Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
ik heb toch liever warme koffie in plaats van die kouwe meuk die nu voor mijn neus staat.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:45 schreef MPG het volgende:
WTF.
Staan die lui nou de trein aan te douwen?
in een keer naar binnen gieten en lege beker/mok/kop vullen met een nieuwe warme ladingquote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb toch liever warme koffie in plaats van die kouwe meuk die nu voor mijn neus staat.
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb toch liever warme koffie in plaats van die kouwe meuk die nu voor mijn neus staat.
klinkt als ziekquote:Op maandag 14 juni 2010 09:52 schreef skitzin het volgende:
* skitels zit vandaag aan de warme thee met honing![]()
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:39 schreef wel.o.k het volgende:
de eerste wedstrijd verliest nederland.Dan vraag je je toch af...............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zouden we zijn , zonder de trein
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op maandag 14 juni 2010 09:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af...............
heel goedquote:Op maandag 14 juni 2010 09:49 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG begrijpt de hint en gaat een rondje koffie (en een mok thee voor Mart) halen voor de KSC.
waarschijnlijk op de plaats van bestemmingquote:Op maandag 14 juni 2010 09:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan vraag je je toch af...............
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk op de plaats van bestemming
Dan zou ik nu niet hier gewoond hebbenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waarschijnlijk op de plaats van bestemming
bij de warme bakker?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
O!
Over koffie, ik moet nog oplosspul halen voor in de ijstaart
En weet iemand toevallig waar ik klopklop en moccaschuimkoekjes kan halen?
[ afbeelding ]
jij woont op het stationquote:Op maandag 14 juni 2010 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan zou ik nu niet hier gewoond hebbenzonder trein!
quote:
Bakker zou kunnen, maar ze hadden ze ook altijd gewoon overal in de winkel, nu kun je op veel plekken alleen nog maar die witte krijgen WAAAquote:Op maandag 14 juni 2010 10:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij de warme bakker?
[..]
jij woont op het station![]()
je kan ze ook zelf makenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Bakker zou kunnen, maar ze hadden ze ook altijd gewoon overal in de winkel, nu kun je op veel plekken alleen nog maar die witte krijgen WAAA
Dus nu moeten we mocca gaan zoeken
En nee, maar ik ben verhuisd naar een plek waar ik met de trein altijd heen ging en als er geen trein was geweest, was ik dus ws niet zo vaak hier geweest en dus ook niet verhuisd
Zoiets.
Niet alleen de plaatsquote:Op maandag 14 juni 2010 11:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan ze ook zelf maken![]()
ah, plaatsje leren kennen en daarna verhuist
waar moet ik me meldenquote:Op maandag 14 juni 2010 11:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet alleen de plaats
En ja, kan, maar ik ga al heel veel maken.
Appel- en ijstaart, abrikoos-kokosmacronen, allerlei dingen voor op Turks brood, quiche, bladerdeegflapjes, enz...
Dus wordt wat veel anders.
Lelystadquote:Op maandag 14 juni 2010 11:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
waar moet ik me melden, neem ik de mocca schuimpies wel mee
hmm, Lelystad.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Lelystad![]()
Heb dr ook zin in, ik houd wel van bakken en feest en een combi is helemaal goed
Yep, en een andere baan schiet niet opquote:
Das weer het andere uiterste dan. Enige voordeel is dat de dagen dan wel heel snel gaanquote:Op maandag 14 juni 2010 12:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen eens tid om adem te halen hier
dan lijkt het me benauwd worden daarquote:Op maandag 14 juni 2010 12:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen eens tid om adem te halen hier
ondertussen bij GF....quote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks maar weer eens verder gaan met de waterval van de vijver
quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt stiekem foto's hier gemaakt
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik zou natuurlijk ook voetballen kunnen gaan kijken
precies daarom kijk ik het dus nietquote:Op maandag 14 juni 2010 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voetbal?
[ afbeelding ]
boeiend zo'n bal
zolang er niet gescoord wordt welquote:Op maandag 14 juni 2010 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Voetbal![]()
Oranje koffie
Rust op straat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |