Bij de politie doen ze het goed iigquote:Op zondag 13 juni 2010 16:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik wil bij deze even zeggen dat ik vrouwen met dikke tieten steun in hun niet aflatende strijd tegen vooroordelen
zou er een studie zijn of lesbische vrouwen over het algemeen sucesvoller zijn dan 'gewone' vrouwen?
Een zwakkere vrouw is toch geen uitdaging. Buiten het feit dat je zo'n persoon ook niet toevertrouwd aan je kids?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
daarom!
ach ik ben toch geen vrouw dus wat maakt het uit
het is idd iets makkelijker
Arg ja, van die kleinere, dikkere vrouwen van 30 met een pittig kapsel. Die zijn sowieso al eng en dan zijn ze nog politieagente ook.quote:
Jij houdt een discussie wel lopend zeg.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef heksehiel het volgende:
Buiten het feit dat je zo'n persoon ook niet toevertrouwd aan je kids?
Nou een perfect beroep toch voor ze als ze daarmee mannen bang maken?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Arg ja, van die kleinere, dikkere vrouwen van 30 met een pittig kapsel. Die zijn sowieso al eng en dan zijn ze nog politieagente ook.
Ik heb je aandacht gewoon, zelfs al zou ik nu een non-reactie posten, dan zou je er nog op reagerenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:57 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij houdt een discussie wel lopend zeg.Elke post zit wel iets om te qouten.
![]()
Maar wat nou vertrouwen. Je moet ze gewoon wassen, voederen etc. De belangrijke lessen leren wij ze wel.
Ja, dat moet je dus nou weer niet zeggen. Uiteraard ga ik wel weer reageren.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef heksehiel het volgende:
Ik heb je aandacht gewoon, zelfs al zou ik nu een non-reactie posten, dan zou je er nog op reageren![]()
Dat kan een zwakkere vrouw ook prima.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef heksehiel het volgende:
Maar je wilt als man toch niet continu erbij zijn om te kijken of het allemaal wel goed gaat? Je wil toch gewoon je ding blijven doen en er op kunnen vertrouwen dat de kids niet dood op de grond liggen als je thuis komt?
Haha, ik ben blij dat ik jouw vrouw niet ben, pffff, lekkere verdeling weerquote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb je aandacht gewoon, zelfs al zou ik nu een non-reactie posten, dan zou je er nog op reageren![]()
Maar je wilt als man toch niet continu erbij zijn om te kijken of het allemaal wel goed gaat? Je wil toch gewoon je ding blijven doen en er op kunnen vertrouwen dat de kids niet dood op de grond liggen als je thuis komt?
Dus hiermee beweer je dat er meer kleine allochtonen in Nederland zijn dan kleine autochtonen? Dat lijkt me sterk aangezien er maar ongeveer 3,36 miljoen allochtonen in NL zijn waarvan maar 1,86 miljoen van niet-westerse afkomst. Daarbij is dan ook nog ongeveer de helft vrouw, dus die mag je al niet meer meetellen.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:03 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ja juist in nederland, omdat nederlanders veul langer zijn
Ik had gedacht zo rond de 10-12 miljoen als ik hier zo rondkijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:07 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus hiermee beweer je dat er meer kleine allochtonen in Nederland zijn dan kleine autochtonen? Dat lijkt me sterk aangezien er maar ongeveer 3,36 miljoen allochtonen in NL zijn waarvan maar 1,86 miljoen van niet-westerse afkomst. Daarbij is dan ook nog ongeveer de helft vrouw, dus die mag je al niet meer meetellen.
Natuurlijk ga je reageren, want jij rent niet weg voor een sterke vrouw.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef Fortitude het volgende:
Ja, dat moet je dus nou weer niet zeggen. Uiteraard ga ik wel weer reageren.![]()
Mijn vrouw?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:06 schreef Dwab het volgende:
[..]
Haha, ik ben blij dat ik jouw vrouw niet ben, pffff, lekkere verdeling weer
Ik dacht dat je bedoelde dat je zo'n vrouw niet onder de hoede van je kinderen wil achterlaten. Oh, wacht. Dat zei je ookquote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zich blijkbaar geconcentreerd in jouw omgeving.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik had gedacht zo rond de 10-12 miljoen als ik hier zo rondkijk.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, ze hebben zich blijkbaar geconcentreerd in jouw omgeving.
Ohw, ik dacht dat je een man was, aangezien je ervan uitgaat dat de vrouw alle zorgende taken op zich neemt. Nogal een traditioneel standpunt. Maar ok,quote:
Voordeel daarvan is dan misschien wel dat je als kleinere autochtoon toch boven de nog kleinere allochtonen uitsteekt, waardoor je dan toch weer als 'langere, sterke, gezonde' man gezien wordt en meer kans op die baan en status hebt.quote:
Nah. Sowieso, VIND IK, het er nogal raar uitzien als een vrouw groter is dan de man. Waarom dat is weet ik nietquote:Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordeel daarvan is dan misschien wel dat je als kleinere autochtoon toch boven de nog kleinere allochtonen uitsteekt, waardoor je dan toch weer als 'langere, sterke, gezonde' man gezien wordt en meer kans op die baan en status hebt.
Ik ga nergens vanuit. Het was gewoon een reactie op een post van een ander, die daar wel vanuit ging.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef Dwab het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je een man was, aangezien je ervan uitgaat dat de vrouw alle zorgende taken op zich neemt. Nogal een traditioneel standpunt. Maar ok,
Dus er is nog hoop voor de kleinere man! Gewoon nog keinere mensen om je heen verzamelenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nah. Sowieso, VIND IK, het er nogal raar uitzien als een vrouw groter is dan de man. Waarom dat is weet ik niet.
Oh wacht, nu lees ik pas allochtoon en autochtoon. Maar dat is wel een voordeel ja
niet van belang op mijn leeftijdquote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een zwakkere vrouw is toch geen uitdaging. Buiten het feit dat je zo'n persoon ook niet toevertrouwd aan je kids?
Irritant lijkt me niet het goede woord...quote:Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef Dwab het volgende:
Gewoon naar Tokyo verhuizen daar vinden die vrouwen een Westers uitziende man echt wel irritant, en je hebt er véél kleine vrouwen
Klopt al verbeterd, weet niet wat ik heb vandaag. Typ steeds de verkeerde dingen... Denk dat die gele koorts vaccinatie begint te werken, die kan op je taalcentrum slaan, staat op internet... grrrmblquote:Op zondag 13 juni 2010 17:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Irritant lijkt me niet het goede woord...
Ik vroeg het me laatst eens af, wat bijv turken ervan vinden, dat ze altijd de kleinste zijn,of dat ze daar totaal niet mee zitten omdat eigenlijk alleen de nederlanders lang zijn, en ze vaak toch neit echt nederlander voelenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Voordeel daarvan is dan misschien wel dat je als kleinere autochtoon toch boven de nog kleinere allochtonen uitsteekt, waardoor je dan toch weer als 'langere, sterke, gezonde' man gezien wordt en meer kans op die baan en status hebt.
Nee hoor.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:23 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik ga nergens vanuit. Het was gewoon een reactie op een post van een ander, die daar wel vanuit ging.
Kun je dat zelf niet bedenken, als je toch in zo'n generaliserende bui bentquote:Op zondag 13 juni 2010 17:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik vroeg het me laatst eens af, wat bijv turken ervan vinden, dat ze altijd de kleinste zijn,of dat ze daar totaal niet mee zitten omdat eigenlijk alleen de nederlanders lang zijn, en ze vaak toch neit echt nederlander voelen
Een kerel die kleiner is dan zijn vriendin...maar zowiezo alle kerels onder de 1.70...kerels rond de 2 meterquote:Op zondag 13 juni 2010 14:04 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
wat vind jij een kabouter dan? hier op fok lijkt dat alles onder de 1.85, terwijl in het buitenland mannen van 175-180 normaal zijn.
Nee.., maar misschien kun jij het wel, je bent toch aan bezig met aannamesquote:Op zondag 13 juni 2010 17:36 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet bedenken, als je toch in zo'n generaliserende bui bent
Waar ligt jouw limiet? Veel mannen willen geen vrouw die hoger opgeleid is, of een beter betaalde baan heeft... Ik ken daar een heleboel voorbeelden van, ken zelfs mannen (van een afstandje) die het liefst een beetje een domme vrouw willen, zodat zij zich zelf wat slimmer voelen, en boven haar voelen staan.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee hoor.Ik wou alleen beweren dat er voor de meeste mannen wel degelijk iets is als een te sterke vrouw. Dit is dus niet hetzelfde als een zwakke vrouw. Persoonlijk zie ik sterkere vrouwen wel graag, maar het heeft zijn limiet.
Mwa daar zou ik geen moeite mee hebben. Wel als ze het nodig vindt om mij daar constant mee te confronteren op een negatieve manier. Dat zou je toch wel vaker zien bij mensen die het goed voor elkaar hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:50 schreef Dwab het volgende:
[..]
Waar ligt jouw limiet? Veel mannen willen geen vrouw die hoger opgeleid is, of een beter betaalde baan heeft... Ik ken daar een heleboel voorbeelden van, ken zelfs mannen (van een afstandje) die het liefst een beetje een domme vrouw willen, zodat zij zich zelf wat slimmer voelen, en boven haar voelen staan.
Die is quotewaardig.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:08 schreef Countess het volgende:
Dat geanalyseer van `je beschermd voelen´ en `vaderfiguur´![]()
Groot is lekker, punt.
Kabouters kunnen ook cool zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 17:37 schreef brunette82 het volgende:
[..]
Een kerel die kleiner is dan zijn vriendin...maar zowiezo alle kerels onder de 1.70...kerels rond de 2 meter
zijn gewoon sexy(niet allemaal natuurlijk )
Ik pleit onschuldig.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:41 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee.., maar misschien kun jij het wel, je bent toch aan bezig met aannames
Daar merk ik dus echt niets van, dat mannen een voorkeur hebben voor een bepaalde lengte bij een vrouw. Ik ken meisjes die de 1.50 nauwelijks overschrijden en als erg sexy worden gezien, meestal in combinatie met 'schattig'.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef Nfw het volgende:
En de meeste mannen vallen op lange slanken vrouwen dus moeten de mannen nog langer zijn.
lang en slank? het gaat volgens mij meer om proportie dan om lengte...tenzij je 1.70 lang vindt voor een vrouw...quote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef Nfw het volgende:
En de meeste mannen vallen op lange slanken vrouwen dus moeten de mannen nog langer zijn.
Maar ook veel vrouwen die juist een niet al te grote man willen omdat het lengte verschil dan te groot is. Wat imo een goede praktische insteek is. Zegt ook wat over het rationeel denkvermogen van die vrouwen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:13 schreef Bonzai. het volgende:
Bij vrouwen is dat blijkbaar een veel belanrijker punt, zeker als ik de reacties hier op fok! lees. Waar sommige van de vrouwen die ik ken wel eens laten vallen dat ze een man willen die wat groter is, krijg ik hier dingen te lezen als 'onder de 1.85 doe ik ze niet'.
was dat niet kortgeleden in het nieuws? dat de gemiddelde lengte in NL hetzelfde is gebleven ten opzichte van 10 jaar terug...quote:Op zondag 13 juni 2010 19:22 schreef Fortitude het volgende:
Hoe groot ben jij dan? De gemiddelde vrouw is volgens mij 167cm groot hier in nederland. Bij allochtoonse vrouwen zou dit nog wel lager liggen.
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=03799&D1=242&D2=0-2&D3=0&D4=0,l&HDR=G2,T,G3&STB=G1&VW=Tquote:Op zondag 13 juni 2010 19:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
was dat niet kortgeleden in het nieuws? dat de gemiddelde lengte in NL hetzelfde is gebleven ten opzichte van 10 jaar terug...
1.84 bij de mannen
1.72 bij de vrouwen, als ik het me goed herinner...
Ik snap je punt, maar dat heeft meer met het innerlijk van de betreffende kerel te maken, dan met zijn lengte. Er zijn gasten die een kop kleiner dan ik zijn en waar ik me 100x veiliger bij voel dan bij een aantal lange gasten.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:26 schreef Latina-Loca het volgende:
lange mannen zijn gewoon mannelijk.![]()
En ze voelen veiliger.![]()
Ik wil niet dat als ik beroofd word, dat mijn kabouter vriendje in een hoekje gaat lopen huilen en ik die boeven een lesje moet leren.
ok...in dat geval ben ik zowaar lang ipv gemiddeld...quote:Op zondag 13 juni 2010 19:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=03799&D1=242&D2=0-2&D3=0&D4=0,l&HDR=G2,T,G3&STB=G1&VW=T
*Meldt*quote:Op zondag 13 juni 2010 19:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar dat heeft meer met het innerlijk van de betreffende kerel te maken, dan met zijn lengte. Er zijn gasten die een kop kleiner dan ik zijn en waar ik me 100x veiliger bij voel dan bij een aantal lange gasten.
Ook lange mannen kunnen zich gedragen als wijven. Nou, die zijn ook écht niet aantrekkelijk!![]()
Dus ze moeten lang én stoer zijn!
Wist niet dat de gemiddelden zo laag liggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publication/?DM=SLNL&PA=03799&D1=242&D2=0-2&D3=0&D4=0,l&HDR=G2,T,G3&STB=G1&VW=T
ik ook niet....zal wel door al die allochtonen komenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wist niet dat de gemiddelden zo laag liggen.
2 meterquote:
Hier zit wel wat in. Zowel lengte als breedte maakt iemand van zichzelf sterker, maar het verhoogt vooral de capaciteit van iemand om echt sterk te zijn. Het is zeker niet alleen maar lichaamsbouw. Atletische bekwaamheid en doorzettingsvermogen komen er sowieso bij kijken wil iemand effectief sterk zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef tesnelvoorje het volgende:
Grote mannen zijn vaak meer man qua kracht etc.
maar dan heb ik het niet over die dunne lange slungels
Als je dan niet enorm slungelig bent, is dat best een mooie lengte hoor. Zoals Abbadon ook al eerder aangaf, het gaat met name om de verhoudingen.quote:
Nee hoor dat ben ik niet , gewoon een normaal postuurquote:Op zondag 13 juni 2010 19:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als je dan niet enorm slungelig bent, is dat best een mooie lengte hoor. Zoals Abbadon ook al eerder aangaf, het gaat met name om de verhoudingen.
Vergeet uitstraling en houding niet. Dat bepaalt voor ik-weet-niet-hoeveel procent hoe je overkomt op een ander.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:39 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hier zit wel wat in. Zowel lengte als breedte maakt iemand van zichzelf sterker, maar het verhoogt vooral de capaciteit van iemand om echt sterk te zijn. Het is zeker niet alleen maar lichaamsbouw. Atletische bekwaamheid en doorzettingsvermogen komen er sowieso bij kijken wil iemand effectief sterk zijn.
Bij de mannen vind ik dat wel meevallen. 181cm is een nette lengte. Boven de 195cm wil je echt niet zijn. Daar heb je alleen maar last van. Tenzij je op niveau wil sporten.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wist niet dat de gemiddelden zo laag liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |