Ik moet er toch eens aan gelovenZonder harde knip zat ik nu lekker op het terras hoor
Hoe kom je hier ooit op?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe moeilijk is het om het vóór het tentamen in te leveren dan?
Die tijd kun je er toch niet meer aan werken.
Ohja, slim ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Overigens zou ik zelf eerder besluiten het tentamen over te slaan om het verslag maar zo laat mogelijk in te kunnen leveren.
Heb jij tentamens altijd op dezelfde plek als waar de docenten zitten?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe moeilijk is het om het vóór het tentamen in te leveren dan?
Die tijd kun je er toch niet meer aan werken.
Haha wij zaten hier vanmiddag na Nederland - Denemarken ook verstoppertje te spelenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
Buurkinders spelen verstoppertje
Ik wou dat ik dat nog kon doen, zeg maar, zonder als een creep te worden aangemerkt
quote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haha wij zaten hier vanmiddag na Nederland - Denemarken ook verstoppertje te spelen
Gemiddelde leeftijd, 20 jaar.
Moet kunnenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
Haha wij zaten hier vanmiddag na Nederland - Denemarken ook verstoppertje te spelen
Gemiddelde leeftijd, 20 jaar.
Nieuwe Europese tarieven hèquote:Op maandag 14 juni 2010 19:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow chill, Vodafone is goedkoper. Twee jaar terug was sms'en 29 cent vanuit het buitenland, nu maar 13.
Fijn hè!quote:Op maandag 14 juni 2010 19:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja wissikniej, supernice. Scheelt meer dan de helft.
Okquote:Op maandag 14 juni 2010 19:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zekurrrr. Nu nog even wat printen en dan weg, byebye my love!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |