Doe ik dom? Okéquote:Op zondag 13 juni 2010 20:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Stel ik heb een herkansing nodig, dan is die pas in augustus voor mij (google maar op flexexamens) en ik heb geen herkansing nodig. En waarom doe je zo dom? Sommige mensen hebben een sociaal leven en wilen eerst even rust alvorens gelijk naar Londen te gaan. Dat is niet raar hoor. Er zijn meer dingen na de examens die leuk zijn.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik heb me niet verveeld dit weekend.
OMG VET LEUK. Sommige mensen geven daar niets om en doen waar ze zelf zin in hebben. Niet iedereen is gelijk en houd alsjeblieft je mond want ik ben tyfuschagrijnig en heb geen zin in jankende mensen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe ik dom? Oké
Al mijn vrienden op verschillende scholen en mijn nichtje zijn vrijwel direct na de examens weggegaan op vakantie en vervolgens nu net weer teruggekomen en hebben de komende weken allemaal examenfeesten, lijkt mij niet zo heel erg dom dat ik het dan logisch vind om meteen weg te gaan
Neequote:Op zondag 13 juni 2010 20:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bart, ik moet pakken maar ben fucking moe. En moet een lijst maken met wat ik mee moet nemen maar ik ben nog steeds moe. Heb jij toevallig nog een lijst van Barcelona ofzo?
Pffff daar heb ik toch niets aan. Mijn vader reist veel, die schijnt een lijst te hebben. Maar ik ben te moe om op te staan.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeMaar dat was
- ondergoed
- sokken
- korte broeken
- shirts
- mobiel lader
- toiletzooi
- zonnebrillen
- zonnebrand
- zwembroek
klaar
Je klinkt ook weinig chagrijnig héquote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG VET LEUK. Sommige mensen geven daar niets om en doen waar ze zelf zin in hebben. Niet iedereen is gelijk en houd alsjeblieft je mond want ik ben tyfuschagrijnig en heb geen zin in jankende mensen.
Wat wil je dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pffff daar heb ik toch niets aan. Mijn vader reist veel, die schijnt een lijst te hebben. Maar ik ben te moe om op te staan.
True, iPod en boek was ik vergeten, maar die zaten al in m'n tasquote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Renesite het volgende:
Ondergoed
sokken
bikini
topjes
rokjes
evt. lange broek
schoenen
slippers
badspullen (beauty case)
opladers
evt. batterijen
zonnebril
zonnebrand
badlaken
evt. handdoeken
was troep (washandjes en zulks)
Boeken? tijdschriften?
MP3speler volknallen
Ik ben chagrijnig, dat zeg ik. En je vraagt het niet, je huillacht het vragend. Wereld van verschil. Smileys maken de emotie hier op internet.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je klinkt ook weinig chagrijnig hé
Ik vroeg alleen waarom je niet meteen was gegaan, ik jank verder niet en vraag het gewoon rustig. Hoef je niet meteen te gaan lopen bitchen
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat wil je dan?Je vroeg mijn lijst en dit is mijn lijst
En camera.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Renesite het volgende:
Ondergoed
sokken
bikini
topjes
rokjes
evt. lange broek
schoenen
slippers
badspullen (beauty case)
opladers
evt. batterijen
zonnebril
zonnebrand
badlaken
evt. handdoeken
was troep (washandjes en zulks)
Boeken? tijdschriften?
MP3speler volknallen
KOP DICHT. OF MOET IK ECHT BOOS WORDEN.quote:
En daarom zat er ook een lachende PI bijquote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig, dat zeg ik. En je vraagt het niet, je huillacht het vragend. Wereld van verschil. Smileys maken de emotie hier op internet.
Ga je dan weer spelfouten maken?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
KOP DICHT. OF MOET IK ECHT BOOS WORDEN.
Oja logica.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarom zat er ook een lachende PI bij
Verdorie.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik bovenop het bed. JIj ergens in een hoekje.
Ja.quote:
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bedquote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pff ik wil slapen in mijn Ehv bed. Die's tweepersoons. En lekkerrrr.
Ff kietelenquote:
Ik niet met jou. Maar nu ga ik, doeii.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bed
Ik ben dichterbij. Jij moet eerst een halfjaar op paard en wagen zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bed
PI heft huillach smiley-op. Dat moet je toch wel kennen voor je examen FOK! voor gevorderden.quote:
Ja ga maarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet met jou. Maar nu ga ik, doeii.
Doei.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PI heft huillach smiley-op. Dat moet je toch wel kennen voor je examen FOK! voor gevorderden.
Jij slaapt alleen met mensen verkleed als hoofdpersonen uit die skere tekenfilms van jouquote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben dichterbij. Jij moet eerst een halfjaar op paard en wagen zitten.
HAHAHAHhahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij slaapt alleen met mensen verkleed als hoofdpersonen uit die skere tekenfilms van jou
Beter moffelt hij op idd.quote:
Ja, lees zijn grappige opmerking eens.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer dom te doen?
Kut nou opquote:
Ik had het over jou.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, lees zijn grappige opmerking eens.
Denk je dat dat serieus wasquote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had het over jou.Dat je weer eens loopt te janken tegen Renesite en dat was al voor die opmerking jwt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JANKJANK wat heb jij toch altijd?
quote:
KIES DAN EEN ANDERE PI. Ik word er zenuwachtig van. Tering. Leer PI's gebruiken. Verdomme. Jankjankjank.quote:
Nah. Gezien de reacties van Renê nam hij het ook niet zo serieusquote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gezien je PI's (nouja, eentje eigenlijk), ja.
Hahaquote:
In de nieuwe layout kun je een standaard PI instellen, bij mij viel de keuze op deze.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KIES DAN EEN ANDERE PI. Ik word er zenuwachtig van. Tering. Leer PI's gebruiken. Verdomme. Jankjankjank.
Die kan ik me niet meer herinneren. En ik word echt moedeloos van je.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah. Gezien de reacties van Renê nam hij het ook niet zo serieus.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de nieuwe layout kun je een standaard PI instellen, bij mij viel de keuze op deze.
Moedeloosquote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren. En ik word echt moedeloos van je.
Hmhm.quote:
Ja ik heb nu ruzie met jouquote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bovenstaande blije PI is alleen omdat ik geen zin heb in een discussie.
Neuh. Vind het wel rustgevend. Nu dus pleite want ik zie het scherm niet goed meer.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ruzie met jouMaak het es gauw goed.
Wat let je?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik een abonnement had had ik die PI geblokkeerd. Nouja. De posts van Zeroku dan.
Nog niet al heddét gér.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ruzie met jouMaak het es gauw goed.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neuh. Vind het wel rustgevend. Nu dus pleite want ik zie het scherm niet goed meer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |