Ga je dan weer spelfouten maken?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
KOP DICHT. OF MOET IK ECHT BOOS WORDEN.
Oja logica.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarom zat er ook een lachende PI bij
Verdorie.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik bovenop het bed. JIj ergens in een hoekje.
Ja.quote:
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bedquote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Pff ik wil slapen in mijn Ehv bed. Die's tweepersoons. En lekkerrrr.
Ff kietelenquote:
Ik niet met jou. Maar nu ga ik, doeii.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bed
Ik ben dichterbij. Jij moet eerst een halfjaar op paard en wagen zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil ook best met jou slapen in je Ehv bed
PI heft huillach smiley-op. Dat moet je toch wel kennen voor je examen FOK! voor gevorderden.quote:
Ja ga maarquote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik niet met jou. Maar nu ga ik, doeii.
Doei.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
PI heft huillach smiley-op. Dat moet je toch wel kennen voor je examen FOK! voor gevorderden.
Jij slaapt alleen met mensen verkleed als hoofdpersonen uit die skere tekenfilms van jouquote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben dichterbij. Jij moet eerst een halfjaar op paard en wagen zitten.
HAHAHAHhahahahahahahahahahahahquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij slaapt alleen met mensen verkleed als hoofdpersonen uit die skere tekenfilms van jou
Beter moffelt hij op idd.quote:
Ja, lees zijn grappige opmerking eens.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat loop jij nou weer dom te doen?
Kut nou opquote:
Ik had het over jou.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, lees zijn grappige opmerking eens.
Denk je dat dat serieus wasquote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had het over jou.Dat je weer eens loopt te janken tegen Renesite en dat was al voor die opmerking jwt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JANKJANK wat heb jij toch altijd?
quote:
KIES DAN EEN ANDERE PI. Ik word er zenuwachtig van. Tering. Leer PI's gebruiken. Verdomme. Jankjankjank.quote:
Nah. Gezien de reacties van Renê nam hij het ook niet zo serieusquote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gezien je PI's (nouja, eentje eigenlijk), ja.
Hahaquote:
In de nieuwe layout kun je een standaard PI instellen, bij mij viel de keuze op deze.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KIES DAN EEN ANDERE PI. Ik word er zenuwachtig van. Tering. Leer PI's gebruiken. Verdomme. Jankjankjank.
Die kan ik me niet meer herinneren. En ik word echt moedeloos van je.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah. Gezien de reacties van Renê nam hij het ook niet zo serieus.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de nieuwe layout kun je een standaard PI instellen, bij mij viel de keuze op deze.
Moedeloosquote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die kan ik me niet meer herinneren. En ik word echt moedeloos van je.
Hmhm.quote:
Ja ik heb nu ruzie met jouquote:Op zondag 13 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bovenstaande blije PI is alleen omdat ik geen zin heb in een discussie.
Neuh. Vind het wel rustgevend. Nu dus pleite want ik zie het scherm niet goed meer.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ruzie met jouMaak het es gauw goed.
Wat let je?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als ik een abonnement had had ik die PI geblokkeerd. Nouja. De posts van Zeroku dan.
Nog niet al heddét gér.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja ik heb nu ruzie met jouMaak het es gauw goed.
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neuh. Vind het wel rustgevend. Nu dus pleite want ik zie het scherm niet goed meer.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |