Nee, hij is uit 2009 geloof ikquote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hmm, hebben we hem samen gezien?
Aaaahw!quote:
Net alsof er ooit een koe in je huis komt te staan (flat zelfs want ze gaan met de lift1!!)quote:
Ja en dan Yann Tiersen op de achtergrondquote:
Puber, sjjt.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Net alsof er ooit een koe in je huis komt te staan (flat zelfs want ze gaan met de lift1!!)
Hoax dus.
Dat is nog het mooistequote:Op zondag 13 juni 2010 15:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja en dan Yann Tiersen op de achtergrond
Waarom?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren Stevie Ann voor de Camera
Huisfotograaf van That's Live (3FM) kon niet dus ik sprong even in.quote:
Aardig aardig.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Huisfotograaf van That's Live (3FM) kon niet dus ik sprong even in.
Krakerts!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:56 schreef Schieganger het volgende:
VVD hoofkantoor is besmeurd met rode verf. Welke linkse homofiele SP stemmers hebben dat gedaan?
Hund!quote:
Welkomquote:
quote:
Dag hè! Doe die zwerver de groeten!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja ik ga ff boodschappen doen dus doei
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
[ afbeelding ]
TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
[ afbeelding ]
TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Wauw!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik over een uur thuis ben, ben ik sinds 22:00 gisteravond (21:30 als je het fietsen naar het station meerekent) meer dan 12 uur onderweg geweest, exclusief slapen.![]()
![]()
Lekker spacen!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar mijn stoelendie maken alles weer een beetje goed
quote:
Boxxy is alleen goed voor keiharde neuqsecks.quote:
Wat een dijenkletser!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
HAHAHAH GIERNE JONGE HWHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, echt.
quote:
Misschien kan je wat lenen van Daniane!quote:
Ja, want die zal ook wel verschrikkelijk dikke dijen hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien kan je wat lenen van Daniane!
Inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, want die zal ook wel verschrikkelijk dikke dijen hebben
Snel, verstop het plaatje voor Sjoerd!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:53 schreef MarkM het volgende:
Hier een paar extra stevige dijen voor je:
[ afbeelding ]
Trap hem nog harder door de touwen heenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, want die zal ook wel verschrikkelijk dikke dijen hebben
Volgens mij houd ie niet van spleetogen, zelfs niet als ze lekker zijn.quote:
Jij wel toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:59 schreef Hyman het volgende:
[..]
Volgens mij houd ie niet van spleetogen, zelfs niet als ze lekker zijn.
Ja pics enzo!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]yeeahhhhh maar ze zijn ook gewoon mooi weejuh
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef Daniane het volgende:
hahahaha
ja natuurlijk ik ben een fucking dikke zeug
en ik heb fucking dikke dijen ja zeker
daarom weeg ik 45 kilo omdat ik zo'n kkkkk zeug ben
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef Daniane het volgende:
hahahaha
Pics van je fucking dikke dijenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef Daniane het volgende:
hahahaha
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:43 schreef Daniane het volgende:
gewoon je bek over mijn lichaam houden als ik iets heel anders post dan dijen ofzo.
Whehequote:
Mens, loop niet zo onnodig te PMS-enquote:Op zondag 13 juni 2010 18:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
moet ik een kutopmerking terugkaatsen anders?
nee ik ben gewoon in een bitch-bui.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mens, loop niet zo onnodig te PMS-en
Ja dat dus, je weet wel dat ik een grap maakquote:Op zondag 13 juni 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mens, loop niet zo onnodig te PMS-en
Ja zeg dat dan voortaan ffquote:
ja maar als Heimen niks had gezegd had je het niet eens gemerkt.quote:
wellusz!quote:
alles kan tegenwoordig.quote:
Heimen ik ben gegroeeeeid.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, als je 1,55 ofzo bent, en je ben een meisje, dan kan dat best
In verhouding zegt het iets ja. Verder niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, als je 1,55 ofzo bent, en je ben een meisje, dan kan dat best
vriendin van me is iets kleiner die weegt 60 kiloquote:Op zondag 13 juni 2010 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
In verhouding zegt het iets ja. Verder niet.
Dat jij minder dik bent dan zij.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
vriendin van me is iets kleiner die weegt 60 kilo
zegt het al wat meer
ja en stiekum ben ik trots.quote:
ik vind het altijd wel leuk van mensen om te wetenquote:
Je kan maar een hobby hebben he.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja en stiekum ben ik trots.
[..]
ik vind het altijd wel leuk van mensen om te weten
Ja.quote:
Hebben ze ook een hobbit?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar als Heimen niks had gezegd had je het niet eens gemerkt.
[..]
wellusz!
[..]
alles kan tegenwoordig.
en je hebt ook nog wobbit
wie ons breekt breek ik terug
Lekker zacht mangquote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Baaaaah ik houd niet van vetklepjessssssssss
Hoi ik studeer nu wet werk en bijstand. Doe je mee? Gaan we gezellig samen iets niet interessants leren! isse leuk!quote:
Doe je mee belastingrecht?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi ik studeer nu wet werk en bijstand. Doe je mee? Gaan we gezellig samen iets niet interessants leren! isse leuk!
Been there got the shirt only still waiting for the pricequote:
egt viessssquote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Baaaaah ik houd niet van vetklepjessssssssss
gelukkig heb ik die dan niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
Vooral die dijen! BOH GEK VETTE VARKENSPOTUH
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there got the shirt only still waiting for the price
Okee ik leer over Buma en Sena zal ik jou ook wat leren HIJGquote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi ik studeer nu wet werk en bijstand. Doe je mee? Gaan we gezellig samen iets niet interessants leren! isse leuk!
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noooh die is facking 45 kilo man!!!!
Je kan hopelijk toch wel je ribben zien?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
egt viessss
[..]
gelukkig heb ik die dan niet.
Ik wacht af... ben benieuwd wat voor cijfer mijn docent geeft voor 'dat shirt'quote:
ja precies ik zit onder het vet jwtzquote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan hopelijk toch wel je ribben zien?
Maar ging het? Wat was het, inkomstenbelasting, loonbelasting of heel de meuk?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht af... ben benieuwd wat voor cijfer mijn docent geeft voor 'dat shirt'
Oe, dus ik kan sokken op je borstkas hangen! Vet hendig!quote:
Belastingaangifte invullen, paar algemene vraagjes over welke kosten, welke kortingen en zoquote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar ging het? Wat was het, inkomstenbelasting, loonbelasting of heel de meuk?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe, dus ik kan sokken op je borstkas hangen! Vet hendig!
uiteraard want ik heb 60AAquote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh easy shit.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Belastingaangifte invullen, paar algemene vraagjes over welke kosten, welke kortingen en zo
toch heb ik ergens een foutje gemaakt.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
toch heb ik ergens een foutje gemaakt.
Iets met: rechtenstudenten kunnen niet rekenen holadiejee!
Okéquote:Op zondag 13 juni 2010 19:20 schreef Daniane het volgende:
[..]
kijk op me hyves profiel foto dan mag je raden
Zweinensteigerquote:
Oh, dat heb je even gevraagd?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zweinensteiger. Het enige wat die vrouw leuk aan hem vindt is zijn bankrekening.
quote:
Een biljarttafel is dan ook niet zo moeilijk te raden.quote:
hij is zo lelijk he,quote:
kan je nog tegenvallenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Een biljarttafel is dan ook niet zo moeilijk te raden.
ja net als Ribéry!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:25 schreef -SG- het volgende:
[..]
Misschien heeft ie wel een mooi innerlijk.
Ja maar die vrouw van Ribéry is ook niet om naar huis te schrijven.quote:
Iddquote:Op zondag 13 juni 2010 19:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja maar die vrouw van Ribéry is ook niet om naar huis te schrijven.
Pareltje weer.quote:
ik Woensdaggggggggquote:Op zondag 13 juni 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
Nog vier dagen. Dan weet ik of geslaagt ben.
Must not trollquote:Op zondag 13 juni 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
Waarom één dag eerderquote:
Dudequote:Op zondag 13 juni 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
Ja faalquote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:32 schreef Zeroku het volgende:
Zeroku's faal minuutjequote:Kijk eens welke datum het dan is.
Ja, want dat eerste was ook niet expres.quote:
Nee nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, want dat eerste was ook niet expres.
Okay.quote:
Ja manggGquote:
Waarom dat danquote:Op zondag 13 juni 2010 19:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga mijn examengala missen en 9/10 examenfeesten.
Jij gaat direct na de uitslag weg?quote:
FUCK YEA!quote:
quote:
Ach, dat heet verliefd.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:14 schreef Japsnars het volgende:
Echt, ik heb het hele weekend nergens anders aan kunnen denken
Geen idee maar stel je hebt een herkansing nodigquote:Op zondag 13 juni 2010 20:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik ga dinsdag weg. Waarom zou ik thuisblijven voor de uitslag?
Maar vervelend is het welquote:
Stel ik heb een herkansing nodig, dan is die pas in augustus voor mij (google maar op flexexamens) en ik heb geen herkansing nodig. En waarom doe je zo dom? Sommige mensen hebben een sociaal leven en wilen eerst even rust alvorens gelijk naar Londen te gaan. Dat is niet raar hoor. Er zijn meer dingen na de examens die leuk zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen idee maar stel je hebt een herkansing nodigEn waarom ben je niet gewoon meteen gegaan zoals de rest?
Doe ik dom? Okéquote:Op zondag 13 juni 2010 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Stel ik heb een herkansing nodig, dan is die pas in augustus voor mij (google maar op flexexamens) en ik heb geen herkansing nodig. En waarom doe je zo dom? Sommige mensen hebben een sociaal leven en wilen eerst even rust alvorens gelijk naar Londen te gaan. Dat is niet raar hoor. Er zijn meer dingen na de examens die leuk zijn.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb me niet verveeld dit weekend.
OMG VET LEUK. Sommige mensen geven daar niets om en doen waar ze zelf zin in hebben. Niet iedereen is gelijk en houd alsjeblieft je mond want ik ben tyfuschagrijnig en heb geen zin in jankende mensen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe ik dom? Oké
Al mijn vrienden op verschillende scholen en mijn nichtje zijn vrijwel direct na de examens weggegaan op vakantie en vervolgens nu net weer teruggekomen en hebben de komende weken allemaal examenfeesten, lijkt mij niet zo heel erg dom dat ik het dan logisch vind om meteen weg te gaan
Neequote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart, ik moet pakken maar ben fucking moe. En moet een lijst maken met wat ik mee moet nemen maar ik ben nog steeds moe. Heb jij toevallig nog een lijst van Barcelona ofzo?
Pffff daar heb ik toch niets aan. Mijn vader reist veel, die schijnt een lijst te hebben. Maar ik ben te moe om op te staan.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeMaar dat was
- ondergoed
- sokken
- korte broeken
- shirts
- mobiel lader
- toiletzooi
- zonnebrillen
- zonnebrand
- zwembroek
klaar
Je klinkt ook weinig chagrijnig héquote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG VET LEUK. Sommige mensen geven daar niets om en doen waar ze zelf zin in hebben. Niet iedereen is gelijk en houd alsjeblieft je mond want ik ben tyfuschagrijnig en heb geen zin in jankende mensen.
Wat wil je dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pffff daar heb ik toch niets aan. Mijn vader reist veel, die schijnt een lijst te hebben. Maar ik ben te moe om op te staan.
True, iPod en boek was ik vergeten, maar die zaten al in m'n tasquote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Renesite het volgende:
Ondergoed
sokken
bikini
topjes
rokjes
evt. lange broek
schoenen
slippers
badspullen (beauty case)
opladers
evt. batterijen
zonnebril
zonnebrand
badlaken
evt. handdoeken
was troep (washandjes en zulks)
Boeken? tijdschriften?
MP3speler volknallen
Ik ben chagrijnig, dat zeg ik. En je vraagt het niet, je huillacht het vragend. Wereld van verschil. Smileys maken de emotie hier op internet.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je klinkt ook weinig chagrijnig hé
Ik vroeg alleen waarom je niet meteen was gegaan, ik jank verder niet en vraag het gewoon rustig. Hoef je niet meteen te gaan lopen bitchen
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat wil je dan?Je vroeg mijn lijst en dit is mijn lijst
En camera.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Renesite het volgende:
Ondergoed
sokken
bikini
topjes
rokjes
evt. lange broek
schoenen
slippers
badspullen (beauty case)
opladers
evt. batterijen
zonnebril
zonnebrand
badlaken
evt. handdoeken
was troep (washandjes en zulks)
Boeken? tijdschriften?
MP3speler volknallen
KOP DICHT. OF MOET IK ECHT BOOS WORDEN.quote:
En daarom zat er ook een lachende PI bijquote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig, dat zeg ik. En je vraagt het niet, je huillacht het vragend. Wereld van verschil. Smileys maken de emotie hier op internet.
Ga je dan weer spelfouten maken?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
KOP DICHT. OF MOET IK ECHT BOOS WORDEN.
Oja logica.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarom zat er ook een lachende PI bij
Verdorie.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik bovenop het bed. JIj ergens in een hoekje.
Ja.quote:
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bedquote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pff ik wil slapen in mijn Ehv bed. Die's tweepersoons. En lekkerrrr.
Ff kietelenquote:
Ik niet met jou. Maar nu ga ik, doeii.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bed
Ik ben dichterbij. Jij moet eerst een halfjaar op paard en wagen zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bed
PI heft huillach smiley-op. Dat moet je toch wel kennen voor je examen FOK! voor gevorderden.quote:
Ja ga maarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet met jou. Maar nu ga ik, doeii.
Doei.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PI heft huillach smiley-op. Dat moet je toch wel kennen voor je examen FOK! voor gevorderden.
Jij slaapt alleen met mensen verkleed als hoofdpersonen uit die skere tekenfilms van jouquote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben dichterbij. Jij moet eerst een halfjaar op paard en wagen zitten.
HAHAHAHhahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij slaapt alleen met mensen verkleed als hoofdpersonen uit die skere tekenfilms van jou
Beter moffelt hij op idd.quote:
Ja, lees zijn grappige opmerking eens.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer dom te doen?
Kut nou opquote:
Ik had het over jou.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, lees zijn grappige opmerking eens.
Denk je dat dat serieus wasquote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had het over jou.Dat je weer eens loopt te janken tegen Renesite en dat was al voor die opmerking jwt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JANKJANK wat heb jij toch altijd?
quote:
KIES DAN EEN ANDERE PI. Ik word er zenuwachtig van. Tering. Leer PI's gebruiken. Verdomme. Jankjankjank.quote:
Nah. Gezien de reacties van Renê nam hij het ook niet zo serieusquote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gezien je PI's (nouja, eentje eigenlijk), ja.
Hahaquote:
In de nieuwe layout kun je een standaard PI instellen, bij mij viel de keuze op deze.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KIES DAN EEN ANDERE PI. Ik word er zenuwachtig van. Tering. Leer PI's gebruiken. Verdomme. Jankjankjank.
Die kan ik me niet meer herinneren. En ik word echt moedeloos van je.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah. Gezien de reacties van Renê nam hij het ook niet zo serieus.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de nieuwe layout kun je een standaard PI instellen, bij mij viel de keuze op deze.
Moedeloosquote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren. En ik word echt moedeloos van je.
Hmhm.quote:
Ja ik heb nu ruzie met jouquote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bovenstaande blije PI is alleen omdat ik geen zin heb in een discussie.
Neuh. Vind het wel rustgevend. Nu dus pleite want ik zie het scherm niet goed meer.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ruzie met jouMaak het es gauw goed.
Wat let je?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik een abonnement had had ik die PI geblokkeerd. Nouja. De posts van Zeroku dan.
Nog niet al heddét gér.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ruzie met jouMaak het es gauw goed.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neuh. Vind het wel rustgevend. Nu dus pleite want ik zie het scherm niet goed meer.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |