Dan is je belevingswereld wel erg zwart-wit.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:12 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Als heel Nederland een halve maand lang feest kan vieren en blij is met alle resultaten die het haalt!
En na één Nederlaag is iedereen even diep teleurgesteld maar gaat later weer verder met zijn leven.... dan ben ik blij dat ik tot die groep behoor, en niet tot de zogenaamde "realistische" groep die van tevoren al loopt te zeuren dat Nederland er niets van gaat bakken!
Even statistische op een rijtje:
Normale mensen = Halve maand lol en feest / 1 dag flink verdriet
"Realistische mensen" = Halve maand chagrijnig hoofd spelend voor Troll / 1 dag victory in hun eigen hoofd
Dan is mijn keuze snel gemaakt
Kijk, dat klinkt al een stuk genuanceerderquote:Op zondag 13 juni 2010 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan is je belevingswereld wel erg zwart-wit.
Ik hoop ook dat het Nederlands elftal ver komt, en geniet ook van het voetbal, maar ik vind mezelf gewoon realistisch door niet te hoog gespannen verwachtingen te hebben van het Nederlands elftal. Komen ze verder dan is dat heel mooi, maar ik ga niet zitten treuren dat ze niet aan mijn verwachtingen hebben voldaan zodra ze worden uitgeschakeld.
Volledig met je eens. Het is erg kortzichtig en bekrompen van hemquote:Op zondag 13 juni 2010 13:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan is je belevingswereld wel erg zwart-wit.
Ik hoop ook dat het Nederlands elftal ver komt, en geniet ook van het voetbal, maar ik vind mezelf gewoon realistisch door niet te hoog gespannen verwachtingen te hebben van het Nederlands elftal. Komen ze verder dan is dat heel mooi, maar ik ga niet zitten treuren dat ze niet aan mijn verwachtingen hebben voldaan zodra ze worden uitgeschakeld.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooi voetbal is leuk, en Nederland is als klein landje uniek in het voortbrengen van zoveel grote voetballers, dat is absoluut zo.
Daarmee oogst Nederland veel sympathie, maar meer levert het niet op, behalve veel frustratie. Want al mooi voetballend komt Nederland standaard tot de kwartfinale, soms minder ver, soms iets verder, waar ze vervolgens afgetroeft worden op inzet, vechtersmentaliteit of waar het geluk niet mee zit. Maar geluk dwing je ook deels zelf af.
Nederland heeft te veel "mooi weer" voetballers.
Jezus, kan je nu echt alleen maar in uitersten denken.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja we hebben te veel mooie weer voetballers
Ik denk dan ook dat het weer niks wordt met van der Vaart van persie Sneijder en Robben.
Hadden we maar minder goede voetballers zoals België Oostenrijk Zwitserland of Scholand.
Alsjeblieft.... je bent nog niet met één statistisch correct argument gekomen wat betreft de ondoorgrondbaarheid van het niveau op het WK ten opzichte van de Nederlandse selectie!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:19 schreef Michielos het volgende:
[..]
Volledig met je eens. Het is erg kortzichtig en bekrompen van hem
Dit dus. Optimisten kunnen niet zo goed realistisch nadenken mijns inziens.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jezus, kan je nu echt alleen maar in uitersten denken.![]()
Meer voetballers als Duitsland, Engeland, Argentinië zou Nederland wel kunnen gebruiken ja.
Nee, jij kan niet zo goed nadenken door te denken dat prijzen van 20, 30 en 40 jaar geleden iets zeggen over de kwaliteit van een elftal. Alsof Italië beter is dan Nederland omdat ze in 1982 WK werden, alsof Duitsland beter is dan Nederland nu omdat ze in 1974 en 1990 het WK wonnen, alsof Frankrijk beter is omdat ze in 1998 het WK wonnen. Dat slaat echt nergens op. Derhalve is de prijzenkast een irrelevante statistiek.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus. Optimisten kunnen niet zo goed realistisch nadenken mijns inziens.
I am Merkie and I approve this message.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:27 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alsjeblieft.... je bent nog niet met één statistisch correct argument gekomen wat betreft de ondoorgrondbaarheid van het niveau op het WK ten opzichte van de Nederlandse selectie!
Je laat je meeslepen door een bepaalde sfeer van machtsgevoel dat in een bepaalde klasse users op Fok! erg sterk de ronde doet (Zelfvertrouwen vergaren door jezelf als verstandig en realistisch te bestempelen).
- Er is geen land geweest dat de voorrondes van dit WK zo goed heeft gespeeld als Nederland.
- Het elftal van nu is een totaal ander elftal als ooit tevoren, dus een vergelijking met het verleden is bij voorbaat al niet van toepassing.
- Van Warwijk heeft zich nog niet eerder kunnen bewijzen op iets als een WK en geen van de users hier weet precies wat deze man met het team heeft gedaan, dit zal zich dus allemaal nog moeten bewijzen.
- De spelers die we dit jaar hebben zijn bijna allemaal (vooral in het basisteam) van een erg hoog niveau en worden zelfs in grote internationale clubs als sleutelspelers gezien.
- De Nederlandse selectie straalt de laatste weken een bepaalde sterke sfeer van zekerheid uit, iets dat een erg goed teken is... want landen als Brazilë en Portugal (door voorgaande jaren wel hoog van de toren bliezen) zijn dit jaar een heel stuk minder zeker van hun zaken.
Samengevat: De reactie dat Nederland wel even kampioen gaat worden is net zo ongenuanceerd als de reactie dat Nederland toch geen schijn van kans zal maken. Zolang Nederland nog niet in actie is geweest op het WK zullen we ons moeten beperken tot RECENTE! statistische gegeven... en daaruit kan duidelijk opgemaakt worden dat Nederland een zeer royale kans maakt op de wereldtitel.
Wanneer is Nederland er voor het laatst op de wedstrijd-instelling uitgevlogen? Dit is echt zo'n jarenoud cliché dat al lang niet meer van toepassing isquote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meer voetballers als Duitsland, Engeland, Argentinië zou Nederland wel kunnen gebruiken ja, en dan vooral qua mentaliteit en wedstrijd-instelling bedoel ik dan.
Precies, 2 jaar terug had Nederland ook "gewoon" het EK kunnen winnen helaas weet niemand waarom ze toen zo slecht speelden tegen Rusland, mja... hoop dat dat dit jaar achterwege blijftquote:Op zondag 13 juni 2010 13:27 schreef horned_reaper het volgende:
Samengevat: De reactie dat Nederland wel even kampioen gaat worden is net zo ongenuanceerd als de reactie dat Nederland toch geen schijn van kans zal maken. Zolang Nederland nog niet in actie is geweest op het WK zullen we ons moeten beperken tot RECENTE! statische gegeven... en daaruit kan duidelijk opgemaakt worden dat Nederland een zeer royale kans maakt op de wereldtitel.
Op mentaliteit is Nederland uitgeschakeld door Rusland 2 jaar geleden, en door Portugal, wanneer was dat met al die rode kaarten? Maar ook tegen Italië in 2000 in eigen land, en tegen Brazilië in 1998.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef Merkie het volgende:
Triple post.
[..]
Wanneer is Nederland er voor het laatst op de wedstrijd-instelling uitgevlogen? Dit is echt zo'n jarenoud cliché dat al lang niet meer van toepassing is. Aan de ene kant zijn onze spelers niet goed genoeg, en als we er dan uitvliegen dan ligt het ineens aan de mentaliteit
?
Er zijn maar 2 aanpassinkjes nodig om Oranje wereldkampioen te maken. John Terry vervangt Heitinga en Gabriel Heinze vervangt Van Bronckhorst. Als dat mogelijk zou zijn, had Oranje een reële kans op de wereldtitelquote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Meer voetballers als Duitsland, Engeland, Argentinië zou Nederland wel kunnen gebruiken ja, en dan vooral qua mentaliteit en wedstrijd-instelling bedoel ik dan.
Noem ze eens ?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Tegen Rusland werden we tactisch overklast. En Portugal was gewoon beter vier jaar geleden.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op mentaliteit is Nederland uitgeschakeld door Rusland 2 jaar geleden, en door Portugal, wanneer was dat met al die rode kaarten? Maar ook tegen Italië in 2000 in eigen land, en tegen Brazilië in 1998.
Maar dat is mijn mening, daar komt nu nog eens bij dat ik de laatste jaren onze verdediging maar middelmatig vind.
Ja het lag aan de mentaliteit dat we twee strafschoppen misten in 2000, en het lag aan de mentaliteit dat van Hooijdonk geen strafschop kreeg in de 89ste minuut.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Op mentaliteit is Nederland uitgeschakeld door Rusland 2 jaar geleden, en door Portugal, wanneer was dat met al die rode kaarten? Maar ook tegen Italië in 2000 in eigen land, en tegen Brazilië in 1998.
Maar dat is mijn mening, daar komt nu nog eens bij dat ik de laatste jaren onze verdediging maar middelmatig vind.
En de jong, die een slechte wedstrijd heeft gehad als die niet minstens 5 spelers lekker te grazen heeft genomenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem ze eens ?
Van Bommel is aanvoerder bij de CL-finalist door zijn mentaliteit.
Over Heitinga zeiden ze in de Engelse pers. He pisses to demolisch concrete.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:44 schreef gniffie het volgende:
En neit te vergeten mathijsen, door de fans van hsv verdediger van het jaar benoemd terwijl boateng eind dit jaar door man city voor 11 miljoen is gekocht.
Wat een bazen verdediging hebben we toch
Ja de mickey mouse competitiequote:Op zondag 13 juni 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen lult elkaar na.
Stekelenburg kan er plots niks van.
De minst gepasseerde doelman van de afgelopen competitie.
Ja, landen als Argentinië hebben een veel betere keeperquote:
Dit is echt een typische reactie van een bepaald soort Vlaming dat denkt vanuit het stereotype van de 'arrogante Hollander' en zich daarbij niet laat hinderen door de empirische werkelijkheid. Als je serieus wilt kijken naar de vraag of er in Nederland meer dan in andere landen een onrealistisch, bovengemiddeld verwachtingspatroon bestaat, dan zou pak je natuurlijk allereerst fatsoenlijke steekproeven met de verwachtingen. Daarin zie je al dat het wel meevalt met het denken dat Nederland 'wel even wereldkampioen wordt'. Volgens mij denkt dat gemiddeld ergens tussen de 10% en 20% dat Nederland wereldkampioen gaat worden en daarbij is dan nog niet eens meegenomen of men denkt dat dit 'even' gebeurd of dat het een zwaarbevochten titel met het nodige geluk zal zijn.quote:Zo denkt niet iedereen erover. En dat is nog een eufemisme, zegt François Colin. De Vlaming, een wandelende Belgische voetbalencyclopedie, is al decennia het voetbalgeweten van de Belgische journalistiek en verslaat het WK voor De Standaard. ,,Het is wel heel optimistisch te denken dat deze Nederlandse ploeg even wereldkampioen gaat worden. Ik weet dat niet het Nederlandse journaille zo denkt, maar wel de Nederlandse burger. Daar moeten wij in België altijd wel om lachen. België gaat naar een WK, als het gaat, om één wedstrijd te winnen. Halen we de volgende ronde, dan staat dat gelijk aan de wereldtitel. En Nederland wordt wel even wereldkampioen.... In die zin zijn Nederland en België elkaars tegenpolen. Er is geen middenweg.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iedereen lult elkaar na.
Stekelenburg kan er plots niks van.
De minst gepasseerde doelman van de afgelopen competitie.
Wat je net hebt geschreven is al veel te ingewikkeld voor de gemiddelde voetbalfan in België.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit is echt een typische reactie van een bepaald soort Vlaming dat denkt vanuit het stereotype van de 'arrogante Hollander' en zich daarbij niet laat hinderen door de empirische werkelijkheid. Als je serieus wilt kijken naar de vraag of er in Nederland meer dan in andere landen een onrealistisch, bovengemiddeld verwachtingspatroon bestaat, dan zou pak je natuurlijk allereerst fatsoenlijke steekproeven met de verwachtingen. Daarin zie je al dat het wel meevalt met het denken dat Nederland 'wel even wereldkampioen wordt'. Volgens mij denkt dat gemiddeld ergens tussen de 10% en 20% dat Nederland wereldkampioen gaat worden en daarbij is dan nog niet eens meegenomen of men denkt dat dit 'even' gebeurd of dat het een zwaarbevochten titel met het nodige geluk zal zijn.
Om dan naar de iets meer genuanceerde stelling te kijken dat in Nederland meer sprake is van bovengemiddelde verwachtingen zul je een maatstaf voor de 'realistische verwachtingen' moeten zoeken, deze afzetten tegen de gepeilde verwachtingen in Nederland en dit in een internationaal perspectief moeten plaatsen. Dat kan bijvoorbeeld door alle peilingen ter wereld te samen te nemen om tot een internationaal gemiddelde te komen, door de meningen van experts samen te nemen, door de gemiddelden van wedkantoren er bij te pakken, enzovoort.
Ik heb geen zin om het allemaal uit te gaan werken, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het allemaal wel meevalt met die arrogante Hollanders met hun onrealistische verwachtingen.
Stekelenburg is een hele betrouwbare en goede keeper. We hoeven ons echt geen zorgen te maken over de keeperspositiequote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Kom op tong80, jij weet ook wel dat de minst gepasseerde keepers bij de top 3 spelen in onze competitie, dat zegt niets over hoe goed ze zijn. Stekelenburg groeit en wordt beter, maar is zeker geen top
Als ik met een toverstafje de keeper van Zuid-Afrika Khune of zelfs maar de reserve keeper van Spanje Reina mocht lenen om in het Oranje team te passen, dan zou ik niet lang na hoeven denken. Ik zou een stuk beter slapen tijdens dit WK
Word lekker lastig voor de verdediging aangezien de keeper geen nederlands kan, en de verdediging geen engels gewend isquote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Kom op tong80, jij weet ook wel dat de minst gepasseerde keepers bij de top 3 spelen in onze competitie, dat zegt niets over hoe goed ze zijn. Stekelenburg groeit en wordt beter, maar is zeker geen top
Als ik met een toverstafje de keeper van Zuid-Afrika Khune of zelfs maar de reserve keeper van Spanje Reina mocht lenen om in het Oranje team te passen, dan zou ik niet lang na hoeven denken. Ik zou een stuk beter slapen tijdens dit WK
Jawel hoor. Dat zijn de beste doelmannen van nederland.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Kom op tong80, jij weet ook wel dat de minst gepasseerde keepers bij de top 3 spelen in onze competitie, dat zegt niets over hoe goed ze zijn.
Ik ben als Ajax aanhanger lange tijd niet bepaald blij geweest met Stekelenburg. In het begin was elke corner of vrije trap tegen levensgevaarlijk. Hij heeft inmiddels echter wel een stuk meer ervaring en zeker dit seizoen bij Ajax prima gekeept. Daar komt nog bij dat dit voor Stekelenburg ook het moment is om zich nog even wat extra te profileren om een stapje vooruit te kunnen maken naar b.v. de Premier League.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen Heitinga en Van Bronckhorst zouden een betere vervanger nodig hebben en die zitten helaas niet op onze bank. We zullen het ermee moeten doen en dan is een stemming van euforie over de kansen om wereldkampioen te worden wat overdrevenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben als Ajax aanhanger lange tijd niet bepaald blij geweest met Stekelenburg. In het begin was elke corner of vrije trap tegen levensgevaarlijk. Hij heeft inmiddels echter wel een stuk meer ervaring en zeker dit seizoen bij Ajax prima gekeept. Daar komt nog bij dat dit voor Stekelenburg ook het moment is om zich nog even wat extra te profileren om een stapje vooruit te kunnen maken naar b.v. de Premier League.
Stekelenburg is gewoon degelijk. Geen topkeeper, maar ook geen grabbelaar. Als je kijkt naar b.v. Engeland en Argentinië dan hebben we het wat keepers betreft nog niet zo slecht getroffen.
Ook de 20 tegendoelpunten geeft een vertekend beeld, aangezien er echt iets van 10 a 15 100% kansen zijn gemist door de tegenstander, waaronder zelfs 2 a 3 voor open doel vanaf 5 meterquote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben als Ajax aanhanger lange tijd niet bepaald blij geweest met Stekelenburg. In het begin was elke corner of vrije trap tegen levensgevaarlijk. Hij heeft inmiddels echter wel een stuk meer ervaring en zeker dit seizoen bij Ajax prima gekeept. Daar komt nog bij dat dit voor Stekelenburg ook het moment is om zich nog even wat extra te profileren om een stapje vooruit te kunnen maken naar b.v. de Premier League.
Stekelenburg is gewoon degelijk. Geen topkeeper, maar ook geen grabbelaar. Als je kijkt naar b.v. Engeland en Argentinië dan hebben we het wat keepers betreft nog niet zo slecht getroffen.
Ik geloof niet dat ik het ergens over de tegendoelpunten van Ajax had. Ik stelde dat Stekelenburg een degelijk seizoen heeft gedraaid. Ik heb volgens mij alle wedstrijden op 1 of 2 na dit seizoen gezien en hem daarin niet op grove fouten kunnen betrappen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ook de 20 tegendoelpunten geeft een vertekend beeld, aangezien er echt iets van 10 a 15 100% kansen zijn gemist door de tegenstander, waaronder zelfs 2 a 3 voor open doel vanaf 5 meter
Precies allemaal gelul.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik het ergens over de tegendoelpunten van Ajax had. Ik stelde dat Stekelenburg een degelijk seizoen heeft gedraaid. Ik heb volgens mij alle wedstrijden op 1 of 2 na dit seizoen gezien en hem daarin niet op grove fouten kunnen betrappen.
Gunther Netzer : 'Es sind wieder meiner Holländer.'quote:Op zondag 13 juni 2010 14:14 schreef Merkie het volgende:
Ze kunnen er gewoon niet tegen dat dinsdag de internationale pers eens te meer woorden tekort zal komen om het spel van Nederland te prijzen.
Viola Holt op doel is misschien ook wel een idee, daar past geen bal meer bij.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies allemaal gelul.
Niks mis met Stekelenburg.
Ok het is geen Viola Holt.
Maar die maakte ook wel eens foutjes.
Als je niet liever v/d Sar dan Stekelenburg in de goal ziet dan heb je m.i. gewoon geen verstand van voetbal.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:25 schreef Arjan4all het volgende:
Ik denk dat íe met Viola Holt refereert naar een fantastische Ajax keeper genaamd Piet Schrijvers, als die in de finale 1978 had gestaan waren we wereldkampioen geweest. Hij was helaas te geblesseerd
Maarten groeit en wordt beter, maar de vergelijking met mannen als Schrijvers, Hans van Breukelen en Van der Sar gaat helaas nog niet op
Veel Nederlanders zouden dit WK nog graag hebben gezien dat Van der Sar er stond. Daarna Stekelenburg. Niet net nu al.....
Please Maarten, prove me wrong tegen Denemarken....je zult er een paar van Rommedahl uit moeten houden omdat Van Bronckhorst nog ergens op de middenlijn loopt
Elke keeper heeft dat wel ns dat iemand 100% kansen mist en derhalve dus geen doelpunt. Een Reina heeft ook wel ns zijn verdediging 100% kansen zien weggeven die er wonderbaarlijk genoeg niet ingingen. Dat maakt 'm niet opeens een slechtere keeperquote:Op zondag 13 juni 2010 14:06 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ook de 20 tegendoelpunten geeft een vertekend beeld, aangezien er echt iets van 10 a 15 100% kansen zijn gemist door de tegenstander, waaronder zelfs 2 a 3 voor open doel vanaf 5 meter
Ja Idd, dat 5 vd 6 penals er niet ingingen tegen Italie had veel te maken met mentaliteit. Bergkamp 2x op de paal in die wedstrijd was ook een mentaliteitsprobleem. Dat ze 3 dagen ervoor met 6-1 wonnen lag zeker aan de mentaliteit vd yuguslaven?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eens, wat een onzin. Twee jaar geleden lag het wel aan de mentaliteit vind ik, maar in 2000 en 1998 absoluut niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:35 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja Idd, dat 5 vd 6 penals er niet ingingen tegen Italie had veel te maken met mentaliteit. Bergkamp 2x op de paal in die wedstrijd was ook een mentaliteitsprobleem. Dat ze 3 dagen ervoor met 6-1 wonnen lag zeker aan de mentaliteit vd yuguslaven?
Zelfde voor '98. Dat Ronaldo de enige braziliaanse kans er gelijk in knalt en Nederland pas in de 86e minuut de 1-1 binnenkopt en dan nog wat pech heeft met arbitrale beslissingen en het vervolgens aflegt op penalty's heeft uiteraard ook te maken met mentaliteit.
Het probleem is de vergelijking met van de Sar denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Stekelenburg is een hele betrouwbare en goede keeper. We hoeven ons echt geen zorgen te maken over de keeperspositie.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:55 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Wat je net hebt geschreven is al veel te ingewikkeld voor de gemiddelde voetbalfan in België fokker.
Het is gewoon realistisch om niet overdreven positief te doenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het probleem is de vergelijking met van de Sar denk ik.
Verder is het verdomde opvallend hoeveel 'verstandige' mensen dit jaar lopen te verkondigen dat die arrogante Hollanders afgemaakt worden met hun matige elftal, terwijl er aan de andere kant slechts genuanceerde, onderbouwde replies te lezen zijn. Er lijkt een bepaald slag user WK binnen te zijn geslopen (en blijkbaar ook België), dat zichzelf enorm verstandig vindt, slechts omdat ze negatief doen.
Verder woon ik in Duitsland en hier wordt Nederland wel degelijk genoemd. Maar dat kan ook met de Duitse behoefte om als underdog te beginnen te maken hebben
True, maar ook niet om de kansen te baseren op resultaten uit het verleden, zoals jij doetquote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch om niet overdreven positief te doen
Jij hebt duidelijk geen flauw benul wat realisme inhoud met je scorebord 'realisme'. Nederland gelijk zetten aan Griekenland, dan loop je gewoon te trollen of snap je er echt helemaal niets van.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het is gewoon realistisch om niet overdreven positief te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |