check, ik snap hem...quote:
Oh, je komt ook zo volwassen overquote:Op zondag 13 juni 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geschokt door de bevinding dat ik minderjarig ben?
Nee hoor, ik wil jou nog steeds graag lekker in je sterretje nemen!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geschokt door de bevinding dat ik minderjarig ben?
Hier niet, maar de mensen in VKZ welquote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, je komt ook zo volwassen over[ afbeelding ] Iedereen is verrast als ze zien dat jij minderjarig bent! [ afbeelding ]
Rawr.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil jou nog steeds graag lekker in je sterretje nemen!
Bahquote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Marvin, stouterd.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik nam hem alleen in de malingquote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je nam toch ook Paul, die is ook minderjarig
Paul is 46.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je nam toch ook Paul, die is ook minderjarig
Dat kan je nu wel typen, maar stiekem lijkt het je natuurlijk wel heel lekker!! ik verwacht zo wel jou pmquote:
Gehaktmolen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar zit je maling? Bij je buik ergens?
Dan kan je lang wachtenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel typen, maar stiekem lijkt het je natuurlijk wel heel lekker!! ik verwacht zo wel jou pm
Naatje fietst zonder zadel.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel typen, maar stiekem lijkt het je natuurlijk wel heel lekker!! ik verwacht zo wel jou pm
Bek.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan wel merken dat ik weer het mikpunt ben, goede oude tijden
Naatje, bedankt voor je pm... ik kan idd ook niet wachten tot donderdag! het zal een leuke ervaring voor je worden.... tot donderdag!quote:
Post die PM eens, ik geloof je nietquote:Op zondag 13 juni 2010 17:05 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Naatje, bedankt voor je pm... ik kan idd ook niet wachten tot donderdag! het zal een leuke ervaring voor je worden.... tot donderdag!
Van sommige toetjes kan ik niet genoeg hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toet(jes)
Nee niet gek van, ze liggen in de kast
dat is prive, tegen de fok regels inquote:
Ik ben een beetje zenuwachtigquote:
Heeft naatje z'n speeltjes al laten zien?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat is prive, tegen de fok regels in![]()
en je vroeg me vriendelijk om jou pm niet op fok te posten!
Ik vraag je om mijn eigen PM te posten, daar is toch niets verkeerd aan?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat is prive, tegen de fok regels in![]()
quote:en je vroeg me vriendelijk om jou pm niet op fok te posten!
Verwijder dit alsjeblieft, SWJ.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
CON!! melden! DW en ik zitten nu bij cleo een biertje te doen! swj niet verwijderen aub
Con checkt voor de 23932ste keer z'n tas naquote:Op zondag 13 juni 2010 17:08 schreef Huppelmuts het volgende:
CON!! melden! DW en ik zitten nu bij cleo een biertje te doen! swj niet verwijderen aub
Ja, voor mij ook hoor, zeker 13 a 14 jaar geleden...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is al lang geleden dat ik die gezien heb
Zoiets, wij hadden hier vroeger wel snorkels kwartetquote:Op zondag 13 juni 2010 17:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, voor mij ook hoor, zeker 13 a 14 jaar geleden...
Ja, het is niet te geloven! hij is wel een stiekemmert hequote:Op zondag 13 juni 2010 17:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Heeft naatje z'n speeltjes al laten zien?Hij stuurde ook een keer zo'n PM naar mij, omdat ik een grapje maakte in de SC
con c0nd0r?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Con checkt voor de 23932ste keer z'n tas na
Ja misschien welquote:
En dat hij zulke grote dingen naar binnen krijgt!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, het is niet te geloven! hij is wel een stiekemmert he
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vraag je om mijn eigen PM te posten, daar is toch niets verkeerd aan?
[..]
Zullen we dat zo houden?quote:
Volgens mij heb ik nog een snorkels pyjama gehad!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoiets, wij hadden hier vroeger wel snorkels kwartet
oeh, ik heb er nu al zin in... misschien wil ugjerke wel mee voor dp!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En dat hij zulke grote dingen naar binnen krijgt!
Was dat toen je nog geen baard had?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een snorkels pyjama gehad!
Hoi, mij noemen ze Ugjer, of Jeroen, of Daanquote:Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HoiLovelyLady, aangenaam
nu nie meer
Ja, Ugjerke wil je echt niet kennen.quote:
en past die je nog?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Snorkels Badschuimquote:Op zondag 13 juni 2010 17:11 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Prop dat kind maar helemaal vol.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
oeh, ik heb er nu al zin in... misschien wil ugjerke wel mee voor dp!
Is de paus katholiek?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Marvelous het volgende:
[..]
oeh, ik heb er nu al zin in... misschien wil ugjerke wel mee voor dp!
naatjequote:
Annnet ik hou van je vuile kankerhoerlief gronings meisjequote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, Ugjerke wil je echt niet kennen.
Dan geilt ie op je en loopt ie je continu te bashe.
dankje voor de waarschuwingquote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja, Ugjerke wil je echt niet kennen.
Dan geilt ie op je en loopt ie je continu te bashe.
Dat zal me jeuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef Marvelous het volgende:
Naatje, waar ben je nou? ik zat net lekker te fappen op je!
Heb je al in de criminele wijken in de buurt gekeken?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
naatje![]()
Ik ben zo lui vandaag...maar eens gaan kijken voor een nieuwe fiets, de mijne is gejat.
Wat een bekende beer is dat!quote:
Waarom wrijf je dan ook hyacintenbollen over je zak?quote:
Laat ik dat maar niet doenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dat zal me jeuken.Oh dan heb jij ook jeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat moet ik daar dan mee?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom wrijf je dan ook hyacintenbollen over je zak?
Ik ben al geliefd bij ST en Marijke, meer hoeft er niet bijquote:Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje voelt zich voor het eerst geliefd in zijn leven.
Ja, ik hou van mannetjes van 16 met hopelijk nog een strak sterretje... (als zijn priester mij niet voor is geweest)quote:Op zondag 13 juni 2010 17:18 schreef Stoeprand het volgende:
Naatje voelt zich voor het eerst geliefd in zijn leven.
Blij dat ik geen 16 ben. Je bent toch wel teder voor 'm?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, ik hou van mannetjes van 16 met hopelijk nog een strak sterretje... (als zijn priester mij niet voor is geweest)
Miskoop, ik kon het gaatje niet vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is het beertje waarop naatje oefent...![]()
Haha, je ouders houden niet van je.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben al geliefd bij ST en Marijke, meer hoeft er niet bijOk, misschien...
Teder? ik ben zijn priester niet!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Blij dat ik geen 16 ben. Je bent toch wel teder voor 'm?
Dan maak je er zelf een...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Miskoop, ik kon het gaatje niet vinden
ik moest lachenquote:
Oeh, nu moet ik echt douche en fappen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Het gaat toch over hier op FOK!quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:22 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Oeh, nu moet ik echt douche en fappen....Haha, jij werkt in de horeca.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofzo.
Weet ik veel waar je anders 's avonds moet werken.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
[..]
Oeh, nu moet ik echt douche en fappen....Ik doe mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
[..]
Oeh, nu moet ik echt douche en fappen....Wat voor een werk doe je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top. Ze knijpen je zeker ook nog in je wangetjes?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat toch over hier op FOK!Ik ben bij de hele famillie geliefd
Ik was bij beide kanten het eerste kind, dus ik heb beide kanten opa en oma gemaakt
Hoe komt het dan dat je je gedraagt als iemand die veel liefde een aandacht te kort komt?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was bij beide kanten het eerste kind, dus ik heb beide kanten opa en oma gemaakt
Jij hebt je opa en oma gemaakt?!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Top. Ze knijpen je zeker ook nog in je wangetjes?
aaah koetsiekoequote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Top. Ze knijpen je zeker ook nog in je wangetjes?
Ik leef in een nette blanke buurtquote:Op zondag 13 juni 2010 17:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je al in de criminele wijken in de buurt gekeken?
Ik leef ook in een nette blanke buurt, maar daarnaast zit een criminele en daar vonden wij de fiets van mn zusje terug toen die gestolen was.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:26 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik leef in een nette blanke buurt
... heeft iemand nog een fiets over?
In je balletjes die nog in je lichaam zitten dan?quote:
dat is een deal!! zullen wij ook samen naatje nemen?quote:
Mijn kat heet Kirby.quote:
Eerst hem uitwonen, dan mij.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dat is een deal!! zullen wij ook samen naatje nemen?
Neequote:Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In je balletjes die nog in je lichaam zitten dan?
oeh, lekker!!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:30 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mijn kat heet Kirby.
[..]
Eerst hem uitwonen, dan mij.
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee een dikke vette kater.. dat doet het em
Grrr.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef Ugjerke het volgende:
@Stoeprand zit ff lekker in mn stoel naar de vogeltjes te luisteren #vogels #fluiten
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee een dikke vette kater.. dat doet het em
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Plek met niveau dat ONZ ver te boven gaat
waarom zit jij hier en niet daar?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Plek met niveau dat ONZ ver te boven gaat
Ik leef in een net blank dorp.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik leef ook in een nette blanke buurt, maar daarnaast zit een criminele en daar vonden wij de fiets van mn zusje terug toen die gestolen was.
en nee
Dat is de reden waarom ik vaak stinkend, met een warrig bossie en zonder kleren naar mn werk ga.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:34 schreef Annnet het volgende:
Zit te baggeren in ONZ SC, terwijl ik moet douchen.
In welke uithoek woon jij danquote:Op zondag 13 juni 2010 17:34 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik leef in een net blank dorp.
De enige auslander hier overigens is af en toe een verdwaalde Duitser
Nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Beter als die standaard opmerking van jou
Süd-Limburg.quote:
Ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Trollface. het volgende:
RT @Stoeprand Het is hier verdomme geen Twitter #banaanvraag #analeontmaagdingen
Heaters gonna heatquote:
Hee, man. Bedankt voor de info.quote:
Daarom juist, OH WAT HEBBEN WE ER TOCH EEN LAST VANquote:Op zondag 13 juni 2010 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De plek waar het meeste PVV is gestemd
Hoe ironisch
Dat hoop ik ook en teken ik ook voorquote:Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hopelijk volgend weekend nog beter
Triestquote:Op zondag 13 juni 2010 17:40 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Daarom juist, OH WAT HEBBEN WE ER TOCH EEN LAST VAN
Overigens, een kennis van mij heeft bij het gemeentehuis in Venlo gewerkt en daar was Wilders kennelijk ook al de dorpsgek
Wat maakt mij het nou uit dat het van de week een graad of 15 is met regenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker weten, heb je ook naar de kleine letters gekeken
ik hoop het ook, eigenlijk mogen alle weekenden vanaf nu gewoon mooi zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk volgend weekend nog beter
In een weekend mag het 's nachts wel van mij regenenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop het ook, eigenlijk mogen alle weekenden vanaf nu gewoon mooi zijn
Ja dat verdienen wij wel na zo'n lange koude winter.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop het ook, eigenlijk mogen alle weekenden vanaf nu gewoon mooi zijn
Niet als ik op stap ben !quote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
In een weekend mag het 's nachts wel van mij regenen
dat dusquote:
Dan liever doordeweeksquote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
In een weekend mag het 's nachts wel van mij regenen
Ik ben gewoon blij als het droog is en niet TE warmquote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat verdienen wij wel na zo'n lange koude winter.
met onweer erbijquote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever doordeweeks
Maar snachts het getik van de regen op de ramen
Dat is ook heerlijk maar toch een weekend graag 's nachts regenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever doordeweeks
Waarom in godsnaam?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook heerlijk maar toch een weekend graag 's nachts regen
Alstuquote:
Omdat het sinds ik naar de Zwarte Cross ga het altijd nog in dat weekend heeft geregendquote:
Mwha ik ben gek op 30 gradenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan liever doordeweeks
[..]
Ik ben gewoon blij als het droog is en niet TE warm
Ga dan!quote:
Niet hier in NLquote:Op zondag 13 juni 2010 18:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mwha ik ben gek op 30 graden
en mattie is nu niet blij, want hij zat buiten op zijn gatquote:Op zondag 13 juni 2010 18:14 schreef justmattie het volgende:
Het regent, het regent, verdomme alles wordt nat
en ik maak een gat in je dildoquote:
die fase heb ik allang gehadquote:
ik deed dat in badquote:
hey knijnquote:Op zondag 13 juni 2010 18:34 schreef nijnja het volgende:
Ik heb even 3 uur geslapen, maar ik ben nu nog kapotter
Zin om daar 's nachts eens in te duiken?quote:
NACHTZWEMMENNNquote:Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zin om daar 's nachts eens in te duiken?
Is vet makkelijk hierquote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zin om daar 's nachts eens in te duiken?
Is goed, weet je waar Kampen ligt?quote:
das aan de andere kant van het Ijsselmeer waar ik woonquote:
Ik slechts 2.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut voor je
ik ook
hoe gemeen ik ook doe
(ik kan het echt niet)
Dat moet getest worden!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das aan de andere kant van het Ijsselmeer waar ik woon
als het helder weer is en ik zwaai zou je me zo maar kunnen zien
Vind ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarom zou je dat willen weten?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:44 schreef Annnet het volgende:
Ugjerke en ik snappen nu pas waar het woord schildpad vandaan komt.
Sta er eens bij stil, episch.
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar het was meer bij wijze van spreken
SCHILD PADquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:46 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA
Sorry
Maar ja, Kampen ligt nog een stukje van het IJsselmeer af.Klein stukje de IJssel afvaren nog.
Dat blijktquote:Op zondag 13 juni 2010 19:47 schreef Annnet het volgende:
[..]
SCHILD PAD
EEN PAD MET EEN SCHILD.
Dat was nog niet eerder tot ons doorgedrongen.
ben nog nooit in hoorn geweestquote:
ik had zelfs tot 2 keer toe een plaatje van een anus gepost, posten waren verwijdert en meer nietquote:Op zondag 13 juni 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kut voor je
ik ook
hoe gemeen ik ook doe
(ik kan het echt niet)
Ik wel, met een oude locomotief geloof ik. Kan dat?quote:
DANK JE WEL !!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat let je![]()
Er is hier nie zoveel boeiends hoor
Je moet echt een goatse posten..quote:Op zondag 13 juni 2010 19:52 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik had zelfs tot 2 keer toe een plaatje van een anus gepost, posten waren verwijdert en meer niet
Ik ook nog niet maar ja volgens mij is er ook nog nooit bijna niemand hier in de buurt geweestquote:
Weet je dat wel zeker?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat let je![]()
Maar wel een locomotief toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat let je![]()
ja heel zekerquote:Op zondag 13 juni 2010 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook nog niet maar ja volgens mij is er ook nog nooit bijna niemand hier in de buurt geweest
[..]
Weet je dat wel zeker?![]()
jep ouwe stoomtreinquote:
hier in apeldoorn opzich ook nietquote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wat let je![]()
Ben dr heel blij mee, heb nu 2 armbandjes om. DW heeft die witte ingepiktquote:
Ben je daar niet een beetje laat mee?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben dr heel blij mee, heb nu 2 armbandjes om. DW heeft die witte ingepikt![]()
Nu ga ik even mn Zwitsal Eau de Cologne verstoppen
Ik geloof je nietquote:Op zondag 13 juni 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heel zeker
[..]
jep ouwe stoomtrein
Zolang ze nog op de bank zit is er niks aan de handquote:Op zondag 13 juni 2010 20:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben je daar niet een beetje laat mee?
Ìk heb het doosje al!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een geluk heb je weerquote:Op zondag 13 juni 2010 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang ze nog op de bank zit is er niks aan de hand
Nu de rest nogquote:
jullie vechten het maar uitquote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:
van waaruit is dat dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:01 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik kan Apeldoorn 's nachts vanaf hier zien.
Dan ben ik in Hoorn geweest.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja heel zeker
[..]
jep ouwe stoomtrein
aah okee ja das niet ver neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |