Een dikke vrouw was een vrouw die goed te eten heeft gekregen. Heel aantrekkelijk natuurlijk, want veel eten betekende vroeger rijkdom.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:59 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Naja, vroeger vielen mannan ook vooral op dikke wijven, maar dat is nu wel veranderd eigenlijk.
Precies goed man.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is niet meer zomaar mollig, toch?
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is niet meer zomaar mollig, toch?
Ja, dat. En het maakt mannen gewoon ook aantrekkelijker.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik gok dat het voor sommige vrouwen een gevoel van veiligheid geeft. En ik vind het prima, ben 2.02
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:10 schreef Bonzai. het volgende:
Wat is dat toch met die 'ideale kaaklijn'?! Wat wordt daar eigenlijk mee bedoeld? Iets à la Robert Pattinson ofzo?
Ja, we hadden het toch over oerinstinct...quote:Op zondag 13 juni 2010 13:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Je gaat nu wel heel erg ver terug met dat beeldje![]()
Oh, zoiets dus:quote:
dat dusquote:Op zondag 13 juni 2010 12:34 schreef Swindler het volgende:
Een vrouw die langer is dan haar vriend ziet er niet uit.
quote:
Oh, zo veel verschil met die eerste dude is er toch niet. Alleen beetje smaller...quote:
Nee geen dikke kop maar een stevige kaaklijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:19 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Oh, zo veel verschil met die eerste dude is er toch niet. Alleen beetje smaller...
OK, dus als ik het goed begrepen heb: een dikke, hoekige kop
Het gaat erom dat de meesten hier op fok! hem zouden afwijzen (of dat toch beweren), en dat vanwege z'n lengte...quote:Op zondag 13 juni 2010 13:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Trouwen om de acteur in jouw OP te noemen als zijn de aantrekkelijk ondanks dat hij klein is is ook weer overdreven.
quote:It has been shown that height is one of the morphological traits that influence a person's attractiveness. To date, few studies have addressed the relationship between different components of height and physical attractiveness. Here, we study how leg length influences attractiveness in men and women.
Met die lengte zou ik nog best kunnen levenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:39 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de meesten hier op fok! hem zouden afwijzen (of dat toch beweren), en dat vanwege z'n lengte...
Vechten?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:35 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik gok dat het voor sommige vrouwen een gevoel van veiligheid geeft. En ik vind het prima, ben 2.02
Zoals veel kindsterretjes ziet ie er inderdaad jonger uit dan dat ie werkelijk is. Het is namelijk erg handig om kinderen te laten spelen door 16+'ers, die er evenwel jonger uitzien dan 16 (vanwege kinderarbeid enzulks).quote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Met die lengte zou ik nog best kunnen leven...hij heeft alleen zo'n kinderkopje (maar ja, dat komt misschien weer door zijn lengte
)
wat doet dat ertoe. het gaat hier toch om wat aantrekkelijk is, en toch niet om de motieven die de filmindustrie heeft om deze jongen te casten voor jeugdfilms.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:49 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Zoals veel kindsterretjes ziet ie er inderdaad jonger uit dan dat ie werkelijk is. Het is namelijk erg handig om kinderen te laten spelen door 16+'ers, die er evenwel jonger uitzien dan 16 (vanwege kinderarbeid enzulks).
wat vind jij een kabouter dan? hier op fok lijkt dat alles onder de 1.85, terwijl in het buitenland mannen van 175-180 normaal zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef brunette82 het volgende:
ik wil me niet moeten dood schamen met een kabouter naast me.
Het heeft idd wat als de man langer is dan de vrouw..vind ik zelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |