Heimen ik ben gegroeeeeid.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, als je 1,55 ofzo bent, en je ben een meisje, dan kan dat best
In verhouding zegt het iets ja. Verder niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, als je 1,55 ofzo bent, en je ben een meisje, dan kan dat best
vriendin van me is iets kleiner die weegt 60 kiloquote:Op zondag 13 juni 2010 18:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
In verhouding zegt het iets ja. Verder niet.
Dat jij minder dik bent dan zij.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
vriendin van me is iets kleiner die weegt 60 kilo
zegt het al wat meer
ja en stiekum ben ik trots.quote:
ik vind het altijd wel leuk van mensen om te wetenquote:
Je kan maar een hobby hebben he.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:01 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja en stiekum ben ik trots.
[..]
ik vind het altijd wel leuk van mensen om te weten
Ja.quote:
Hebben ze ook een hobbit?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:57 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar als Heimen niks had gezegd had je het niet eens gemerkt.
[..]
wellusz!
[..]
alles kan tegenwoordig.
en je hebt ook nog wobbit
wie ons breekt breek ik terug
Lekker zacht mangquote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Baaaaah ik houd niet van vetklepjessssssssss
Hoi ik studeer nu wet werk en bijstand. Doe je mee? Gaan we gezellig samen iets niet interessants leren! isse leuk!quote:
Doe je mee belastingrecht?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi ik studeer nu wet werk en bijstand. Doe je mee? Gaan we gezellig samen iets niet interessants leren! isse leuk!
Been there got the shirt only still waiting for the pricequote:
egt viessssquote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Baaaaah ik houd niet van vetklepjessssssssss
gelukkig heb ik die dan niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
Vooral die dijen! BOH GEK VETTE VARKENSPOTUH
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Been there got the shirt only still waiting for the price
Okee ik leer over Buma en Sena zal ik jou ook wat leren HIJGquote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoi ik studeer nu wet werk en bijstand. Doe je mee? Gaan we gezellig samen iets niet interessants leren! isse leuk!
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Noooh die is facking 45 kilo man!!!!
Je kan hopelijk toch wel je ribben zien?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Daniane het volgende:
[..]
egt viessss
[..]
gelukkig heb ik die dan niet.
Ik wacht af... ben benieuwd wat voor cijfer mijn docent geeft voor 'dat shirt'quote:
ja precies ik zit onder het vet jwtzquote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan hopelijk toch wel je ribben zien?
Maar ging het? Wat was het, inkomstenbelasting, loonbelasting of heel de meuk?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wacht af... ben benieuwd wat voor cijfer mijn docent geeft voor 'dat shirt'
Oe, dus ik kan sokken op je borstkas hangen! Vet hendig!quote:
Belastingaangifte invullen, paar algemene vraagjes over welke kosten, welke kortingen en zoquote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar ging het? Wat was het, inkomstenbelasting, loonbelasting of heel de meuk?
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe, dus ik kan sokken op je borstkas hangen! Vet hendig!
uiteraard want ik heb 60AAquote:Op zondag 13 juni 2010 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe, dus ik kan sokken op je borstkas hangen! Vet hendig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |