quote:
Is die nice? Sun vind ik helemaal geweldig namelijkquote:
Ja heerlijk, hij heeft een hele frisse geur die wat weg heeft van sinaasappels. Heel zomers.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is die nice? Sun vind ik helemaal geweldig namelijk
Haha jaquote:
ja, al geruime tijd hoor..quote:
quote:
Wat is dat nou weer johquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:54 schreef friekin_ het volgende:
Alle mannen die Chanel gebruiken : Hail, natte kutjes komen eraan
die dus.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Fes1-2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker, geen kakgeurtje in ieder geval.
Kvind burberry gewoon een kakmerk, al die wijffies die daar mee lopenquote:Op maandag 28 juni 2010 13:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Een kampergeurtje?
quote:
Oh die heb ik hier nog onaangeroerd staan omdat ik hem smerig vond, kopen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
Zo'n blauw flesje, ooit van me pa gehad...
Deze: [ afbeelding ] Ruikt lekker
Is een geurtje dat je na een tijdje gaat liggen denk ik dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh die heb ik hier nog onaangeroerd staan omdat ik hem smerig vond, kopen?
Ik geloof niet dat er kokos in zit, dan zou ik 'm vast niet zo lekker vinden ruikenquote:
Die, maar niet zo lekker.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Fes1-2 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel lekker, geen kakgeurtje in ieder geval.
quote:Een echte klassieker, Fidji van Guy Laroche. Deze levendige vrouwenparfum draait alweer sinds 1966 mee en is nog steeds immens populair. Josephine Catapano, parfumeur van de Guy Laroche klassieker, combineert frisse citrusvruchten zoals citroen en bergamot met de zoetere ingrediënten roos, jasmijn, ylang-ylang, het viooltje en de kruidigere anjer. Deze energierijke combinatie maakt van Fidji een zuiver en zeer exotisch parfum. De schone, sexy geur ontstaat tevens door de toevoeging van muskus, patchoeli, sandelhout, amber, vetiver en mos. Met Fidji zet Guy Laroche een buitengewoon vrouwelijk en tijdloos parfum neer. De prachtige elegante flacon van Fidji doet je denken aan een zonnig en aantrekkelijk eiland hier ver vandaan. Zo gek is dat niet: op de Fiji-eilanden is het idee voor het charmante parfum geboren.
Nee weet ik niet. Iemand anders?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef turnazz het volgende:
weet iemand welke herengeur van Cartier de klassieker is.. Ik vroeg aan iemand welk geurtje heb je op, hij zei Cartier, ik vroeg welke?, zij hij de klassieker weet je wel..
Niet weten welk geurtje het is maar wel weten dat het een klassieker is.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef turnazz het volgende:
weet iemand welke herengeur van Cartier de klassieker is.. Ik vroeg aan iemand welk geurtje heb je op, hij zei Cartier, ik vroeg welke?, zij hij de klassieker weet je wel..
quote:
Ik ga ze natuurlijk niet alle vier kopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet weten welk geurtje het is maar wel weten dat het een klassieker is.
Maargoed:
Santos
Must de Cartier PH
Pasha
Déclaration
Een van deze vier denk ik. Dat zijn de grotere uit de Cartier-lijn.
Je probéért ze natuurlijk alle vier.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
Ik ga ze natuurlijk niet alle vier kopen.
die is lekkerrrr!quote:
quote:Light Blue eau de toilette by Dolce & Gabbana
A stunning perfume, overwhelming and irresistible like the joy of living. Surprising and colored: the liveliness of Sicilian citron, the happiness of Granny Smith apple, the spontaneity of bluebells. Feminine and resolute: the intensity of jasmine, the freshness of bamboo, the charm of white rose. Deep and true: the character of cedarwood, the fullness of amber, the embrace of musk.
Notes: Sicilian Citron, Bluebell, Granny Smith Apple, Jasmine Sambac, Bamboo, White Rose, Cedarwood, Amber, Musk.
Style: deep and true.
quote:
Grappig Kluts,quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:20 schreef Sam-x het volgende:
Nu op; Cat Deluxe van Naomi Campbell!
[ afbeelding ]
quote:Ô de Lancome is appropriate for summer and summer mood during whole year. It is full of sunbeams and refreshing notes. The dynamic citrusy aromas of lemon, tangerine, bergamot and petit grain blends with fresh flowers, such as honeysuckle, lily of the valley and jasmine. The heart is bitter and aromatic, composed of rosemary and basil. The sharp base note consists of moss, vetiver, ambergris and musk. It was launched in 1969. The nose behind this fragrance is Robert Gonnon.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:49 schreef intoxicated het volgende:
[ afbeelding ]
Net als de rest van Fok! zie ik nu
Citrus, citrus, citrus. Lekker hoor!quote:Light Blue is sharply fresh on top (lemon from Sicily, hint of apple) with a cedar-rich base and a tenacious musk underlay. Subtly sexy in a come-hither way. Dolce & Gabbana have created a huge success that we love to wear during the summer, from sun up to sun down ... and all the way till the next morning.
Die heb ik ook!quote:
Hier for Men.quote:
Rive gauche is best aardig maar valt wat mij betreft in het niet bij Azzaro Ph.quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Azzaro PH linkerarm, YSL Rive Gauche PH rechterarm. Lastige.
Naar die mening neig ik idd ook. Azzaro PH is iets zoeter en heeft niet die lastige kruidnagel note die ik moeilijk te dragen vind.quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:32 schreef Aschkael het volgende:
[..]
Rive gauche is best aardig maar valt wat mij betreft in het niet bij Azzaro Ph.
Hier:
[ afbeelding ]
Volgens mij herhaalt Houniet gewoon 100x de paar parfums die die heeftquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:43 schreef seetjai het volgende:
Houniet, hoeveel geurtjes heb je eigenlijk ?
Lijkt wel of je stuk of 20 op je kast hebt staan
Volgens mij 14.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:43 schreef seetjai het volgende:
Houniet, hoeveel geurtjes heb je eigenlijk ?
Lijkt wel of je stuk of 20 op je kast hebt staan
Nee vies.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef sararaats het volgende:
een deo van FA, mini verpakking
[ afbeelding ]
ik doe enkel op zondag en feesten een geurtje op.
ben ik nu truttig?
Saar die is knetter zoetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef sararaats het volgende:
een deo van FA, mini verpakking
[ afbeelding ]
ik doe enkel op zondag en feesten een geurtje op.
ben ik nu truttig?
quote:
is te hopen ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik bedoelde eerder dat ik op zondag en feesten parfum draag en verder was ik me wel goed hehehe
Zwitsal is
Hij blijft goed ruiken, maar inderdaad heeft half nederland die al, tegenwoordig genoeg goede alternatieven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:16 schreef El_Borracho het volgende:
[ afbeelding ]
Erg sterke geur, ik zou hem wel willen kopen maar je ruikt hem tegenwoordig wel zeer vaak
Die heb je allemaal tegelijk opgedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:57 schreef Atomatico het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kansloze opmerkingquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die heb je allemaal tegelijk opgedaan?
Ooit eens naar de TT gekeken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:47 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Kansloze opmerking, ooit wel eens van afwisseling gehoord?
Die is echt goed héquote:
Aanrader dus? Zal het in gedachte houden wanneer ik van mezelf weer eens een nieuw luchtje moet aanschaffenquote:
quote:
onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef El_Borracho het volgende:
Acqua di Gěo, maar kbegin 'm beu te worden
Dit is pas een bazenparfum als je het mij vraagt, heb 'm zelf ook sinds een week. Die van guerlain heb ik zelf ook, maar vind die persoonlijk een beetje overrated. Heb die aangeschaft omdat die hier werd aangeraden, maar vond hem een beetje tegenvallen.quote:
Dit vind ik juist weer andersom, haal iig niet meer zo snel die van D&G. Zo ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:43 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Dit is pas een bazenparfum als je het mij vraagt, heb 'm zelf ook sinds een week. Die van guerlain heb ik zelf ook, maar vind die persoonlijk een beetje overrated. Heb die aangeschaft omdat die hier werd aangeraden, maar vond hem een beetje tegenvallen.
Mwah wat wel zo is, ik heb meer complimenten van meisjes gehad als ik D&G Light blue op had dan met Guerlain.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit vind ik juist weer andersom, haal iig niet meer zo snel die van D&G. Zo ieder zijn smaak.
Kruidvatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waar verkopen ze die? Ik hoor er zoveel over. Ik ben echt benieuwd naar de geur daarvan.
Deze is inderdaad goed, ik kreeg er een tijdje geleden ook een complimentje over van een vriendin.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef riansoulkir het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds kort, krijg veel meer complimentjes van vriendinnen/dates dan daarvoor!
ook maar weer eens gedragen...voor ¤ 14,-- is dit echt de allerbeste deal die je ooit kan maken...heerlijke kwaliteitsgeurquote:
jaaahaa, serieus!quote:
het is net als in de politiek...RECHTS!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
Rechts
Kan niet kiezen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef Aschkael het volgende:
[..]
het is net als in de politiek...RECHTS!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Deze parfum vinden heel veel meiden lekker heb ik het idee![]()
Altijd als ik een knuffel geef maken ze wel een opmerking, dat ik lekker ruik.
Die ga ik ook kopen.quote:
Haha, stoerrr. toch wel voor jezelf hoop ik?quote:
Haha ja zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef Miam het volgende:
[..]
Haha, stoerrr. toch wel voor jezelf hoop ik?
Vandaag;
Euphoria - CK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |