Niet al die mensen in het artikeltje zullen die oefenpotjes hebben gezien en oordelen meer op basis van beeldvorming en resultaten uit het verledenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:47 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Heb je Portugal in de voorrondes zien spelen? dat was echt huilen met de pet op!
En een paar oud sterspelers van Brazilië hebben laatst nog in meerdere kranten gezegd dat Brazilië geluk heeft als het uberhaupt door de poule fase heen gaat komen, omdat het momenteel het meest overschatte team op aarde is......
Je kunt het niet van één man hebben..... om te winnen tegen zowel oranje als portugal moet je samenspelen!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:56 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Niet al die mensen in het artikeltje zullen die oefenpotjes hebben gezien en oordelen meer op basis van beeldvorming en resultaten uit het verleden
Ook voor mij geldt, ondanks dat Portugal in 2006 sterker leek in vergelijking met de oefenpotjes die ik heb gezien, toch liever niet Portugal in de kwartfinale. Het is gewoon een tegenstander waar wij hele slechte resultaten tegen boeken. Ronaldo op Van Bronckhorst zetten en het is kat-in-het-bakkie
Dat de kans erg groot is dat Nederland de poule overleeft lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:44 schreef Arjan4all het volgende:Het is nu eenmaal een feit dat één van deze twee landen in de kwartfinale onze tegenstander is
Dat klopt, ik lul ook net zo makkelijk over de halve finale heen mochten we die halenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef schuimjosti het volgende:
[..]
Dat de kans erg groot is dat Nederland de poule overleeft lijkt me duidelijk.
Maar er wordt m.i. over het algemeen wel erg simpel over die 2e ronde heen geluld..
Briljantquote:
tong, met jouw kennis vh voetbal, moet je toegeven dat zoiets meer met verkopen en marketing heeft te maken dan met voetbalkwaliteiten. Van Himst was gewoon wereldtop in zijn periode.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef tong80 het volgende:
In het buitenland zijn Cruijff, van Basten, Bergkamp en Gullit een begrip.
Jullie beste speler ooit Paul van Himst kennen ze buiten juillie landsgrenzen niet.
Iemand die denkt dat ze bij Real Madrid verstandige keuzes maken, diskwalificeert zichzelf wel heel hard. Als dat een van Belgie's grootste voetbalkenners is, snap ik wel waarom ze altijd zo falen.quote:Dat betwijfelt Colin. ,,Robben en Sneijder zijn echt niet voor niets weggestuurd door Real Madrid. Die zijn daar gewoon niet goed genoeg bevonden.''
Ik begrijp niet wat je bedoelt.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
tong, met jouw kennis vh voetbal, moet je toegeven dat zoiets meer met verkopen en marketing heeft te maken dan met voetbalkwaliteiten.
Hij zal ook wel zeggen dat Maradona bij Barcelona is mislukt door gebrek aan kwaliteit.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:21 schreef speknek het volgende:
Wandelende voetbalencyclopedie
[..]
Iemand die denkt dat ze bij Real Madrid verstandige keuzes maken, diskwalificeert zichzelf wel heel hard. Als dat een van Belgie's grootste voetbalkenners is, snap ik wel waarom ze altijd zo falen.
Leg eens uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:23 schreef Michielos het volgende:
Helemaal met Colin eensch. Mensen die denken dat Nederland een "goed team" heeft
Mensen die denken dat Nederland kampioen wordt![]()
Blij zijn met de kwartfinale, meer zit er echt niet in.
is goed. Op basis van behaalde resultaten mogen we stellen dat Nederland qua niveau niet onderdoet aan landen als Zweden, Denemarken, Griekenland. Deze landen zijn van gelijk niveau als NLD. (bv. Griekenland is even vaak europees kampioen geweest als NLD). De laatste prijs van NLD dateert uit 1988quote:
Met hun spelers ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Met zo'n instelling word je nooit wereldkampioen!
Ander spelersmateriaal sinds die jaren, en de tegenstanders zijn er ook wat zwakker op geworden.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
is goed. Op basis van behaalde resultaten mogen we stellen dat Nederland qua niveau niet onderdoet aan landen als Zweden, Denemarken, Griekenland. Deze landen zijn van gelijk niveau als NLD. (bv. Griekenland is even vaak europees kampioen geweest als NLD). De laatste prijs van NLD dateert uit 1988. De vorige keren WK waren voor NLD verre van succesvol, ik herhaal : WK 1990: 8ste finale 1994: kwartfinale 1998: halve finale (waarvoor akte) , 2002 : geeneens meedoen (
__!!), 2006: 8ste finale
OPm dan te stellen dat we supergoed zijn en wel even kampioen worden is op zijn minst debiel te noemen
WK-74 finalequote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
is goed. Op basis van behaalde resultaten mogen we stellen dat Nederland qua niveau niet onderdoet aan landen als Zweden, Denemarken, Griekenland. Deze landen zijn van gelijk niveau als NLD. (bv. Griekenland is even vaak europees kampioen geweest als NLD). De laatste prijs van NLD dateert uit 1988. De vorige keren WK waren voor NLD verre van succesvol, ik herhaal : WK 1990: 8ste finale 1994: kwartfinale 1998: halve finale (waarvoor akte) , 2002 : geeneens meedoen (
Dus jouw analyse van het huidige elftal houdt in dat we in het verleden niet zo goed waren.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
OPm dan te stellen dat we supergoed zijn en wel even kampioen worden is op zijn minst debiel te noemen
De bewering dat Griekenland van hetzelfde niveau is als Nederland omdat ze ook een keer europees kampioen zijn geweest is op zn minst volslagen debiel te noemen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zult zien dat ze morgen verliezen. Ik neem dan wel een zakdoekje mee om je traantjes te drogen makkerquote:Op zondag 13 juni 2010 12:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus jouw analyse van het huidige elftal houdt in dat we in het verleden niet zo goed waren.Ik eet geen spruitjes want die vond ik vies toen ik 5 was.
Precies. Ik hoor of lees nergens dat Nederland even Wereldkampioen wordt.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:37 schreef Mike het volgende:
Niemand zegt dat we 'even kampioen worden'. Daarnaast heeft het geen zin om te kijken naar resultaten uit het verleden van welk land dan ook, want er spelen nu heel andere ploegen.
Als je objectief naar dit team kijkt, dan zitten er gewoon een aantal spelers in van uitzonderlijke klasse en daarom is iedereen positief gestemd. Dat wil nog niet zeggen dat we kampioen worden, want er zijn meer van dat soort elftallen, zoals Brazilië en Spanje.
Nee, die is valide. Nederland heeft simpelweg nog nooit iets gepresteerd. Laten we anders de prijzenkast van Italie , Brazilie of zelfs Duitsland naast die van NLD leggen.. Doet pijn he?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef schuimjosti het volgende:
[..]
De bewering dat Griekenland van hetzelfde niveau is als Nederland omdat ze ook een keer europees kampioen zijn geweest is op zn minst volslagen debiel te noemen.
Niet mee eens, het is overenthousiasmequote:Op zondag 13 juni 2010 12:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |