quote:Een echte klassieker, Fidji van Guy Laroche. Deze levendige vrouwenparfum draait alweer sinds 1966 mee en is nog steeds immens populair. Josephine Catapano, parfumeur van de Guy Laroche klassieker, combineert frisse citrusvruchten zoals citroen en bergamot met de zoetere ingrediënten roos, jasmijn, ylang-ylang, het viooltje en de kruidigere anjer. Deze energierijke combinatie maakt van Fidji een zuiver en zeer exotisch parfum. De schone, sexy geur ontstaat tevens door de toevoeging van muskus, patchoeli, sandelhout, amber, vetiver en mos. Met Fidji zet Guy Laroche een buitengewoon vrouwelijk en tijdloos parfum neer. De prachtige elegante flacon van Fidji doet je denken aan een zonnig en aantrekkelijk eiland hier ver vandaan. Zo gek is dat niet: op de Fiji-eilanden is het idee voor het charmante parfum geboren.
Nee weet ik niet. Iemand anders?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef turnazz het volgende:
weet iemand welke herengeur van Cartier de klassieker is.. Ik vroeg aan iemand welk geurtje heb je op, hij zei Cartier, ik vroeg welke?, zij hij de klassieker weet je wel..
Niet weten welk geurtje het is maar wel weten dat het een klassieker is.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:39 schreef turnazz het volgende:
weet iemand welke herengeur van Cartier de klassieker is.. Ik vroeg aan iemand welk geurtje heb je op, hij zei Cartier, ik vroeg welke?, zij hij de klassieker weet je wel..
quote:
Ik ga ze natuurlijk niet alle vier kopen.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet weten welk geurtje het is maar wel weten dat het een klassieker is.
Maargoed:
Santos
Must de Cartier PH
Pasha
Déclaration
Een van deze vier denk ik. Dat zijn de grotere uit de Cartier-lijn.
Je probéért ze natuurlijk alle vier.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:27 schreef turnazz het volgende:
[..]
Ik ga ze natuurlijk niet alle vier kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |