Van der Sar was in 1998 niet beter dan Stekelenburg nu.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je niet liever v/d Sar dan Stekelenburg in de goal ziet dan heb je m.i. gewoon geen verstand van voetbal.
Ik denk wel dat er in Nederland een iets te optimistisch beeld over van der Sar in het algemeen bestaat. Persoonlijk vind ik pas dat hij de laatste jaren bij Man Utd. echt tot de wereldtop behoort, maar daarvoor was hij m.i. ook niet veel meer dan een degelijke keeper die goed kon meevoetballen.
qua prestaties zijn ze gelijk. beide een prijs, alleen griekenland heeft prijs uit 2004 en Nederland prijs uit 1600 onder leiding van Ridder Goliath en jonkheer Valiantquote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen flauw benul wat realisme inhoud met je scorebord 'realisme'. Nederland gelijk zetten aan Griekenland, dan loop je gewoon te trollen of snap je er echt helemaal niets van.
Spanje heeft net als Nederland nog nooit een WK gewonnen. Uruguay 2x. Dusja uruguay zal wel een stuk beter zijn dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
qua prestaties zijn ze gelijk. beide een prijs, alleen griekenland heeft prijs uit 2004 en Nederland prijs uit 1600 onder leiding van Ridder Goliath en jonkheer Valiant__!
En Uruguay is beter dan Engeland, ze hebben immers een wereldbeker meer gewonnen!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
qua prestaties zijn ze gelijk. beide een prijs, alleen griekenland heeft prijs uit 2004 en Nederland prijs uit 1600 onder leiding van Ridder Goliath en jonkheer Valiant__!
Trollen dusquote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
En Uruguay is beter dan Engeland, ze hebben immers een wereldbeker meer gewonnen!
Wat ben jij een domme mongool zeg. Prima dat je de mening hebt dat Nederland overschat wordt, maar je argumentatie is echt van een bedroevend niveau. Jouw argumenten zitten vol met drogredenenen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
Grutjes, dan is Denemarken ook beter dan Nederlandquote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
NEEHEE engeland heeft recenter wereldbeker gewonnen, zoals spanje recentelijker dan Griekenland eentje heeft(EK) en dus beter is.
Ooh oké, dus Griekenland is wél beter dan Engeland, Italië, Duitsland, Portugal en Frankrijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
NEEHEE engeland heeft recenter wereldbeker gewonnen, zoals spanje recentelijker dan Griekenland eentje heeft(EK) en dus beter is.
Dan was de rest slecht/had pech/etc.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:38 schreef Henno het volgende:
En Michielos straks wel keihard meejuichen als we kampioen zijn, met de woorden "ja ik maakte maar een grapje!!111eins"
laten we wel wezen: van der sar > stekelenburgquote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van der Sar was in 1998 niet beter dan Stekelenburg nu.
Sterker nog, Stekelenburg is denk ik beter in het tegenhouden van penalties, met Stekelenburg had de kans groter geweest dat we in '98 en '00 de finale behaald zouden hebben.
Italie is regerend wereldkampioen, Frankrijk 2de plek dus niet beter dan hen. Wel beter dan Engeland en Portugalquote:Op zondag 13 juni 2010 15:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ooh oké, dus Griekenland is wél beter dan Engeland, Italië, Duitsland, Portugal en Frankrijk.
Boeiend. Zolang je geen clown in het doel hebt staan maakt het allemaal weinig uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:42 schreef minutenman het volgende:
[..]
laten we wel wezen: van der sar > stekelenburg
Damn, zelden zo'n achterlijke idioot als jij meegemaakt.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
Italie is regerend wereldkampioen, Frankrijk 2de plek dus niet beter dan hen. Wel beter dan Engeland en Portugal
Duitsland is 4de 2006.
weerleg mijn argument dan eens? Het is valide.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:45 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Damn, zelden zo'n achterlijke idioot als jij meegemaakt.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
EK-88 finale
WK-90 tweede ronde
EK-92 halve finale
WK-94 kwartfinale
EK-96 tweede ronde
WK-98 halve finale
EK-2000 halve finale
WK-2006 tweede ronde
Zou graag zien dat je de resultaten van de landen die je met Nederland vergelijkt post die vergelijkbaar zijn.
Een leuke toevoeging zou zijn als je de grote voetballers uit de Griekse geschiedenis post. Zeg maar de Cruijffen, Van Bastens en Berkamps uit dat land.
frankrijkquote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
weerleg mijn argument dan eens? Het is valide.
Om vervolgens 3-1 tegen Rusland te verliezenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:54 schreef minutenman het volgende:
in 2008 zaten we in de 'group-of-death' en daar hadden we ook gewoon de wereld-kampioen verkracht met 3-0, waarom zou nederland niet ver kunnen komen? ik verwacht minstens kwartfinale met de kwaliteit die nederland heeft, ik zou niet verbaast worden als nederland in de finale staat met spanje.
[..]
frankrijkik eet mijn nikes op als frankrijk tegen italië in de finale staan.
Je gebruikt drogredenen in welk geval syllogismen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
weerleg mijn argument dan eens? Het is valide.
Maar als wij winnen van Frankrijk en Italie, en verliezen van Rusland, dan is dus eigenlijk Rusland beter dan Frankrijk en Italie op dat moment?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
Om vervolgens 3-1 tegen Rusland te verliezen![]()
![]()
nee want Italie en Frankrijk hebben meer prijzenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:01 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Maar als wij winnen van Frankrijk en Italie, en verliezen van Rusland, dan is dus eigenlijk Rusland beter dan Frankrijk en Italie op dat moment?
Nu is de troll wel heel obvious. Ga eens wegquote:Op zondag 13 juni 2010 16:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee want Italie en Frankrijk hebben meer prijzenEn Italie is 1 dag langer op het EK gebleven dan NLD dus zijn zij beter.
KLB roepte.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee want Italie en Frankrijk hebben meer prijzenEn Italie is 1 dag langer op het EK gebleven dan NLD dus zijn zij beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |