Nee vies.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef sararaats het volgende:
een deo van FA, mini verpakking
[ afbeelding ]
ik doe enkel op zondag en feesten een geurtje op.
ben ik nu truttig?
Saar die is knetter zoetquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:41 schreef sararaats het volgende:
een deo van FA, mini verpakking
[ afbeelding ]
ik doe enkel op zondag en feesten een geurtje op.
ben ik nu truttig?
quote:
is te hopen ja.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik bedoelde eerder dat ik op zondag en feesten parfum draag en verder was ik me wel goed hehehe
Zwitsal is
Hij blijft goed ruiken, maar inderdaad heeft half nederland die al, tegenwoordig genoeg goede alternatieven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:16 schreef El_Borracho het volgende:
[ afbeelding ]
Erg sterke geur, ik zou hem wel willen kopen maar je ruikt hem tegenwoordig wel zeer vaak
Die heb je allemaal tegelijk opgedaan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:57 schreef Atomatico het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kansloze opmerkingquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die heb je allemaal tegelijk opgedaan?
Ooit eens naar de TT gekeken?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:47 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Kansloze opmerking, ooit wel eens van afwisseling gehoord?
Die is echt goed héquote:
Aanrader dus? Zal het in gedachte houden wanneer ik van mezelf weer eens een nieuw luchtje moet aanschaffenquote:
quote:
onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:06 schreef El_Borracho het volgende:
Acqua di Gěo, maar kbegin 'm beu te worden
Dit is pas een bazenparfum als je het mij vraagt, heb 'm zelf ook sinds een week. Die van guerlain heb ik zelf ook, maar vind die persoonlijk een beetje overrated. Heb die aangeschaft omdat die hier werd aangeraden, maar vond hem een beetje tegenvallen.quote:
Dit vind ik juist weer andersom, haal iig niet meer zo snel die van D&G. Zo ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:43 schreef Atomatico het volgende:
[..]
Dit is pas een bazenparfum als je het mij vraagt, heb 'm zelf ook sinds een week. Die van guerlain heb ik zelf ook, maar vind die persoonlijk een beetje overrated. Heb die aangeschaft omdat die hier werd aangeraden, maar vond hem een beetje tegenvallen.
Mwah wat wel zo is, ik heb meer complimenten van meisjes gehad als ik D&G Light blue op had dan met Guerlain.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dit vind ik juist weer andersom, haal iig niet meer zo snel die van D&G. Zo ieder zijn smaak.
Kruidvatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Waar verkopen ze die? Ik hoor er zoveel over. Ik ben echt benieuwd naar de geur daarvan.
Deze is inderdaad goed, ik kreeg er een tijdje geleden ook een complimentje over van een vriendin.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:23 schreef riansoulkir het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds kort, krijg veel meer complimentjes van vriendinnen/dates dan daarvoor!
ook maar weer eens gedragen...voor ¤ 14,-- is dit echt de allerbeste deal die je ooit kan maken...heerlijke kwaliteitsgeurquote:
jaaahaa, serieus!quote:
het is net als in de politiek...RECHTS!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:06 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
Rechts
Kan niet kiezen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef Aschkael het volgende:
[..]
het is net als in de politiek...RECHTS!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:32 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Deze parfum vinden heel veel meiden lekker heb ik het idee![]()
Altijd als ik een knuffel geef maken ze wel een opmerking, dat ik lekker ruik.
Die ga ik ook kopen.quote:
Haha, stoerrr. toch wel voor jezelf hoop ik?quote:
Haha ja zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef Miam het volgende:
[..]
Haha, stoerrr. toch wel voor jezelf hoop ik?
Vandaag;
Euphoria - CK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |