VrijheidTVquote:Op maandag 14 juni 2010 12:03 schreef msnk het volgende:
[..]
Op de plek van de Publiekelijke Omroep die weg moet
Wilders is idd geen ondernemer, maar als hij de staats-TV onder zijn hoede kan krijgen zal hij niet terugdeinzen voor "vrijheids"propagandaquote:Op maandag 14 juni 2010 11:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie Wilders nog geen TV zender starten.
Begrijpelijke standpunten maar wat vind je dan van onderstaande uitspraak van Wilders?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:00 schreef Gia het volgende:
Vind het wel onzin dat ze op TV goed geïntegreerde moslims laten zien die dan vertellen dat ze bang zijn uitgezet te worden. Natuurlijk worden zij niet uitgezet. Waarschijnlijk wordt er helemaal niemand uitgezet!! Hooguit iemand die hier woont met alleen een verblijfsvergunning en die een misdaad begaat waarop gevangenisstraf staat. Maar ik mag aannemen dat we het daar met z'n allen wel mee eens zijn dat zo iemand na zijn straf eruit moet!
Voor de rest zullen standpunten van Wilders door VVD en CDA zodanig gematigd zo niet van tafel geveegd worden, dat ze of acceptabel zijn, of gewoon niet doorgaan. Indien bepaalde standpunten worden aangenomen zal dat sowieso nooit op één groep gericht zijn, maar op iedereen met een dubbele nationaliteit, of geldt het voor iedereen met een geloof.
Punt is dat de zaak wel bespreekbaar wordt en dat moet gewoon kunnen in Nederland.
Ik heb PVV gestemd, vooral vanwege het bezuinigen op de ontwikkelingssteun ten voordele van zorg en veiligheid.
Maar ik ben ook voor:
- Het sluiten van al het bijzondere onderwijs.
- Het verbieden van alle gezichtsbedekkende kleding.
- De vrijheid van een werkgever om kledingeisen te stellen die hij/zij wil.
- Het ontnemen van het Nederlanderschap in geval van dubbele nationaliteit na het plegen van een ernstig delict. De dader mag na zijn straf met een verblijfsvergunning in Nederland blijven.
- Het verbieden en streng tegengaan van rechtbanken anders dan de staatsrechtbanken.
- Het verbieden van de bouw van nog meer gebedshuizen, van welk geloof dan ook. Leegstaande gebouwen kunnen gebruikt worden door gelovigen die nog een gebouw extra willen.
- De eerste 10 jaar in Nederland geen recht op bijstand.
- Het verbieden van neef/nicht huwelijken. (volgens mij is dat inderdaad ook al verboden)
- Harde aanpak van criminaliteit. Jeugd in heropvoedingskampen, volwassenen strenger straffen. Elke volgende keer een dubbele strafmaat of zo. Geldt dus voor alle bevolkingsgroepen!!
- Vrije keus voor de werkgever in aanname personeel. Geen positieve discriminatie. De beste man/vrouw krijgt de job.
- Stimuleren van terugkeer van hoogopgeleide allochtonen. Zij kunnen veel voor hun land betekenen. Als daar de welvaart omhoog gaat, willen mensen weer liever daar wonen en werken.
Dat zwart maken doen ze anders wel goed, want ze confronteren hem met zijn eigen woorden. Waar ik een antwoord op wil is de vraag of het beeldmateriaal wat ze van Wilders laten zien bewerkt is?quote:Op maandag 14 juni 2010 08:53 schreef RemcoDelft het volgende:
De PVV was toch voorstander van het beperken van de 800 miljoen euro subsidie voor onze Staatsomroep? Dat alleen is al een reden voor die omroepen om de PVV zwart te maken.
Verder zijn publieke omroepen altijd redelijk links geweest, net als scholen trouwens. Blijkbaar wil de overheid graag politiek correcte linkse mensen indoctrineren?
En het bijzonder onderwijs mag wel, zolang het maar geen islamschool is?quote:Op maandag 14 juni 2010 13:04 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Begrijpelijke standpunten maar wat vind je dan van onderstaande uitspraak van Wilders?
"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al. "
Omdat onze eigen bejaarden niet goed verzorgd worden omdat er niet genoeg geld is.quote:En bezuinigen op ontwikkelingshulp, waarom, waarom daar echt in korten, de westerse wereld trekt de rest van de wereld leeg, daa mag best wat voor terugkomen.
Kijk, perfecte oplossing, mensen die maatschappelijk werk doen, asielzoekers en mensen die geen baan kunnen vinden zo snel die gaan bijspringen in die hulp van bejaarden oa, wandelen, voorlezen, bingo, helpen met schoonmaken, douchen enz enz enz.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Omdat onze eigen bejaarden niet goed verzorgd worden omdat er niet genoeg geld is.
Ongenuanceerd, zoals hij zo vaak is. Daarom heb ik niet op hem gestemd, maar op de nummer 2 op de lijst.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:04 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Begrijpelijke standpunten maar wat vind je dan van onderstaande uitspraak van Wilders?
Maar PVV = Wilders en Wilders = PVV, er wordt geen tegenspraak tegen hem geduld (getuige het feit dat Brinkman nu zijn mond houdt). Dus uiteindelijk zal je toch Wilders aan de macht helpen en niet de nummer 2 (Agema toch?).quote:Op maandag 14 juni 2010 15:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Ongenuanceerd, zoals hij zo vaak is. Daarom heb ik niet op hem gestemd, maar op de nummer 2 op de lijst.
Zijn onderliggende bedoeling kan goed zijn, maar hij moet zaken wat algemener stellen. Niet alleen moslims, maar al het 'buitenlandse' tuig aanpakken. En uiteraard kun je een tiener niet het land uitzetten, maar wel in een heropvoedingskamp stoppen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Ten onrechte?
Stel, familie heeft een tienerzoon, onder de groepsdruk en ander gedoe gaat dat ventje de fout in, als wilders zijn zin krijgt mag die hele familie het land uit, ook al hebben ze alles op alles gezet om hun tienertje in het gareel te krijgen.
quote:Of de oproep tot een letterlijke wereldwijde oorlog tegen de islam met isreal als front, niets om je zorgen over te maken joh!
quote:Of de keer op keer letterlijke roep dat de islam en de moslims het grote kwaad zijn, niets om je zorgen over te maken joh als je tot die groep behoort, je geloof gaat alleen verboden worden
quote:en er wordt alleen maar gehoopt dat je hele volk ten onder gaat of heel snel veranderd in niet moslims.
Blond?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Volgens wilders gaat tienerzoon met familie de grens over, dat is zijn inzet.
Net als het verbieden van de koran, het verbieden van islamscholen, hoofddoekverbod of belasting en als klap op de vuurpijl een oproep tot een wereldwijde oorlog van de beschaafde westerse mens tegen de islam en de linksen.
Dat het meeste daarvan (gelukkig) geen doorgang zal vinden maakt het het niet minder waar dat wilders dit als inzet heeft, dat dit zijn gedachtegoed is en dat iedereen die willens en wetend daarvoor gestemt heeft hiermee akkoord gaat of zo dom is om er alsnog op te stemmen, te blind om dit te zien.
Niets mis mee als de problemen van terroristische aard zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:04 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Het is een ZIJ en het blijft grappig.quote:Op maandag 14 juni 2010 15:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij heeft bij punt 2 en 3 wel gelijk, dus zo grappig is dat helemaal niet
Dus als jouw gekke zusje iets uitspookt heb je er geen probleem mee om het land uitgezet te worden?quote:Op maandag 14 juni 2010 15:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Niets mis mee als de problemen van terroristische aard zijn.
Vind ik dus niet. Gewoon helemaal geen bijzonder onderwijs meer. Dus ook geen Jenaplan e.d.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:22 schreef erodome het volgende:
En het bijzonder onderwijs mag wel, zolang het maar geen islamschool is?
Gewoon geen van allen toestaan. Ik ben eigenlijk niet eens tegen een schooluniform, maar ook dan geen hoofddoekjes, geen petjes, geen keppeltjes, geen tulbanden enz....quote:En het keppeltjes mogen wel, hoofddoeken niet?
Als dat beter geregeld wordt, kan dat ook met minder. Geen geld ernaartoe, maar hulp ter plekke. Opleidingen geven enz....quote:En bezuinigen op ontwikkelingshulp, waarom, waarom daar echt in korten, de westerse wereld trekt de rest van de wereld leeg, daa mag best wat voor terugkomen.
Dat ontwikkelingshulp in de huidige vorm weinig tot geen zoden aan de dijk zet is een ander verhaal, maar dat los je niet op met maar stoppen met hulp geven, het zou anders, beter moeten, niet zozeer minder.
Straffen per gepleegd crimineel feit verdubbelen kan best werken. Als je de eerste keer voor een tasjesroof 2 maanden zit, de 2de keer 4 maanden, dan weet je dat het de derde keer 8 maanden wordt. Enz.... eigen schuld, dus.quote:En strenger, harder straffen, waar op de wereld ken je een vb waar dat werkt, het 3 strikes en your out systeem in amerika werkt bv niet, het heeft iig de criminaliteit niet verminderd, eerder juist verhoogd.
Natuurlijk is een of andere kindermisbruiker die er met een taakstraf vanaf komt weer de andere kant van het verhaal en net zo goed slecht, maar dat op alles roepen harder straffen werkt gewoon niet.
Dat kun je alleen kwijtraken indien je je niet gedraagt. Doe je dat wel, dan heb je weinig kans het kwijt te raken.quote:Dubbele nationaliteiten zijn vaak geen keuze, beetje lullig dat je als geboren en getogen in nederland dat nederlanderschap kwijt kan raken, hoe moeten mensen zich dan ooit echt nederlander gaan voelen, als je als zoveelste generatie in nederland nogsteeds in een apart hokje valt?
Dan krijgt hij WW. En na die WW zijn die 10 jaar waarschijnlijk wel om....quote:De eerste 10 jaar geen recht op bijstand, wat nu als iemand al die 10 jaar keihard heeft gewerkt en buiten eigen schuld om geen werk meer heeft dan, wel er hard aan trekt om weer werk te krijgen, aan alle voorwaarden qua sollicitatie's en alles eromheen voldoet?
Er is een verschil tussen immigranten en asielzoekers. Asielzoekers worden opgevangen, krijgen te eten en onderdak en ja, ik ben het met je eens dat ze daarnaast zouden moeten mogen werken voor wat extra's.quote:Zou het niet handiger zijn om mensen die hier binnen komen bij te laten dragen aan het geheel ipv ze weg te stoppen in asielzoekerscentra en het ze verbieden om te werken(dat vaak minimaal 5 jaar lang, vaak langer!), om ze zo snel mogelijk deel te maken van die maatschappij met al haar verantwoordelijkheden, maar ook met de voordelen die horen bij het nemen van die verantwoordelijkheid?
Schiet je daar niet veel meer mee op dan wat bijstand eruit te gooien, gewoon meer mensen die bij mogen dragen aan dat geheel, niet minimaal 5 jaar uit hun neus zitten te eten, zich onvolledig voelend, hulpbehoevend houdend en stomverveeld laten zijn?
Dus jij vindt dat een oorlog grappig is?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is een ZIJ en het blijft grappig.
Als er al een oorlog komt, dan beginnen de moslims waarschijnlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat een oorlog grappig is?
Waarom zouden ze? Dan wordt het beeld alleen maar bevestigd. Ze zijn heus wel zo slim om het niet te doen en in weze is Wilders al begonnen met de oorlog door die hele politiemacht uit te laten trekken.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er al een oorlog komt, dan beginnen de moslims waarschijnlijk.
Daarom lach ik me juist rot want er is helemaal geen oorlog tussen de moslims en de wereld. In NL hebben moslims juist méér priviléges dan elders.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat een oorlog grappig is?
Maar dat is wel wat Wilders wil:quote:Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daarom lach ik me juist rot want er is helemaal geen oorlog tussen de moslims en de wereld. In NL hebben moslims juist méér priviléges dan elders.
Precies. Ze hebben hier meer vrijheid en rechten dan in de moslimlanden. Dus wat zeuren ze nou?quote:Op maandag 14 juni 2010 16:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Daarom lach ik me juist rot want er is helemaal geen oorlog tussen de moslims en de wereld. In NL hebben moslims juist méér priviléges dan elders.
Nogmaals,quote:Op maandag 14 juni 2010 16:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies. Ze hebben hier meer vrijheid en rechten dan in de moslimlanden. Dus wat zeuren ze nou?
En een oorlog, die is er niet en die komt er niet.
Wel een hardere aanpak van de jeugdcriminaliteit en het straatterrorisme. Maar daar kan toch niemand iets op tegen hebben!! Wel?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat is wel wat Wilders wil:
'Was het maar een conventionele oorlog, dan kon je een leger en tanks zien. Iedereen zou weten: Hej, we zijn in oorlog. Maar het is niet zo, het gaat door middel van demografie en immigratie en door de slappe houding van de elite'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |