check, ik snap hem...quote:
Oh, je komt ook zo volwassen overquote:Op zondag 13 juni 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geschokt door de bevinding dat ik minderjarig ben?
Nee hoor, ik wil jou nog steeds graag lekker in je sterretje nemen!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geschokt door de bevinding dat ik minderjarig ben?
Hier niet, maar de mensen in VKZ welquote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh, je komt ook zo volwassen over[ afbeelding ] Iedereen is verrast als ze zien dat jij minderjarig bent! [ afbeelding ]
Rawr.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil jou nog steeds graag lekker in je sterretje nemen!
Bahquote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Marvin, stouterd.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik nam hem alleen in de malingquote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je nam toch ook Paul, die is ook minderjarig
Paul is 46.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je nam toch ook Paul, die is ook minderjarig
Dat kan je nu wel typen, maar stiekem lijkt het je natuurlijk wel heel lekker!! ik verwacht zo wel jou pmquote:
Gehaktmolen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waar zit je maling? Bij je buik ergens?
Dan kan je lang wachtenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel typen, maar stiekem lijkt het je natuurlijk wel heel lekker!! ik verwacht zo wel jou pm
Naatje fietst zonder zadel.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dat kan je nu wel typen, maar stiekem lijkt het je natuurlijk wel heel lekker!! ik verwacht zo wel jou pm
Bek.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan wel merken dat ik weer het mikpunt ben, goede oude tijden
Naatje, bedankt voor je pm... ik kan idd ook niet wachten tot donderdag! het zal een leuke ervaring voor je worden.... tot donderdag!quote:
Post die PM eens, ik geloof je nietquote:Op zondag 13 juni 2010 17:05 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Naatje, bedankt voor je pm... ik kan idd ook niet wachten tot donderdag! het zal een leuke ervaring voor je worden.... tot donderdag!
Van sommige toetjes kan ik niet genoeg hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Toet(jes)
Nee niet gek van, ze liggen in de kast
dat is prive, tegen de fok regels inquote:
Ik ben een beetje zenuwachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |